شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۴۱

فردوسی پور:نزدیک انتخابات شد و آقایان، طرفدار مردم شدند!

سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 188187
عادل فردوسی پور در برنامه  نود، به شدت از حضور شخصیت های سیاسی در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش جهان به نقل از پارس توریسم ، وی گفت: چرا در نزدیکی انتخابات، همه ی این آقایان طرفدار مردم شدند؟ چه دلیلی دارد در این برهه زمانی چند نماینده در هیات مدیره این دو باشگاه آمدند؟

دهقان: فروزنده روحش هم خبر نداشته / فروزنده: دروغ نگویید

فردوسی پور در این برنامه ابتدا از "دهقان" مجری ورزشی سابق تلویزیون دعوت کرد و او نیز به شدت از حضور سیاستمداران انتقاد کرد و گفت: چه دلیلی دارد نمایندگان در هیات مدیره این دو باشگاه بیایند؟

دهقان گفت: مثلاً آقای فرزونده در ناهارخوری مجلس گفته که اصلا از ورزش خوشش نمی آید و روحش از انتخابش در هیات مدیره خبر نداشته است.

لحظاتی پس از این اظهارنظر، فرزونده معاون رییس جمهور روی خط تلفن برنامه "نود" آمد و گفت: متاسفانه آقای دهقان دروغ گفته و من اصلاً ایشان را ندیدم که بخواهم چنین حرفهایی بزنم!

فردوسی پور از فروزنده پرسید: آیا اساساً با حضور سیاستمداران در ورزش موافقید؟ شما اصلا سابقه ورزشی دارید؟

وی خطاب به فروزنده گفت: شما فقط به دلیل سوابق سیاسی و حمایت نهادهای قدرت بعنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده اید و این گونه انتخاب مدیران، به حذف همه نیروهای متخصص ورزشی منجر شده است.

 فروزنده پاسخ داد: بله، من پیگیر فوتبال هستم و نا آشنا نیستم، ضمن اینکه دکترای مدیریت دارم و بحث اصلی حضورم در پرسپولیس، بحث مدیریتی است.

من برای پرسپولیس، ظرفیت هستم/ فردوسی پور: چرا از قدرت سیاسی استفاده می کنید؟

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور اضافه کرد: ضمن اینکه من برای پرسپولیس یک ظرفیت محسوب می شوم، و گرنه من که معاون رییس جمهور هستم دیگر دلیلی ندارد که بخواهم به پرسپولیس بیایم.

در این لحظه، فردوسی پور گفت: اصلاً شما تمام اصول مدیریتی را بهتر از همه می دانید، اما چرا فقط شما می توانید به این پست ها برسید؟ آیا افراد فارغ التحصیل ورزش و تحصیل کردگان ورزشی نیز می توانند مانند شما به هیات مدیره پرسپولیس بیایند؟

مجری "نود" اضافه کرد: آیا شما با قدرت و فشار سیاسی توانستید به هیات مدیره بیایید؟

فروزنده در پاسخ، با رد سخنان احمدی نژاد گفت که "درها برای ورود همه ی افرادی که لیاقت حضور در هیات مدیره را دارند باز است!"

رویانیان چه گفت؟

مدیرعامل جدید پرسپولیس، میهمان بعدی تلفنی "نود" بود. در ابتدای این گفت و گو، ابتدا فردوسی پور گفت: شما در پست های مختلف سیاسی، نظامی و... حضور داشتید و موفق هم بودید و قطعاً به نظر من موفق خواهید بود. چون هم قدرت سیاسی دارید و هم پول!

مجری "نود" پرسید: آیا شما قبول می کنید که نباید یک سیاستمدار که حتی پیگیر فوتبال نبوده، وارد هیات مدیره پرسپولیس شود؟

رویانیان گفت: به برکت برنامه نود، همه ملت ایران کارشناس فوتبال شده اند . من نیز مانند ملت ایران، از سخنان کارشناسان شما درس گرفته و به نوعی کارشناس فوتبال هستم.

  وی افزود: اما اگر روزی نتوانم از پس این کار برآیم، شجاعانه عذرخواهی کرده و کنار می روم، اما الان با جدیت به کارم ادامه می دهم.

رویانیان اضافه کرد: همه بزرگان فوتبال مثل دکتر دادکان و غیره اگر مراجعه کنند و بخواهند به پرسپولیس کمک کنند، استقبال می کنم و در کنارشان به پرسپولیس کمک خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش فردوسی پور در مورد "هدیه کارت سوختی رویانیان به پرسپولیسی ها" گفت: والله دروغ است.

رویانیان: من هم در زمین خاکی بازی کرده ام، دهقان چه؟

مدیرعامل جدید پرسپولیس در ادامه در پاسخ به انتقادات دهقان گفت: ایشان که این روزها در رسانه ها هر چه می خواهند به من می گویند، مگر خودشان چه سابقه ورزشی داشته اند؟

فردوسی پور در این لحظه گفت: خب ایشان سابقه مجری گری دارند حداقل!

رویانیان بلافاصله پاسخ داد: خب من هم در زمین های خاکی فوتبال بازی کرده ام!

مجری برنامه نود نیز مجدداً گفت: آقا تمام ملت ایران این دوران را گذرانده اند. در همین سازمان صداوسیما، همه بچه ها فوتبال بازی می کنند و ضمن اینکه لیسانس و فوق لیسانس هم دارند، چرا به هیات مدیره نمی آیند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت بر سردار رویانیان خوب حال فردوسی پور را گرفت! یکی نیست به این بچه بگه تو خودت چه کاره ای؟!
Iran, Islamic Republic of
با اينكه با كليت برنامه نود موافقم ولي با مديريت برنامه به صورت اينچنيني كاملا مخالفم. آقاي فردوسي پور عزيز هم گاهي اوقات پا را از حيطه وظايف خود فراتر مي گذارد و متاسفانه آنتن زنده شبكه سه هم در اختيار ايشون هست
Latvia
آقاي فردوسي پور چه كاره مملكتند كه به تشخيص رييس جمهور ملت75 ميليوني ايران خرده مي گيرند؟ ايشان همان كسي است كه در سال 88 براي جنبش سبز با استفاده از تريبوني كه كاملا هدفمند از طرف سيماي اصولگرايان به ايشان داده شد راي 25 ميليوني ملت ايران را زير سوال مي برد و در حال حاضر نيز حمله به آقاي احمدي نژاد به بهانه هاي واهي ماموريت ويژه اي براي بعضي ها شده است.
Latvia
مديريت يك مجموعه نياز به حرفه اي بودن در آن زمينه خاص ندارد. چه بسيار فوتباليستهاي حرفه اي كه بشدت در امر مديريت ضعيفند و چه بسيار مجموعه هايي كه با انبوهي از تحصيلكردگان آن رشته بشدت دچار بحران و مشكل مي باشند و مي تواند توسط يك مدير لايق با اطلاعات حداقلي اداره شود. اختلاس 3 هزار ميليارد توماني اخير توسط متخصصان بانكي انجام شده و اين افتضاح ببار آمد. مگر تا الان كه غير سياسيهاي مثلا متخصص در ورزش همه كاره بودند چه گلي بر سر ورزش و فوتبال ايران زدند؟ مشكل فوتبال مشكل مديريتي و مربيگيري و بازيكن سالاري است نه حضور سياسيون در آن!
فردوسی پور کارش درسته برنامه نود هم خیلی عالیه تمام مسائل مربوط به فوتبال رو دنبال میکنه و مو رو از ماست میکشه
Iran, Islamic Republic of
ماشا ا... دیشب شده بود صحنه تبلیغات آقای دهقان.هر آدم تازه کاری میفهمید.من مودنم چرا بحث مدیریت رو با بحث ورزشی قاطی می کنید .تیم های ما نیاز به مدیر دارند نه ورزشکار قدیمی.ورزشگار قدیمی باید به ورزشکار جدید کمک ورزشی بده چون هم درسش رو خونده هم ورزش کرده.
Iran, Islamic Republic of
بابا جون حرف حق مي زنه عادل.مگه دروغ مي گه؟
تورو خدا اينقدر يه طرفه به قاضي نريم
Latvia
واقعا رفتار و گفتار آقاي فردوسي پور كه يك مجري جزء تلويزيوني بيش نيست جاي ابهام و سوال بسيار دارد. چون بودند افرادي با موقعيتهاي بسيار بالاتر و قويتر از اين مجري مورد حمايت كه با يك هزارم جسارت براي هميشه از صحنه حذف شدند! در هر حال افكار عمومي هم اين بينش را دارد كه ...!
United States
با اینکه خیلی از برنامه نود خوشم نمی آید، و خیلی پیگیر فوتبال نیستم، اما در این موضوع حق را به فردوسی پور می دهم، چه دلیلی دارد افرادی که در سیاست بوده اند به اینجا بیایند، باید کسانی بیایند که کار و تخصصشان این باشد، نه اینکه مثلا فلان مدیر سیاسی را مدیر پیروز یا فلان تیم کنند، شاید آقای رویانیان در کارش هم موفق باشد، اما دلیلی ندارد تا متخصص ورزشی داریم بیاییم سراغ آقایان سیاسی... ورود افراد غیر متخصص به ورزش ضربه سنگینی را به ورزش می زند.
به نظرم آقای فردوسی پور همیشه دوست داره عقیده خودشو تحمیل کنه- تا نیم ساعت اول برنامه فقط ایشون و افراد مخالف داشتن نظراتشون رو مثل سیل رو سر ملت خالی می کردن- واقعا عدالت رعایت نشده بود و فرصت از ابتدا به موافقین داده نشده بود-
آقای دهقان هم که این همه فریاد می زنه که با قدرت سیاسی این افراد اومدن خودش یادش نره که اخبارگوی تلویزیون بوده و مردم به خاطر اینکه تو تلویزیون دیده بودنش بهش رای داده بودن وگرنه واقعا چطور یه نفر میتونه از اخبارگویی به نمایندگی برسه- آیا سایر افراد عادی هم می تونن؟!- آقای رویانیان هم پله های ترقی رو یکی یکی طی کرده
تعجب میکنم آقای فردوسی پور میگه انتخاب این نماینده ها به خاطر نزدیکی انتخاباته اما خودش حداقل یه ربع فرصت به آقای دهقان داده بود که بیاد رو آنتن- آیا فرصت به بقیه هم میدن؟!
واقعا آقای دهقان چه خوب واسه خودش تبلیغ میکردا! ولی دروغ بدی گفت
Latvia
اتفاقا اين آقاي فردوسي پور است كه برنامه ورزشي 90 را كاملا سياسي كرده است. اين چه بساطي است كه ايشان با حمايت سيماي ضرغامي و پول بيت المال راه انداخته است؟! چرا به هزاران هزار نياز بزرگتر و حياتي تر مردم ايران مثل بيكاري و اعتياد و فقر و تورم و بهداشت و المپيادهاي علمي و نخبگان و ... متخصصين آن باندازه يك هزارم فوتبال بها داده نمي شود و فوتبال بي خاصيت و بدون جايگاه جهاني تا اين حد در صدا و سيما جولان مي دهد و با پتانسيل جوانان عزيز وطن اينگونه موج سواري مي شود؟! آيا اين همه تمركز بر فوتبال براي انحراف افكار عمومي از انبوه مطالبات و مشكلات بر زمين مانده اين ملت مظلوم نيست؟!
United States
این به اصطلاح عادل خان فردوسی پور دیگه شورش رودر آورده،کلیت نگاه خودش به برنامه کاملا سیاسیه،هدفش هم تخریب چهره‏های سیاسی کشورمونه،یکی از حامیان جنبش سبزه که به شکلی داره انتقام می گیره و تسویه حساب می کنه.برنامه‏ش هم چهار پنج میلیون بیشتر مخاطب نداره
فردوسی پور باز حرف زد؟؟؟؟؟؟
اين فردوسي پور چي از جون فوتبال ميخواد
چرا بايد تكليف فوتبال ما رو نظر فردوسي پور تعيين كنه
Iran, Islamic Republic of
اگر آقاي دهقان انتخاب مي شدند ديگر بحث انتخابات و...... مطرح نمي شد!!!!!!!! و همه چيز بر وفق مراد بود .
از آقاي فردوسي پور بعيد است كه فرق مديريت و تخصص را ندانند. مگر آقايان مي خواهند مربي گري كنند كه بحث از تخصص مي شود؟
در ساير كشورها هم كه داراي فوتبال موفق هستتند در پست هاي مديريتي از مديران سياسي موفق يا صاحبان سرمايه براي ايجاد ظرفيت استفاده مي كنند.
همه نخبگان ورزش بزرگترين معضل فوتبال را پرداختن بيش از حد به حواشي مي دانند. جالب آنكه صدا وسيما آنتن خود را به صورت پخش زنده دراختيار چنين برنامه اي مي گذارد.
آقاي فردوسي پور هم كه مشخص است براي چه منظور دارند بازار گرمي مي كنند . چند وقت ديگر كه مثل حسيني سر از كانال هاي اونور آبي در آورد و به ريش همه آقايان خنديد مي فهميد.
Iran, Islamic Republic of
اصلا یکی نیست از این فردوسی پور بپرسد خودت چه پرونده درخشانی در فوتبال داری و یا کدام تیم مطرح توپ زده‏ای که خود را کارشناس فوتبال میدانی ؟
الان هر بچه ابتدایی که پای اینترنت بنشیند اطلاعاتش بیشتر از فردوسی پور خواهد بود پس اینجا هم پای پول در میان است
United Kingdom
رفتار دهقان زننده بود
Iran, Islamic Republic of
با سلام - جناب آقاي فردوسي پور به طور كلي از محيط متشنج لذت ميبرد و با حاشيه سازي در هر اقدامي بستر مشكلات بعدي را فراهم و در فرصتهاي بعدي از اين حاشيه سازيها در جهت تامين نياز تبلیغاتی خود كه چيزي جز تشنج نيست بهره برده وبراي حاشيه سازي بعدي استفاده ميكند و مردم مظلوم ورزش دوست ما را از داشتن يك محيط سالم و آرام وانتقادسازنده محروم ميكند .مگر آقاي كوثري از همبازيهاي بزرگتر بنده در باشگاه راه آهن كم به برنامه ها و سياستهاي ورزشي در كشور انتقاد كرده اند ولي اينكار را بسيار انساني و اخلاقي انجام داده اند .خواهش ميكنم اين فرد را تحت درمان قرار دهيد ،و يا لااقل رفتار ايشان را توسط دو نفر كارشناس در امور رفتار شناسي بررسي كنيد و ببينيد چرا ايشان با تمام وجود از لكه هاي سياه در امور ورزش بسيار بسيار شادمان ميشوند به نحوي كه نميتوانند آن را از بيننده پنهان كنند و با توانايي سياه بيني كه دارند لكه هاي سياه را آنقدر بزرگ ميكنند كه ديگر جز سياهي چيزي ديده نميشود.
Iran, Islamic Republic of
حالا بهرحال این انتخاب صورت گرفته خوب یا بد باید قبلش کارشناسی میشد .ولی سئوال اینجاست که آیا یک شخص کاملا فوتبالی مثل آقای دکتر دادکان این اجازه رو بهش میدادند که بشود مثلا رئیس پلیس تهران برزگ ! البته اگر چنین اتفاقی می افتاد آقای دادکان در نقدی که بهش میشد میگفت چون من فیلم پلیسی زیاد دیدم بنابراین از شغل پلیسی چیزهایی میدانم و میتوانم در این شغل مدیریت کنم. والا دیگه نمیدونم چی بگم. مقصر هم نه فردوسی پوره نه دهقانه و نه اون بنده خدا رویانیانه مقصر کسانی هستند که دست اندر کار این قضایا هستند و وقت بیشتری رو برای کار کارشناسی بیشتر نمی گذارند و همه چیز رو بهم می ریزن . والله خدا خوشش نمیاد که آرامش کشور و مردم بهم بخوره.از خدا بترسید.
Iran, Islamic Republic of
خدايا اين عادلو از فوتبال ما نگير؛ وقتي نودو مي بينم احساس مي كنم هنوز يكم آزادي بيان تو اين مملكت هست و از اين موضوع، احساس ارامش مي كنم. منتقدان فردوسي پور دنبال چي هستن؟ دنبال ادامه راه اقايوني كه فوتبال و ورزش ما رو سياسي كردن؟ وقتي مردم عوام اينطوري فكر كنن از مسئولان انتظار داريم به نفع ما كار كنن؟ چه خيال باطلي..
Iran, Islamic Republic of
عادل دوستت داریم
مگر اینکه تو به داد این فوتبال بیمار برسی
خیلی دوست دارم بدونم که بالاخره این جمله درست است یا نه!؟
و دروغگو رسوا شود. به نظرم آمد دهقان در دو مرحله سفسطه کرد:
"مثلاً آقای فرزونده در ناهارخوری مجلس گفته که اصلا از ورزش خوشش نمی آید و روحش از انتخابش در هیات مدیره خبر نداشته است."
خدايي حرفهاي ديشب فردوسي پور در مورد ورود سياسي ها درسته
اومدند و ورزش رو خراب كردن

كجايي دادكان كه به داد ورزش برسي
Iran, Islamic Republic of
حرف فردوسی پور درست است قدری تامل کنید
درود به شرف فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
فاتحه فوتبالي را كه سياستمدران بخواهند براي آن مديريت كنند بايد خواند
Iran, Islamic Republic of
باعث خجالت که یه نفر مثل فردوسی پور حق داره درباره همه چیز این مملکت نظر بده و هیچکس نمیتونه جلوی اونو بگیره .
Iran, Islamic Republic of
احساس ميکنم اگر آقاي دهقان عضو هيأت مديره يکي از اين دو باشگاه شده بود انقدر ماجرا را شلوغ نمي کرد . قحط الرجال مملکت را ببينيد . مجري اخبار ورزشي مي شود نماينده مجلس آنوقت انتظار داريم مسائل کلان اقتصادي و اجتماعي کشور را چه کساني حل کنند .؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعاٌ اگر پشت سر فردوسي پور آدم هاي سياسي پر نفوذ نبود مي تونس ايجوري جولان بده؟
عادل عزيز راست مي گويند فوتبال را هم سياسي کردند و مي خواهند از اعتماد مردم سوء استفاده کنند و به مقاصد خود برسند درود بر کسانيکه دنبال حقيقتند حتي به قيمت جان خود
Iran, Islamic Republic of
راستي آقا عادل شما توي كدوم زمين خاكي فوتبال بازي مي كردي؟
Iran, Islamic Republic of
اونايي كه طرفدار فردوسي پور و مدير متخصص فوتبالي هستند و فقط دكتر دادكان دكتر دادكان ميكنند( و كسي ديگه رو نميشناسن) لطف كنند و بگن در زمان ايشون چه گلي به سر فوتبال ما زده شد كه حالا ....
Iran, Islamic Republic of
چرا یک حرف عادی این همه رو بهم می ریزه .بنظر من حرفهای دیشب فقط حرفهای حساب بودن . در ضمن شما به حرفاشون در مورد فوتبال اگه درست گوش میدادین می فهمیدین که چقدر با فوتبال بیگانه هستند و واقعا خنده دار در مورد فوتبال حرف میزدن من تو خونه خجالت میکشیدم نمی دونم فردوسی پور چجوری می تونه جلوی خندشو بگیره .
بااین حساب ورزشکاران ازجمله کشتی گیران وتکواندوکاران اقایان خادم.و دبیرو.......اشکال ندارد.
اگر به خود فردوسی پور نیز یک پست غیر تخصصی پیشنهاد کنند هزار جور دلیل میاره که این پست برازنده من است!
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور حرف دل مردم راکه حرف حساب است رامی زند چرابعضی ها حرف حق رانمی فهمند بسیارجای سئواله
خود فردوسی پور مدرکش چی هست؟
عاشقتم که از هیچ کس نمیترسی و واقعیت رو میگی
Iran, Islamic Republic of
خود فردوسی پور که مدرکش مهندسی صنایعه چطوری این قدر در فوتبال بالا اومد