کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الیاس حضرتی، چهره اصلاح طلب:

با جمعی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی برای دلجویی از علی دایی رفتیم!/ علی دایی به نوعی پرچم ایران است!

2 اسفند 1401 ساعت 15:07

نباید فراموش کرد که علی دایی به نوعی پرچم ایران و شخصیت مطرح کشور است!


گروه سیاسی جهان نیوز: الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد که روزنامه تحت مدیریت او در ایام آشوب‌های اخیر در حکم بازوی رسانه ای اغتشاشات ایفای نقش می کرد، از حضور جمعی از چهره های سیاسی، اجتماعی و ورزشی برای دلجویی از علی دایی خبر داده است.

این در حالی است که علی دایی در وقایع اخیر با استفاده از شهرتی که داشت، نه تنها کمکی به آرامش فضای کشور نکرد بلکه با مواضع حاشیه ساز همچون سایر سلبریتی ها بر آتش فتنه بنزین میریخت. برجسته ترین قسمت رفتار دایی هم مربوط به دختری به نام اسرا پناهی بود که طبق اعلام خانواده مرحوم درپی تشدید مشکلات قلبی و خانوادگی فوت کرده بود اما دایی طبق خط خبری رسانه‌های ضدانقلاب مدعی مرگ او در پی ضرب و شتم شد و بر موضع غلط خود اصرار هم می‌کرد تا جایی که موجب واکنش خانواده مرحومه پناهی شد.

علی دایی تا این لحظه از رفتارهای خود عذرخواهی نکرده است؛ اما اصلاح طلبان به دلجویی از او می‌روند! البته همان طور که ذکر شد روزنامه حضرتی در اغتشاشات اخیر به طور جدی ایفای نقش می‌کرد؛ پس از این رفتار سیاسی نباید تعجب کرد. از روزنامه نگاران اصلاح طلب تا رسانه ها و شخصیت های اصلاح طلب در فتنه اخیر به نوعی در وسط میدان بودند.

مظلوم در این میان «حقیقت» و «مدافعان امنیت» هستند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی یادداشت حضرتی را در ادامه خواهید خواند:

*متاسفانه مدت‌هاست که در فضای گرم جامعه ایرانی، نوع خاصی از سردی، بی‌تفاوتی و بی عاطفگی مشاهده می‌شود. اغلب اقشار جامعه ایرانی نسبت به مشکلات یکدیگر، مطالبات اقوام و فامیل، درخواست‌های همسایگان و... دچار بی‌تفاوتی هستند. این مشکلات زمانی جدی‌تر می‌شود که دامنه بی‌تفاوتی به مسائل و معضلات کشور و مملکت می‌رسد.

*هفته قبل آقای احد قضایی سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان و نماینده اسبق مردم اردبیل در مجلس و یکی از شخصیت‌های دلسوز و علاقه‌مند کشور با من تماس گرفت و اعلام کرد که قصد دارد جمعی را به جهت احوالپرسی، استمالت و اظهار همدردی با جناب آقای علی دایی تشکیل دهند و زمینه دیداری را فراهم کنند.

*بر این اساس امروز (دوشنبه) در جمع گروهی از شخصیت‌های برجسته، بزرگان و شایستگان آذری‌زبان (عموما) و شخصیت‌های بزرگوار از استان اردبیل(خصوصا) اعم از مقامات سابق اجرایی، تقنینی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و... گروهی 30نفره را تشکیل داده و با جناب علی دایی دیدار کردیم. در این دیدار صحبت‌های مفصل و اظهار همدردی با ایشان صورت گرفت.

 
*نباید فراموش کرد که علی دایی به نوعی پرچم ایران و شخصیت مطرح کشور است. در بسیاری از نقاط جهان ممکن است ایران را از منظر جغرافیایی نشناسند اما علی دایی را می‌شناسند و به همین دلیل ایران را دوست می‌دارند، ایرانی‌ها را در آغوش می‌کشند و خاطرات مشترکی می سازند.

بیشتر بخوانید:
اعدام محسن شکاری افکار عمومی را به ‌شدت ملتهب کرده!

اعتراف چهره مطرح اصلاح طلبان به دستاوردهای رئیسی
«رئیسی» الیاس حضرتی را هم ناچار به تمجید کرد
نباید چند جوان تند عقده‌ای وارد مجلس شوند
این فرد باید رد صلاحیت شود +عکس
ریشه خشم و عصبانیت مردم به دولت‌های قبل برمی‌گشت!
بترسيد! پديده‌ فعلی می‌تواند در آينده به انقلاب تبديل شود

پیشنهادات یک اصلاح طلب برای آرامش/ دلجویی از اغتشاشگران
حجاب اجباری را لغو کنید، بازداشتی‌ها را آزاد کنید


کد مطلب: 829792

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/829792/جمعی-شخصیت-های-سیاسی-اجتماعی-دلجویی-علی-دایی-رفتیم-نوعی-پرچم-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com