جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵۲
مجروح شدن و دستگیری چند تن از جوانان معترض؛

برخورد خشن یگان ویژه (ایران!) با معترضین به جنایات آل سعود

سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 165182
تماشاگرانی که قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشتند با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.در همین رابطه در بخش هائی از ورزشگاه، تعدادی از جوانان که در حال شعار بودند با برخورد تند ناجا مواجه شدند و همین امر باعث مجروح شدن تعدادی از این دانشجویان شد که آنها را به بیمارستان منتقل کردند.
به گزارش خبرنگار جهان از ورزشگاه آزادی، ورود افرادی که پرچم بحرین به همراه دارند با ممانعت مواجه شده است.این درحالی است که تعداد زیادی از جوانان معترض به داخل ورزشگاه راه یافتند.با این حال یگان ویژه ناجا در نهایت ناباوری با جوانان متدین برخورد کردند و مانع از شعار دادن مردم شدند و تعداد زیادی از شرکت کنندگان را دستگیر کردند.

با این حال گزارش خبرنگار ما از ورزشگاه آزادی حاکی از آن است که در ورزشگاه شعارهای کوبنده ای علیه جنایان آل سعود داده می شود و تلاش ناجا برای ممانعت از اقدام خودجوش جوانان ایرانی به جائی نرسید.

دانشجويان پشت درب شرقي استاديوم آزادي تجمع كرده و شعارهايي همچون "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل "، "مرگ بر آل‌خليفه "، "مرگ بر آل‌سعود "، "الموت لآل‌سعود " و ... سر دادند.

با شروع ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الاتحاد عربستان دانشجويان در حالي كه نيروي انتظامي از ورود آن‌ها با پرچم بحرين به استاديوم ممانعت كرد، پرچم‌هاي خود را تحويل داده و وارد استاديوم شدند.

اين دانشجويان در حين بازي شعارهايي همچون "پرسپوليس زلزله، آل‌سعود قاتله "، "پرسپوليس زلزله، آْل‌سعود خائنه "، "بحرين بحرين " سر مي‌دادند.

از سوئی دوربین های تلویزیون نیز تلاش می کردند که از صحنه های اعتراض تماشاگران تصویر نگیرند.

نيروي انتظامي دقايقي پيش تعدادي از دانشجويان و جوانان حاضر در استاديوم را كه شعار سر مي‌دادند بازداشت كرد.

گفتنی است در ابتدای بازی نیروهای حراست و نیروی انتظامی ورزشگاه آزادی با حضور در جلوی درب اصلی ورزشگاه، حضور تماشاگرانی که حامل پرچم بحرین یا دست‌نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم این کشور هستند را منع کردند.

گفتنی است برخی با پنهان سازی پرچم‌ها یا دست‌نوشته‌ها قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از سوی ماموران مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند و تهدید به بازداشت شدند.

هم‌اکنون جمعیت زیادی جلوی درب اصلی ورزشگاه تجمع کرده‌اند که علی رغم به همراه داشتن بلیط اجازه ورود پیدا نکردند.البته تعداد قابل توجهی نیز به داخل ورزشگاه رفتند.

ماموران نیروی انتظامی در مقابل این حرکت مردمی که در اعتراض به جنایات آل‌سعود در بحرین اتفاق افتاده، اعلام کرده که از طرف وزارت کشور مامور به ممانعت از ورود اینگونه افراد هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مجموعا دست گل نیروی انتظامی که هم در مشهد و هم تهران و هم ورزشگاه آزادی از خجالت آل سعود دراومد درد نکنه!
Iran, Islamic Republic of
از نمایندگان مجلس انتظار میرفت در این تجمع حضور پیدا کرده و حال نیز این موضوع را پیگیری قضایی نمایند و برخورد مناسبی با ناجا و آمران داستان صورت بگیرد....
نیروی انتظامی کارخوبی کرده چرا که
تیم فوتبال عربستان برای بازی آمده واینها کاره ای نیستند که بهشون اعتراض کرد.معترضین بایددرب سفارت عربستان بروند نه زمین فوتبال.
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر فرقه سبز (اشراف + دین ستیزان + منافقان) بود چندتا از پرسنل نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل میشد یک قطره خون هم از بینی این فرقه نمیچکید!
United States
به جرم گرفتن پرچم بحرین و شعار مرگ بر آل سعود،یگان ویژه ورزشگاه با باتوم و شوک به جون بچه ها افتادند طوری که 7،8 تا از بچه ها راهی بیمارستان شدند.
شما را به خدا خبررسانی کنید.
Iran, Islamic Republic of
و باز هم بحرین مظلوم تر از همیشه فقط به خاطر حفظ دیپلماسی
یاد شهدا بخیر . تاریخ شیعه با مظلومیت همراه است .
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقای میم این قیام ها را آمریکایی می داند باید هم به سعودی ها دسته گل داد که مردم مظلوم و شیعه علی بن ابیطالب(ع) را می کشند و ناجای وزارت کشور آقای میم هم باید در ورزشگاه حامیان این قیام ها را مورد ضرب و شتم قرار دهند.
بی حساب نیست که این جریان را جریان انحرافی نام نهاده اند.
Iran, Islamic Republic of
سلام
اخه خدا رو خوش میاد با کسانی که تو اغتشاشات بیشترین حمایت رو از نیرو انتظامی کردن وسپر نیروی انتظامی بودند در مقابل اشوبگر ها اینجوری برخورد بشه...چرا باید اینطور وحشیانه فرزند شهیدی رو بزنن که فقط برای شادی دل خانم فاطمه زهرا(س) ومردم بحرین با هزینه خود بدون هیچ کمکی برنامه ریز این قضایا بود
ما بچه حزب اللهیا توی مملکت خودمون که پدرامون پاش خون دادند برای دفاع از مظلوم که جز آرمانهای انقلاب و امام راحل بود مظلومیم
اللهم عجل لولیک الفرج ...
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی می دونه حزب الله مقابله به مثل نمی کنه برا همین اینقدر شیر شده و الا یادمون نرفته در مقابل سبزها به ذلت افتاده بودند
Iran, Islamic Republic of
اگر ممکن است سایت جهان پس از بررسی اعلام کند چه کسی دستور برخورد با بچه های بسیج آن هم بسیار شدیدتراز برخوردبا اغتشاشگران را به خاطر زنده کردن شعار های امام ورهبری صادر کرده است؟
Iran, Islamic Republic of
در کشوری که آبروی فوتبالی ما بیشتر از آبروی انقلابی ما باشد باید در مسیرمان تجدید نظر کنیم
من خودم آنجا بودم نیرو انتظامی بسیار برخورد بدی داشت . من دیدم که چگونه با باتوم به سر دانشجویان می زدند. چندین نفر مجروح را هم دستگیر کردند.
لیدرهای پرسپولیس هم در یک اقدام از پیش طراحی شده شعارهایی علیه بچه حزب اللهی ها می دادند.
باید با فرمانده هان نیروهایی که اونجا خودشان از نزدیک فرمان سرکوب و برخورد می دادند برخورد شود.
Iran, Islamic Republic of
پيمان يوسفى در حوالى دقيقه 55 در حين گذارش گفت: اتفاقاتى در ضلع شمالى ورزشگاه آزادى در حال رخ دادنه اما پس از چندثانيه سكوت، كأن لم يكن به ادامه گزارش پرداخت!
Iran, Islamic Republic of
چه نیروی با اقتداری
اینا همونا نبودن روز عاشورا به حزب اللهی ها التماس میکردن کمک کنید
حالا چی شده شیر شدن
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هرکس باید وظیفه خودشرو انجام بده ! ازما سماجت و از اونها ممانعت واین دو باهم هیچ تعارضی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
من خودم در بين دانشجوها بودم. اگر در عربستان شعار ميداديم شرطه ها با ما اينجوري برخورد نمي كردند.
Iran, Islamic Republic of
يگان ويژه ايران جزو خشن ترين و بي رحم ترين و بي نزاکت ترين ضدشورشهاي دنياست و اين افراد به خاطر رضايت اربابانشان حاضرند حتي پدر و مادر خود را هم به شدت سركوب و مضروب بكنند . اين يگانها از افرادي بي تربيت و ... وبي رحم تشكيل ميشوند و از خدا و روز قيامت و حساب و كتاب الهي نمي ترسند .
Iran, Islamic Republic of
ناجا فقط زورش به مردم مومن و حزب اللهی رسیده
اگر اون موقع که توی برخورد با جریان فتنه گند زد باهاشون برخورد قاطع می شد امروز با این وضع مردم مومنو که برای دفاع از مظلوم اومده بودن مورد توهین و ضرب و شتم و نامذردی قرار نمی دادن
Iran, Islamic Republic of
معلوم نيست توي اين مملكت چه خبره يكي از علما فراخوان ميدهد نيروي انتظامي منع ميكند و بازداشت ميكند اين ديگه چه نوعي است خدا به داد مردم برسد
اگه ناجا عرضه داشت تو فتنه 88 دست به دامن سپاه و مردم مومن بسیجی نمیشد .مرگ بر آل سعود مرگ بر آل خلیفه
Iran, Islamic Republic of
خوب اینها که مومن نبودند اولا مومن هرگز مرگ کسی را نمی خواهد پیامبر اسلام وقتی دید یهودی که هر روز روی سرش خاکستر می ریخت مریض شده به عیادتش رفت مثلا کسانی را که در مجلس شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی دادند را هرگز مومن نخوانید ثانیا مومن هرگز به مملکتش و فوتبال مملکتش و فوتبالیست مملکتش و اعتبار مملکتش ضربه نمی زند و گر نه عملکردش با آشوبگران فتنه و موسوی و کروبی یکی است که به اعتبار مملکتشون ضربه زدند
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
دفاع از مملکت اسلامی ، دفاع از نوامیس مسلمین از واجبات شرعیه الهی است . (امام خمینی ره)
امروز در کشور بحرین نوامیس مسلمین در امان نیستند.
نیروی انتظامی خجالت خجالت
Iran, Islamic Republic of
خاك بر سر ما كه تو فتنه 88 رفتيم وايسايديم نيروي ... كتك نخوره خاك خاك خاك
چطور در تبریز وقتی تجزیه طلبان پان ترک پرچم آذربایجان را به ورزشگاه می آورند و علیه ایران شعار می دهند نیروی انتظامی مثل مجسمه آن ها را نگاه می کند. ؟!
همش به نفع مخالفان نظام قدم بر میداره مثل افتضاحشون در دفاع از نظام در فتنه 88
Iran, Islamic Republic of
"خوب اینها که مومن نبودند اولا مومن هرگز مرگ کسی را نمی خواهد پیامبر اسلام وقتی دید یهودی که هر روز روی سرش خاکستر می ریخت مریض شده به عیادتش رفت مثلا کسانی را که در مجلس شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی دادند را هرگز مومن نخوانید ثانیا مومن هرگز به مملکتش و فوتبال مملکتش و فوتبالیست مملکتش و اعتبار مملکتش ضربه نمی زند و گر نه عملکردش با آشوبگران فتنه و موسوی و کروبی یکی است که به اعتبار مملکتشون ضربه زدند"





تو سایت شما بازدیدکننده ها انگارعادت دارن همیشه مباحثو با هم قاطی کنن و ملغمه ای جواب بدن
اولا اون موقع که پیامبر با یهودی هتاک مهربانانه برخورد کرد برای این بود که با بدخلقی راه هدایتشو سد نکنه چون اسلام نوظهور بود و هر نوع رفتار بدی ممکن بود مردمو از سمت اسلام دور کنه بعدشم این وهابی های نامرد که اگاهانه و از روی خیانت و نفاق دارن شیعیانو حتی سنی های منطقه رو به خاک و خون می کشن چه سنخیتی با اون یهودی دارن تا ما با مهربونی بخوایم هدایتشون کنیم؟!
در ثانی رفتار ما با این حضرات وهابی باید مثل رفتار پیامبر(ص) با منافقان مدینه و یا کفار حاضر شده در جنگ با پیغمبر باشه که از یه طرف اومدن صلح‌نامه امضا کردن و از طرف دیگه کاروان مسلمینو در راه حج به خاک وخون کشیدن و پیغمبر(ص) هم با شدت باهاشون برخورد کرد
حالا این وهابی ها هم از طرفی چنبره زدن رو منابع دینی اسلام و از طرفی مسلمینو به خاک و خون می کشن

از اینها گذشته اینکه شما شعاردهندگان علیه موسوی و کروبی وخاتمیو در مجلس غیر مومن می دونید چونمرگ این منافقان و خائنینو خواستن معلومه دینداریتون بسیار سطحی و بی ریشه است چرا؟ چون هنوز نمی دونید بعد از اینکه کسی نفاقش محرز شد و از هر حربه ای برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین استفاده کرد اولا محارب هست و حکمش اعدامه ثانیا در خود قران و منابع دین مبین برای برخورد محکم و قاطع با اونها دستور صادر شده
اینکه شما طرفدار مرگ بر اینها نیستید به عنوان خائن و منافق چند حالت داره:
1- از روی ترس برخورد با دشمنان اهل مدارا و مسامحه هستید
2- کلا روحیه تساهل و تسامح دارید و براتون مهم نیست دور و برتون چی میگذره
3- با این حضرات هم عقیده اید
4- تعریفتون از نفاق و خیانت خیلی فرق می کنه

در هر صورت بهتره نظر اسلام رو درباره تسهال و تسامح و برخورد با اهل نفاق و محکم ای عقیده ایستادن در اسلام بخونید بعد با افکار خودتونمقایسه کنید
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم
Iran, Islamic Republic of
واقعا كامنت هاي بو داري ثبت شده اول در جواب عزيزي كه فرمودند يگان ويژه ايران جز خشن ترين و بي نزاكترينهاست بايد گفت عزيز لابد شما از سركوب مردم فرانسه و انگليس در چند وقت اخير بي اطلاعيد ؟ لابد نمي دانيد كه نيروهاي امنيتي آمريكا حتي مكالمات تلفني مردم را هم استراق سمع مي كنند؟ لابد نمي دانيد كه پليس آمريكا در انظار عمومي اقدام به غرق مصنوعي معترضان مي كند؟ لابد نديديد كه پليس آمريكا چطور افراد صرفا معترض يا متخلف را حتي اگر تخلف رانندگي باشد در بعضي موارد چطور مورد ضرب و شتم وحشيانه قرار مي دهد ؟ و حتماً مي دانيد در كشور ما ارباب و رعيتي نيست كه آنها براي اربابشان به پدر و مادر خود هم رحم نكنند در كشور ما (نه شما) اينها سربازان امام زمان(عج) تحت رهبري و فرماندهي فقيه عاليقدر و دانشمندي متفكر و سياستمداري بي نظير چون خامنه اي عزيز هستند كه امروز جز علماي طراز اول بلاد اسلامي است مي باشند و نمونه صبر ايشان را در فتنه 88 ديديم كه چگونه سربازان خامنه اي عزيز با قدرت و صلابت و پشتيباني قاطبه ملت شريف ايران بدون استفاده از سلاح جنگي زشت سيرتان و خائنين به اين مملكت را در جاي خود نشاندند ثانياً مرگ گفتن بر كسي صرفاً خواستن مرگ اونيست بلكه از خدا مي خواهند كه رسوايش كند ، خوارش كند ، حقيرش كند ، و مضحكه خاص وعامش نمايد شما از درك مرگ فقط مردن را فهميديد كه جاي تاسف دارد . حالا چرا شما از مرگ بر حاكمان عربستان وهابي كه دستش به خون شيعيان و مسلمانان بي پناه بحرين آلوده است نگرانيد معلوم نيست و رسول اكرم (ص) اگر يهوديان متعرض مسلمانان مي شدند از جهاد با آنها شكي نداشت ولي اين سخن شما در مورد برخورد حضرت رسول اکرم(ص) با آن فرد يهودي يك حق الناس شخصي بوده كه پيامبر رحمت و رافت او را با اين كار خود متوجه آئين اسلام نموده حالا آيا عربستان يهودي اند ؟ آيا عمل آنها جنبه شخصي دارد يا عمومي ؟ و بخشنده در بين كيست كه بايد از حق خود صرف نظر نمايد؟
ثالثاً شايد عرف ديپلماتيك با خواسته ي مردم همگوني نداشته باشد در هرصورت بازيكنان عربستان ميهمان ما و حاكميت موظف به تامين امنيت آنها و وجدان بيدار ملت مسلمان هم موظف به دفاع از مظلوميت مردم بحرين هستند كه مي خواهند بواسطه اين بازكنان فرياد اعتراض خود را به گوش حاكمان عربستان برسانند كه عملي صدرصد اسلامي ومورد قبول و برخورد ناجا هم از لحاظ عرف ديپلماتيك و بين المللي و هم قوانين اسلام صدرصد منطقي و قانوني بوده است . فضا را بي جهت و بعضاً مغرضانه متشنج نكتيد!!!!!!!!!!!
United States
خوب اینها که مومن نبودند اولا مومن هرگز مرگ کسی را نمی خواهد پیامبر اسلام وقتی دید یهودی که هر روز روی سرش خاکستر می ریخت مریض شده به عیادتش رفت مثلا کسانی را که در مجلس شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی دادند را هرگز مومن نخوانید ثانیا مومن هرگز به مملکتش و فوتبال مملکتش و فوتبالیست مملکتش و اعتبار مملکتش ضربه نمی زند و گر نه عملکردش با آشوبگران فتنه و موسوشی و کروبی یکی است که به اعتبار مملکتشون

حتما مومن شمایی
شماودارودسته شما
شما ها که منافقانه اسلام ناب محمدی(ص) را زیر سوال می برید
شهید بزگوار بهشتی(ره) در سخنرانی خود نقل به مضمون می فرمود به استکبار جهانی امریکا از ما عصبانی باشید ودر عصبانیت خود بمیرید که این جمله بر گرفته از آیه قرآن است
تازه اگر قران خونده باشید که بعید می دونم خدا در سوره مدثر دوبار می فرمایند مرگ بر ولید
من با اغلب مواضع سایت جهان موافق بودم ولی اصلا این موضع را نمی پسندم شعار دادن در ورزشگاه و سیاسی کردن آن فقط به ضرر ماست بعدش کلی ضرر می کنیم. واقعا هم به فوتبال ربطی نداره که آل سعود جنایت کرده
Iran, Islamic Republic of
به ما چه که شما از آل سعدی ها ترسیدید ؟آفرین به خاطر آل سعود مردم مملکت خودتون رو می زنید این هم یکی از هنرهاتون هست !
Iran, Islamic Republic of
"خوب اینها که مومن نبودند اولا مومن هرگز مرگ کسی را نمی خواهد ..."

دوستان یه بار برن کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) رو بخونن. کسی که همش جاذبه باشه و هیچ دافعه ای نداشته باشه مسلمون نیست بلکه منافقه. ائمه(ع) همه اگه یه جا با مهر و محبت وارد می شدن یه جا هم با شدت تمام میومدن جلو. پس امام حسین(ع) هم نباید مرگ یزید رو می خواست؟!!!
Iran, Islamic Republic of
شما دوست دارید وقتی تیم ما رفت عربستان بر علیه ما شعار بدن؟
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که خودشان را مومن می دانند اولا اگر واقعا قرآن مهمتر از مصلحت بود و سخن خدا مهمتر از مصلحت بود پس چرا مصلحت دیدند در شرایطی که برادران مومن و شیعه ما در بحرین به خاک و خون کشیده می شدند و قرآن هم به صراحت می گه باید با طرف متخاصم وارد جنگ شوی ساکت نشستیم و قوانین بین المللی را به قرآن ترجیح دادیم تا شرایط مالی و پست و مقام خودمان به خطر نیفته حالا که ما در امانیم و فوتبال و فوتبالیست به خطر میوفته قوانین بین المللی فوتبال را باید زیر پا بگذاریم و به ندای قرآن گوش کنیم آیا اسم این دورنگی و نفاق نیست
Latvia
باید از ورزشگاه تا میدان آزادی و فرودگاه را از پرچم و شهدای بحرین پر می کردیم . فرصت از دست رفت .

Iran, Islamic Republic of
این ناجا هم همیشه تو آفسایده ...
Iran, Islamic Republic of
مسلموني خدانگهدار .....
فقط دوست دارم اون ماموری که این نظر من را میخواند بهش بگم روز عاشورا یادتونه همین بچه حزب اللهی ها نجاتتون دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هيچ موقع ناجا به موقع و بجا اقدامي را انجام نداده و هميشه برعكس عمل كرده، توي دوران فتنه 88 خانواده اي مذهبي و با چهره موجه را سراغ دارم كه هنگام بازگشت مراسم عزاداري مورد ضرب و شتم ناجا قرار گرفتند،اي كاش روزي بيايد كه كمي هم از فكرشان استفاده كنند .
United States
میدونند که بچه بسیجی فقط کتک میخوره ازشون شیر شدن ولی تو فتنه 88 سوراخ موش متری خداتومن!!!
Iran, Islamic Republic of
من آنجا بودم.
شرم آور، شرم آور، شرم آور.
دیروز هی دردم گرفت .
وقتی غیر کتک ، انواع و اقسام فحشهای ناموسی میخوردیم، دردم گرفت.
وقتی اعضای یگان دسته جمعی داد میزدند ... دردم گرفت.
وقتی غیر دانشجویان، بچه های 13-14 ساله کتک خوردند دردم گرفت.
خون حجاج به خاک و خون افتاده چندسال پیش درعربستان چه شد؟ناجا جرآت داشت یک بیانیه می داد.
..و لازم‌ است‌ در نوحه‌ها و اشعار مرثیه‌ و اشعار ثنای‌ از ائمة‌ حق‌ ـ علیهم‌ سلام‌الله ـ به‌طور كوبنده‌ فجایع‌ و ستمگریهای‌ ستمگران‌ هر عصر و مصر یادآوری‌ شود؛ و در این‌ عصر كه‌ عصر مظلومیت‌ جهان‌ اسلام‌ به‌ دست‌ امریكا و شوروی‌ و سایر وابستگان‌ به‌ آنان‌ و از آن‌ جمله‌ آل‌ سعود، این‌ خائنین‌ به‌ حرم‌ بزرگ‌ الهی‌ ـ لعنة‌الله و ملائكته‌ و رسله‌ علیهم‌ ـ است‌ به‌ طور كوبنده‌ یادآوری‌ و لعن‌ و نفرین‌ شود. و همه‌ باید بدانیم‌ كه‌ آنچه‌ موجب‌ وحدت‌ بین‌ مسلمین‌ است‌ این‌ مراسم‌ سیاسی‌ است‌
شخصی که گفته یگان ویژه بی نزاکت وبی ادب هستند بایداستغفار کندزیرا کافرهمه را به کیش خود پندارد.
Iran, Islamic Republic of
هرچیزی جائی داره !
در اینکه آل سعود و آل خلیفه جنایتکار هستند شکی نیست
اما ورزشگاه مکان جوانمردیه و ما باید با اخلاق حرفه ای با آنها برخورد کنیم .
به هرحال فکر کنم نیروی انتظامی ضابط است و خودش نمی تواند حکمی اجرا کند که در این مورد از فدراسیون و مراجع قضایی ورزشی دستور می گیرند پس ملامت آنها کار درستی نیست !!!
Canada
بهترین کار موشک باران سریع کاخهای سعودی در ریاض است!!!!!نه نه ما جنگ طلب نیستیم.راه دیگرش تحریم حج و عمره است.و راه سوم که همزمان با راه دوم توصیه میگردد رای زنی های دیپلماتیک در جهت تقویت مردم و دولت ایران میباشد.
Latvia
گفته: «شما دوست دارید وقتی تیم ما رفت عربستان بر علیه ما شعار بدن؟»

نه، من دوست دارم این قدر مرد باشیم که خودمون نریم عربستان. و این قدر مرد باشیم که اگر هم می‌خواستیم بریم سعودی‌های جنایت‌کار از ترس‌شون راه‌مون ندند. اما افسوس...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ناجا این قدر افراط وتفریط نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی در جلوی سفارت انگلیس هم برخوردهای خشونت آمیزی با دانشجویان داشته!!
اگه با بد حجابی و بی حجابی اینقدر محکم برخورد می شد اوضاع جامعه اینگونه نبود!!!
United States
برای ناجا متاسفیم. . . .
کلادروغهخ