يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

تقلب سعودی‌ها از دست اسراییل

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 416626
در روزهایی که از حملات هواپیماهای سعودی به یمن می‌گذرد بیشترین آمار تلفات و زخمی‌ها مربوط به زنان و کودکان است. وقتی پای کشته‌شدن زن و کودک به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن‌ها خطور می‌کند اقدام‌های وحشیانه و جنایتکارانه‌ی رژیم کودک‌کش اسراییل علیه مظلومین فلسطینی و لبنانی است.
به گزارش جهان، رضا رستمی در "رهروان ولایت" نوشت:
آتش‌افروزیِ جدید در منطقه‌ی خلیج‌فارس، حرکت غیرمنطقیِ دیگری است که جز برای تامین منافع بلندمدتِ مستکبرین و عمّال آن‌ها را انجام نمی‌شود. ابعاد مختلفِ حمله‌ی نظامیِ عربستان‌سعودی به یمن، سبب نگارش چند نکته در این خصوص شده است:
 
1- سرزمین پر رمز و راز «یمن» فقط بخاطر وقایع اخیر، مهم و قابل‌توجه نیست. نگاهی به کلمات معصومین(علیهم‌السلام) نشان می‌دهد که زادگاه «مالک اشتر» و «اویس قرنی»، از مناطق پرخبر و مورد توجه در دوران پیش از ظهور حضرت مهدی (ارواحنا فداه) است.[1] «سید یمانی» از شخصیت‌های بسیار محترمی است که وعده‌ی ظهورش قبل از ظهور حضرت حجت (عجل‌الله فرجه) داده شده و در خصوص موقعيّت جغرافيایی قيام يمانی هم به شهرهايی مثل «صنعا»، «عدن»، «كنده» و منطقه‌ی «ابين» اشاره شده است. [2]
 
2- هم‌پیمانی دولت‌های غربی و عربی برای سرکوب انقلاب مردم یمن، که با معرکه‌گردانی رژیم مرتجع عربستان سعودی، آغاز شده است انسان را به یاد جنگ تحمیلی هشت ساله علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی می‌اندازد. آن‌روزها هم مستکبرین عالم و مرتجعین منطقه، صدام را برای نابودی جمهوری‌اسلامی، کوک کرده بودند و از هیچ کمکی هم فروگذار نکردند. فقط در شش ماه اول جنگ تحمیلی، چهار کشور عربستان، کویت، امارات و قطر، بیش از 23 میلیارد دلار به صدام کمک کردند.[3] اما نتیجه چه شد؟ حتی یک وجب از خاک پاک کشورمان هم از دست نرفت و عراق هم به عنوان متجاوز شناخته شد. امروز هم شباهت انقلاب اسلامی یمن با انقلاب اسلامی ایران -از این جهت- جالب توجه است.
 
3- عربستان سعودی، توجیه حمله به یمن را دفاع از رییس‌جمهور قانونی این کشور یعنی «منصور هادی» عنوان کرده است در حالی‌که او از سمت ریاست‌جمهوری یمن استعفا داده بود و سپس به عربستان گریخت. سوال بی‌پاسخ این است که چرا عربستان سعودی در جریان حمله‌ی داعش به سوریه و عراق، به کمک مردم این کشورها نرفته و مواضع داعش را بمباران نکرده است؟ چرا در طول حملات ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، سعودی‌ها رگ غیرتشان نجنبید و به اسراییل، حمله نکردند؟ چرا در طی سالیان طولانی هیچ حرکتی علیه آمریکا و اسراییل، از سوی خادمان حریمین شریفین(!) دیده نشده است؟
 
4- در روزهایی که از حملات هواپیماهای سعودی به یمن می‌گذرد بیشترین آمار تلفات و زخمی‌ها مربوط به زنان و کودکان است. سعودی‌ها حتی به اردوگاه آوارگان هم حمله کردند.[4] وقتی پای کشته‌شدن زن و کودک به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن‌ها خطور می‌کند اقدام‌های وحشیانه و جنایتکارانه‌ی رژیم کودک‌کش اسراییل علیه مظلومین فلسطینی و لبنانی است. سعودی‌ها در این زمینه، ظاهرا خیلی دوست دارند هم‌ردیف صهیونیست‌ها محسوب شوند و به همین دلیل، این‌روزها شاهد تقلب و تقلید رژیم پادشاهی عربستان از اسراییل هستیم!
 
اللهم انصر الاسلام و اهله
 
---------------------------------------------------
پی‌نوشت:
1- کورانی، مهدی، عصر ظهور، ترجمه‌ی مهدی حقّی، ص149
2- فتلاوی، مهدی حمد، رایات الهدی و الضلال فی عصر الظهور، ص101
3- کمک اعراب به صدام در هشت سال دفاع مقدس
4- قتل‌عام زنان و کودکان در حمله به اردوگاه آوارگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
ال سعود .......اززندگی صدام عبرت بگیر ...إن کنتم تعقلون ..یا ال سعود این صدام انظرو الی عیش صدام ما یعمل الامریکیه معه انظرو ان کنتم تعلمون