دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

معتمد:حریف ترکیه‌ای گربه سیاهم شده!

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 238686
'محمد باقری معتمد' تكواندو كار وزن 68 كیلوگرم كشورمان پس از شكست در مسابقه فینال المپیك لندن، گفت: شرمنده مردم خوب كشورمان هستم كه نتوانستم مدال طلا را به دست آورم.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، وی كه پس از دریافت مدال نقره بازیهای المپیك لندن با خبرنگاران گفت و گو می كرد، افزود: تلاش زیادی برای كسب مدال طلا كردم ولی متاسفانه نتوانستم به این مهم دست یابم و امیدوارم كه مردم مرا ببخشند.

وی اظهارداشت: المپیك میدان بزرگی است و از طرف دیگر این اولین تجربه المپیك من بود كه در هر حال توانستم مدال نقره را به اردوی ایران بیاورم.

معتمد گفت: 'سروت تزگول' تكواندو كار بسیار خوب و سرسختی است و تاكنون چندبار با وی بازی كرده ام كه متاسفانه در اكثر مواقع در مسابقه با وی دچار مشكل شده ام كه باید راه حلی برای این موضوع پیدا كنم.

وی با بیان اینکه حریفانش عنوان دار بودند و او توانست تا فینال همه آنها را شکست دهد در مورد دلایل شکستش برابر حریف ترکیه ای گفت: انگار سرنوشت مدال طلای من به این حریف ترکیه ای بسته شده است. او گربه سیاهم شده و چندین بار است که به این تکواندوکار ترکیه ای می بازم.

تكواندو كار خوب كشورمان پنجشنبه شب به وقت محلی در دیدار نهایی وزن منهای 68 كیلوگرم مسابقه های تكواندو به مصاف 'سروت تزگول' از تركیه رفت و در مصافی نزدیك و پایاپای با حساب 6 بر 5 شكست خورد و در نخستین حضور خود در بازی های المپیك، به نایب قهرمانی بسنده كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *