سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

نتایج رزمایش ولایت 91 قابل توجه بود

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 265386
فرمانده نیروی دریایی ارتش، نتایج عملیات و رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 را عظیم و قابل توجه دانست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دریادار امیرسیاری که صبح امروز(چهارشنبه) در ساختمان دولت حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران به بیان دلیل حضور خود در ساختمان دولت پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری بحث توسعه سواحل جنوب شرقی کشور را مطرح کردند و در این راستا در آخر بهمن‌ماه پیش‌بینی شده که همایشی در چابهار با عنوان توسعه سواحل مکران و اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
 
وی با بیان این‌که برای توسعه سواحل جنوب شرقی کشور نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم و مجموعه‌های مختلف از جمله ما در این ارتباط وظایفی دارند، گفت: البته محور کار دولت است و تمام وزرای محترم نیز پای کار هستند که این اقدام مهم صورت بگیرد.
 
سیاری با بیان این‌که ما نیز برای هماهنگی بیشتر و پیشرفت کار باید جلساتی را با مسوولان مرتبط داشته باشیم، افزود:نیروی دریایی نیز متولی کار خود در این زمینه است و ما در مناطقی که استقرار داریم برای پیشرفت کارمان و ارتقای توان نیازمند زیرساخت‌های هستیم و در این ارتباط گفت‌وگوها و صحبت‌هایی با مسوولان مرتبط انجام می‌شود.
 
وی همچنین درباره رزمایش ولایت 91 که چندی پیش برگزار شد، گفت: نتایج عملیات و رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 با عظمت و قابل توجه بود و نشان دهنده ارتقای توان ما در بردهای مختلف از جمله تسلط اطلاعاتی ما در منطقه، توان عملیاتی ما در منطقه و عکس‌العمل در برابر هر تردید ، ارتقای توان موشکی زیردریا.
 
سیاری با بیان این‌که ما به اهدافی که جهت برگزاری این رزمایش داشتیم دست پیدا کرده‌ایم، تاکید کرد: ارتقای توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران تهدید نیست، بلکه پیام صلح و دوستی را به همراه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *