جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۳
۱۹

عدم پخش مصاحبه عادل با ظريف تصميم درستي بود

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 463179
پرمخاطب ترين برنامه فوتبالي صداوسيما چرا بايد با مردي مصاحبه كند كه كمترين ربطي به ورزش و فوتبال ندارد؟
به گزارش جهان، علي حق شناس در فيسبوک نوشت:
مي دانم كه بسياري اين حرف را برنمي تابند، اما نظرم اين است؛
عادل #فردوسي پور درباره انتخاب #دكترجوادظريف براي گفتگوي ويژه شب #يلدا اشتباه كرد. 
نتيجه هم در نهايت جلوگيري از پخش اين گفتگو بود. علاقه مان به #دكترظريف و #عادل_فردوسي پور را كنار بگذاريد و به اين موارد هم توجه كنيد؛
يك/ پرمخاطب ترين برنامه فوتبالي #صداوسيما چرا بايد با مردي مصاحبه كند كه كمترين ربطي به #ورزش و #فوتبال ندارد؟
دو/ آنهايي كه اكنون از حذف مصاحبه #عادل با #ظريف ناراحتند اگر چند سال قبل برنامه نود با #سعيدجليلي يا #رحيم_مشايي مصاحبه #شب_يلدا مي كرد چه حسي داشتند؟
سه/ بينندگان فراوان #نود هر مخاطبي را به حضور در اين تريبون ترغيب مي كند. اما چرا عادل در تمام هشت سال دولت #احمدي نژاد امكان حضور يكي از سياسيون #جناح_راست را در #برنامه_نود مهيا نكرد؟ علاقه شخصي عادل به يك جناح خاص #سياسي چرا بايد در دادن پر مخاطب ترين تريبون مملكت به يكي از جناح ها تعيين كننده باشد؟ مگر برنامه نود متعلق به تمام كشور و #ملي نيست؟
چهار/ #عادل_فردوسي_پور همواره در برنامه نود "شعارِ جدايي #ورزش از #سياست " را فرياد كرده است. چرا اكنون خودش اسباب آلوده كردن برنامه فوتبالي اش به سياست را فراهم كرده است؟
پنج/ آيا عادل به اين فكر كرده كه اگر اين باب شود و سياسيون مزه برنامه نود را بچشند چه بر سر اين برنامه محبوب مي آيد؟ از فردا خيلي از #سياسيون دنبال حضور در نود هستند و اين اتفاق بسيار بدي است.
 
بنابراين، به نظرم عدم پخش #مصاحبه عادل با ظريف تصميم درستي بود.
 
پي نوشت:
آنهايي كه مي خواهند مرا متهم كنند كه #احمدي نژادي و جناح راستي هستم، لطفاً قبل از ايراد اتهام سري به پست هاي قبلي ام بزنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزدان
حرف درستیه.
ظریف رئیس جمهور 1400 تا 1408 است ؛ شک نکنید.
این حرف کسی که به خدا ایمان دارد نیست....هیچ کدام نمی‌دانیم امشب را به صبح می‌رسانیم یا نه چه برسد به سال ۱۴۰۰....در ضمن بنده اگر مؤمن واقعی باشد از مسؤولیت؛ آن هم در این شرایط وانفسا و مالامال از فساد ادرای فرار می‌کند....
احمد
من که بسیار شک دارم.

عزیزم شما خودتم رای نیاوردی با این نظرت
Iran, Islamic Republic of
ظریف کارنامه خوبی ندارد و این برای آنان که هوشیارند واضح است و برای آنان که خود را به خواب نزنند هم روشن خواهد شد.
ا
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
صد حیف که هوشیاران اندک اند ...
Iran, Islamic Republic of
اخه تا اون موقع دیگه از مملکت چیزی باقی نذاشتن که اقای ظریف به اربابش امریکا ببخشه
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور پاشو از گلیمش درازتر نکنه . سوژه نداره بیاد ...... منو ....... بزنه . لطفا فکر بد نکنید.با کلمات خوب جای خالی رو پر کنید .
حمزه
Iran, Islamic Republic of
تماما درسته ... به نظرم آقای فردوسی پور یادش رفته که برنامه ملک خصوصی پدرش نیست که هر کاری دلش خواست بکنه... دیگه سیاسی کاری تا این حد تابلو اونم برای جناحی که حداقل نصفشون متهم به فتنه و یا مشارکت در فتنه هستند و در این 2-3 ساله هیچ کاری برای این مردم نکردند و قیمتها گرانتر که نشده هیچ رکود هم ایجاد شده !!!! دستاورد آقای ظریف چی بوده !!!؟ جز چهارتا خنده به دشمن و دست دادن با اونها ... این دولت که دیپلماسی داخلی ندارد و دیپلماسی خارجی آن هم که جز توهین و اهانت به کرامت ایرانی و پاسپورت آن و تشدید تحریمها و به سخره گرفتن ایران و ایرانی و استفاده از نوکری اصلاح طلبان اعتدالی شده چیزی نداشته ... شما فکر می کنید آمریکایی که در فتنه 88 نامه" فدایت شوم تحریمهارو بر سر ملت ما بیشتر کن تا فشار بیشتری بهشون بیاد " رو از اصلاح طلبان خائن دریافت میکنه الان برای اونها تره خورد میکنه !!!؟ معلومه که از موضع قدرت با اونها برخورد میکنه و اونها رو عمال خودش میدونه ... البته ایراد به سازمان صدا و سیما هم هست که برخی از عوامل و بخصوص مجریان را آنقدر بالا میبرد تا جایی که برای سازمان تعیین تکلیف میکنند و بدتر از آن مثل عادل فردوسی پور اقدام سرخود میکنند !!! بابا یکی نیست بگه کجای دنیا اینجوریه ؟... یکی نیست بگه بابا حرف زدن انها و اینکه چه بگویند و چه نگویند دست سازمان است و آنها پول میگیرند تا سازمان صدا و سیما بگوید چه بگویند نه بیشتر ....
Iran, Islamic Republic of
برای مجری میلیاردری مثل عادل چه فرقی می کنه که مردم در چه وضعی هستن و با تدبیر! این دولت به نون شبشون هم محتاج شدن؟
برای این مجری چه فرقی می کنه که خیلی از بینندگانش اصلا علاقه ای به ظریف ندارن بلکه از اون بدشون هم میاد؟
عادل از همین تریبون پولدار و معروف شده ولی برای حداقل نیمی از مردم کشورش ارزشی قائل نیست، چون خودخواهانه سلیقه سیاسی خودش را بر بینندگان تحمیل می کنه.
احمدي نژادي و جناح راستي هستی
دکتر ظریف در قلب اکثریت مردم جای دارد ؛
دلواپسان نگران اعلام حضور ده ها میلیونی مردم از طریق ارسال پیامک ها بودند !!
مدیران سیما هم نگران عدم تماشای برنامه های همزمان شده بودند !!
هنوز هم دیر نشده است ؛ مدیر محترم رسانه ملی ، با پخش مصاحبه ، از فرصت فراهم شده در جهت جذب مخاطب استفاده کند /
اتفاقا ؛ مایه مباهات است که مردم ، وزیر امور خارجه کشورشان دوست دارند و نشانه علاقه مردم به نظام هم هست/
برادر. این اکثریت که میفرمایید کجاست؟ شاید حالتان بد شود اگر بفهمید حداقل 25 درصد مردم اسم ظریف را هم نمیدانند.
در قلب من یکی جای نداره
Iran, Islamic Republic of
اونوقت شما مردم را 50 درصد جمعیت فعلی حساب کردی و خیال کردی که بی شمارید؟؟!!

به ملت میگن بی سواد، خودشون شمردن هم بلد نیستن!
درود بر احمدی نزاد دلاور .
آی گفتی
علی اکبر فرح بخش
با سلام حالا شماها هم گیر بدین به عادل برنامه اش حالا همه کارها درست شده و این یکی مانده خوب مردم هم دکتر ظریف را و هم عادل را دوست دارند با یاان کارشان معلوم شد صدا و سیما چقدر بغض دارد حلا اگر برنامه اشک و آه بود هیچ کس مانع نمی شد