جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۶

ادای احترام مهاجراني به عقايد سلمان رشدي

يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 137174
وزير ارشاد دولت اصلاحات با كشتن سلمان رشدي مرتد مخالفت كرد.
مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات و حامي كروبي در انتخابات پارسال كه از بيم گرفتاري در چنگال قانون در پي شكايات يكي از همسرانش ناچار به جلاي وطن شده و در لندن زندگي مي‌كند در مصاحبه‌اي كه شبكه خبري العربيه چهارشنبه گذشته با وي داشت در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص فتواي امام خميني و همه علماي بزرگ در خصوص مهدور الدم بودن سلمان رشدي به خاطر اهانت گستاخانه به پيامبر اكرم(ص) گفت: من مخالف كشتن سلمان رشدي هستم و معتقدم كه بايد هر فرد وملتي به عقايد نويسندگان احترام بگذارد!
به گزارش رسالت مهاجراني در پاسخ به سئوال ديگري درباره اينكه تا چه زماني در انگلستان خواهد ماند گفت: قصد دارم 10 سال در لندن بمانم و بعد به ايران برگردم. هم‌اكنون خانواده‌ام در لندن ساكن هستند و فرزندانم در اينجا مشغول تحصيل مي‌باشند.
وزير ارشاد دولت اصلاحات در اين مصاحبه فاش كرد كه يكي از همسرانش به نام جميله كديور به عنوان سردبير سايت جرس مشغول فعاليت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"هر فرد و ملتي به عقايد نويسندگان احترام بگذارد"
یعنی نویسنده ها نباید به عقاید افراد و ملل احترام بذارن؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
يك عمري نون نظام راخوردي و به نام دين هركاري خواستي انجام دادي. همين شماها هستيد كه خوب صحبت مي كنيد هر طرف كه باد بوزد به همان طرف خم مي شويد و در نهايت مردم را از نظام و دين متفرق مي سازيد .
...
Iran, Islamic Republic of
موضوع " همه همسران من " درباره ایشون ميتونه موضوع جالبي واسه مستند سازان باشه
Iran, Islamic Republic of
درايران تنهاكسي كه به كتاب آيات شيطاني سلمان رشدي نقدنوشت آقاي مهاجراني بود پس بيهوده به ايشان تهمت نزنيد .
Iran, Islamic Republic of
" بعد از 10 سال به ایران بر می گردم!" !!!!!!!!! کسی در ایران برای این خائن وطن فروش فرش قرمز پهن نکرده و پشت چشم کسی هم برای این منافق فراری باز نمانده! قطعا به محض باز گشت به خاک پاک وطن دستان عدالت حلقومش را خواهد فشرد!!!
اقای مهاجرانی،نعش شما هم به ایران نمیرسه،چه برسه به خودتون.
در ضمن هر وقت ایران بیایید اول باید مهریییه عقب افتاده متعلقات رو بدید.
Iran, Islamic Republic of
جز این بود باید تعجب میکردیم
Iran, Islamic Republic of
یادمان باشد این مهاجرانی همان کسی بود که برای اولین بار جواب دندان شکنی به کتاب آیات شیطانی داد و با نوشتن کتابی علمی و سراسر دانش و معرفت نویسنده آنرا محکوم کرد.
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است
مرحوم منتظری هم در اثبات ولی فقیه کتاب خوبی نوشت اما آخر سر پابند عقیده اش موند؟؟!!!!
قابل توجه آقای مهاجرانی:
حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده بدین مضمون که اگر فقیهی فتوایی صادر کند مثل ان است که من ان را صادر کرده باشم پس اگر کسی از او فرمانبرداری نکند مثل این است که حکم من امام صادق را فرمانبرداری نکرده و کسی که سخن مرا اطاعت نکند مثل این است که فرمان خدا را اطاعت نکرده
Iran, Islamic Republic of
نقل است که در دوران یکی از علما و مراجع عظام ( ظاهرا آیت الله بروجردی "ره" یا شیخ انصاری "ره" ) برای ایشان خبر می آورند که فلان طلبه با فلان مشخصات که در درس شما حاضر می شد را به جرم دزدی گرفته اند و او دزد بوده است . گفته اند که آقا با شنیدن این خبر بسیار بسیار ناراحت می شوند و می فرمایند که او طلبه نبود که دزد از آب درآید هیچ طلبه ای دزد نمی شود بلکه او دزدی بود در لباس مقدس طلبگی در آمده بود تا پوشش امنی برای گناهان خود درست کند.
در خبر ها آمده است که عطا... مهاجرانی که به چند همسری نیز شهرت یافته است و اکنون در لندن اقامت گزیده ، فتوای امام راحل(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی ملعون را انسانی ندانسته و شایسته است که افراد حق آزادی بیان داشته باشند ....
با نگاهی به کتاب " نقدی بر توطئه آیات شیطانی" تالیف آقای مهاجرانی انسان به یاد این حکایت می افتد که او نیز دزدی بود در لباس دین مداری به اهداف پلید خود دست یابد.
البته عطا ... مهاجرانی در یکی از مصاحبه های خود با شبکه بی بی سی فارسی در جواب یک خبرنگار در خصوص سلمان رشدی گفته بود که بعدا نظر خود را اعلام می کند.
او در این کتاب نیز زیرکانه آورده است که" اعطای جایزه چند میلیون دلاری بنیاد پانزده خرداد در پاداش اعدام سلمان رشدی کار صحیحی نیست و باید که چنین پول هایی صرف نشر اثار ادبی در پاسخ به سلمان رشدی گردد "؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که تو ایران علیه کتاب آیات شیطانی نقد نوشته همین مهاجرانی ..... !!! است.
Iran, Islamic Republic of
از اينكه همچين كسي وزير ارشاد كشورمون بود واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
به دوستي كه گفته تنها كسي كه تو ايران نقد كتاب آيات شيطاني را كرده مهاجراني بوده بايد عرض كنم كتاب آيات رحماني به تاليف دكتر آيت الله العظمي صادقي تهراني نيز منتشر شده..
رو حرف امام امت حرف زده.حکمی که امام داده از خودش نداده. حکم اسلام بوده
Iran, Islamic Republic of
اثر لقمه حرام همين است