کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فردوسی پور:نزدیک انتخابات شد و آقایان، طرفدار مردم شدند!

5 مهر 1390 ساعت 9:34


عادل فردوسی پور در برنامه  نود، به شدت از حضور شخصیت های سیاسی در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش جهان به نقل از پارس توریسم ، وی گفت: چرا در نزدیکی انتخابات، همه ی این آقایان طرفدار مردم شدند؟ چه دلیلی دارد در این برهه زمانی چند نماینده در هیات مدیره این دو باشگاه آمدند؟

دهقان: فروزنده روحش هم خبر نداشته / فروزنده: دروغ نگویید

فردوسی پور در این برنامه ابتدا از "دهقان" مجری ورزشی سابق تلویزیون دعوت کرد و او نیز به شدت از حضور سیاستمداران انتقاد کرد و گفت: چه دلیلی دارد نمایندگان در هیات مدیره این دو باشگاه بیایند؟

دهقان گفت: مثلاً آقای فرزونده در ناهارخوری مجلس گفته که اصلا از ورزش خوشش نمی آید و روحش از انتخابش در هیات مدیره خبر نداشته است.

لحظاتی پس از این اظهارنظر، فرزونده معاون رییس جمهور روی خط تلفن برنامه "نود" آمد و گفت: متاسفانه آقای دهقان دروغ گفته و من اصلاً ایشان را ندیدم که بخواهم چنین حرفهایی بزنم!

فردوسی پور از فروزنده پرسید: آیا اساساً با حضور سیاستمداران در ورزش موافقید؟ شما اصلا سابقه ورزشی دارید؟

وی خطاب به فروزنده گفت: شما فقط به دلیل سوابق سیاسی و حمایت نهادهای قدرت بعنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده اید و این گونه انتخاب مدیران، به حذف همه نیروهای متخصص ورزشی منجر شده است.

 فروزنده پاسخ داد: بله، من پیگیر فوتبال هستم و نا آشنا نیستم، ضمن اینکه دکترای مدیریت دارم و بحث اصلی حضورم در پرسپولیس، بحث مدیریتی است.

من برای پرسپولیس، ظرفیت هستم/ فردوسی پور: چرا از قدرت سیاسی استفاده می کنید؟

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور اضافه کرد: ضمن اینکه من برای پرسپولیس یک ظرفیت محسوب می شوم، و گرنه من که معاون رییس جمهور هستم دیگر دلیلی ندارد که بخواهم به پرسپولیس بیایم.

در این لحظه، فردوسی پور گفت: اصلاً شما تمام اصول مدیریتی را بهتر از همه می دانید، اما چرا فقط شما می توانید به این پست ها برسید؟ آیا افراد فارغ التحصیل ورزش و تحصیل کردگان ورزشی نیز می توانند مانند شما به هیات مدیره پرسپولیس بیایند؟

مجری "نود" اضافه کرد: آیا شما با قدرت و فشار سیاسی توانستید به هیات مدیره بیایید؟

فروزنده در پاسخ، با رد سخنان احمدی نژاد گفت که "درها برای ورود همه ی افرادی که لیاقت حضور در هیات مدیره را دارند باز است!"

رویانیان چه گفت؟

مدیرعامل جدید پرسپولیس، میهمان بعدی تلفنی "نود" بود. در ابتدای این گفت و گو، ابتدا فردوسی پور گفت: شما در پست های مختلف سیاسی، نظامی و... حضور داشتید و موفق هم بودید و قطعاً به نظر من موفق خواهید بود. چون هم قدرت سیاسی دارید و هم پول!

مجری "نود" پرسید: آیا شما قبول می کنید که نباید یک سیاستمدار که حتی پیگیر فوتبال نبوده، وارد هیات مدیره پرسپولیس شود؟

رویانیان گفت: به برکت برنامه نود، همه ملت ایران کارشناس فوتبال شده اند . من نیز مانند ملت ایران، از سخنان کارشناسان شما درس گرفته و به نوعی کارشناس فوتبال هستم.

  وی افزود: اما اگر روزی نتوانم از پس این کار برآیم، شجاعانه عذرخواهی کرده و کنار می روم، اما الان با جدیت به کارم ادامه می دهم.

رویانیان اضافه کرد: همه بزرگان فوتبال مثل دکتر دادکان و غیره اگر مراجعه کنند و بخواهند به پرسپولیس کمک کنند، استقبال می کنم و در کنارشان به پرسپولیس کمک خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش فردوسی پور در مورد "هدیه کارت سوختی رویانیان به پرسپولیسی ها" گفت: والله دروغ است.

رویانیان: من هم در زمین خاکی بازی کرده ام، دهقان چه؟

مدیرعامل جدید پرسپولیس در ادامه در پاسخ به انتقادات دهقان گفت: ایشان که این روزها در رسانه ها هر چه می خواهند به من می گویند، مگر خودشان چه سابقه ورزشی داشته اند؟

فردوسی پور در این لحظه گفت: خب ایشان سابقه مجری گری دارند حداقل!

رویانیان بلافاصله پاسخ داد: خب من هم در زمین های خاکی فوتبال بازی کرده ام!

مجری برنامه نود نیز مجدداً گفت: آقا تمام ملت ایران این دوران را گذرانده اند. در همین سازمان صداوسیما، همه بچه ها فوتبال بازی می کنند و ضمن اینکه لیسانس و فوق لیسانس هم دارند، چرا به هیات مدیره نمی آیند؟!


کد مطلب: 188187

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/188187/فردوسی-پور-نزدیک-انتخابات-آقایان-طرفدار-مردم-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com