جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مهران رجبي در «جايي نزديك زمين»

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 60997
در حاليكه فيلمبرداري «جايي نزديك زمين» به كارگرداني مهدي رحماني اواخر هفته آينده به پايان مي‌رسد، «مهران رجبي» امروز جلوي دوربين اين فيلم در يك تعميرگاه رفت.
«مهدي رحماني» در گفت‌و‌گو با فارس درباره پيشرفت روند فيلمبرداري، گفت: حدود 70 درصد فيلمبرداري را پشت سر گذاشته‌ايم و امروز در تعميرگاهي حوالي بهشت زهرا كار را پي مي‌گيريم كه «مهران رجبي» در اين لوكيشن در كنار محمدرضا فروتن و ميلاد مرادي نسب بازي دارد.
به گفته اين كارگردان، رجبي فقط در همين لوكيشن بازي دارد.
وي افزود: در ادامه عمده فيلمبرداري در خيابان دربند و جمهوري انجام مي‌شود و پس از آن كار با فيلمبرداري صحنه‌هاي گذري در خيابان‌هاي تهران اواخر هفته آينده به پايان مي‌رسد.
رحماني گفت: قصد داريم پس از پايان فيلمبرداري به سرعت تدوين را آغاز كنيم و به زودي نيز تدوينگر و آهنگساز كار مشخص خواهند شد.
براساس اين گزارش، فيلمبرداري لوكيشن‌هايي چون مسافرخانه، خانه‌اي در شهر ري، فرحزاد، دربند، ناصر خسرو و جمعه‌بازار فروش خودرو، ميدان آزادي و برخي سكانس‌هاي خارجي انجام شده است.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: پسربچه‌اي در يك روستا پدرش را از دست داده است و همراه با مادرش زندگي مي‌كند و در سفري به تهران همراه با مردي كه قرار است ناپدريش شود همسفر مي‌شود و در اين راه اتفاقات مختلفي براي او مي‌افتد.
در اين فيلم محمدرضا فروتن، مريلا زارعي، ميلاد مرادي‌نسب، محمدعلي مياندار، سيروس همتي و اصغر نقي‌زاده، فرامرز روشنايي، نوبر قنبريان و مهران رجبي ايفاي نقش مي‌كنند.
فيلم سينمايي «جايي نزديك زمين» به تهيه‌كنندگي محمدعلي نجفي با مشاركت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي توليد و براي نمايش در بيست و هشتمين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود.
ديگر عوامل فيلم عبارتند از تهيه‌كننده: محمد علي نجفي، كارگردان: مهدي رحماني، نويسنده: مهران كاشاني، فيلمبردار:رضا تيموري، دستيار كارگردان و برنامه‌ريز: افشين رضايي، مدير توليد: محمد منصوري، عكاس: علي باقري،فيلم پشت صحنه: كاظم مولايي، صدابردار: محمد شيوندي، طراح لباس: مهسا عظيمي،گريم: سعيد ملكان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *