کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه مصاحبه با رئیس جمهور؛

چه کسی به حیدری سؤال گشت نسبت را داد؟

31 خرداد 1389 ساعت 7:52

در جلسه مصاحبه با رئیس جمهور، حیدری مجری سابقه دار سیما، سؤال جهت داری را می پرسد که اولین بار آنرا رسانه های ضد انقلاب و رادیوهای بیگانه مطرح کرده بودند.



به گزارش خبرنگار جهان این سؤال در حالی از رئیس جمهور پرسیده می شود که دو روز جلوتر، فرمانده ناجا قویاً آن را تکذیب کرده بود.

با این حال شروع گفت وگو و بهانه اصلی اظهارات سؤال برانگیز رئیس جمهور با این سؤال آغاز می شود.

اخبار رسیده به دست خبرنگار ما حاکی از آن است که این سؤال هماهنگ شده، با توصیه یک فرد همیشه نزدیک به رئیس جمهور به مجری داده شده است.

البته این اتفاق سابقه دار است. پیش از این نیز یک بار مجری سیما در گفت وگو با رئیس جمهور سؤالی در خصوص عدم شرکت وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام می پرسد که اتفاقاً آن هم مشخص می شود که با برنامه ریزی قبلی و توسط همان آقای نزدیک به رئیس جمهور داده شده است.

روز های پایانی سال 88 نیز رئیس جمهور در برنامه ای که مربوط به کاهش تصادفات جاده ای بود شرکت کرد و در آن جلسه به موضوع کاملاً نامرتبط هدفمندسازی یارانه ها پرداخت که اتفاقاً جنجال برانگیز و منتهی به نامه 3 اقتصاددان مجلس به رئیس جمهور شد.

اخبار منتشر شده نشان داد که این سؤال متفاوت در برنامه ای کاملاً غیر مرتبط نیز هماهنگ شده و به توصبه نزدیکان رئیس جمهور بوده است.


کد مطلب: 121180

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/121180/کسی-حیدری-سؤال-گشت-نسبت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com