يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال:

صحبت درباره مفاد قرارداد غیرحرفه‌ای است/ اختلاف فدراسیون فوتبال با ویلموتس بزرگ نمایی شده است/ با تکذیب کار خودمان را سخت می‌کنیم

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 708866
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره شایعه حضور برانکو در تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
صحبت درباره مفاد قرارداد غیرحرفه‌ای است/ اختلاف فدراسیون فوتبال با ویلموتس بزرگ نمایی شده است/ با تکذیب کار خودمان را سخت می‌کنیم
گروه ورزشی جهان نيوز، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال  درباره مسائل مطرح شده درباره ادامه همکاری مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران پس از ۲ شکست اخیر این تیم برابر بحرین و عراق بیان کرد: برد و باخت طبیعت فوتبال است و این ۲ باخت همه را ناراحت کرد. با این وجود چهار بازی در دور برگشت پیش رو داریم که ۳ دیدار آن در تهران برگزار می‌شود. صد در صد به مرحله بعدی صعود می‌کنیم. در دوره‌های قبلی انتخابی جام جهانی هم با این موارد رو به رو شده ایم، اما توانستیم خیلی راحت با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان صعود کنیم. بی شک در این دوره هم چنین اتفاقی می‌افتد.
 
شکوری: صحبت درباره مفاد قرارداد غیرحرفه‌ای است/ مذاکره با برانکو گمانه زنی است/ طبیعی است تاج و ویلموتس جلسه برگزار کنند
اختلاف فدراسیون فوتبال با ویلموتس بزرگ نمایی شده است
او درباره اختلاف نظر فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس برای حضور این مربی در کشورمان گفت: برخی موارد در قرارداد فدراسیون فوتبال و ویلموتس موجود است، اما اینکه بگوییم ما با این مربی اختلاف داریم، تا حدی بزرگ نمایی است. ارتباط بسیار خوبی با ویلموتس داریم. البته بحث و صحبت درباره برخی مسائل طبیعی است. بی شک صرفه و صلاح فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران در اولویت امور است و به شکلی کار می‌کنیم که مصالح فدراسیون فوتبال، تیم ملی و مردم عزیز در نظر گرفته شود.

صحبت درباره مفاد قرارداد غیرحرفه‌ای است
شکوری درباره اینکه آیا در قرارداد ویلموتس میزان حضور او در ایران و مرخصی هایش قید شده است یا خیر، بیان کرد: قرارداد بسیار خوبی با ویلموتس امضا کرده ایم و از این نظر مشکلی نداریم، اما مفاد قرارداد محرمانه است و این موضوع حرفه‌ای است و در تمام دنیا اجرا می‌شود. اینکه بخواهیم درباره مفاد قرارداد شامل مبلغ، مدت و تبصره‌های آن حرف بزنیم تا حدی غیرحرفه‌ای است، اما مطمئن باشید هرچه در قرارداد قید شده باشد را از ویلموتس می‌خواهیم تا صلاح فدراسیون و موفقیت تیم ملی در آن لحاظ شود.

شکوری: صحبت درباره مفاد قرارداد غیرحرفه‌ای است/ مذاکره با برانکو گمانه زنی است/ طبیعی است تاج و ویلموتس جلسه برگزار کنند

از این به بعد ویلموتس بیشتر در ایران خواهد بود
او درباره عجیب بودن غیبت‌های متوالی مارک ویلموتس در ایران اظهار داشت: همانگونه که می‌دانید شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان سخت است. نه تنها در بحث فوتبال بلکه در تمام حوزه‌ها شرایط سختی داریم، اما سعی می‌کنیم به بهترین شکل از این ماجرا عبور کنیم و مطمئنا از این به بعد ویلموتس حضور بیشتری در ایران خواهد داشت. طبق آنچه در قرارداد است و پرداختی خوبی که به ویلموتس داشته ایم قرار است این اتفاق بیفتد.

تلاش زیادی برای تامین مطالبات ویلموتس انجام دادیم و بی شک از این به بعد ویلموتس به شکل بهتری در ایران حضور خواهد داشت. ما هم سعی می‌کنیم شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم. البته با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان وجود دارد برخی مسائل طبیعی است و با وجود شرایط حاکم بر کشور می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مذاکره با برانکو گمانه زنی است
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره شایعات مطرح شده درباره جانشینی برانکو ایوانکوویچ جای مارک ویلموتس گفت: فوتبال پرمخاطب‌ترین ورزش جهان در کنار جذابیت هایش حواشی زیادی هم دارد و همه سعی می‌کنند درباره آن اظهار نظر کنند. در زمان پیروزی همه خوشحال هستند و چندان به این مسائل پرداخته نمی‌شود، اما در زمان شکست همه سعی می‌کنند گمانه زنی کنند.

اگر اتفاقی بیفتد و مطلب رسمی‌ای وجود داشته باشد از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی می‌کنیم و در اختیار تمام مردم قرار می‌دهیم. هر چه روی سایت فدراسیون قرار بگیرد، مورد تائید ما است. سایر مسائل گمانه زنی‌ای است که در جامعه مطرح می‌شود. جذابیت فوتبال هم به همین موارد است.

شکوری: صحبت درباره مفاد قرارداد غیرحرفه‌ای است/ مذاکره با برانکو گمانه زنی است/ طبیعی است تاج و ویلموتس جلسه برگزار کنند
 
اگر قرار باشد هر موضوعی را تکذیب و درباره آن صحبت کنیم کار خودمان سخت می‌شود
او درباره اینکه سایت فدراسیون فوتبال خبر مذاکره با برانکو را تائید یا تکذیب نکرده است، گفت: مطمئن باشید اگر موضوعی قطعی باشد ما در سایت فدراسیون اعلام رسمی می‌کنیم و اگر قرار باشد هر موردی را تکذیب کرده و درباره آن صحبت کنیم، کار تا حدی سخت می‌شود. موارد به حدی زیاد است که صحبت درباره تک تک آن‌ها کار را سخت می‌کند. مطمئن هر امری مورد تائید فدراسیون باشد در سایت ما اطلاع رسانی خواهد شد.

طبیعی است تاج و ویلموتس جلسه برگزار کنند
شکوری درباره برگزاری جلسه بین مارک ویلموتس و مهدی تاج گفت: بحث و صحبت بین ویلموتس با رئیس فدراسیون طبیعی است و ما نه تنها با سرمربی تیم ملی بزرگسالان بلکه با سرمربیان تمام تیم‌های ملی صحبت خواهیم کرد. در برخی جلسات خود مهدی تاج صحبت کرده و برخی جلسات را هم من برگزار می‌کنم. در کل صحبت درباره موارد مختلف که یکی از آن‌ها می‌تواند قرارداد باشد بین ما با سرمربیان طبیعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *