جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۲
۷۲
برای حاج سعید که دیگر در تهران مشاهده نمی‌شود!

معجزه آقا در کرمانشاه +تصاویر

سفر به سینه زخمی ایران/ قسمت اول
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 597617
می گوید "آقا جان" اینجا آمد. بعد به مکانی اشاره می کند که حضرت آقا موقع بازدید از زلزله کرمانشاه ایستادند و با مردم دیدار کردند، همان مکانی که از لفظ "قدمگاه" یاد می کند! در "قدمگاه" آقا معجزه کرده است!
معجزه آقا در کرمانشاه +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: وقتی با برخی سردبیرهای رسانه‌های انقلابی برای دیدن مناطق زلزله زده و ایضا "تپه‌های بازی دراز" به کرمانشاه می رویم؛ اول بازدید سفر را باید با سعید قاسمی آغاز کرد. چون او چند ماه است در تهران مشاهده نمی‌شود و در یکی از روستاهای کرمانشاه کارگاه دارد. چیزی شبیه یک قرارگاه سازندگی.

سعید قاسمی در کرمانشاه نه ادبیاتش تغییر کرده نه تیپش! همان آستین‌های بالازده با انگشت اشاره‌ای که موقع صحبت کردن، نقش پرچم به خود می‌گیرد. وقتی دستهایش هم مشت می‌شود دیگر تیپ حماسی‌اش کامل می شود.

اما وقتی در توصیف خانه‌های که می‌سازد از ادبیات علمی و واژه های انگلیسی استفاده می‌کند؛ دیدنی‌تر هم می‌شود! درباره خانه‌ها می‌گوید از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های ساختمان‌سازی حال حاضر اروپا هم الهام گرفته است. خانه‌های که "مهندس قاسمی" درباره‌شان تاکید دارد که سالها در‌ دانشگاه رویش فکر‌کرده است. سریع و ارزان ساخته می‌شوند و به درد قبل از مرگ سهراب می‌خورند!
 

 
خانه‌هایش الکی نیست، برای مردمی که به کوه و دشت عادت دارند، این ویلا‌های آنقدر زیبا و دل باز است که بتوانند درآنجا صفا کنند! مهندس‌های ایرانی از آمریکا به او پیام دادند که حاضرند برای کمک به کارگاه او بیایند. وقتی پای صداقت و آتش به اختیار انقلابی بیایید وسط، نخبه ایرانی به ظاهر فرار کرده از کشور هم میاید کارگری برای قرارگاه سازندگی سعید و دوستانش.

جالب تر آنکه سردار قاسمی اتوبوس‌های از رده خارج شده را دارد تبدیل به سئویت‌های می کند که حداقل برای برخی از مردم که کانکس ندارند و یا چادرهای غیر قابل تحمل دارند، بتوانند شاید تا دو سال دیگر آنجا دوام بیاورند. به امید آنکه فرجی شود و دولت شاید آستینی برای خانه‌سازی بالا بزند. سعید اتوبوس‌ها را دارد تبدیل به سرپناه می‌کند؛ اما دولت همان اتوبوس‌ها را می‌فرستد به ریخته‌گری! حاضر هم نیستند این آهن قراضه‌ها را به او بدهند.
 

 
صدها اتوبوس در حال انقراض در اختیار دولت است که سعید می‌تواند تبدیل به خانه‌های موقتی برای زلزله‌زده‌ها بکند. او خانه‌های اتوبوسی را با یک و نیم میلیون فقط می‌سازد! خیلی ارزان‌تر از کانکس‌های که الان در کرمانشاه بازار سیاه پیدا کرده است. لابد دست‌های پشت پرده کانکس هم است!
 
اما نام قرارگاه و یا کارگاه‌اش در کرمانشاه راحت قابل حدس زدن است، قرارگاه "احمد متوسلیان"! برای او "احمد متوسلیان" همیشه زنده و جاری است. صدتا دیپلمات ایرانی و لبنانی هم اگر بگویند احمد متوسلیان شهید شده؛ باز هم به حال او فرقی نمی‌کند. برای عاشقی که با معشوقش زندگی می کند، زنده یا شهیدبودن فرقی ندارد. این غیر از آن است که معتقد باشی شهید زنده است!
 

 
حاج سعید در کرمانشاه دارد زندگی می‌کند، در یک روستا با چند پیرمرد و پیرزن و کودکانی که او را می شناسند و برایش دست تکان می دهند، همانجا که دقیقا، تاکید می‌کنم دقیقا! با منافقین و نوچه‌های رجوی و مریم جنگیده. گرچه لباس هایش همان لباس‌های نظامی است ولی دیگر اسلحه ندارد! البته مثل مهندس‌ها مدادی بر گوش هم ندارد، به جایش بی‌سیم دارد! سعید است، حاج سعید است دیگر!

البته قصه او و عملیات مرصاد کمی هم تکراری است. سالها قبل آوینی برای همیشه انقلاب ثبت در تاریخ کرده است. اما قصه جدید این آدم‌های انقلابی عجیب هست! دارد برای مردم همان روستانی کارگری می‌کند که یک جوانک از همان اهالی حادثه تروریستی مجلس را پدید آورده. همان تروریستی که خواست ابهت جمهوری اسلامی را در قلب پایتختش بشکند. همان جمهوری اسلامی که سعید قاسمی سالهاست دانشگاه به دانشگاه گلویش را برای آن جر می‌دهد! گفتم سعید است دیگر!


 
وقتی در درباره آقا سخن می گوید، نه مثل یقه بسته های بر سر سفره انقلاب نشسته از لفظ "مقام معظم رهبری" استفاده می‌کند و نه حتی مثل حزب اللهی های دیگر "حضرت آقا"! او شبیه خودش سخن می گوید. می گوید "آقا جان" اینجا آمد. بعد به مکانی اشاره می کند که حضرت آقا موقع بازدید از زلزله کرمانشاه ایستادند و با مردم دیدار کردند، همان مکانی که از لفظ "قدمگاه" یاد می کند! در "قدمگاه" آقا معجزه کرده است! یک داعشی را بغل می‌کند و الان آن داعشی بهم ریخته است! بیخود نگفته‌اند که بزرگترین کرامت اهل عرفان متحول کردن انسان هاست . آقاجان سعید است دیگر! سعید قاسمی مثل امثال من برای درک رهبری اسیر ملاحضات عرفی، عقلی، نقلی و خودش نیست! بر قلبش نه یک "امام‌زاده" بلکه یک "نائب امام (ع)" حکومت می‌کند، گفتم حاج سعید است دیگر!

*مهدی جهان تیغی/ سردبیر جهان نيوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
اقای عزیز دولت کانکس نمی سازه کل کانکس سازی دست سپاه هست و اول اطلاعاتت را کامل کن بعد بنویس
هیچکس
پسر خوب چرا چشو گوش بسته همینجوری حرف میزنی، بیا ببین دولت چیکار واسه مردمش کرده و چه کارهایی داره انجام میده بعد چشم بسته دفاع کن ازشون، ناسلامتی خودتم جزئی از این مردمیا، مگر آنکه شما هم...
Iran, Islamic Republic of
حاج سعید ترکش جنگ که چیزی نیست
اگر الان اونجای به مددی اینه که از ترکش های اشرافی گری دوران سازندگی و حقوق های نجومی به تنت تا بحال نخورد و الا تا بحال صد بار کله پا شده بودی الان تو روم و لندن و تورنتوری بودی
برو دست مادرت رو ببوس تا کم نیاری
Germany
حاج سعید شما اونجا پای کاری عوضش اینجا تهران جهـــــــــــــــانگیری تند تند جلسه و همایش شرکت می کنه
کل کانکس سازی دست سپاه نیست که هیچ حتی از دادن بودجه آن هم دریغ می کنند.اطلاعات خودت رو کامل کن.
Iran, Islamic Republic of
بالای ۵۰ درصد شرکتهای دولتی دست سپاه تو اگه نمیخوای باورکنی گزارشات اقتصادی رو بخون
بیژن
دولت تو بودجه سپاه را کم نکنه!شرکتهای دولتی که همه توسط دولت تعطیل شده!پیشکش
Iran, Islamic Republic of
لطفا نام آن شرکتهای که بدست مبارک سپاه هست نام ببرید ؟ در غیر این صورت شما سخنگوی BBC محسوب میشوید ( یعنی .............. هستید )
هاتف
Iran, Islamic Republic of
سپاه خار چشم خیلی ها در داخل وخارج شده .....
چرا؟؟؟؟؟
چون سپاه دقیقا میدونه باید با دشمن چطور رفتار کنه تا عزت این ملک علوی خدشه دار نشه ،لبخند به دشمن نمیزنه .....
جور کم کاری دولت بی تفنگ رو هم که سپاه می کشه ونیش وکنایه هم دریافت می کنه !!!!!!
سپاه سازندگی ،سپاه عزت واقتدار ملت ...با سردارنی مثل حاج سعید قاسمی وحاج قاسم سلیمانی
وظیفه اصلی سپاه که از اول بخاطرش تاسیس شد دفاع از کشور بود ، آخه سپاه رو چه به کارهای عمرانی نمیزاره چهار تا شرکت خصوصی اشتغالزایی یا کار کنند .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سپاه پروژه هائی را قرارداد می بندد که با آن قیمت برای هیچ پیمانکاری اولاً صرف نمی کند ثانیاًهیچ پیمانکاری توان اجرای آنها را ندارد
از همه اینها گذشته سپاه به در خواست دولت پروژه های عام المنفعه را می پذیرد و اجرائی می کند
ثالثا سپاه ۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰تومان(۲۰هزار میلیارد تومان) بابت اجرای پروژه های بزرگ ملی از دولت طلبکار است که اگر قرار بود پیمانکاران دیگر انجام دهند چند برابر تمام می شد و این مقدار هم تحمل پول در یافت نکردن و نسیه کار کردن نداشتند
بهتر است بدون حب و بغض قضاوت کنیم
Iran, Islamic Republic of
شما میتونی به قیمت سپاه کانکس بفرست ؟؟
Iran, Islamic Republic of
اولا وظیفه سپاه پاسداری از انقلاب است و کشور هم حفظ می شود. وظیفه دفاع از قلمرو زمینی کشور با ارتش است و در جایی که لازم باشد مثل 8 سالی که ابرقدرت های دنیا و نوچه هایشان به ما حمله کردند و هدفشان سرنگونی انقلاب و جدا کردن بخش هایی از کشور شد چون ارتش هنوز بعد از انقلاب جمع و جور نشده بود سپاه در حد توانش به ارتش کمک کرد. اما شما اگر بدانی دو دو تا چهارتا می شود بفرمایید سپاهی که بعد از جنگ این همه ماشین آلات عمرانی را از دشمن غنیمت گرفت و این همه تجربه با این ها چکار باید می کرد؟ این در تمام دنیا معمول است که نیروهای نظامی و ارتش ها در زمان صلح می روند به دولت ها برای بازسازی و ساخت و سازهای بزرگ عمرانی کمک می کنند. الان بسیاری از آیین نامه هایی که محل رجوع در کارهای عمرانیست را ارتش امریکا نوشته است. ضمن آن که سپاه دنبال نفع شخصی نیست و لذا ادا و اطوار در نمی آورد و از کار کم نمی گذارد یا کاری که قیمتش یک تومان است را صد تومان در نمی آورد یا کارهایی که بعضی پیمانکاران دیگر و...در می آورند نمی کند. در ضمن بعضی امور عمرانی که وجه امنیتی بسیار بزرگ دارند را باید خود سپاه انجام دهد. دیگر آن که در هنگام جنگ سپاه احتیاج به اطلاعات روز و توانمندی های بالا برای نیروهایش دارد که با حضور در کارهای عمرانی بزرگ آن ها را به دست می آورد و....
Iran, Islamic Republic of
ماموريت سپاه دفاع از انقلاب اسلامي است. حالا هر چيزيكه در اين دايره قرار بگيرد ماموريت سپاه محسوب مي شود برادر.
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
محترم گرامی دفاع یعنی حراست از شش دانگ کشورت از اب خاک جنگل و و و سازندگی هم دفاع است دفاع از حقوق اهالی این سرزمین
Iran, Islamic Republic of
خخخخع عزیزم! سپاه تعهد کانکسهای روستاها را داده بود که پنج روز از موعد هم کامل تحویلشون داد.ولی در بقیه جاها دولت نه حاضره قرارداد با سپاه ببنده ونه آخوندی از ویلای لواسانش تکونی به خودش میده که از جاهای دیگه تهیه اش کنه.اینو نگی چی بگین؟!...
Iran, Islamic Republic of
سرچ کن داداش من ! سرچ کن ببین چند تا کارخونه داریم که کانکس میسازند.یکی هم مال سپاه وارتش است که برای نیروها ومقرهای نگاهبانیشون کانکس میزنه....
Iran, Islamic Republic of
چ عجب از محمود خارج شدین و آخر ی خبر از این مرد سختی ها ی خبر کار کردین
Iran, Islamic Republic of
سردار ما اهل عمل است.
بیژن
فقط بگو دولت در این مملکت مسئول چیست؟غیراز ..برجام....اهانت به منتقدین....وادادگی.....تعظیم در مقابل غرب.....انتقاد به معصومین....بزرگ جلوه دادن چپاول کنندگان بیت المال یعنی ذخیره های نظام و........علی برکت اله
Iran, Islamic Republic of
دولت کانکس درست نمی کنه
بوجه نمی ده
اشتغال ایجاد نمی کنه
فهاشی می کنه
خدا اخر عاقبت ما را بخیر کنه ...
امیر
Iran, Islamic Republic of
سپاه حدود دو ماه پیش تعهدات ساخت کانکس ها رو به پایان رسانده. جهت اطلاع باید بدونید که این نمونه کارها توسط نیروهای مردمی با روحیه جهادی و بصورت خودجوش صورت میگیرد و امثال حاج سعید قاسمی اون رو مدیریت میکنند و تا الان برکات بسیاری برای مردم مناطق زلزله زده داشته.
حالا لطفا شما بفرمایید دولت تدبیر! در این رابطه به جز پرداخت وام های کم مقدار که نتیجه اش بدهکارتر شدن مردم با این وضعیت اسفناک رو در پی داره، چه گلی به سر مردم زده؟! فقط جوابتون آمارهای ساختگی معمول نباشه خواهشا!
رعایت انصاف خیلی خوبه!
ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
با خامنه‌ای کسی نگردد گمراه
او در شب تیره می‌درخشد چون ماه
در هر نفسم برای او می‌خوانم
لاحول و لا قوة الا بالله
Netherlands
یکی هم مثل نرگس کلباسی 2 تابعیتی بدون حجاب بدون گرفتن 1 ریال از نظام و بودجه از روز اول در خدمت مردم کشورش در سرپل ذهاب و اطراف هست . 1 بار هم شماها ازش ننوشتید و درئد بر شرف نرگس کلباسهی که جز با خدا با کسی معامله نمی کنن
United States
ما از این دو تابیعتی ها بسیار ضربه خورده ایم. باید دید این خانم اونجا چه میکند و از کی بودجه میگیرد. از کجا معلوم مثل بعضی دو تابعیتی های دیگر به جاسوسی مشغول نیاشد؟
Iran, Islamic Republic of
چیزی که برای خدا نباشد هیچ ارزشی ندارد، هیچ. بله مردم ممکن است ازش تشکر کنند (با فرض آن که نیتش درست باشد و فردا چیز دیگری نشود) و اجرش را خدا اینجوری در همین دنیا توسط همان هایی که برایشان کار کرد (یعنی مردم) می دهد ولی نزد خدا به اندازه عطسه بز هم ارزش ندارد. خدا فقط چیزی را می خرد که برای او باشد. برای همین شهدا چنین مقامی دارند و مقامشان "عند" الله است یعنی مقامشان "نزد" خداست چون جانشان را برای "خدا" می دهند ولی دیگران اینگونه نیستند و اجرشان را گذاشته بعهده همان هایی که برایشان کار می کنند، یک لوحی یک مراسمی یک اسمی یک ....تازه اگر ازش تشکر کنند. اما کسی که برای خدا کار می کند اصلا دنبال دیده شدن و تشکر شدن نیست و برایش این چیزها مهم نیست، اما خدا کاری می کند که مردم ازش تشکر کنند. نمی دانم این چیزها را درک می کنی یا نه؟!
عباس
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی سالار
درد و بلاهات بخوره تو سر یقه سفیدهای درغگوی سیاسی ...
Iran, Islamic Republic of
اینها کسانی هستند که لایق مدیریتی در سطوح والاتر را دارند چون مشکلات مردم برای آنها ملموس است
از احمدی نژاد چه خبر ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
از دولت نجومی بگیرِ وعده سر خرمن دهِ شماها چه خبر؟!
Iran, Islamic Republic of
:)) پنجاه وپنجمین اهانت روحانی به مردم از تنور دراومد یانه؟
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر تاقبل از عید وسال تحویل خواهد گفت ....شمارش معکوس کنید....10 -9-8......
اگر ده مسئول ارشد همانند اين سرباز پا به ركاب امام خامنه اي در دولت و دولتها داشتيم كشورما حقيقتا" گلستان ميشد.
خدا حفظش كنه.
...
Iran, Islamic Republic of
خود رهبر هم از این چاپلوسی ها بیزار است لطفا با ساخت کلماتی مثل قدم گاه برای خود ارزش نخرید که بی ارزش تر می شوید
Iran, Islamic Republic of
اینجا دل ادم کار میکنه نه عقل حسابگر مادی پرستی که نجومی گرفتن رو تئوریزه میکنه.در حد درک شماها نیست.به خودتون زحمت ندید که دل ادم در پای ولایت تا کجا میره.
United States
خسته نباشی سردار با مرام و مظلوم بی ادعا اجرت با سید الشهدا
Canada
چه كلاه كلمبيا خوشرنگى سرشه اين اق مهندس شما!
البته ما هنوز منتظريم روى حرفش كه گفت اگه دختر ايت الله هاشمى زندان بره ريشش رو ميزنه بايسته و عملى كنه اما ظاهرا اين سردار فراموش كرده حرفش رو. حالا با ريشم بدك نيست اقا سعيدتون
ریشش از غصه امثال شما سفیدشده این دلاور
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این به قول شما دلاور باید بره ریشش رو بزنه تا من بهش ایمان پیدا کنم. اون قول داده بود که ریشش رو بزنه اما مردش نبود.
Iran, Islamic Republic of
می خوام که ایمان نیاری !
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
گفته اگر دختر هاشمی بره زندان، ریشش رو میزنه. این یعنی خیلی اتفاق بزرگی باید بیفته که افتاد. این یه ضرب المثله. بچه هم میدونه ضرب المثل یعنی چی.
اقتصاد و تفکر لیبرالی که از حلقوم تکنو کرات ها ی پر مدعای بی هنر شنیده می شود کجا و همت مردان خدا کجا می خوامت حاج سعید یه دونه ای
سقا
Iran, Islamic Republic of
ما هم همچنان منتظریم که وعده ی گشایش اقتصادی توی ۱۰۰روز اول دولت اجرایی بشه
چرخ سانتریفیوژها بچرخه
چرخ زندگی مردم بچرخه
دلار پنج هزار تومن نشه
عزت انقدر به پاسپورت ایرانی برگرده که توی آلمان هواپیمای وزیر امور خارجه ی ما معطل یه دبه بنزین نشه
منتظر طلوع افتاب تابان برجامیم
منتظر گلابی ها ی باغ وبستان برجامیم
منتظر نبستن دهان منتقدان هستیم
و......
ماهم منتظر یم
...
سیدعلی
درد و بلاش بجون خودت و لیبرال مسلکهات
Iran, Islamic Republic of
تو کانادا چه خبر؟!
Canada
عاليه همه چيز. دلتو صاف كن انشالله ميطلبه شمارو هم
Iran, Islamic Republic of
درد و بلای امثال حاج سعید بخوره تو سر یه مشت وطن فروش . مهم اینکه آقاسعید ما داره جای دری وری نوشتن تو اینترنت به هموطن هاش کمک میکنه و این برای یه مشت وطنفروش گرون تموم شده
Iran, Islamic Republic of
چقدر عالی
کلمه ملاحضات را اصلاح کنید: ملاحظات. ممنون
علیکمال
درد و بلاش بخوره توی سر مدعیان!
Iran, Islamic Republic of
خداقوت شما اقا سعید

دمت گرم
محمدرضا رشیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج سعید این مجاهد خستگی ناپذیر راه حق چه در دفاع مقدس چه در عرصه جنگ نرم و چه اکنون که مشتاقانه در مناطق زلزله زده با یاد حاج احمد متوسلیان قرارگاه زده خدا حفظت کند دلاور
دولت شاید آستینی بالا بزند!!!!
لازم بود برای بزرگ نشان دادن سردار حتما دولت را تخریب می کردید؟
ایشان اگر کار خیری انجام داده اند با اینگونه لفاظی ها و قرار دادن ایشان در مقابل دولت که منتخب خیلی از آدمهای همین مملکت است کار را خراب می کنید
Iran, Islamic Republic of
دولت منتخب! اونقدر بی تحرک است که حتی بلند شدن گنجشکی از سر درخت ،نشاندهنده تخریب شدن دولت است !چون تکون خورده است وبی تکونی دولت بیشتر نمود پیدا میکند.
Iran, Islamic Republic of
بابا ما از این دولت امید خیلی وقته نا امید شده ایم
حالا بعضی ها خالصا مخلصا دست و آستین بالا می زنند بدون امید به دولت مشغول خدمت به محرومین می شوند باز هم عده ای چشم دیدن آن را ندارند
به قول حسن "به جهنم "که چشم دیدن ندارند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت منتخبی که هنوز چندماه از شروع مجددش نگذشته ،سیل پشیمانیم .راه افتاده.
عمار
Iran, Islamic Republic of
خدا جهادگران را خیر کثیر دهد.وآنها رادر خدمت به خلق یاری رساند.
ایکاش مدیران اجرایی کشور همه جهادگر بودند.
ایکاش ژن خوب نبودند.
ایکاش رانتخوار نداشتیم.
ایکاش مدیر اشرافی نداشتیم.
ایکاش همه کارها فقط برای رضای خدا بود.
ایکاش منافع ملت بر منافع گروه وحزب وخویشان و...ارجحیت داشت.
ایکاش مدیران ما همه واقعا اسلامی بودند.
ایکاش ...
ایکاش....
Iran, Islamic Republic of
برا آقا سعید آرزوی موفقیت در سر پل ذهاب داریم امیدواریم برای همیشه آنجا بمانند...
دارم رساله دکترا می نویسم
مدتی هست تو فکر پیگیر کار تو سپاه بشم یا دانشگاه
ولی این آدمارو که می بینی عاشق سپاه میشی
اگرچه همه سپاهی ها اینطور نیستند
ولی مهم اینه که میشه تو سپاه اینجور کار کرد
شاید بعضی ها هم بتونن تو دانشگاه اینجور کار کنن
ولی شاید من ...
خدایا حافظ این مردان خدایی باش
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقای سعید قاسمی دو تا کار واجب را باید انجام دهد
اول این که قول داده بود ریشش رو بزنه اما متاسفانه به عهدش وفا نکرد
دوم این که قبل از مردن حتما باید از روح آیت الله هاشمی رفسنجانی حلالیت بطلبه تازه اگر آن مرحوم او را ببخشه بابت حرف های زشتی که زده بود.
بعد از این کارها در همان مناطق بماند بلکه بتواند رضای خدا را به دست آورد.
این واجب رو شما ازکجا اوردی!!؟؟ اونی که باید از مردم عذرخواهی می کرد، نکرد و مُرد که فتنه رو برپا کردن و هنوز حاضر نیستن بگن ما دروغ گفتیم که تقلب شده.
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
این واجب رو از روی قولی که داده بود و عمل نکرد در آوردم.
بله این آدم هایی که سر قولشون نیستند رو نمی توان ارزشی حساب کرد.
این آدم ها که حتی به مرده هم رحم نمی کنند و پشت سرش اراجیف میگن مثل خود شما و دو ستان تون آدم های در مسیر هدایت نیستند.
جامعه ایران با وجود امثال شما ها آباد نخواهد شد.
حالا فهمیدی این واجب از کجا در اومد از روی قول الکی و وعده دروغین!
Iran, Islamic Republic of
شما نگران آقا سعید نباش
Iran, Islamic Republic of
اگر بعداز جنگ کشور دست افرادی دلسوز مثل حاج سعید می افتاد الان به جرات می توان گفت از هر نظر رتبه اول بودیم .اشتباه فکر نکنیم دلسوز نظام وکشور در همه اقشار از سپاهی تا ارتشی تا بسیجی تا دانشگاه وحوزه ومردم کوچه وبازار هست باید گوهر شناس بودتا آنها راشناخت همان کاری که حضرت امام در اول انقلاب کرد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز،دردهای روحی و روانیت بخورد بر سر بدخواهات
سجاد هداوندپور
ما به داشتن همچین سرداری و همچنین به این نایب امام زمان افتخار میکنیم
کاملا موافق هستم
حسین ف بهشهر
سلام بر مردان بی ادعا و ولایت مدار که هم در صحنه دفاع از حرم و دفاع از میهن و خاک و مردم این دیار قومیت نمی شناسند و با خلوص نیت تلاش و جهاد اقتصادی می کنند خداقوت بر مردان مرد
سعید
سید شهیدان اهل قلم درباره این فرمانده اینطور میگوید
«آقا سعید فرمانده ی این محور عملیاتی، همان کسی بود که ما در جستجوی او بودیم. او مظهر همان روحی است که حزب الله را از انسان های دیگر جدا می کند و البته در میان رزم آوران ما، دلاورانی چون سعید کم نیستند»

و در جای دیگری از همین برنامه، این گونه عشق خود به سعید قاسمی را به روی کاغذ نقش می زند:

«او یکی از پرورده های میدان رزم و جهاد فی سبیل الله است و اگر انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی جز پرورش انسان هایی این چنین نداشت، باز هم می ارزید تا حزب الله جان و سر خویش را فدای حفظ آن کند.»
هادی فائزی
Iran, Islamic Republic of
برادر قلمت طلا باد