جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۱۸
درباره صحنه‌هایی از وضوح منطق ضدانقلاب؛

اگر رای بدهید فحش و کتک در انتظار شماست!/ همین قدر انسان دوستانه و دموکراتیک! +فیلم

يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 767371
نکته اصلی در این ماجرا که خصوصا برای افکارعمومی ایران حائز اهمیت بود شعارهایی است که همواره معاندین درباره حقوق بشر، حق آزادی و حقوق زنان سر می دهند و همواره این موارد لقلقه زبان آنان است
اگر رای بدهید فحش و کتک در انتظار شماست!/ همین قدر انسان دوستانه و دموکراتیک! +فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: انتخابات ریاست جمهوری با همه حواشی آن برگزار شد. این انتخابات دارای موارد زمینه‌ای مهمی برای بررسی است. درحالی که کشورمان شرایط اقتصادی خوبی را سپری نمی کند و مردم گلایه مند هستند اما بسیاری از آنان به پای صندوق‌های رای آمدند و خروجی آن نشان داد که خواستار تغییر وضعیت موجود هستند.

اما حوادث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور یک نکته مهم و اساسی را به خوبی نشان می دهد. عصبانیت بیش از حد ضدانقلاب از حضور مردم در پای صندوق‌های رای مشهود است.

در همین زمینه با وجود اینکه به طور صحیح از محل حضور مردم در پای صندوق‌های رای در خارج از کشور حراست و حفاظت صورت نگرفت اما بسیاری در کشورهای مختلف فواصل طولانی را طی کردند تا در این فرآیند دموکراتیک شرکت کنند و وقعی به توهین ها و ارعاب های ضدانقلاب ندادند.

ضدانقلاب برنامه ای برای توهین و ارعاب و ایجاد وحشت که کار تروریست‌هاست داشت تا در این حوزه از رای دهی ایرانیان خارج از کشور جلوگیری به عمل بیاورد. در این حوزه حتی کار به ضرب و شتم رای دهندگان هم کشید و فیلمی در این حوزه منتشر شد که برخی از ضدانقلابیون به خانمی که قصد شرکت در انتخابات دارند حمله ور شده و وی را زیر ضربات شدید مشت و لگد قرار می دهند.

نکته اصلی در این ماجرا که خصوصا برای افکارعمومی ایران حائز اهمیت بود شعارهایی است که همواره معاندین درباره حقوق بشر، حق آزادی و حقوق زنان سر می دهند و همواره این موارد لقلقه زبان آنان است اما در واقعیت آشکارا نشان می دهند که نه تنها اعتقادی به این موارد ندارند بلکه شیوه و رفتار آنها بسیار دیکتاتوری و تروریستی است.

فیلم کتک زدن زن ایرانی برای شرکت در انتخابات

فیلم فحاشی ضدانقلاب به رای دهندگان ایرانی در سیدنی

در این انتخابات به خوبی دیده می شود که ترور آرا با ایجاد رعب و وحشت و توهین‌های رکیک از سوی ضدانقلاب صورت گرفت. این افراد تنها از گروهک تروریستی شناخته شده منافقین نبودند و بسیاری از آنها شکل و شمایل غربی داشتند و خود را آزاد شده در به اصطلاح مهد دموکراسی و لیبرالیسم حس کرده و هوای این کشورها را تنفس می کنند. اما گویی بیشتر آزادی برای آنان اینطور تعریف شد که به دیگران حمله کنند و آنان را زیر باد مشت و لگد قرار دهند. آزادی بیان را نیز تنها ناسزاگویی قلمداد می کنند و با هتک حرمت می خواهند عقید خود را به دیگران تحمیل کنند. آزادی رسانه در این حوزه را نیز با گرفتن فیلم هایی از مردم که به پای صندوق های رای می روند و فحاشی و ارعاب آنها جهت عدم حضور در انتخابات مورد استفاده قرار می دهد.

جالب اینجاست این جماعتی که همواره تحت عنوان آزادی زنان و حقوق بانوان با حجاب مقابله می کنند وحشیانه به زنی که حق انتخاب دارد و قصد رای دادن دارد حمله می کنند تا بدین وجه نشان دهند که چگونه به شعارهای حمایت از بانوان اعتقاد راسخ دارند. نمونه این وحشی‌گری‌ها و رفتارهای تند و زنند و کج فهمی محض از آزادی را پیشتر از ضدانقلاب در ماجرای کنفرانس برلین دیده بودیم. جایی که به طور مثال افرادی برای اظهار نظر و نشست سیاسی و بیان عقاید جمع شده بودند اما اقدامات مفتضحانه ضدانقلاب باطن آنان را به خوبی آشکار کرد.

اتفاقات روز انتخابات در خارج از کشور نیز دست کم از ماجرای کنفرانس برلین نداشت و به خوبی ماهیت ضدانقلاب و گروهک‌های معاندین را نشان داد. مردم نیز همواره به خوبی و با هوشیاری تمام با شناسایی ماهیت این افراد آنها را پس زده و اجازه هیچ گونه تحرکی را به این ملعبه‌های سیاست که با مزدوری اربابان غربی شان روزگار می گذرانند نمی دهد. حالا از پس ژست های استان دوستانه و دموکراتیک آنها تنها یک چهره مخوف و تروریست بیرون زده است که به بسیاری از ایرانیان تاکید می‌کنند که با چه موجوداتی به اصطلاح آزاداندیش و لیبرال و ... طرف هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
آفرین مطلب را پیگیری کنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
این جماعت ترکیبی از بهائیت، منافقین و سلطنت طلبان بودند.q
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد گفت رای دادن حرام است
Iran, Islamic Republic of
خوب مبارکه گل بود به سبزه نیز آراسته احمدی نژاد تا الان جای خالی امام رو داشت و دعا می خوند /بعد برای انجیلنا نامه نوشت / .....برای سالمرگ مایکل جکسون نامه داد/ برای بن سلمان با خطاب عالجیناب نامه نوشت الان هم مجتهد شده و فتوای حرام و حلال میدهن مبارک هواداراش . دیگه تو همه چیز خود کفا شدن !!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هرگز چنین چیزی نگفت فقط گفت من رای نمی دهم.
فیاض
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هیچ وقت نگفت رای دادن حرامه
فقط از حق شهروندی خودش در رای ندادن استفاده کرد
United States
لابد تلافی ماجراهای قبل را از زن بدبخت گرفته اند...... عقده هایشان را خالی میکنند.
Iran, Islamic Republic of
سفارت بی خاصیت ما در انگلیس
Iran, Islamic Republic of
درسته منافقین حنایت کار هست و دستش به ۱۷ هزار خون بیگناه الوده هست و همینطور حمایت از صدام جنایت کار در جنگ ایران و عراق اما اینها سلطنت طلب ها بودن فکر کنم نه منافقین .v
Iran, Islamic Republic of
جلوی سفارتمون کتک نخوریم، عزت پاسپورت پیشکش.
Iran, Islamic Republic of
....
Germany
..l.
Iran, Islamic Republic of
روز شمار پایان دولت روحانی : ۴۳ روز
شجاع
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر این اتفاق در ایران افتاده بود غرب گراهای داخلی خودشان را کشته بودن!
علی
Iran, Islamic Republic of
همین تصاویر واسه رضایت از رای دادن خودم بسیار کافی بود !
Iran, Islamic Republic of
این جماعت اپوزیسیون که داد از ازادی بیان و چی و چی می زدند همین بود . تحمل یک رای را نداشتند . اونها از گفتمان می گفتند و خودشون را متمدن می دونستند . می گفتند ادب در حرف زدن مال ما است پس چی شد دست به جوب و مشت شدید .
Iran, Islamic Republic of
وزرات خارجه چه کاره است؟. جمهوری اسلامی در این کشورها چه اعتباری داره؟
United States
میترسم بعدا شرایط بدتر هم بشود!!