سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳
۱۵
چه کسانی عصبانی هستند؟

درباره فرافکنی و فرار به جلوی مدیرمسئول هم میهن/ آقای کرباسچی! از شما که نمی‌توان پذیرفت

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 831457
اتفاقا ظاهرا جناب کرباسچی از بیانات رهبرانقلاب عصبانی هستند چرا که تعبیر «جنایت» برای عاملان مسمومیت و «اشد مجازات» برای آنها، بساط به ظاهر دلسوزان را جمع می کند.
درباره فرافکنی و فرار به جلوی مدیرمسئول هم میهن/ آقای کرباسچی! از شما که نمی‌توان پذیرفت
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: «حمله‌های بی اهمیتی که به هم‌میهن صورت گرفته ناشی از عصبانیت‌شان است. چون از سخنان مقام رهبری به‌شدت عصبانی شده‌اند. چون علیه رهبری نمی‌توانند چیزی بگویند علیه هم‌میهن حرف می‌زنند. وگرنه هر عقل سلیمی تیتر روزنامه هم‌میهن را مشاهده کند متوجه می‌شود ماجرا چیست. حمله کنندگان برای خودشان آسمان و ریسمان می‌بافند و ایرادهای عجیب مثل این که چرا روتیتر مطلب فلان مدل است و چرا زیر تیتر فلان شکل نیست را طرح می‌کنند. این حمله‌ها نشان دهنده عصبانیت‌شان از موضع رهبری در ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان است. ولی چون جرات ندارند بگویند چرا مطلب رهبری را تیتر یک کردید به شکل‌های نامناسب به هم‌میهن حمله می‌کنند. اگر سرمقاله امروز روزنامه هم‌میهن مشاهده شود متوجه می‌شوید که خیلی صریح و شفاف این مسئله بیان شده است».

چند خط فوق واکنش غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم میهن به انتقادات مطرح شده نسبت به صفحه نخست این روزنامه در روز سه شنبه 16 اسفند است.

به نظر می رسد اگر جناب کرباسچی تامل بیشتری می‌کردند، باعث می‌شد تا پاسخ مناسب تری نسبت به واکنش احتمالا از سر ترس و نسبتا مضحک مذکور داشته باشد تا حداقل ادعای خنده داری نظیر عصبانیت منتقدان صفحه نخست هم میهن از سخنان رهبرانقلاب و ناراحتی از تیتر یک کردن بیانات رهبری را مطرح نکند.

اهالی رسانه و روزنامه نگاران به خوبی در خاطر دارند که اصلاح طلبان چگونه در زمان‌های مختلف از کنار مهم ترین موضوعات کشور، دستاوردها، پیشرفت‌ها، بیانات رهبری و... عبور کرده و یا سعی در کم اهمیت دادن آن داشته اند. شیطنت هم میهن در صفحه نخست مورد نظر هم یادآور مواردی است که رسانه های زنجیره ای در همه این سال ها در سابقه خود ثبت کرده اند و حتی در وقت پرداخت به یک موضوع مهم سعی کردند تا آن را با حواشی همراه سازند.

از سوی دیگر تکرار مواضع دشمن و پیگیری خط مورد نظر بدخواهان ملت ایران امری نیست که از سوی رسانه های اصلاحات قابل انکار باشد.

جنس موضع گیری کرباسچی به گونه ای است که گویی رسانه تحت مدیریت ایشان و همراهان زنجیره ای در افکار عمومی خوش سابقه هستند. در حالی که از شبهه افکنی در احکام دین تا حمله به مقدسات در کارنامه رسانه های اصلاح طلب جا خوش کرده است. ایفای نقش بازوی رسانه‌ای برای اغتشاشات فتنه گذشته امری است که در کارنامه اصلاح طلبان ثبت شد. فارغ از آنکه نقش خبرنگاران اصلاح طلب در ابتدای غائله اخیر نیز مشخص است. اضافه بر اینها ادعای عجیب و دروغ «کشته شدن» مهسا امینی توسط خود کرباسچی در برنامه زنده شبکه خبر هم موجود است.

در همین ماجرای مسمومیت دانش آموزان جریان اصلاحات سعی داشت انگشت اتهام را به سمت نظام و جریان مذهبی کشور بگیرد که ناکام ماندند.

اتفاقا ظاهرا جناب کرباسچی از بیانات رهبرانقلاب عصبانی هستند چرا که تعبیر «جنایت» برای عاملان مسمومیت و «اشد مجازات» برای آنها، بساط به ظاهر دلسوزان را جمع می کند. تقلای رسانه های اصلاحات برای نجات قاتلان مدافعان امنیت، سارقان مسلح، محاربین و...  امری است که در ماه های گذشته دیده شد و دوستان آنها هم هشتگ «اعدام نکنید» را در فضای مجازی نشر می دادند.

بهتر بود جناب کرباسچی به جای فرار به جلو و فرافکنی، یا واکنشی نشان نمی‌داد یا اینکه از حرکت مغرضانه صورت گرفته عذرخواهی می‌کرد وگرنه از کرباسچی کارگزارانی با سابقه توهین به مدافعان حرم، میزبانی فتنه گران در منزل، ماجرای رشت الکتریک یا محکومیت در پرونده شهرداری، سنگ رهبری را به سینه زدن نمی توان پذیرفت. باید یادآور شد همین چند روز پیش در روزنامه جناب کرباسچی امام راحل هم متهم به تندروی شد!
https://jahannews.com/vdcftydcew6dmja.igiw.html
jahannews.com/vdcftydcew6dmja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان نسبت به نظام نامحرم هستند.
حيران ،
Iran, Islamic Republic of
اين ٣٥ مثبت +و اين ٥منفى،،. به نظر نامرئى!!؟،،،
نكنه چشم بصيرت دارند ! .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان حزب نیستند .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان به دین و نظام و کشور و ولایت فقیه التزام ندارند
دشمنی اصلاح طلبان با مردم کاملاً مشخص است
Iran, Islamic Republic of
هرجا و هر وقت نا آرامی و آشوب هست نام اصلاح طلبان می درخشد
Iran, Islamic Republic of
.
با این نوع تیتر بیشتر رسوا شدن !!
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
این همون فردی نیست که توی دادگاهش در مورد هاپولی‌کردن زمین باغ‌وحش تهران در منطقه محمودیه گفت: زمینش بو میداد.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن اگر نیستیم حرف نزنیم
یاور
Turkey
اصلاح‌طلبان پشت هر ناآرامی در ایران هستند.
Iran, Islamic Republic of
فتنه های سالهای 78، 88،98و 1401 شروع کننده اش اصلاح طلبان بوده اند و در نتیجه اصلاح طلبان با رسوایی شکست مفتضحانه ای خوردند/...
Iran, Islamic Republic of
با توافق ایران و عربستان مواجب ها ونشریات انها قطع شد منتظر تغییر مواضع باشید وباشیم
Iran, Islamic Republic of
من میگم الان با اینکه دولت و مجلس و قوه قضاییه یکدست در اختیار اصول گرایان است اما هنوز مشکلات کشور فراوان است، کل اصلاح طلبان را از کشور اخراج کنید شاید فرجی حاصل شد و کشور سامان گرفت. راهی دیگه ای به ذهنم نمیرسه!
Iran, Islamic Republic of
اول از همه بايد تكليف رو با اين فرد را معلوم کرد
ناص ی
Portugal
میشودافرادی مثل کرباسچی وهمفکرانش که هروقت درکشوراتفاق خوبی بیافتد شکم درد میگیرند ....!!!!