جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۱

فرارهنرپيشه پرمدعای سینما ازصحنه تصادف!

پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 144888
«ب. ر» بازيگر سينما و تلويزيون در حالي كه به دليل بي احتياطي و عدم توجه به حق تقدم، با خودرويي تصادف كرده بود پيش از رسيدن نيروهاي انتظامي از محل وقوع تصادف گريخت.

به گزارش  تابناک، اين هنرپيشه زن، كه همسر يكي از طنزنويسان تلويزيوني هم هست، در يكي از پمپ بنزين هاي تهران، با وجود تاكيد ناظران مبني بر تخلف وي در صحنه تصادف، پيش از رسيدن ماموران انتظامي به نحوي كاملا بارز از صحنه مربوطه گريخت.

«فرامرز. ح» شهروند تهرانی كه خودرويش به دليل بي احتياطي و عدم توجه به حق تقدم توسط هنرپيشه ياد شده دچار خسارات جدي شده است، با ابراز گلايه از اين نوع رفتارها كه در جامعه بازتاب نامناسبي دارد، گفت: از كسي كه به هر حال بنا به امكاني كه كشورمان در اختيارش قرار داده تا در بين عموم مطرح شود، اين نوع رفتارها به هيچ وجه شايسته نيست.

وي افزود: از طرف ديگر، اين رفتار ناشايست در حالي توسط اين بازيگر مشاهده شد كه معمولا اين گروه از مردم خودشان را الگوي جامعه مي دانند؛ بنابراين ترديدي نيست كه امثال او بايد مراقب رفتارهايشان باشند و از سايرين بيشتر به قانون و حقوق عمومي احترام بگذارند.

او همچنين گفت: با اعلام اين مطلب به رسانه ها قصد دارد مانع گسترش اين نوع برخوردهاي ناخوشايند شده و تلنگري به امثال اين فرد خاطي بزند.

این شهروند تهرانی در پایان اضافه کرد: با استشهادي كه در محل وقوع حادثه و بنا به شهادت ناظران تهيه شده است از اين فرد خاطي به مراجع قضايي شكايت كرده و پيگير است تا حداقل اين فرد متنبه شده و دريابد كه بي احترامي به قانون به هر شيوه و در هر موقعيتي پسنديده نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از اين هنرپيشه نماهاي طرفدار جنبش سبزكي بيش از اين انتظاري نيست.
لابد فكر ميكرده در كروكي تصادف تقلب خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
حالا معلوم نيست اين آقا چكار كرده كه اون خانم از صحنه در رفته است پس لطفا" يكطرفه قضاوت نكنيد تا دادگاه مشكل آنها را رسيدگي كند
Iran, Islamic Republic of
بدبخت كسانيكه اينها را اشخاص مهم ميدانند و الگو قرار ميدهند . در حاليكه ما افتخار مي كنيم جهت حركت وتفكراتمان را مخالف اينها قرار داده ايم. اگر با استفاده از بيت المال و رسانه ملي افراد حقير مشهور نشوند آنگاه دچار غرور و ابتذال و استراگيجي هنري- سياسي نميشوند . چون معمولا نه هنرمندند و نه سياستمدار فقط ادعا ي تخصص در هر اموري را دارند !!!!
Iran, Islamic Republic of
اين خانم به همان اندازه داراي اخلاق اجتماعي و فرهنگي است كه اخلاق سياسي دارد! از كسي كه كم مونده بود رئيس جمهور سابق را در يك جشن بغل كند چه توقعي بيش از اين است؟!
Iran, Islamic Republic of
اینم از الگوی زنان ما!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
منکه بعید می دونم کسی اذیتش کرده باشه ولی در هر صورت باید می ایستاد تا افسر بیاد و با قانون مساله رو حل کنه
هر چند با احساسی که از این خانم دارم بعید می دونم اتفاقی براش افتاده باشه و الا اونم تا حالا صداش در می اومد
Iran, Islamic Republic of
تو جریان انتخابات که خیلی مدعی بود خانوم! حالا که به قانون احترام نمیگذاره باید گفت که تو غلط می کنی قانون و قبول نداری ، قانون تو رو قبول نداره! حرف از بی قانونی زیاد می زد بازیگر مثلا سیاسی!!
Serbia
کمی شرم کنید اجازه دفاع بدهید یکطرفه به قاضی میرید وخوشحال؟؟ با بدنام کردن آدمها چی پیدا میکنید؟
United States
لطفا از قضاوت های بدون دلیل ومدرک ،در هر مورد که باشد خوداری کنید که این به صواب نزدیک تر است.
Iran, Islamic Republic of
"این نشون میده که اصلاحات هنوز زنده است" و یه عده .... هم دور و برش.
البته من نه با اصلاحات و نه با همه اصلاح طلبان مخالف نیستم.
بلکه با اینجور اصلاح طلبان و اصلاحات از این قبیل مخالفم.
Iran, Islamic Republic of
به هر صورت رفتار انسانها نشانه شخصیت انها است هر چند که با موقعیت های خود ساخته برای خود منزلتی ایجاد کرده باشند ولی شخصیت پنهان کرده را بعضی اوقات با رفتار ناخود آگاه بروز می یابد....