کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم پخش مصاحبه عادل با ظريف تصميم درستي بود

3 دی 1394 ساعت 0:40

پرمخاطب ترين برنامه فوتبالي صداوسيما چرا بايد با مردي مصاحبه كند كه كمترين ربطي به ورزش و فوتبال ندارد؟


به گزارش جهان، علي حق شناس در فيسبوک نوشت:
مي دانم كه بسياري اين حرف را برنمي تابند، اما نظرم اين است؛
عادل #فردوسي پور درباره انتخاب #دكترجوادظريف براي گفتگوي ويژه شب #يلدا اشتباه كرد. 
نتيجه هم در نهايت جلوگيري از پخش اين گفتگو بود. علاقه مان به #دكترظريف و #عادل_فردوسي پور را كنار بگذاريد و به اين موارد هم توجه كنيد؛
يك/ پرمخاطب ترين برنامه فوتبالي #صداوسيما چرا بايد با مردي مصاحبه كند كه كمترين ربطي به #ورزش و #فوتبال ندارد؟
دو/ آنهايي كه اكنون از حذف مصاحبه #عادل با #ظريف ناراحتند اگر چند سال قبل برنامه نود با #سعيدجليلي يا #رحيم_مشايي مصاحبه #شب_يلدا مي كرد چه حسي داشتند؟
سه/ بينندگان فراوان #نود هر مخاطبي را به حضور در اين تريبون ترغيب مي كند. اما چرا عادل در تمام هشت سال دولت #احمدي نژاد امكان حضور يكي از سياسيون #جناح_راست را در #برنامه_نود مهيا نكرد؟ علاقه شخصي عادل به يك جناح خاص #سياسي چرا بايد در دادن پر مخاطب ترين تريبون مملكت به يكي از جناح ها تعيين كننده باشد؟ مگر برنامه نود متعلق به تمام كشور و #ملي نيست؟
چهار/ #عادل_فردوسي_پور همواره در برنامه نود "شعارِ جدايي #ورزش از #سياست " را فرياد كرده است. چرا اكنون خودش اسباب آلوده كردن برنامه فوتبالي اش به سياست را فراهم كرده است؟
پنج/ آيا عادل به اين فكر كرده كه اگر اين باب شود و سياسيون مزه برنامه نود را بچشند چه بر سر اين برنامه محبوب مي آيد؟ از فردا خيلي از #سياسيون دنبال حضور در نود هستند و اين اتفاق بسيار بدي است.
 
بنابراين، به نظرم عدم پخش #مصاحبه عادل با ظريف تصميم درستي بود.
 
پي نوشت:
آنهايي كه مي خواهند مرا متهم كنند كه #احمدي نژادي و جناح راستي هستم، لطفاً قبل از ايراد اتهام سري به پست هاي قبلي ام بزنند!


کد مطلب: 463179

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/sound/463179/عدم-پخش-مصاحبه-عادل-ظريف-تصميم-درستي

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com