کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان:

هیات‌های اجرایی آدم‌های سالمی نیستند!/ من صلاحیتم را از خدا و مردم می‌گیرم/ اگر طبابت کنم وضعم بهتر است

14 آذر 1402 ساعت 17:10

من را در تبریز زمین و زمان می شناسند. در ایران هم می شناسند. چهار دوره نماینده و وزیر بودم. در واقع حرفی می زنند که مالیات ندارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس که صلاحیت او در هیات های اجرایی برای انتخابات مجلس دوازدهم در 11 اسفند رد شده است، با توهین به اعضای این هیات‌ها گفته است: «هیات های اجرایی آدم های سالم و صادقی نیستند»!

وی با انتقاد از ردصلاحیت خود از سوی هیات اجرایی برای نمایندگی مجلس گفت:‌ جوابی از طرف هیات های اجرایی به اعتراض من داده نشده است می خواهند بدهند یا ندهند برای من مهم نیست که صلاحیت من را اینها تایید کنند. من صلاحیتم را از خدا و مردم می گیریم.

عضو کمیسیون بهداشت اظهار کرد: بندی که اینها برای رد صلاحیت من آوردند این است که به نظام جمهوری اسلامی التزام عملی ندارم در صورتی که تا یاد دارم من حتی مرخصی هم نرفتم و همه این سال ها برای مردم و خدا کار کردم. اگر من التزام ندارم پس چه کسی التزام دارد؟ قبل از انقلاب ما بودیم، جنگ را ما بودیم و بعدش هم ما بودیم. اینها می گویند ما التزام نداریم آن هم چه کسانی این حرف را می زنند. افرادی که معلوم نیست از کجا آمده اند. اصلا ارزش دارد از این افراد سوال کرد.

این نمانیده اصلاح طلب افزود: هر جوری آدم می خواهد این بند که طبق آن بنده را رد صلاحیت کرده اند قورت بدهد نمی تواند.

پزشکیان تاکید کرد: این اتفاقات نشان می دهد هیات های اجرایی آدم های سالم و صادقی نیستند. می گویند من را طبق داده ها رد صلاحیت کرده اند و از من داده می خواهند. من را در تبریز زمین و زمان می شناسند. در ایران هم می شناسند. چهار دوره نماینده و وزیر بودم. در واقع حرفی می زنند که مالیات ندارد.

وی گفت: من برای اینکه مردم را به صحنه بیاورم؛ ثبت نام کردم. اگر طبابت کنم وضعم بهتر است. الان هم طبابت می کنم. چرا که این احتمال را می دادم یک روزی اینها همه کاسه کوزه ها را بشکنند و اجازه ندهند ما در مجلس حضور یابیم ولی طباطت را نمی توانند از من بگیرند.

لازم به ذکر است پزشکیان قرار نبود به ردصلاحیت خود اعتراض کند اما بعد از سه روز به خاطر آنچه که اصرار دوستان نامید اعتراض خود را ثبت کرد.

یادآور می شود بعد از فوت عادی مهسا امینی و توضیحات مبسوط پلیس، پزشکیان در برنامه زنده شبکه خبر مدعی شد که مهسا امینی را کتک زدند و جنازه او را تحویل خانواده‌اش دادند! وی دلیل خود برای این اظهارات را اینگونه اعلام کرد: «من پزشکم. جراح قلبم. کوپنی هم بالا نیامدم. از نظر علمی کسی همین طور {نمی‌افتد بمیرد}»!

درباره «پزشکیان» بیشتر بخوانید:
باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد
افراد را به دلیل داشتن فکر و یا اظهار اندیشه بازداشت می‌کنند
اول انقلاب تصمیماتی گرفته‌ایم که الان هزینه آنها را می‌دهیم!
چگونه لباس پوشیدن مردم اختیار شخصی آنهاست!
ممکن است وقایع دی ۹۶ و آبان ۹۸ تکرار شود

حکومت ۴۰ سال دست خودشان بوده/ چگونه جوانان‌ اینطور شدند؟
از برجام سر در نمی‌آورم اما باید آن را بپذیریم!
اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم
رئیسی دنبال خدمت، اصلاحات پی عقده گشایی +جزئیات

اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم


کد مطلب: 861389

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/861389/هیات-های-اجرایی-آدم-های-سالمی-نیستند-صلاحیتم-خدا-مردم-می-گیرم-اگر-طبابت-کنم-وضعم-بهتر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com