جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۱۳

قتل عام دختران‌ توسط‌ داعش+تصاویر

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 371372
گروه تروریستی تکفیری داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و ۲۴ نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، گروه تروریستی تکفیری داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و ۲۴ نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند. اغلب میهمان ها، همکلاسی های دختر این خانواده بودند که در جشن فارغ التحصیلی او شرکت کرده بودند.

تروریست های بعثی - تکفیری داعش، عصر جمعه به منزل یکی از خانواده های مطرح شهر موصل حمله کرده و تمامی ساکنین خانه و مهمانان آنها را به رگبار بسته و به طرز فجیعی کشتند.


صفحات اینترنتی داعش با ایراد تهمت هایی به این خانواده، با افتخار تصاویر این جنایت را منتشر کرده و از عناصر خود تقدیر کرده اند.


با این حال، همسایگان آنها تاکید کرده اند که مهمان ها تعدادی از همکلاسی های نوجوان دختر خانواده بودند که بخاطر جشن پایان دبیرستان او دعوت شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریمی
و حقوق بشر آمریکایی همچنان خودشو به خواب زده
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...
این بقیت الله ...
الهی عجل لولیک الفرج...
Iran, Islamic Republic of
احمدشهید و امسال شماها کجایید پس؟
چرا خبری از گزارش های حقوق بشری کزاییتون نیست؟
کو و کجا هستند مدعیان حقوق بشر غرب؟
علیرضا
یعنی این خانواده اینقدر خوش هستند که دراین شرایط دشوار که شهرشان اشغال شده به فکر برگزاری جشن افتاده اند؟
خدایا پس کی صبرت تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جعفر
Iran, Islamic Republic of
هدف صهیونیستهای عبری و صهیونیستهای عربی دقیقا مشترک و یکسو است اول نسل کشی مسلمانان هر چقدر که ممکن است دوم بدنام کردن و ترساندن سایر اقوام و ملتها از مسلمانان و وحشی و خوناشام جلوه دادن آنها و سوم بجان هم انداختن همه مذاهب اسلامی و قتل عام همدیگر برای هدف اول. نقشه بسیار حساب شده است, مسلمانان نیاز به روشنفکری دارند و علمای واقعی اسلام وظیفه بسیار سنگینی دارند تا حساب اسلام واقعی را از تفکر تکفیری جدا کنند ,الان با قضایای دردناک فلسطین بهترین زمان برای روشنگری در مورد این صهیونیستهای بظاهر مسلمان است و علمای ایران و شیعه و سنی این زمان را نباید از دست بدهند.
ایرج
نمیدانم چرا از احمد شهید و شیرین عبادی و... وکسایی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند خبری نیست گم شدند؟ نمی شنوند؟ نمی بینند؟ یا خودشان را زدهاند بخواب
Iran, Islamic Republic of
اقاياني كه در داخل ايران جنگ قدرت داريد اينها را ببيني و عبرت بگيريد و پشت سر مقام معظم رهبري حركت كنيد
Iran, Islamic Republic of
اون يارو پيرزنهاي غرغرو كه گاهگداري در صداي آمريكا دورهم جمع ميشوند ودم از حقوق زنان !وحقوق بشر!و... ميزنندكجايند چرا الان كور وكرند ونميبينند؟ چه بلايي بسراين دختران مظلوم آمده . اي تف ولعنت خدا بر دروغگويان عالم ووجدانهاي خواب آلود غربيها ومجامع دروغين حقوق بشر. ننگ ونفرت بر شما .خداوند شمارا نابود كند كه درمقابل كشتار مسلمانان سكوت ميكنيد اما اگه بلا نسبت اين شهدا يك سگي در غرب يا اسراييل و يا كشورهاي كثيف همجنس باز خودتان خاري در دستش برود با بوق وكرنا گوش فلك را كر ميكنيد.مسلمانان جهان بياد داشته باشيد از طريق سگهاي زنجيري غرب چه بر سرتان مي اورند.
اس
اونایی رو که توی دستشویی به رگبار بستن رو ببین
گریم گرفت
مجید
حتما به اونجا فرار کرده بودن تا در امان بمونن ، اما نامردها به بدترین شکل اونها رو هم کشتند .

احمق هایی که دم از سازش با آمریکار و سر جنگ نداشتن با اسرائیل می زنند آیا این تصاویر رو می بینند ؟ ؟ ؟

اگر همچنان به کوره اختلافات سلیقه ای بدمند مطمئا باشند که در آینده نزدیک همین بلا سر خانواده های خودشان هم می آید .
مسعود
مسلمانان دنیا
به فریاد هم برسید
دارید نابود می شید
به فریاد هم برسید چرا صداتون در نمی اد
مساجدتون بقاع متبرکتون و .....دارن از بین می برن
امام زمان بیا