جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قهرمانان ۴ وزن نخست کشتی آزاد ایران

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب: 392289
قهرمانان ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ایران مشخص شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی ایران بزرگداشت غلامعلی حبیبی، قهرمان المپیک و جهان از صبح امروز پنج‌شنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز شد که در پایان این رقابت‌ها یونس سرمستی، محمد مهدی یگانه جعفری، مرتضی رضایی قلعه و اباذر اسلامی عنوان قهرمانی اوزان مختلف را به دست آوردند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم دیدار فینال بین یونس سرمستی از آذربایجان شرقی و رضا اطری از مازندران الف برگزار شد که در پایان یونس سرمستی موفق شد حریف خود را با حساب ۱۴ بر ۴ شکست داده و قهرمان شود.

در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم محمد مهدی یگانه جعفری از تیم مازندران ب مقابل میثم نصیری از زنجان به روی تشک رفت که در پایان یگانه جعفری در یک کشتی جذاب و نفس‌گیر ۷ بر ۶ به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی ایران در وزن ۶۵ کیلوگرم را به دست آورد.

محمد مکتب‌دار از خراسان شمالی و مرتضی رضایی قلعه از مازندران الف نیز برای کسب عنوان قهرمانی وزن ۷۴ کیلوگرم به روی تشک رفتند که در پایان رضایی قلعه با پیروزی ۳ بر صفر مقابل حریف عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز اباذر اسلامی از مازندران مقابل سید محسن ابراهیمی از مازندران ب در یک کشتی نزدیک با حساب دو بر صفر به برتری دست یافت و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان ایران فردا صبح (جمعه) آغاز خواهد شد.

روز اول این رقابت‌ها با استقبال پرشور مردم کشتی دوست مازندران همراه بود به طوری که سالن این رقابت‌ها مملو از جمعیت بود. همچنین از چهره‌های شاخصی که از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا کردند می‌توان به محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران، رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی و افتخارآفرینان کشتی ایران نظیر امامعلی حبیبی، ابراهیم جوادی و ... اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *