شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فروش چارتری بلیت عتبات عالیات ممنوع شد

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 454232
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به برگزاری جلسه ایرلاین‌ها در سازمان هواپیمایی کشوری برای حل مشکل فروش بلیت عتبات عالیات در اربعین امسال گفت: طرف دو سه روز آینده تمام مجوزهای مربوطه اخذ و فروش بلیت با قیمت مصوب آغاز می‌شود.
به گزارش جهان، مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ اظهار کرد: برای فروش بلیت پروازهای عتبات عالیات در اربعین حسینی(ع) بعضی شرکت‌های هواپیمایی مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و برخی دیگر مجوز شرکت فرودگاه‌ها را دریافت کرده بودند.
 
وی تصریح کرد: این در حالی بود که مجوزهای فرودگاه‌های مقصد یعنی نجف و بغداد اخذ نشده بود، به همین دلیل نیز فروش بلیت به مشکل خورد.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه در سازمان هواپیمایی کشوری برای حل این مشکل افزود: مقرر شد سازمان هواپیمایی کشوری تمام مجوزهای لازم را صادر کند، ضمن آن‌که فرودگاه امام خمینی(ره) نیز به شرکت‌های هواپیمایی مجوزهای مربوطه را بدهد.
 
وی ادامه داد: همچنین قرار شد برای اخذ مجوزهای فرودگاه بغداد یک روز مهلت داده شود و در مجموع ظرف دو تا سه روز آینده با برطرف شدن موانع موجود فروش بلیت پروازهای عتبات عالیات آغاز می‌شود.
 
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر این‌که هیچ ایرلاینی اجازه فروش پروازهای فوق‌العاده به عتبات عالیات را به‌صورت چارتری ندارد، بیان کرد: تعدادی از ایرلاین‌ها قبلاً مجوز چارتری کردن پروازهای برنامه‌ای خود را دریافت کرده‌اند که از طریق آژانس‌ها یا خودشان اقدام به فروش می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *