سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۳
۱۵۰
نامه صریح دکتر زاکانی به وزیر اطلاعات؛

اگر وزارت اطلاعات و سایرین به وظیفه‌شان عمل می‌کردند وضع فساد اینگونه نبود/ عیوب این وزراتخانه حیاتی را در دادگاه به تفصیل خواهم گفت/ منتظرم در دادگاه روابط ناسالم و حقوق ضایع شده مردم را بیان کنم

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 698688
بی صبرانه منتظرم در صورت شکایت آقایان در دادگاه، روابط ناسالم و حقوق ضایع شده مردم را با اسناد متقن تقدیم نمایم تا روسیاه شود هر که در او غش باشد.
اگر وزارت اطلاعات و سایرین به وظیفه‌شان عمل می‌کردند وضع فساد اینگونه نبود/ عیوب این وزراتخانه حیاتی را در دادگاه به تفصیل خواهم گفت/ منتظرم در دادگاه روابط ناسالم و حقوق ضایع شده مردم را بیان کنم
گروه سیاسی جهان نيوز: دکتر علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در ادوار مجلس شورای اسلامی با تنظیم نامه ای صریح خطاب به حجت الاسلام علوی پیرامون انتشار مصاحبه حاوی برخی ادعاها به نقل از یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش جهان نيوز، متن کامل نامه دکتر زاکانی به وزیر اطلاعات دولت دوازدهم که در سایت شخصی ایشان منتشر شده، بدین شرح است:

وزیر محترم اطلاعات
جناب حجه الاسلام و المسلمین علوی
با سلام و تحیات

احتراماً پیرو برنامه تهران بیست سیمای جمهوری اسلامی در روز عرفه و اظهارات بنده بر گزینشی برخورد کردن برخی مسئولان وزارت اطلاعات با موضوع فساد اقتصادی، به نقل از یک مقام آگاه در آن وزارتخانه مصاحبه ای در رسانه ها پخش شد که حاوی مطالب خلاف واقع و تهدید بود.

در خصوص تهدید به شکایت از اینجانب که به مزاح شبیه بود و قبلا یکی دو بار بواسطه اعتراضات بنده به عیوب مسئولان وزارت اطلاعات - که صدمات جبران ناپذیری را در جامعه زده -  این اقدام صورت گرفته بود ولی نمی دانم چرا در روز رسیدگی موضوع در دادگاه و ارایه اسناد متقن بنده از شاکیان حتی یک نفر نبود که بخواهد لااقل آبروی آن وزراتخانه را حفظ نماید. این بار هم بی صبرانه منتظرم در صورت شکایت آقایان در دادگاه، روابط ناسالم و حقوق ضایع شده مردم را با اسناد متقن تقدیم نمایم تا روسیاه شود هر که در او غش باشد.

اما در ارتباط با ادعای نادرست و بسیار تلخ رسیدگی آن وزارتخانه در برخورد غیرگزینشی و سخت با مفاسد اقتصادی نیز نیاز به ارایه استدلال و توضیح ندارد، چون حجم بالای فسادهای چند هزار یا چند ده هزار میلیاردی و وجود مفسدان دانه درشت در ایران عزیز ماحصل بی توجهی مسئولان مرتبط یا تلاش شبانه روزی کسانی است که یا سرشته ای در امور اقتصادی نداشته و فریب دزدان قانون دان قانون شکن را خورده اند یا اگر زحمتی هم توسط نیروهای خدوم آن وزارتخانه - که در کمال سختی دوران را سپری می نمایند-  کشیده شده با آن معامله یا مصالحه یا .. شده است تا جایی که مفسدان در کشور جولان می دادند که بحمدلله با اقدامات امید بخش دستگاه قضایی اندکی ترس به جانشان نشسته است.

اسباب تعجب است چرا آقایان دردهای موجود و زخم عمیق بر پیکره جامعه را مشاهده میکنند اما توجیه کرده یا سکوت میکنند، در حالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم درد و هم درمان آن را بیان کردهاند ولی به هزار و یک دلیل عدهای خود را به خواب زده و اساساً چشم خود را بر واقعیتهای تلخ جامعه اسلامی بستهاند. موضوع تلخ و شیرین مفاسد اقتصادی در کشور عزیز ما هم از این دست مقولات است که شیرینی آن کام مفسدان و رهزنان حاضر و فعال در جامعه را شیرین نموده است و تلخی آن همه وجود و پیکره جامعه اسلامی را سوزانده و میسوزاند تا جایی که فریاد رسای رهبری انقلاب، مردم عزیز و دلسوزان را مکرراً می شنویم ولی کمتر توجهی از سوی مسوولان می بینیم. به هر حال ما هنوز اَن در خم یک کوچه ایم! لذا بهترین گزینه این است که همگی دست در دست هم دهیم و ریشه فساد را از ایران عزیز بکنیم و بیش از این با آن مماشات ننمائیم.

در خصوص ادعای شخص مصاحبه کننده آن وزارتخانه نیز توجه به نکات زیز ضروریست:

الف) اگر این وزارت اطلاعات و سایرین به وظیفه اشان عمل می کردند وضع فساد در کشور اینگونه نبود، به راستی نتیجه فرمان هشت مادهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسوولان سه قوه در اردیبهشت 1380 چه شد؟ یا خلاف گویی و توجیه و یا ارایه گزارشات مطول از اعمالی بی خاصیت و یا کم خاصیت!!! از این رو  توجه مجدد به پیام اردیبهشت ماه سال 1380 رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی ضروریت آنجا که به سران سه قوه فرمود:

" لازم است نکاتي را به حضرات آقايان و ديگر دست اندرکاران کشور که مي توانند در مبارزه با فساد نقش ايفا کنند تذکر دهم.

1. با آغاز مبارزه جدي با فساد اقتصادي و مالي يقينا زمزمه ها و به تدريج فريادها و نعره هاي مخالفت با آن بلند خواهد شد. اين مخالفت ها عمدتا از سوي کساني خواهد بود که از اين اقدام بزرگ متضرر مي شوند و طبيعي است بددلاني که با سعادت ملت و کشور مخالفند يا ساده دلاني که از القائات آنان تاثير پذيرفته اند با آنان همصدا شوند. اين مخالفت ها نبايد در عزم راسخ شما ترديد بيفکند! به مسئولان خيرخواه در قواي سه گانه بياموزيد که تسامح در مبارزه با فساد به نوعي همدستي با فاسدان و مفسدان است. اعتماد عمومي به دستگاه ها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعيت و عدم تزلزل خود را نشان دهند.

2. ممکن است کساني به خطا تصور کنند که مبارزه با مفسدان و سوءاستفاده کنندگان از ثروت هاي ملي موجب نا امني اقتصادي و فرار سرمايه ها است. به اين اشخاص تفهيم کنند که به عکس اين مبارزه موجب امنيت فضاي اقتصادي و اطمينان کساني که مي خواهند فعاليت سالم اقتصادي داشته باشند، است و توليد کنندگان اين کشور خود نخستين قربانيان فساد مالي و اقتصاد ناسالمند.

3. کار مبارزه با فساد را چه در دولت و چه در قوه قضائيه به افراد مطمئن و برخوردار از سلامت و امانت بسپاريد. دستي که مي خواهد با ناپاکي در بيفتد، بايد خود پاک باشد و کساني که مي خواهند در راه اصلاح عمل کنند بايد خود برخوردار از صلاح باشند.

4. ضربه عدالت بايد قاطع ولي در عين حال دقيق و ظريف باشد. متهم کردن بي گناهان يا معامله يکسان ميان خيانت و اشتباه يا يکسان گرفتن گناهان کوچک با گناهان بزرگ جايز نيست. مديران درستکار و صالح و خدمتگزار که بي گمان اکثريت کارگزاران در قواي سه گانه کشور را تشکيل مي دهند، نبايد مورد سوء ظن و در معرض اهانت قرار گيرند و يا احساس نا امني کنند، چه نيکو است که تشويق صالحان و خدمتگزاران نيز در کنار مقابله با فساد و مفسد وظيفه اي مهم شناخته شود.

5. بخش هاي مختلف نظارتي در سه قوه از قبيل سازمان بازرسي کل کشور، ديوان محاسبات و وزارت اطلاعات بايد با همکاري صميمانه نقاط دچار آسيب در گردش مالي و اقتصادي کشور را به درستي شناسايي کنند و محاکم قضايي و نيز مسئولان آسيب زدايي در هر مورد را ياري رسانند.

6. وزارت اطلاعات موظف است در چارچوب وظايف قانوني خود نقاط آسيب پذير در فعاليت هاي اقتصادي دولتي کلان مانند معاملات و قراردادهاي خارجي و سرمايه گذاري هاي بزرگ طرح هاي ملي و نيز مراکز مهم تصميم گيري اقتصادي و پولي کشور را پوشش اطلاعاتي دهد و به دولت و دستگاه قضايي در تحقق سلامت اقتصادي ياري رساند و به طور منظم به رئيس جمهور گزارش دهد.

7. در امر مبارزه با فساد نبايد هيچ تبعيضي ديده شود. هيچ کس و هيچ نهاد و دستگاهي نبايد استثنا شود. هيچ شخص يا نهاد نمي تواند با عذر انتساب به اين جانب يا ديگر مسئولان کشور خود را از حساب کشي معاف بشمارد با فساد در هر جا و هر مسند بايد برخورد يکسان صورت گيرد.

8. با اين امر مهم و حياتي نبايد به گونه شعاري، تبليغاتي و تظاهرگونه رفتار شود. به جاي تبليغات بايد آثار و برکات عمل مشهود گردد. به دست اندرکاران اين مهم تاکيد کنيد که به جاي پرداختن به ريشه ها و ام الفسادها به سراغ ضعف ها و خطاهاي کوچک نروند و نقاط اصلي را رها نکنند. هرگونه اطلاع رساني به افکار عمومي که البته در جاي خود لازم است بايد به دور از اظهارات نسنجيده و تبليغات گونه بوده و حفظ آرامش و اطمينان افکار عمومي را در نظر داشته باشد. "

در نامه بسیار مهم رهبر فرزانه انقلاب به سران قوا مسئولیت های خطیری برای وزارت اطلاعات مستقیم و غیر مستقیم بیان شده است که امروز مسئولان آن وزارتخانه کلیدی و حیاتی باید پاسخگو باشند که چرا در پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی و مفسدان در کشور درست عمل نکرده اند و امروز اسلام و مردم باید هزینه آن را پرداخت کنند. امروز نباید مسئولان مسامحه گر محاکمه شوند. تصور وضع موجود و نقش و اهمیت وزارت اطلاعات در پیشگیری و صیانت از گلوگاه های اقتصادی حکایتگر تجدیدی سنگین و رفوزگی مسئولان مرتبط با مفاسد اقتصادی در آن وزارتخانه دارد. لطفا چشم ها را بشوریم و بار دیگر پیام حیاتبخش رهبری فرزانه انقلاب را بخوانیم و سرلوحه اعمال، رفتار و سپس گفتارمان قرار دهیم.
 
ب) در مورد شرکت بازرگانی پتروشیمی هم اعمال نفوذ قطعی و محرز است. موضوع آنقدر آشکار است که نیاز به استدلال و پاسخ ندارد، بنده به قائم مقام قبلی و مسئول حفاظت وزارت اطلاعات که در پاکی و سلامت بحمدلله سرآمد است گفتم که آقایان در بخش انرژی و پتروشیمی اعمال نفوذ می کنند و مانع احقاق حق بیت المال هستند و در ضمن در این مسیر رفتارهای نادرستی هم دارند که از جمله برخورد با مسئول حراست وقت هلدینگ خلیج فارس بود.

مدیر کل بخش انرژی و رئیس اداره پتروشیمی بنا به صلاحدید قایم مقام جنابعالی دفتر بنده آمدند، سئوال بنده از عدم وصول حقوق ملت و مفسده جویی های رخ داده در شرکت بازرگانی پتروشیمی بود و آقایان اصرار داشتند که اسناد را بنده از این مسئول حراست گرفته ام و ایشان هم متهم و .. است. بنده گفتم من راجع به بدهی و صورتجلسه شرکت بازرگانی پتروشیمی به هلدینگ خلیج فارس صحبت می کنم و شما از اتهامات یک نفر صحبت می کنید. به ایشان گفتم شما با متخلف قانونی برخورد کنید و حتماً ما نیز حمایت خواهیم نمود  ولی اصل ماجرا را که بدهی شرکت بازرگانی به خلیج فارس است را با صحبت های حاشیه ای به فراموشی نسپارید. صحبت از صورتجلسه سال 1394 می کردم که در آن شرکت بازرگانی پتروشیمی قبول کرده بود در یک فقره 720 میلیون یورو بدهکار است و متاسفانه آن را پرداخت نمی کرد، که البته اینجا مسئولان هلدینگ خلیج فارس هم باید پاسخگو باشند که چرا پیگیری جدی برای دریافت حقوق مردم نکردند..

اساساً برخلاف اظهارات فردی که بی اطلاع، اما با نام مطلع از طرف آن وزارتخانه حیاتی صحبت نموده است اصل موضوع فرد نبود بلکه تخلف اساسی شرکت بازرگانی و تخلف بخش های مربوطه در وزارت اطلاعات بود لذا آقای "م" حمایت های آشکارش را از آقایان جلیل سبحانی - که اینک در بازداشت بسر می برد - و مهدی شریفی نیک نفس مدیر عامل شرکت  نمود تا بنده را قانع کند که اینها آدم های بدی نیستند!!! اگر بنده می خواستم از فردی خاطی حمایت کنم ضرورت داشت که ایشان اینگونه بی پروار از متخلفین دفاع نماید.

جناب آقای علوی برای جنابعالی سئوال برانگیز نیست در پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی مطرح در شعبه سوم دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی نامی از آقایان علی نقی خاموشی بعنوان سهامدار و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گزاری ایران بعنوان خریدار شرکت بازرگانی پتروشیمی، جلیل سبحانی بعنوان مدیرعامل شرکت اسپیک از شرکت های اقمار آن که بیشترین تبانی و فساد را مرتکب شده است و آقای مهدی شریفی نیک نفس که معاونت  مالی و اقتصادی این شرکت را در زمان وقوع جرایم متعدد برعهده داشته و از شش سال پیش تا کنون مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی شده وجود ندارد!

به هر حال در این قسمت هم آقایان بی تقوایی کردند تا صورت مسئله را پاک کنند ولی به لطف الهی ناکام مانده و در آینده بیشتر سرافکنده خواهند شد.
 
در خاتمه اینجانب جهت رفع عیوب آن وزارتخانه حیاتی، موارد بالا را به اجمال گفتم و ان شاءالله مفصل آن را در صورت نیاز در دادگاه با اسناد ارایه خواهم نمود که لااقل زحمات بدنه فداکار و خدوم وزارت اطلاعات مخدوش نگردد و مفسدین هم با زد و بند با برخی افراد آرامش نداشته باشند. امیدوارم در جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا برعلیه ملت رشید ایران، ریشه ستون پنجم و پیاده نظام شیطان بزرگ در داخل کشور خشکانده شده و مفسدان اقتصادی به سزای عملشان برسند که این تلاش و مجاهدت همگان بویژه عزیزان وزارت اطلاعات را نیازمند است.
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علیرضا زاکانی
1398/5/30
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ايول دكتر زده به سيم اخر همين فرمان بري به يك جاي بسيار اساسي ميرسيد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا دم زاکانی گرم
اگه 4 تا مثل ایشون تو بدنه اجرایی کشور داشتیم الان به فلاکت نیافتاده بودیم...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برخی چشم دیدن وزارت اطلاعات در تراز بزرگترین سازمانهای اطلاعاتی دنیا را ندارند ....
Iran, Islamic Republic of
وقتی که نماینده مجلس بود چه گلی به سر کشور زد؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
می خواست جلوی قرارداد شوم برجام را بگیرد اما دوستان تو نگذاشتند!!.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تصمیم نظام بود چیزی نبود که امثال زاکانی بتوانند جلو آن را بگیرند.
سرور
Iran, Islamic Republic of
من یکی در این کشور متوجه نشدم "نظام" یعنی چه؟
اگر منظورت این است که تصمیم رهبری عزیز بود اشتباه می گویی. رهبری در این 30 سال هیچوقت تصمیم به کاری نکرده اند که برای کشور عزت نیاورد.
مگر اینکه منظورت....امثالهم باشد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی برجام مو به مو در شورای عالی امنیت ملی بررسی ومصوبات آن به تایید رهبری میرسه ، ودر مجلس وشورای نگهبان هم به تصویب می رسه ، بدون که اراده نظام بوده است.
سرور
Romania
وقتی قرارداد شوم برجام بصورت یکطرفه و بدون در نظر گرفتن منویات رهبری و تذکرات امثال همین آقای زاکانی امضا شد و آقای روحانی کسانی که دلواپس این روزها بودند را به گرمای جهنم حواله داد و ظریف مردم را به امضای کری دل خوش کرد.....
وقتی مردم نامحرم شدند و بندهای آن محرمانه و
شبکه های فارسی زبان خارجی محرم و از همه بندهای آن آگاه.
لطفا سانسور نکنید اینها هیچکدام توهین و تمسخر نیست.واقعیت است.بگذارید مردم به حافظه تاریخی خود برگردند.
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا قسمت تصویب ۲۰ دقیقه ای که توسط علی لاریجانی و مهتدس باهنر انجام شد را سانسور کرده اید؟
والله نه توهین بود و نه تمسخر.واقعیت است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ابومهدی
Iran, Islamic Republic of
طرفداران برجام به هیچ کدام از شروط مقام معظم رهبری عمل نکردن ...
تصمیم لیبرالها بود نظام را به پای ندانم کاری های یک عده غربگدا ننویس لطفا. ...!!!
Iran, Islamic Republic of
هیچ کسی قبول نمیکنه اول همه چیزودودستی بدشمن امتحانشده بدقول بده و بعد اگه طرف راضی شدو دلش خاست یه لبخندی بزنه....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
ابومهدی
Iran, Islamic Republic of
از همه 30 نماینده فعلی تهران کارآمد تر بود
Iran, Islamic Republic of
خیلی کارامد بود ، رییس کمیسیون ویژه برجام بود اصلا نتونست گزارش خود را در مجلس بخواند!!!
Iran, Islamic Republic of
مگه وقت تصویب برجام گذاشتن کسی حرفی هم بزنه.....!!1
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
مواظب باش دکترجان..
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ایشان وامثال ایشان همون زمان فریاد نقص های برجام را بیان کردند برخی شوخی پنداشتند ، برخی تمسخر !
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم با وجود اینکه به ایشان ارادت دارم ، صحبت های ایشان شوخی است..k..
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
چرا جهان نیوز درباره مازیار ابراهیمی و بقیه افراد که متهم به ترور دانشمندان هسته ای شدند و اعترافات آنها از تلوزیون پخش شد و بعد آزاد شدند گزارشی تهیه نمیکند؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توان دستگيري دو محتكر مسكن را ندارند؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته اونا در زمان حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات دستگیر شدند!!
Iran, Islamic Republic of
مصلحت نیست
Iran, Islamic Republic of
کسی که در سیاست به سیم آخر بزنه ،از سیاست هیچ نمی دونه وواقعا سیاست زده است.!!!
Iran, Islamic Republic of
کمی بیشتر توضیح بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بستگی داره برداشت شما از سیاست چی باشه!!.!!!!
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری فرمودند( وزارت اطلاعات چشم بیدار نظام است)...
ایرادات این چشم باید دیده شود که مبادا برعکس ببیند و بجای اخلال گران محققان را به زندان نیندازد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این روزا آدمهای حق‌گو و نترس مانند زاکانی و عباسی کمه که درست بخال بزنه...!!!
Iran, Islamic Republic of
و به پاداش زندان نائل گردند !!!
Iran, Islamic Republic of
کسی که در نظام جمهوری اسلامی وبا احکام وقوانین اسلامی به زندان محکوم شود برایش ننگ است ، نه افتخار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تاكنون چرا در اين عمليات هاي محير العقول و ضد ضربه و مغناطيسي و هاليودي برادارن گمنام گرامي يك محتكر مسكن بازداشت نشده ببم جان
Iran, Islamic Republic of
خط قرمز است؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
ازهاليود تقليد ميكنند؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.k..
Iran, Islamic Republic of
برجام هم از اقدامات محير العقول است انچنان براي دو طرف شيرين است كه دل نمي كنند خارج شوند
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم برادران گمنام به دستور عمل میکنند سیاست کلان باید تغییر کند ...
Iran, Islamic Republic of
منظورت گاندو که نیست؟
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب اگر هر شخصی که مسئول بود کارش را درست. انجام می داد یا اگر نمی توانست به دیگری واگذار . می کرد این وضع روزمان نبود؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
افرین همینه
خصوصا این دستگاه مهم
Iran, Islamic Republic of
دكتر يك اصل است هرگز دلار يك اصلاح طلب را تهديد نكن خطريه از ما گفتن يا اينكه پي هم جور خطري را به تن بماليد
Iran, Islamic Republic of
درست مردن مهم است
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب اقای زاکانی
مبارزه با فساد جرات، شهامت، غیرت و تقوی می خواهد
دعا می کنیم آقای زاکانی و امثال ایشان در مبارزه با غول فساد اقتصادی و مدیران نالایقی که بستر ساز این فساد بزرگ شدند موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
دکتر خود را انقلابی معرفی میکند ولی اصلا شم سیاسی واطلاعاتی ندارد.!!!!
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
در دستگاه های امنیتی چه میگذرد؟..م
Iran, Islamic Republic of
سری بزن ببین چه خبره!
Iran, Islamic Republic of
همه مردم به این نتیجه رسیده اند که وزارت اطلاعات بایستی از دست دولت ها خارج گردد.!!
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
وزارت اطلاعات باید زیر مجموعه دفتر رهبری شود...!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر استاد ارجمند وفرزانه جناب آقای دکتر زاکانی
خدای محمد(ص) یار ویاورتان باد
s
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر زاکانی عزیز. تو منجی ایرانی. ای افشاگر بزرگ..
s
Iran, Islamic Republic of
...
s
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
منطق وتجربه ۴۰ ساله حکم میکند وزارت اطلاعات سازمانی مستقل زیرنظرفرمانده کل قوا باشد تا مورد بهره برداری گروهی وسیاسی قرار نگیرد
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما بهتر نیست رییس جمهور از قانون اساسی حذف وهیئت دولت زیر نظر رهبری قرار گیرد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
حذف پست رياست جمهورى بهترين پيشنهاد است.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهتر است
Iran, Islamic Republic of
وزارت خانه های مهم باید مستقل باشند
Iran, Islamic Republic of
جونم زاکانی
شیر مادرت حلالت که برات فرقی نداره نهاد امنیتی یا دولتی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر چرا منظر گرو کشی هستید . اگر حقی از مردم صایع می شود چرا منتظر شکایت هستید . همین الان بیان کنید . شما که تربیون هم دارید
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مجلس نزدیک شده و زاکانی سرو کله اش پیدا شد.
من حزب الهی ام.
اما میگم علی جون دیگه این افه ها جواب نمیده ...
Iran, Islamic Republic of
..د
سرور
Iran, Islamic Republic of
اصلا شما فرض کن به خاطر انتخابات باشد حرفهای دکتر زاکانی که درست است.
یعنی مملکت برای اصلاح طلبها اینقدر گل و بلبل است که همه احساس سرخوشی دارند و هیچ چیزی برای گفتن ندارند به جز موضوعات انحرافی و تصنعی مانند رفتن به ورزشگاه خانم ها و امثال آن؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
سردر ! چرا ربطش دادى به اصلاحات,,.
سرور
Iran, Islamic Republic of
رزا جان چون الان در این وضعیت بد اقتصادی اصلاح طلبان هیچ انتقادی از دولت فعلی نمی کنند. یعنی واقعا همه چیز برای آنها گل و بلبل است؟
United Arab Emirates
زاکانی فردی پاکدست و دلسوز است ، اگه ضعفیی داشت تا حالا کاه پا شده بود از او حمایت کنیم...
حمید از مشهد
Iran, Islamic Republic of
آقایان توجه کنید که فرمان حضرت آقا مربوط به ۱۳۸۰ است ، این که حضرت آقا تا بحال چه خون دلی خورده است از دست این دست اندر کاران ؟ خدا میداند ولی کمی به اطرافمان نگاه کنیم ، واقعا چه کسانی مقصرند؟؟؟
محمدرضا
Romania
چرا کسی از دولت نمی پرسد چرا حقوق نجومی بگیران را اضافه کرده اید اما معلولان بهزیستی و مستضعفان کمیته امداد را اضافه نکرده اید نکند اضافه نشدن کار نفوذی ها باشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت دکتر اگه سازمان اطلاعات سپاه نبود کشور رابرخی اصلاح طلبان میخوردن..!!!
Iran, Islamic Republic of
راستی پرونده محیط زیستیها چه شد؟
United States
...
رسول
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
..
Iran, Islamic Republic of
واگذاري 65شركت هاي توزيع نيروي برق هزاران ميلياردي است
جواد
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات تا زمانی بعنوان وزارت در اختیار دولت است مشکلات ادامه دار خواهد بود باید از نظر سازمانی ترتیبات دیگری داده شود
Iran, Islamic Republic of
باید زیر نظر رهبری باشد
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
همواره خط قرمز امام خمینی مستضعفین بودند و مسئولین را برای رعایت حال آنان سفارش می کردند جای تأسف دارد که امروزه بخش عظیمی از ملت ما در انتظار روز پرداخت چندرغاز یارانه هستند و همه ی اینها به دلیل این است که مسئولین اطلاعات این کشور گردنه ی احد را رها کرده و سرگرم رتق و فتق امور خویش هستند...!!
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
نظر بنده این است که قوه قضاییه را کاملا مستقل کنید و تریبون های آزاد را با آن همراه کنید ان وقت خواهید دید که معنا و نتیجه مبارزه با فساد چیست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
/...
Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی خودت را گول می زنی یا مردم را ، زمانی که نماینده مجلس بودی کاری از پیش نبردی ...
Iran, Islamic Republic of
یه وقتی برایم سوال بود چرا شورای نگهبان ، زاکانی را برای انتخابات رد صلاحیت کرده ، حالا به نتیجه رسیده ام حق با شورای نگهبان است !!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Netherlands
اگر تا به امروز کسی آمد و راجب فساد حرف زد در مجلس و دولت امنیتی با آن بر خورد نکرد کشور نجات خواهد یافت از این وضع ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی : تکلیف رشوه بگیران کرسنت چی شد ؟
كريمي
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب اقای دكتر زاکانی
مبارزه با فساد جرات، شهامت، غیرت و تقوی می خواهد
دعا می کنیم آقای زاکانی و امثال ایشان در مبارزه با غول فساد اقتصادی و مدیران نالایقی که بستر ساز این فساد بزرگ شدند موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
سلام براقای زاکانی دلاور، شجاع، ودلیر، واقعا حرف دل مردم عزیز را می زنید خداقوت سرباز فداکار، ازاده 8سال دفاع مقدس از نجف اباد اصفهان،
روح الله
United States
عدالت خواهی ایشان را نمی شود باور کرد ...!!
Iran, Islamic Republic of
بی صبر انه منتظرید که چه بشود؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی! توصییه به شما گلستان سعدی زا با تانی بخوانید!
اصغر
Mozambique
بنام خدا. هرچه زمان میگذرد ، دستها و نیت هائی که در گزینش وانتخاب نیروها و سپردن مسئولیتهای کلیدی وحساس و تنگه های اُحُد نظام،برملا و آشکار میشود.....
Iran, Islamic Republic of
کسی میدونه جریان مازیار ابراهیمی و وزارت اطلاعات چیه؟
Iran, Islamic Republic of
البته وزارت اطلاعات مصلحی!!!!
ثريا
...
Iran, Islamic Republic of
چرا زاکانی وعباسی ، از چپ وراست به وزارت اطلاعات حمله میکنند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عضو هرگروه هستی هر مناظره ای داشتی به کنار ولی این کارت را شدیدا می پسندم .
محمد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا زده به سیبل متاسفانه این وزارت خانه باید یک پاک سازی اساسی گردد ...؟!!!1
Iran, Islamic Republic of
شما عرضه داری برو پاکسازی کن
اثرات چندین ساله یا دهه
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه عمل امثال ربیعی عبدی و حجاریان که معاونت پرسنلی وزارت بودند هست
حسین
Iran, Islamic Republic of
ما چقدر ساده هستیم ...
اصغر
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای ذاکانی جانباز عزیز خدا حفضتان کند بااین کار به کمک جناب آقای رئیسی قدم بردار تا مملکت از مفسدین پاک شود
Iran, Islamic Republic of
....
حمید از مشهد
Iran, Islamic Republic of
...
فساد خیز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی : تکلیف رشوه بگیران کرسنت چی شد ؟ نتیجه را به مردم بگو .
.....‌
United States
.....
امید وار به آینده
Iran, Islamic Republic of
درود برسردار عدالت جناب قاضی القضات که امید به اینده بهتر را در دلها روشن کرد....
Iran, Islamic Republic of
بزرگنمایی ممنوع ...!!
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی ادامه نده که آقای وزیر با انقلابی ها حساسه...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود ِخدا بر مردان بسیجی بی ادعا و متعهد همچون آقای دکتر زاکانی . ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه افرادی که عمیقا اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند، با نقاب انقلابی و مذهبی به نهادهای امنیتی نفوذ کرده اند و مطمئن باشید این افراد عافیت طلب منفعت گرا در بزنگاه پشت نظام را خالی میکنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حفظه الله.
رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس
پزشک متخصص امروز و نماینده انقلابی و شجاع امروز که جامعه ایران بسیار به امثال ایشان نیاز دارد.
م ث
Bulgaria
آقای زاکانی
نمی ترسی همین روزها تو هم بشی زنچیره ایی؟
...!!
Iran, Islamic Republic of
این آقای زاکانی ظاهرا خیلی انقلابی عمل می کنه ولی یه جورایی داره تظاهر می کنه آخه رو کردن فساد های میلیاردی در تلویزیون برای مردم چه فایده ای داره؟مگه مردم کاری میتونن بکنن.برادر من برو از راه قانونی وارد شو ببینیم چند مرده حلاجی ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای تهرانیها متاسفم که چنین فرد قوی و پاکدستی رو با لیست احمقانه امید عوض کردند والان زاکانی قدرت نمایندگی رو نداره. صد حیف به امثال زاکانی.وصد اُف بر کسانیکه نابخردانه رای میدن
Iran, Islamic Republic of
...