دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

عزیمت رئیس کل بانک مرکزی به آمریکا

دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 187016
رئیس کل بانک مرکزی در رأس هیئتی بلند‌پایه از مقامات اقتصادی کشور برای شرکت در اجلاس پاییزه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به آمریکا سفر کرد.

روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران‌، اعلام کرد: محمود بهمنی در رأس هیئتی بلند پایه از مقامات اقتصادی کشور برای شرکت در اجلاس پاییزه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول به آمریکا سفر کرد.

بنابراین گزارش نشست مشترک صندوق بین المللی پول (imf) و گروه بانک جهانی (world bank group) همه ساله در دو نوبت برگزار می‌شود، که طی آن از تمامی رؤسای کل بانک‌های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو دعوت به عمل می‌آید.

براساس این گزارش، اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به طور معمول اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار و هر سه سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می‌شود.

در اجلاس پاییزه امسال نیز که طی روزهای 28 شهریور تا 4 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به منظور شرکت در اجلاس یاد شده عازم واشنگتن شدند.

از مهمترین نشست‌های این اجلاس، می‌توان به میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و روسای کل گروه 24، نشست معاونان گروه 24، اجلاس کمیته پولی و مالی بین المللی (imfc) و کمیته توسعه (dc) اشاره کرد.

حضور مقامات بانکی و اقتصادی کشورها در این اجلاس فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد، تا ملاقات‌هایی میان رؤسای کل و سایر اعضای هیئت‌های اعزامی از کشورهای مختلف در راستای افزایش ارتباط و همکاری های بانکی و اقتصادی فیمابین صورت گیرد.

قرار است بهمنی، در حاشیه جلسات یاد شده ، ملاقات‌هایی با مسئولان ارشد بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف پیرامون موضوعات مورد علاقه و گسترش همکاری‌های بانکی، اقتصادی و منطقه‌ای داشته باشد.

در این راستا، جلسه‌ای نیز بین هیئت بانک مرکزی و مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول و همچنین رئیس و کارشناسان اداره خاورمیـانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برا چی میرن؟روشون میشه برن با این افتضاح بانکی پیش اومده؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
خوب است ایشان یک سخنرانی در خصوص بانکداری پاک و سالم در آنجا ایراد بفرمایند تا مدیران بانکهای دنیا بدانند نقش مدیریت آرام چه نقش ارزنده ای در استمرار زمان مدیریت دارد آنقدر آرام که حتی نتوانی و یا بهتر بگویم نخواهی با مسئولین دفترت که خود مافیایی در درون بانک هستند کوچکترین برخوردی داشته باشی تا چه رسد به آقای ... واقعا حیف نیست از این همه دانش مدیریتی، دنیا بی نصیب بماند