شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آغاز اعزام های دوره جدید عتبات عالیات

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 266760
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام های دوره جدید عتبات عالیات از فردا - پنجشنبه - 28 دی ماه جاری آغاز می شود.
به گزارش جهان، ˈمسعود اخوان ˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام زائران ایرانی به دوره جدید عتبات عالیات تا 23 اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه بیش از 82 هزار نفر در سایت پیش ثبت نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات نام نویسی کرده اند گفت : نام نویسی در کاروان های دوره جدید از 16 دی ماه جاری آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه خواهد داشت.

اخوان ادامه داد: پیش ثبت نام اعزام های نوروزی عتبات عالیات نیز از اواخر بهمن ماه امسال آغاز می شود و متقاضیان اعزام می توانند پس از فراخوان عمومی سازمان حج، در سایت پیش ثبت نام نام نویسی کنند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون روزانه دو هزار زائر ایرانی به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی درباره اعزام هوایی زائران ایرانی به عتبات عالیات یادآور شد: هم اکنون در هفته 64 پرواز از 17 ایستگاه هوایی کشور به سمت نجف اشرف و بغداد صورت می گیرد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، هزینه اعزام به عتبات عالیات در دوره جدید، 140 هزار تومان کاهش خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *