سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۱۵

واکنش احمدی نژاد به شعیب بن صالح خواندن او

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 161672
حجت الاسلام آقا تهرانی درباره نگاه رئیس جمهور به سی دی ظهور گفت: ایشان گفتند چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.
به گزارش جهان حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره انتشار سی دی موسوم به ظهور نزدیک است، با بیان اینکه اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و ما به عنوان مسلمان باید آن را نزدیک ببینیم و خود را برای شرایط ظهور آماده کنیم، افزود: نشانه های ظهور، اصل دیگری است که برخی از آنها قطعی و برخی احتمالی است اما تعیین مصداق کردن، برای این شرایط غلط است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این گونه صحبت کردن درباره ظهور موجب می شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت(عج) تردید کند. بنابراین باید در این گونه تحلیل ها احتیاط کرد.

وی درباره نگاه رئیس جمهور به این سی دی نیز، تصریح کرد: ایشان گفتند چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.

آقا تهرانی با تاکید بر اینکه به نگاه رئیس جمهور و کسی که این برنامه را کارگردانی می کند، کاری ندارد، افزود: بحث من بالاتر از این است و معتقدم اگر وارد چنین معرکه ای می شویم باید از یقینیات سخن بگوییم و بیان کنیم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد اصل موضوع مهدویت زیر سوال نرود و با اعتقاد مردم بازی نکنیم.

وی در پاسخ به اینکه گفت می شود این سی دی با حمایت یک چهره ای خاص در دولت توزیع شده نیز گفت: بنده هم اخباری در این زمینه شنیدم، ولی فکر نمی کنم این گونه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه راست می گید چرا رئیس جمهور دستور برخورد با عوامل آنرا نمی دهند یا خودشون واکنش صریح نشان نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
البته کسانی هستند در اطراف رییس جمهور که با سوء استفاده از دلمشغولی آقای دکتر به عمران و آبادی کشور دست به هر خبطی می زنن تا با این نوع دوستی خاله خرسه ای به ایشون ضربه بزنن
Iran, Islamic Republic of
نزدیک ترین شخصیت به شعیب ابن صالح با مشخصات ذکر شده از شعیب بدونه هیچ تردیدی احمدی نژاد است چه خوشتان بیاید چه خوشتان نیاید . و به شکل عجیبی مشخصات ذکر شده برای شعیب به دکتر نزدیک است
Latvia
بدون رد وجود مشكلات بيشمار بويژه در زمينه اقتصادي كه بايد ريشه ها و دلايل آن در گذشته قبل از آقاي احمدي نژاد و عملكرد غلط برخي ياران نزديك و مديران دولتهاي نهم و دهم جستجو شود، نبايد از خدمت بسيار بزرگ ايشان به تاريخ ايران و ايراني با حذف و به حاشيه راندن جريان مستبد و سركوبگر افراطي بازه زماني 57 تا84 بويژه دهه 60 كه امروز در مقابل رييس جمهور صف آرايي كردند غافل شد.
Iran, Islamic Republic of
"نزديک ترين شخصيت به شعيب ابن صالح با مشخصات ذکر شده از شعيب بدون هيچ ترديدي احمدي نژاد است چه خوشتان بيايد چه خوشتان نياد. وبه شکل عجيبي مشخصات ذکر شده براي شعيب به دکتر نزديک است".

بدون هيچ ترديدي!!!!!!!!!!!! پياده شو با هم بريم اخوي خيلي تند ميري
Iran, Islamic Republic of
چه دردسری راه انداخته این مستند من این رو دیدم خیلی قشنگ وساده درست شده این مستند
من دعا میکنم ظهور اصلا همین فردا باشه
Iran, Islamic Republic of
به قول همه ی بزرگواران دین از مراجع و علما مصداق قرار دادن غلط است و باعث تضعیف اعتقادات مردم می شود ولی بعضی چیزهایی که در این سی دی هست از روایت برگرفته شده
ولی چند سال پیش می گفتند رحیم صفوی شعیب هست ولی حالا اینگونه مواظب دینمان و اعتقاد به حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف) باشیم
خدایی نکرده دینم را نگیرند
یا علی
Iran, Islamic Republic of
البته كساني هم هستند كه بهر بهانه اي به دولت خدمتگزار وعدالتخواه حمله ميكنندونسبتهاي ناروا ميزنند وبه جرمهاي نداشته متهم ميكنند و چوب لاي چرخ دولت ميگذارند اين بي انصافها اگرذره اي معرفت داشتند وبه عملكرد دولتهاي اصلاح طلب و سازندگي گوشه چشمي مي انداختند ميفهميدند كه "ميان ماه من تاماه گردون تفاوت اززمين تاآسمان است" .
Iran, Islamic Republic of
اینکه عده ای با مزخرفات مطرح شده مخالفت می کنند به خاطر اهمیت گوینده آن نیست بلکه به علت وظیفه دینی خود ناچارند جواب بعضی اراجیف را بدهند. به عبارت دیگر اگر گویندگان این تزها بر مسند دولتی تکیه نزده بودند و بر بیت المال مسلمین تسلط نداشتند کسی آنها را لایق جواب و شایسته خطاب نمی دانست.
Iran, Islamic Republic of
اولا درود بر بصیرت رئیس جمهور محبوب و ولایی
دوما، در جواب کسی که گفته است "چرا رئیس جمهور دستور برخورد با عوامل آنرا نمی دهند یا خودشون واکنش صریح نشان نمی دهند."

این همه به دولت و احمدی نژاد تهمت زده می شود، به کدامش رسیدگی شده است که حالا بخواهد احمدی نژاد دستور برخورد با چند تا سی دی ساز ساده دل را بدهد؟!!
وقتی رئیس جمهور در برابر این همه تهمت زشتی که به او می زنند، صبر می کند و واکنشی نشان نمی دهد، انتظار دارید به این تهمت جدید رسیدگی کند؟!
قوه قضاییه باید به وظیفه اش عمل کند و به "همه" اتهاماتی که به دولت می زنند رسیدگی کند تا هر سایتی جرات نکند روزی ده ها دروغ علیه دولت منتشر کند و هیچ برخوردی هم با آن صورت نگیرد و این دروغ ها، مردم را نسبت به دولت بدبین کند.
Iran, Islamic Republic of
اگه اشتباهه خوب یه مستند بهتر بسازند تا ما هم نظر بدیم.
این افراد که این مستند رو درست کردند زیاد زحمت کشیدند خوب شاید کارشون اشتباه بوده ولی اگه منابعشون مشکل داره خوب اینا چکار کنن.
Latvia
هرچند نبايد از خدمت بزرگ آقاي احمدي نژاد به تاريخ ايران با حذف و به حاشيه راندن جريان مستبد و سركوبگر افراطي بازه زماني 57 تا84 بويژه دهه 60 كه امروز در مقابل ايشان صف آرايي كردند غافل شد اما بايد مراقب بود تا جرياني از اعتماد افكار عمومي و راي بالاي مردم سوء استفاده نكند
Latvia
مگر آقاي احمدي نژاد خود در بازه زماني 57 تا84 كه امروز در مقابل ايشان صف آرايي كردند در اين نظام مسئوليت نداشتند؟
Latvia
بالاترين مسئوليت آقاي احمدي نژاد قبل از سال84 استانداري استان تازه تاسيس اردبيل و شهرداري تهران بود كه هيچكدام از آنها در سطح تصميم گيريهاي كلان كشوري مثل حوادث دهه 60 يا اداره كشور و جنگ8 ساله و تنظيم روابط با كشورهاي ديگر و تحديد آزاديهاي مردم نبوده است . هرچند انتقاداتي نيز در خصوص ادامه وضع قبل از سال84مثل پارتي بازي و بيكاري و تورم و رواج مدرك گرايي و رابطه گرايي به ايشان وارد است.
Iran, Islamic Republic of
به هر حال آقای احمدی نژاد سعی میکند ظهور امام زمان نزدیک تر شود . چه او همان شعیب ابن صالح باشد چه کس دیگری باشد .