سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

طنز / مزاحمان جاسبی

وبلاگ ژورنالیست
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 48483
طنز / مزاحمان جاسبی
علی اقبالی نویسنده وبلاگ ژورنالیست در مطلب طنزی با عنوان بچه ها مزاحم نشید!؟ نوشت:

خبرگزاري فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: متاسفانه جاسبي مورد خشم حسوداني است كه دائما مزاحم وي مي‌شوند و وقت اين مدير با ارزش را مي‌گيرند.

بعد از اطلاع ازخبر تکان دهنده !فوق تمامی عوامل خود را به ماموریتی سری ! گسیل کردیم تا از مزاحمت های ایجاد شده به مدیر خیلی خیلی ـ با تشدید بخوانید ـ ارزشمند! مطلع شده و حسودان بی دین! و از خدا بی خبری ! که با حسادت های بچه گانه خود وقت این مدیر باز هم ارشمند را می گیرند پیش مردم رسوا کنیم ! تا درس عبرتی باشد! به کسانی که از این به بعد بدون اجازه بزرگترها !از چیزی يا كسي انتقاد نکنند!.

گفتنی است عوامل ما به اخبار ناب و دست نیافتنی !در این زمینه پي برده اند كه جهت تنوير افكار عمومي در ذيل مي آيد.

گزارشها حاكي است يكي از اين حسودها! شخصي است به نام ع.ز كه متاسفانه !!! نماينده مجلس هم است چندين بارموقع نماز و قنوتهاي طولاني !جناب جاسبي مهر و سجاده وي را دزديده و به محل نا معلومي انتقال داده است ! اقدام اين آقاي نماينده چنان دور از شان بوده كه شاهدان عيني ماجرا از توضيح بيشتر در اين زمينه خود داري كرده اند! آگاهان اقدام اين نماينده را حسادت به زهد و تقواي بيش از حد ! آقاي جاسبي اعلام كرده اند!

گفتني است حسود دوم شخصي است به نام ع . س ن كه باز هم متاسفانه !هم مورخ و هم روزنامه نگار است با حضور دزدكي در محل كار آقاي جاسبي تا الان چندين بار چرخهاي موتور سيكلت نامبرده را پنچر كرده ! و جاسبي ارزشمند! رامجبور به استفاده از اتوبوس خط واحد براي رفتن به منزل نموده است ! حسادت نامبرده هم نداشتن موتور شخصي اعلام شده است!

اما حسود سوم كه هنوز هويت آن مشخص نشده است نيمه شبها به همراه شخصي ديگر با حضور در محل سكونت آقاي جاسبي در قرچك ورامين !!! زنگ درب منزل وي را به صدا در آورده و به همراه ديگر رفيقش پا به فرار گذاشته اند. شاهدان ماجرا از شخص ياد شده فقط قد كوتاه و بدني نحيف را به ياد دارند كه گاها رفيقش او را به نام م ح م و د و يا گاها ا ح م د ي ... خطاب مي كرده است !! كه موقع پا به فرار گذاشتن چندين بار از زبان اين حسود شنيده اند كه داد مي زد من حسوديم مي شه تورئيسي !

اينجانب و همسايه هامون ! شديدا اقدامات اين حسودان را محكوم كرده و در حمايت از مدير ارشمند به زودي بيانيه اي با عنوان" بچه ها مزاح نشيد " صادر خواهيم كرد. و از خدا مي خواهيم كه حسودان ياد شده را به راه راست اين عزيزان ! هدايت كند!!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


يه كم از اين زاكاني و سليمي نمين ... حرف بزنيد
خاك بر سر كساني كه صدها ميليون تومان پول بيت المال را اينچنين به باد مي‌دهند
منظورم سايت جهان است كه هيچ فايده‌اي براي بيت المال ندارد
فرداي اخرت چوب تو آستينتون مي كنند
بترسيد