جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱۹

مدیری و «پایتخت ۴» در سیما

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 357279
مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما از ساخته شدن سریال «پایتخت ۴» برای نوروز ۹۴ و همچنین سریال مهران مدیری برای شبکه تهران خبر داد.
مدیری و «پایتخت ۴» در سیما
به گزارش جهان به نقل از مهر، نشست اعلام برنامه های نمایشی سیما در سال ۹۳ امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور سیدعباس فاطمی مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما و اهالی رسانه برگزار شد.

فاطمی در این نشست در خصوص سریال‌های «پایتخت ۴» و «ستایش۳ » اعلام کرد: سریال «پایتخت ۳» توسط همه بخش‌های نظارتی مورد تقدیر قرار گرفت و مردم مازندران نیز از آن راضی بودند. بنابراین ما فکر می‌کنیم که عقلایی است که از این ظرفیت موجود استفاده کنیم و نویسندگان سریال هم برای مجموعه چهارم آن طرح می‌دهند. بنابراین مخاطبان می‌توانند نوروز ۹۴ شاهد آن باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم «ستایش ۳» هم قبل از پایان پخش «ستایش ۲» کلید بخورد و در پخش این سریال فاصله ای رخ ندهد.

مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما بیان کرد: طنز اجتماعی مهران مدیری در سه فصل ۳۰ دقیقه‌ای برای شبکه تهران ساخته می‌شود که هنوز نام آن قطعی نشده است.

وی درباره شایعاتی که درخصوص ساخت «برره ۲» مطرح شده است، گفت: «برره ۲» ساخته نمی‌شود البته هنوز متن مهران مدیری مصوب نشده اما قطعا «برره ۲» نخواهد بود.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: جواد شمقدری سریال «انقلاب سوم» را برای سیمافیلم می‌نویسد و کارگردانی می‌کند که اکنون در مرحله نگارش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا یه فیلم و الکی انقدر کش میدن پایتخت 3 واقعا ضعیف بود جز قسمت آخرش اصلا جذاب نبود ستایش هم اصلا جالب نیست به نسبت ستایش 1 برره که همون سری اولش هم مذخرف بود بیخود نیست مردم همه اش فیلمهای کره ای رو به عنوان بهترین برنامه تلویزیون انتخاب میکنن و همین باعث شده از موبایل گرفته تا یخچال و وسایل زندگی مردم ما همه داره کره ای میشه
mostafa
خوب دوست من شما نبین.
شما به همون ماهوارتون بچسبین
شما هم بچسب به همون پایتخت 3 و4 و 5 و 100، شما رو چه به ماهواره و سریالهای وزین مثل لاست و فرار از زندان و ... ولش کن به کی دارم چی میگم من!!! بدرد تو «متهم گریخت» میخوره که به حال و روزت میاد
خلایق.هرچی.لایق
A
عزیز جان تو نگاه نکن زوره تو نگاه کنی بزور تو رو به تلویزیون چسبوندند تو برو کار خودت رو بکن به تلویزیون هم کاری نداشته باش
A
به نظر من خیلی کار خوبی هم می کنند
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا صدا و سیما جز ساخت سریال ایتخت برنامه دیگه ای نداره
آقا خوب یه سریال خوب دراومد حالا نباید که حتما انقدر ادامه بدید تا لوث بشه و مردم زنگ بزنن صدا و سیما که تمومش کنید
بذارید این سریال هم در اوج از تلوزیون بره
سریالی مثل لاست تقریبا 3 سال پخش میشد حالا اینا میخوان یه سریالی که مردم بهش علاقه دارن و انصافا سالم هست رو عید به عید بسازن و پخش کنن شما ناراحتی؟
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ . فدایی داره مدیری
پایتخت باید در اوج خداحافظی کنه تا ماندگار بشه...
داداش اون برای فوتبالیست هاست نه سریال.مثلا میخوای بعد 10 سال چه خاطره خوشی از پایتخت تعریف کنی؟
majid
Iran, Islamic Republic of
تا خرابش نکنن ول کن نیستن!!!
Iran, Islamic Republic of
کی گفته مازندارنی ها از پایتخت 3 راضی هستند . خودت میبری و میدوزی ؟؟؟
مسخره شو درآوردید
mostafa
من به عنوان یک مازندرانی راضیم
مشکلیه ... ها ... بی جنبه ها
مازندرانی واقعی
کی گفته تو مازندرانی هستی؟! بیا ثابتش کن ...
Netherlands
فیلمهای به اصطلاح طنز سیما چون هدف را خندان و نه تعالی بخشیدن به ارزشهای اسلامی جامعه از طریق طنز تعریف کرده اند بسیار بد شده اند و مردم هم اعلام کرده اند در این شرایط دیگر به اینها توجهی نمی کنند
.....
کى گفته توجه نميکنن طى آمارى که گرفته شده بيشترين مخاطب رو پايتخت داشته و هفتاد و هشت درصد مردم به ساخت پايتخت چار راى دادن حالا شما يک نفر تو اون هفتاد و هشت درصد چه تاثىرى دارى؟...
مونا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پایتخت خیلی قشنگ بود امید است ادامه پیدا کنه با تشکر از کلیه عوامل این سریال به ما که خوش گذشت
پایتخت ک عالی بود