جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران

هفتمین قهرمانی مهرام در لیگ حرفه‌ای بسکتبال

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 425813
تا دیدار چهارم دو تیم ، تیم دانشگاه آزاد با سه برد بخت فراوانی برای قهرمانی داشت ولی از دیدار پنجم ورق برگشت و تیم مهرام با 3 برد متوالی در دیدارهاری پنجم تا هفتم ، قهرمانی را به چنگ آورد.
هفتمین قهرمانی مهرام در لیگ حرفه‌ای بسکتبال
سرویس ورزشی جهان - هفتمین و آخرین فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال بین دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد در سالن حکیمیه برگزار شد که در پایان تیم مهرام با نتیجه ۹۵ بر ۹۲ به برتری رسید و قهرمان شد. جالب این که مهرام با این برد هفتمین قهرمانی خود را در لیگ بسکتبال ایران را جشن گرفت.
تیم بسکتبال مهرام با پیروزی مقابل دانشگاه آزاد در هفتمین بازی از فینال رقابتهای لیگ حرفه‌ای عنوان قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

جالب این که تا دیدار چهارم دو تیم ، تیم دانشگاه آزاد با سه برد بخت فراوانی برای قهرمانی داشت ولی از دیدار پنجم ورق برگشت و تیم مهرام با 3 برد متوالی در دیدارهاری پنجم تا هفتم ، قهرمانی را به چنگ آورد.

دیدار پنجم فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال برگزار شد که طی آن تیم مهرام با نتیجه 85 بر 77 دانشگاه آزاد را شکست داد و حساب کار 3 بر 2 به نفع دانشگاه آزاد شود.
این بازی در حالی در سالن آزادی آغاز شد که تیم دانشگاه آزاد تنها به اندازه یک پیروزی با قهرمانی  در نخستین حضورش در فینال لیگ فاصله داشت. در طرف مقابل هم مهرام با قبول دو شکست متوالی در برابر دانشگاه آزاد جایی برای ریسک برای خودش باقی نگذاشته بود. به همین خاطر شاگردان سفید و قرمزپوش مصطفی هاشمی از همان ابتدا تلاش کردند فاصله امتیازی مطمئنی با حریف هماهنگ خود پیدا کنند.
دیدار ششم بین مهرام و دانشگاه آزاد برای تعیین قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال برگزار شد که در پایان مهرام با نتیجه 93 بر 79 مهمانش را شکست داد تا قهرمان لیگ در بازی هفتم مشخص شود.

به هر روی در لیگ ملی بسکتبال ایران تیم مهرام عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

مهرام با این برد هفتمین قهرمانی خود را در لیگ بسکتبال ایران را جشن گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *