سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۲

ضرورت جلوگیری از رشد سرطان گونه اقدامات آلوده

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 346483
خبرتلخ دیگر اینکه ، مسئولین وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، از حذف ممیزی کتاب و نشریات ورفع توقیف از کتابها ونشریاتی که قبلاً انتشار شان ممنوع اعلام شده بود مثل فیلمهایی که اکرانشان ممنوع اعلام شده بود وحالا آزاد شده اند، خبر می دهند.
به گزارش جهان، سید مختار موسوی در وبلاگ "مدافع ولایت" نوشت:
از زمانی که خبر نفوذ سکولاریسم و خطرتوسعه یکسری اقدامات آلوده به تفکرسکولاریسم در سطح جامعه اسلامی ، توسط دیده بان هوشمند وحکیم انقلاب اسلامی وبزرگ عمار ولایت ، حضرت آیت الله مصباح یزدی مدظله العالی ، تذکر داده شده ؛ متأسفانه هر روز اخبار تلخ ونگران کننده ای ازبی میلی وبی مهری وکم توجهی به انجام کارهای ارزشی وحمایت از همایشهای مذهبی وارزشی وبکارگیری نیروهای متخصص ارزشی ، وعدم اهتمام به ادامه راه شهدای هسته ای واخراج همکاران شهید احمدی روش در تشکیلات دولتی وغیر دولتی شنیده می شود.
 
این روزها ، هرصفحه ای از روزنامه ها ونشریات ارزشی ، را که تورّق می کنی ، ویا در فضای مجازی به هروبلاگ ویا وبسایت بچه حزب اللهی ها سر می زنی، خبرهای تازه ای ازاعمال نفوذ ودخل تصرف و یا برنامه ریزی های هواداران این تفکر سخیف ضد دینی، در عرصه های مختلف کشوری به چشم می خورد.
 
در جایی می خوانیم ، که مسئولی گفته است:  تمیز قائل شدن بین هنر وهنر مند ارزشی، با هنر وهنر مند غیر ارزشی بی معنی است.
 
دیگری ازحذف یا بلوکه شدن اعتبار جشنواره فیلم های ارزشی وانقلابی عمارکه اتفاقاً خیلی هم مورد توجه مقام معظم رهبری وخانواده معزز شاهد وابثارگران قرار گرفته ، توسط دولتیان خبر می دهد. برای اینکه جشنواره عمار نگاهی به گفتمان انقلاب اسلامی دارد و در این مسیر به جذب استعدادهای متفاوت اقدام می کند.
 
 در جای دیگر خبر تعطیلی جشنواره افق نو، که بدون تردید قوی‌ترین کنفرانس ضد صهیونیستی ایران است ، منتشر می شود . آن هم بدون ذکر علت. در حالیکه دبیر این جشنواره اعلام نموده ؛70میهمان در هر دوره داشتیم و سه بار تاکنون برگزار شده و دستاوردهای رسانه‌ای آن بیشتر از هر کنفرانس ضد صهیونیستی ایران بوده است  .چراکه کارشناس‌های آن 50 تا 70 درصد آمریکایی و نویسندگان، مولفان و اساتید دانشگاه‌ و اهالی رسانه مشهور بودند . و انتقاد آنها بیشتر معطوف به انتقاد از حمایت آمریکا از اسرائیل است و مقالات آنها موجود است.
 
در رسانه ای دیگر می خوانیم که استاد دانشگاهی که خودرا عقل کل در علوم سیاسی می خواند ، واز عاشقان وسینه چاکان دولت یازدهم است ، خیلی راحت از به رسمیت شناختن رژیم جعلی ونامشروع وحرام زاده اشغالگر قدس حرف می زند ، ونظام اسلامی را رو به افول توصیف می کند ، واسلامی کردن علوم انسانی را دلیل ضعف اعلام می کند . وراست راست در جامعه میگردد وکسی هم جرأت نکرده به او بگوید بالای چشمش ابرو است .
 
دررسانه ای دیگر، اطلاع رسانی می شود، در جشنواره ای که بنام فجر انقلاب اسلامی نام گذاری شده است ، وبه اصطلاح به میمنت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، جشنواره فیلم فجر را راه انداری نموده اند ، ضمن اینکه در آن فیلمی که با انقلاب اسلامی ومکتب اسلام وآئین دینداری مردم مطابقت ومجانست وهمخوانی داشته باشد ، به نمایش گذاشته نشده ، بلکه در مراسم افتتاحیه ، از چهره های فاسد وضد ارزشی سینمای رژیم ستم شاهی تجلیل وتقدیر می شود.
 
خبرتلخ دیگر اینکه ، مسئولین وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ،  از حذف ممیزی کتاب و نشریات  ورفع توقیف از کتابها ونشریاتی که قبلاً انتشار شان ممنوع اعلام شده بود مثل فیلمهایی که اکرانشان ممنوع اعلام شده بود وحالا آزاد شده اند، خبر می دهند.
 
آن یکی از سایه انداختن تفکر سکولاریسمی بر ورزش خواهران وجدی نگرفتن پوشش اسلامی خواهران در امرورزش وعدم تجلیل شایسته از ورزشکاران قهرمان ملی با حجاب خبر می دهد . یکی دیگر، از رخنه  این جریان  وبرنامه های  ویژه آنها ؛ در خصوص تبیین ارتباطات بین پسرودخترمی گوید. 
 
دیگری در باره دخالتهای این جریان مخوف در مقوله اصل حجاب وارزشهای اصیل انقلاب اسلامی وتبیین معیارهای عفاف وحجاب در جامعه مطلب می نویسد.
 
اگر آنچه در مطبوعات ورسانه های داخلی ، در باره ی نفوذ وتوسعه تفکرسکولاریسم گفته شده  ، صحت داشته باشد ، که به احتمال قوی صحت دارد ؛  از این اخبار واطلاعات وتحلیل های ارائه شده ، چنین استنباط میگردد که ، تفکرشنیع سکولاریسم همچون یک غده بدخیم سرطانی ، در تمام اعضا وجوارج تشکیلات دولتی وغیر دولتی وموسسات خصوصی رسوخ ونفوذ پیدا کرده و با رشد فزاینده ای که دارد ، چیزی نمانده که کلیه امورات مملکتی را ، تحت تأثیرات مخربانه خود قرار دهد . وخدای ناکرده جامعه بی دفاع را مسموم وآلوده سازد. .
 
من نمیدانم چه بگویم وچه بنویسم ، ولی واقعاً چنین وضعیتی بسیار نگران کننده است . منادیان تفکر سکولاریسم وهواداران آنها که این روز ها ؛ به سبک وسیاق منافقین ورویکردی دورویانه ومنافقانه ، هرچه دلشان می خواهد وهرچه از دستشان بر می آید انجام می دهند . ورسانه های ارزشی وولایتمدار هم مرتب اخبار آمار وفعالیتهای آنها را منتشر می سازند .ونیروهای ارزشی ومدافعان اصیل ولایت ونظام ولایی هم جز نظارت وغصه خوردن کاری از دستشان برنمی آید .
 
 من از مسئولین امنیتی وقضایی وانتظامی وسیاسی وفرهنگی کشور ودر رأس همه از قوه مقننه وقوه قضائیه سوال دارم ، براستی اگر آنچه رسانه ها می گویند ومی نویسند، صحت داشته باشد ، چرا با این پدید شوم ومخرّب برخورد انقلابی نمی شود؟ چرا تا بحال برخوردی صورت نگرفته است؟ با کدام منطق و مطابق با کدام مصلحت؛ این گونه اقدامات توجیه می شوند؟
 
خانواده های محترم شهدا ونیروهای دلسوز ومدافعان وحامیان اصیل ولایت که با شنیدن چنین اخباری آزرده خاطر می شوند ، چه گناهی مرتکب شده اند که ، هرروز باید با شنیدن چنین اخبار ناگواری ، تنشان به لرزه دربیاید وزانوی غم درآغوش بگیرند ، وبه بیماری افسردی مبتلا شوند ؟
 
بخدا قسم تحمل چنین وضعیتی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی خیلی سخت است ، وامادر مقابل ، برخورد با جریانهای زاویه دار با ولایت ومنحرف از خط اصیل انقلاب اسلامی ، که مُوَلِّد چنین شرایط سختی برای دلسوزان نظام ولایی هستند ، چقدر سهل وآسان است . مصداق بارز  نمایش خشم انقلابی توأم بصیرت  امت ولایتمدار ایران اسلامی حماسه نهم دی است . ولی امیدوارم مسئولین ذیصلاح ، قبل ازآنکه ملت ومقام عظمای ولایت در اعتراض به چنین اقدامات خطرناک فرهنگی وارد میدان شوند ، خودشان به فکر چاره اندیشی برای مهار آن باشند .
 
بنظر می رسد که مردم شریف وهوشمند ایران اسلامی ، چیزی به غیر از مبارزه جدی ومقابله سرسختانه با تفکر سخیف سکولاریسم تا حذف کامل وریشه کنی آنها از این سرزمین ، مطالبه دیگری از مقامات امنیتی وقضایی وانتظامی وفرهنگی ، خصوصاًمراکز علمی اعم از دانشگاهها وحوزه های علمیه کشور نداشته باشند ؛ که انجام این مطالبات مردمی ، تکلیف شرعی وقانونی مسئولین مذکور است .و انشاءالله مسئولین مربوطه با درک وضعیت فوق العاده خطر ناکی که تداوم چنین اقداماتی، در سراسر کشور به وجود خواهد آورد ؛ با روحیه ای بسیجی وانگیزه ای عاشورایی ؛  به جنگ این جریان انحرافی بروند ، وبه زودی خبرهای خوب  ومسرّت بخشی برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *