جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱۳
در جلسه مصاحبه با رئیس جمهور؛

چه کسی به حیدری سؤال گشت نسبت را داد؟

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 121180
در جلسه مصاحبه با رئیس جمهور، حیدری مجری سابقه دار سیما، سؤال جهت داری را می پرسد که اولین بار آنرا رسانه های ضد انقلاب و رادیوهای بیگانه مطرح کرده بودند.

به گزارش خبرنگار جهان این سؤال در حالی از رئیس جمهور پرسیده می شود که دو روز جلوتر، فرمانده ناجا قویاً آن را تکذیب کرده بود.

با این حال شروع گفت وگو و بهانه اصلی اظهارات سؤال برانگیز رئیس جمهور با این سؤال آغاز می شود.

اخبار رسیده به دست خبرنگار ما حاکی از آن است که این سؤال هماهنگ شده، با توصیه یک فرد همیشه نزدیک به رئیس جمهور به مجری داده شده است.

البته این اتفاق سابقه دار است. پیش از این نیز یک بار مجری سیما در گفت وگو با رئیس جمهور سؤالی در خصوص عدم شرکت وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام می پرسد که اتفاقاً آن هم مشخص می شود که با برنامه ریزی قبلی و توسط همان آقای نزدیک به رئیس جمهور داده شده است.

روز های پایانی سال 88 نیز رئیس جمهور در برنامه ای که مربوط به کاهش تصادفات جاده ای بود شرکت کرد و در آن جلسه به موضوع کاملاً نامرتبط هدفمندسازی یارانه ها پرداخت که اتفاقاً جنجال برانگیز و منتهی به نامه 3 اقتصاددان مجلس به رئیس جمهور شد.

اخبار منتشر شده نشان داد که این سؤال متفاوت در برنامه ای کاملاً غیر مرتبط نیز هماهنگ شده و به توصبه نزدیکان رئیس جمهور بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم که اصلاخبر نداریم که این فرد نزدیک به رییس جمهور همان آقای ..........است!
Iran, Islamic Republic of
جهان بس كن بابا شورش درنيار ديگه آقاي.......... آدم ولائي هستن.
Iran, Islamic Republic of
چه تکذیبی وقتی که من خودم با گشت نسبت روبرو شدم . اگر خواهر و برادر خودتان را بگیرند خوب است؟
Iran, Islamic Republic of
چند رو ز قبل از این مصاحبه ، حیدری به دفتر رئیس‌جمهور رفته بود که احتمالاً برای هماهنگی برای این مصاحبه و سوالات بوده . اما حیدری و صدا و سیما باید بدونه که اونها به عنوان رسانه ملی باید مطالبات قاطبه مردم که با اصوا اسلامی و ملی همخوانی داره رو از رئیس‌جمهوری محترم پیگری و مطالبه کنند نه منویات فرد دیگری رو
Iran, Islamic Republic of
این آقای نزدیک رئیس جمهور که نمی‌دانیم اسمش چیست آخر بلای جان - - - می‌شه
Iran, Islamic Republic of
براي صدا و سيما هم اصلا مهم نيست که سوال عامه مردم و مشکل آنها با احمدي نژاد،شرکت نکردن در جلسات مجمع نيست باباجان!
Iran, Islamic Republic of
این کار هم از اون کارهای دولت بود که با یک سوال سفارشی جو جامعه را شلوغ کند و زیر زیرکی کاری ............. اما خبر نداشت چوب خدا صدا نداره و اگر این کار را بکند یک طرح دیگر مانند دانشگاه آزاد خود دولت را سر کار می گذارد.
Iran, Islamic Republic of
اصلا خود حیدری یا با تحریک کسی یا خودش سئوالی که از ریئس جمهور کردند که اگه چند تار مویی از سر خانمی بیرون بود خوب ریئس جمهور هم خوب جواب دادند جنجال نداره اونهایی که مخالف ریئس جمهور هستند ندانستند سرو صدا در بیارند
Iran, Islamic Republic of
شاید کسی پیشنهاد داده باشد، ولی حیدری آدمی نیست که کاری رو که نخواهد بکنه با فشار اطرافیان انجام بده.
Iran, Islamic Republic of
دیگه شورش رو در نیارید

پس فردا باباتون هم بمیره میگید به سفارش یکی از نزدیکان رئیس جمهور یا همون م .......... هست

آروزی تخریب چهره دکتر احمدی نژاد رو ................
ننک ابدی بر شما باد
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام. موضوع بد(بي؟) حجابي در جامعه مسئله مهمي است. اما نحوه برخورد با آن در وضعيت فعلي (كه حاصل وضعيت و سياست هاي سي سال قبل و پنجاه سال قبل از آن است و اين غير از تلاش جهت دار استعمار به كمك ابزار مدرن است) به اين سادگي ها نيست.
بنده به طرز شخصي عقيده دارم در حال حاضر كساني كه موضوع را با جار و جنجال دنبال كرده و برخوردهاي انتظامي را (آنهم بوسيله نيروي انتظامي كه خود متاسفانه مروج دهها منكر در جامعه است ) خيرخواه اسلام و كشور نيستند. دو دسته هم هستند. عافيت طلب هايي كه معمولا در معركه هاي خونين به بهانه فرمايش کن فی الفتنه کابن لبون خاموش اند و حالا دين را در خطر مي بينند. و بدخواهاني كه متوجه هستند ميزان عصبانيت و افسردگي جامعه به چه ميزان است و لذا برروي اين طبل مي كوبند.
اينها در حمايت از صحبت آقاي رييس جمهور و مخصوصا نزديكان عليه ما عليه ايشان نيست. ولي اذعان بايد كرد كه مدير كشور اشراف بيشتري به وضعيت روحي رواني جامعه دارد.
Iran, Islamic Republic of
گشت نسبت خوبه
چرا؟ چون بعضی بچه ها حرف ننه باباشونو گوش نمیدن
پس این طوری باید گوششونو پیچوند.
Iran, Islamic Republic of
اولا پرسیدن عیب نیست ندانستن ویا جوابگو نبودن عیب است.
ثانیا دانستن حق مردم است.