دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۵

عذرخواهي رييس فدراسيون تكواندو از مردم

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 238832
رييس فدراسيون تكواندو گفت: از اينكه نتيجه مورد انتظار مردم و خودمان به دست نيامد شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌كنم.
به گزارش جهان، سيدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: نتيجه‌اي كه مردم از تكواندو انتظار داشتند و دل ما هم آن را مي‌خواست به دست نيامد، به همين خاطر شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌كنم. انتظار ما بيشتر از اين بود اما المپيك است و فراز و نشيب‌هاي آن. در وزن 80- كيلوگرم حوادث عجيبي رخ داد. باخت يوسف كرمي مقابل حريف نه چندان مطرح خود و همچنين باخت استيون لوپز به نماينده آذربايجان از شگفتي‌هاي المپيك بود. المپيك هم جاي شگفتي ‌ها است، بنابراين نبايد زياد از اين موضوع تعجب كنيم.
 
رييس فدراسيون تكواندو با اشاره به اينكه از تكواندو ايران انتظار بيشتري در المپيك داشت، گفت: از لحاظ آماده‌سازي و تامين امكانات براي حضور در المپيك همه كارهاي لازم را انجام داديم و از اين جهت اصلا ناراحت نيستم و وجدانم آسوده است كه تمام تلاشم را كردم اما ناراحتم كه نتيجه‌اي كه مردم انتظار داشتند به دست نيامد.
 
پولاد‌گر ادامه داد: اگر نقدي نسبت به عملكرد تكواندو صورت مي‌گيرد اميدوارم منصفانه باشد اما متاسفانه شاهد هستيم كه نسبت به مدال نقره با ارزش معتمد هم غيرمنصفانه نقد وارد مي‌كنند. اين ورزشكار خوب ايران مسابقه‌هاي بسيار خوب و سختي را انجام داد. مبارزه با نماينده افغانستان كه برنز المپيك را داشت و حتي آن تكواندوكار برزيلي كه سومين حضورش در المپيك را تجربه مي‌كرد خيلي سخت بود. همين برزيلي در مسابقات كسب سهميه آتن هادي ساعي را برده بود. همه اين ورزشكاران تجربه المپيكي‌شان بيشتر از معتمد بود.
 
رييس فدراسيون تكواندو در مورد حاشيه‌هاي ماه‌هاي اخير اين رشته ورزشي و بركناري رضا مهماندوست نيز گفت:‌ بي‌شك اين مسائل در نتايج ما بي‌تاثير نبوده‌ است، اما من باز هم از تصميم‌هاي كه گرفتم حمايت مي كنم، اميدوارم كه در آينده نتايج بهتري بگيريم.
 
پولادگر در پاسخ به اين سوال آيا كادر فني قبلي در راس تيم بودند، نتايج بهتر نمي‌شد؟ گفت:‌باقري معتمد در مسابقه‌هاي كسب سهميه در آذربايجان و همچنين قهرماني جهان در كره‌ جنوبي تحت هدايت همان كادر قبلي تيم ملي به «سروت» از تركيه باخت. ما هم انتظارمان بيشتر از اين نتايج بود. از كرمي انتظار طلا داشتيم اما نشد.
 
رييس فدراسيون با اشاره به اينكه نتايج تكواندو، نتيجه ضعيفي نيست، گفت: ما از دو نماينده مردان خود در المپيك يك مدال نقره گرفتيم كه اگر ديد منصفانه‌اي باشد نتيجه ضعيفي نيست. كادر فني و فدراسيون تمام تلاش خود را براي بهترين نتيجه انجام دادند. آنچه مسلم است ما نسبت به شانس‌هايي كه داشتيم نتيجه ضعيفي نگرفتيم. كشتي فرنگي از شش سهميه كه داشت سه مدال گرفت.
 
پولادگر با تاكيد بر اينكه از عملكرد كادر فني تيم ملي رضايت دارد، گفت: پس از بازگشت به ايران گروهي را تشكيل خواهيم داد تا نقاط ضعف و قوت حضور تيم ملي در المپيك را بررسي و كارشناسي كند. ما همه موارد را ارزيابي و آسيب‌شناسي و آن‌ها را رفع خواهيم كرد.
 
وي در مورد شكست يوسف كرمي گفت: نمي‌دانم چه شد، او با تمام وجود در زمين حاضر نشد و نتوانست امتيازاتي كه عقب افتاد را جبران كند اما اين هم منصفانه نيست كه قهرمان خود را اينگونه مورد حمله قرار دهيم.
 
رييس فدراسيون تكواندو در پاسخ به اين سوال كه آيا در كادر فني تيم ملي تغييراتي ايجاد خواهد شد؟ به ايسنا گفت: كار كارشناسي خواهيم كرد. آسيب‌شناسي و بررسي مي‌كنيم و بعد از آن تصميمات لازم را مي‌گيريم.
 
وي ادامه داد: اين غيرمنصفانه است كه كار ملي‌پوشان وتلاش شبانه‌روزي آن‌ها را زير سوال ببريم، آن هم به دليل اين كه نتيجه‌اي كه توقع داشتيم به دست نيامد. توقع كسب دو مدال از ورزشكاران‌مان انتظار بالايي بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برکناری رضا مهماندوست بهترین مربی تکواندو از سوس پولادگر انهم بخاطر پولی که حق مهماندوست بود ، نتیجه اش المپیک لندن بود
اقای پولادگر ذولقدر و ساعی نتایج لندن را ببینید
دیر نشده مهماندوست بی شک بهترین مربی دنیا است
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پولادگر نیاز نیست توجیه کنید و هی دم از شگفتی بزنید، وقتی منافع ملی و مصلحت کشور رو در نظر نمی گیرید و سر لج و لج بازی و یا بعبارتی رو کم کنی مهماندوست رو کنار می گذارید همین میشه دیگه!!! خب یه چندتا از اون سرمربی هایی درجه اولی که ادعا کرده بودید رو بیارید مربی تیم ملی بشن ببینم حالشو ببریم! خیلی بده آدم تو موقعیت های اینچنین جو گیر بشه، معذرت خواهی تون هم فایده ای نداره چون قطعا تا یه هفته یادتون میره بر می گردین دوباره سراغ همین بچه بازی هاتون
Iran, Islamic Republic of
چه عذر خواهي اي ؟ چه شرمندگي اي ؟ كجاي دنيا بهترين مربي دنيارو عزلش ميكنن اونم بخاطر اينكه فدراسيون جهاني براش حقوقي در نظر گرفته بعد آقايون ميخوان دست اندازي كنن و ... مگه از جيب شما ميره كه حرصشو ميخوريد ؟!!! حالا خوب شد ؟!! دلتون خنك شد ؟!!! آدم غيرت داشته باشه و اينطور خواري پرچمشو ببينه و هيچي نگه .... واقعا گناه اون مربي چي بود ؟!! اينكه ماهي چند ميلون حقوق ميگرفت يا اينكه حقوقش از شما بيشتر بود ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام، در حال حاضر علم در همه زمینه ها رخنه کرده و چنانچه با تعهد همراه باشد که چه بهتر .تلاش ورزشکاران قابل تقدیر است ولی همانگونه که همین ورزشکاران در مصاحبه های خود در لندن گفته اند ورزشکاران حریف بیشتر تلاش کرده اند تا به این مرحله رسیدند.چون ورزش را سیاسی کرده ایم و در آستانه المپیک تعدادی روسای فدراسیونها را تغییر دادیم بی شک تأثیر داشته است. تمرین ، تغذیه مناسب ، نداشتن دغدغه زندگی ، آسایش و رفاه نسبی و دهها دلیل دیگر لازم است تا المپیکی شویم.ان‌شاءالله برای المپیک 2016 شاید این اتفاقها نیفتد.
آقاي پولادگر چند تا مربي در جهان داريم و چگونه از اين تعداد مربي بهترين مربي جهان انتخاب مي‌شود اي كاش به اين موضوع فكر مي‌كرديد بعد تصميم به عزل بهترين مربي جهان مي‌گرفتيد. در اين صورت ديگر نيازي به عذرخواهي شما نبود.