کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید صوفی، چهره اصلاح طلب:

نبايد اجازه داد دستاوردهای مردم در انقلاب و دفاع مقدس زير سوال برود/ دلسوزان جامعه مثل آقای خاتمی و اصلاح طلبان نمی توانند ساکت بنشینند

3 اسفند 1401 ساعت 13:15

نبايد اجازه داد دستاوردهاي مردم در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس زير سوال برود. در چنين شرايطي دلسوزان جامعه نمي‌توانند ساکت باشند و آقاي خاتمي و اصلاح طلبان نيز چنين وضعيتي دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی صوفی، چهره اصلاح طلب و از وزرای دولت اصلاحات مدعی شده است که خاتمی و اصلاح طلبان جزو دلسوزان کشور هستند که نمی توانند ساکت بنشینند تا دستاوردهای مردم در انقلاب و دفاع مقدس زير سوال برود.

این ادعای بامزه در حالی است که بزرگترین لطمات به اعتماد مردم در دوران حاکمیت اصلاح طلبان وارد شده است. بیشترین حملات به دین و مقدسات در دوران اصلاحات و توسط نشریات زنجیره ای وارد شده است. فتنه های 78 و 88 توسط اصلاح طلبان در کشور پیاده سازی شد. بیشترین انحراف و تقابل با اهداف انقلاب، نظام و شهدا در اصلاح طلبان دیده می شود. سردمداران رژیم صهیونیستی به اصلاح طلبان سرمایه بزرگ می گویند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات صوفی را در ادامه خواهید خواند:

*در شرايط کنوني برخي مسئولان با ابزارهايي که در اختيار دارند تلاش مي‌کند به صورت سلبي به دغدغه‌ها و ديدگاه‌هاي منتقدان وضعيت موجود برخورد کنند. برخي مسئولان تنها به دنبال جمع کردن مشکلات هستند و نه حل کردن آنها. به همين دليل مشکلات و چالش‌ها به صورت حل ناشده باقي مي‌ماند و در آينده خود را نشان خواهد داد.

*نبايد اجازه داد دستاوردهاي مردم در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس زير سوال برود. در چنين شرايطي دلسوزان جامعه نمي‌توانند ساکت باشند و آقاي خاتمي و اصلاح طلبان نيز چنين وضعيتي دارند.

*هنگامي که آقاي خاتمي 15 بند اصلاحي را پيشنهاد مي‌کند به معناي اين است که اصلاحات رد شده اما روش اصلاحي همچنان پابرجاست.حاکميت بايد تلاش کند رويکردهاي اصلاحي همچنان در دستور کار قرار داشته باشد.

*نقطه آغاز اصلاحات آقاي خاتمي مردم است و نقطه آغاز اصلاحات مورد نظر آقاي قاليباف حاکميت. آقاي قاليباف در حاکميت حضور دارد و به دنبال اصلاحات از درون حاکميت است. البته رويکردي که آقاي قاليباف در اين زمينه دنبال مي کند مثبت است. بااين وجود اين رويکرد نواقصي دارد به هر حال آقاي قاليباف و اصولگراياني که به دنبال تحول در کشور هستند متوجه مشکل موجود در مديريت کشور شده‌اند. واقعيت اين است که ساختارهاي مديريتي به مشکل خورده است. اين در حالي است که اين ساختارها بايد اصلاح شود. اصلاح طلبان به دنبال اين هستند که اگر قرار است تغييري در کشور رخ بدهد اين تغيير بايد مبتني بر خواست و اراده مردم باشد. آقاي قاليباف ممکن است به دنبال اصلاحات و تغيير در مديريت کشور باشند اما رويکردي که ايشان دنبال مي کنند تغيير از بالاست نه پايين.

درباره «علی صوفی» بیشتر بخوانید:
توهین وزیر خاتمی به شعور حامیان جریان اصلاحات
خاتمی مثل امام کاریزما دارد و مردم به حرفش گوش می‌دهند
روحانی امتحان خودش را پس داده/ به مردم پشت کرد 
ریاست جمهوری اصولگرایان، اوضاع را وخیم می‌کند
موسوی خوئینی‌ها و خاتمی نگران نظام هستند
پیروزی بایدن ایران را از بن بست سیاسی و اقتصادی خارج می‌کند


کد مطلب: 829898

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/829898/نبايد-اجازه-دستاوردهای-مردم-انقلاب-دفاع-مقدس-زير-سوال-برود-دلسوزان-جامعه-مثل-آقای-خاتمی-اصلاح-طلبان-نمی-توانند-ساکت-بنشینند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com