دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۸
۷۴
آقای نجفی هم تجهیزات دارید و هم نیروی زبده

زمستان ۹۶ سردتر بود یا زمستان ۸۶؟/ نجفی: باید به صورت رسمی از قالیباف قدردانی کنیم

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب: 586373
حالا 10 سال از آن سال گذشته است؛ قالیباف تجهیزات به روز تهیه کرد و ستادهای برف روبی مناسبتری برای تهران شکل داد. نیروهای خدمات شهری زبده تر شده اند و زمستان امسال به پای آن زمستان نخواهدرسید.برف نه چندان غافلگیرکننده اما نجفی را غافلگیر کرد؛ برفی که اصلا بی سابقه نیست.
زمستان ۹۶ سردتر بود یا زمستان ۸۶؟/ نجفی: باید به صورت رسمی از قالیباف قدردانی کنیم
گروه سیاسی جهان نيوز: سردترین زمستان تهران که تهران هوای 15 درجه زیر صفر را تجربه کرد مربوط به سال 1396 نیست؛ مربوط به سال 86 است. سالی که به گفته پرویز رضازاده، مدیرکل وقت پیش بینی سازمان هواشناسی، سرمای هوای تهران در 42 سال گذشته، رکورد زد.
 
شهردار، حاضر در صحنه
به گزارش جهان نيوز، رکوردزنی سرما در تهران در حالی اتفاق افتاد که قالیباف و معاونانش در قالب یک ستاد بحران با حضور در مرکز نظارت و کنترل ترافیک تهران هدایت رفت و آمد در برف سنگین تهران را به عهده گرفتند.
آنها از نخستین ساعات روز یکشنبه 16 دی 86، که بارش برف در تهران آغاز شد، در مرکز کنترل ترافیک تهران مستقر شدند تا در جریان گزارش‌های لحظه به لحظه ترافیک شهر قرار گیرند.

هرچند در این ستاد نمایندگانی از نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، آتش‌نشانی و اورژانس نیز حضور داشتند.
علاوه براین که دوربین‌های مدار بسته کار نظارت تصویری بر چگونگی تردد در شهر، یخ‌زدگی، ترافیک معابر، تصادفات و برف گرفتگی را به اطلاع مسئولان مدیریت شهری می‌رساندند، شهرداری تهران با اعلام شماره تلفن 88845116 از شهروندان خواست تا درصورت بروز هرگونه مشکلی با این شماره تماس گرفته و مسئولان را در کنترل و هدایت ترافیک شهر یاری رسانند.
 
شناسایی 75 تاکسی متخلف
نه فقط نظارت از پشت دوربین ها که اعضای حاضر در ستاد بحران شهر تهران سعی کردند برای جلوگیری از حرکت خالی تاکسی‌ها در سطح شهر خودروهای بازرسی را در تمام مناطق شهر گسیل داشته تا مانع در راه ماندن مسافران شوند.

ماجرا برای اعضای ستاد بحران جدی بود؛ تاکسی‌هایی که به خاطر بارندگی برف در کنار خیابان‌ها یا کوچه‌ها متوقف بوده یا به صورت خالی تردد کرده و مسافران را جابه‌جا نمی‌کردند، شناسایی و به کمیته‌ انضباطی معرفی شدند. دقیقا 75 دستگاه تاکسی متخلف که به خاطر سرمای هوا و بارندگی از جابه‌جایی مسافران خودداری می‌کردند.

7 تیم هم از سازمان اتوبوسرانی به‌طور مداوم مسیر 7/18 کیلومتری اتوبوس تندرو را تحت کنترل داشتند تا تردد اتوبوس‌ها در این مسیر به درستی صورت گیرد و از توقف‌های بی‌دلیل جلوگیری شود. مدیریتی که از سوی بازرسان انجام می شد؛ بازرسانی که در همه جای این خطوط حضور فعال داشتند.
 
پخش 4 هزار تن شن مخصوص در منطقه یک
در آن سال هم مناطق1، 5، 22 و 2 تهران بیش از سایر مناطق با مشکل برف گرفتگی معابر مواجه بودند اما آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری از ساعت 2 بامداد روز 16 دی توانست نقش مؤثری در بازگشایی اتوبان‌ها و تردد وسایل نقلیه به ویژه در معابر اصلی شهر ایفا کند.

در همین راستا هم بود که بیش از 4 هزار و 400 تن شن مخصوص در بزرگراه‌ها، تقاطع‌های غیرهمسطح، پل‌ها و خیابان‌های شریانی شمال تهران پخش شد.

همه نیروهای خدمات شهری هم در ستادهای برف روبی مناطق 22گانه به ویژه نقاط برف گیر پایتخت مستقر شدند. نه از روز 16 دی، که از شب گذشته اش تا با همه امکانات و تجهیزات برف‌روبی، برای باز نگه‌داشتن سطح بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و معابر تلاش کنند. و برای همین هم بود که رفت وآمد در همه بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و معابر جریان داشت و کسی در راه نمانده بود.
 
برف ها را در کوچه ها نریزید/ جمع آوری 16 تن برف از سطح شهر
تنها درخواست شهرداری هم از مردم، در آن سرمای عجیب و غریب این بود که از ریختن برف به داخل کوچه ها و معابر خودداری کنند. برفی که بی سابقه باریده بود و تقریبا 16 تن برف از سطح شهر جمع شد.

دو روز بعد، روزهای سرد ولی پرکار شهرداری و قالیباف و تیمش، با تشکر ویژه شورای شهر به دلیل فعالیت بدون وقفه نیرو‌هایشان گرم‌شد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی سه‌شنبه 18 دی ماه، فعالیت مدیریت شهری را در این زمینه بی‌نظیر دانستند.
 
محمدعلی نجفی: باید به صورت رسمی از قالیباف قدردانی کنیم
اولین کسی که زبان به تشکر باز کرد دکتر محمد علی نجفی، شهردار فعلی تهران بود؛ او بارش برف و برودت هوا را در پایتخت بی سابقه دانست و گفت: فعالیت شبانه روزی شهرداری در طول چند روز اخیر، می‌طلبد شورای شهر در نامه ای به صورت رسمی از مدیریت شهری و پرسنل زحمت کش آن تقدیر کند.

حبیب کاشانی عضو دیگر شورای شهر تهران نیز افزود: فعالیت خدمات شهری شهرداری بسیار خوب بوده است و شهردار، معاونان، مدیران و شهرداران مناطق به همراه تمام پرسنل خدماتی شهرداری تلاش بسیاری کرده اند که مانند چند سال پیش، شهر دچار مشکل نشود.

احمد مسجد جامعی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز زبان به تشکر گشود: لازم است مسئولان و مدیران خدمات شهری شهرداری در خصوص فعالیت های انجام شده گزارشی را به شورا ارائه دهند تا حجم گسترده فعالیت شهرداری نمایان شود.
 
قالیباف؛ کف خیابان
قالیباف اما نیازی به تشکر نداشت؛ او که نه فقط از پشت دوربین، بلکه از کف خیابان شهر سرمازده و برف زده را مدیریت کرد. 23 دی ماه خطاب به مردم شهری که شهردارش بود گفت: «برف که می‌آید تهران فلج می‌شود. باید چنین شود؟ جاهایی از دنیا هست که سالی چند ماه برف مداوم و زیاد می‌بارد. در آن چند ماه زندگی‌شان را متوقف می‌کنند؟

ما عادت داریم واقعیت‌های ساده زندگی را ندیده بگیریم و بعد از بدی روزگار بنالیم. طراحی شهری ما متناسب با هیچ آب و هوایی نیست؛ متناسب با خیال است. به این نمی‌رسیم و بعد تا برف می‌بارد ناله‌مان بلند می‌شود که چرا بارید. چرا نبارد؟ مگر آسمان برای باریدن باید از ما اجازه بگیرد؟

برای درمان این درد هم – مثل هزار درد با درمان دیگر – باید کارهای اساسی کرد. اما تا زمانی که این کارهای اساسی نشده است، نمی‌شود دست روی دست بگذاریم و بگوییم همین است که هست. یا بگوییم 20 سانت برف آمده، همه جا را تعطیل کنید.

اتاق کنترل ترافیک جایی است که دست کم اشرافی نسبی به وضع معابر اصلی را به ما می‌دهد. از آنجا می‌شود دید اتوبان همت در چه وضعی است و صدر در چه حالی است و ترافیک حکیم چطور است و از همان‌جا فکر چاره کرد.

همه رفتیم آنجا و از همان‌جا هر توانی را که بود بسیج کردیم تا دست کم معابر اصلی را باز کنیم. نمی‌توانم بگویم از حاصل کار راضی‌ام. کسی که از حاصل کار خودش راضی است یا بسیار عالی کار کرده یا خودستا و بی‌فکر است.

در شهرداری تهران هنوز تا حاصل کارمان عالی شود راه زیادی داریم و می‌کوشیم که از خودستایی و بی‌فکری هم دور بمانیم. اما در نهایت به‌نظر می‌رسد آن مدتی که چشم از این مانیتور به آن مانیتور می‌گرداندیم و بعد از آن، که تا نیمه شب در خیابان‌ها می‌گشتیم، کارهامان بی‌اثر نبود.

در این میان باید از کارکنان مرکز کنترل ترافیک، پرسنل نیروی انتظامی و کارکنان شهرداری تشکر کنم. تک‌تک این آدم‌ها زحمت‌های زیادی کشیدند؛ زحمت‌هایی که شاید به چشم نیاید اما اگر نبودند جای خالی‌شان توی چشم می‌بود.»
 
آقای نجفی هم تجهیزات دارید و هم نیروی زبده
حالا 10 سال از آن سال گذشته است؛ قالیباف تجهیزات به روز تهیه کرد و ستادهای برف روبی مناسبتری برای تهران شکل داد. نیروهای خدمات شهری زبده تر شده اند و زمستان امسال به پای آن زمستان نخواهدرسید.

برف نه چندان غافلگیرکننده اما نجفی را غافلگیر کرد؛ برفی که اصلا بی سابقه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کرمانشاه
حالا مونده تا خدمات قالیباف برای ملت روشن بشه.خلایق هر چی لایق تهران هم مبارک نجفی و امثالش باشه!!!!!
خداوکیل سانسور نکن مگه آزادی بیان نیست.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
ایکاش اصولگرایان قدر قالیباف را میدانستند و او را در 2 دوره ریاست جمهوری تنها نمی گذاشتند تا یک عنصرکاری و اجرایی و خوشنام و باسابقه نسوزد!
چرا قالیباف باید با نجفی مقایسه شود و نتیجه گیری شود که قالیباف بهتراست؟ مگر کسی دراین مورد شک دارد؟!
و بازهم ایکاش عقلایی که برای او در دو دوره ریاست جمهوری رقیب تراشی کردند و باعث سوختن او شدند حداقل ازاین تجربه تلخ برای دوره بعدی انتخابات درس بگیرند
Iran, Islamic Republic of
هر چه مردم بخواهند همان خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
ميزان بارش برف در چند سال اخير بي سابقه بود.
Iran, Islamic Republic of
عجب؟!
آیا این دلیل میشه که حضرت نجفی که ازوقتی شهردارشده برای پرونده سازی علیه قالیباف خیزبرداشته درچنین وضعیت خطیری بشینه توی خونه یا پشت میزش یه جای گرم و نرم و به همین دلایلی که شما گفتی استناد کنه و بگه چون بارش برف بی سابقه است گورپدرمردم؟!
ببین تروخدا با کیا شدیم 80 میلیون
Iran, Islamic Republic of
با جمنا سرمون رو گرم کردند . رئیسی رو که از اول معلوم بود رای نمیاره ، اوردند .....
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چون قرار نیست دیگه برفی بیاد و کشور بسمت کویری شدن پیش میرود پس ضرورتی نیست تا دستگاه‌های جدید جمع آوری برف تهیه وارد و یا سفارش گذاشته شود این واقعیتی تلخ است جک نیست از چند سال دیگه شاهد بوجود آمدن ریزگردها در پایتخت خواهیم بود پس بهتر است از همین الان بفکر تهیه ماشین آلات جمع آوری شن ها و تهیه اکسیژن باشند مسولین کشور
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
ممنونم از توضیحات شما دوست عزیز اما متاسفانه مشکل اصلی این است که برای هرپیشامدی مانند ریزگردها و .... بازهم اگر سیاسی کاری و پرونده سازی و تخریب مدیران زحمتکش مدنظرباشد درب برهمین پاشنه خواهد چرخید!
امیدواری مااین است که همه مسئولین و مدیران ما از تجربه های تلخ عدم اتحاد و سیاست بازی و جناح سالاری درس وعبرت بگیرند
Iran, Islamic Republic of
ربطی به سیاسی بازی ندارد این مشکلی است که ربطی به مردم ندارد فقط همت مدیران بالا دستی را میخواهد کاری هم از دست شهر دار و استاندار بر نمی آید تغیرات اقلیمی هست که توسط کشور همسایه ترکیه در حال بوقع پیوستن هست
Iran, Islamic Republic of
منظورم این است که بجای حل مشکلات ، سیاست بازیهای رایج و جناح سالاری و عملیات تخریبی برعلیه مدیران باعرضه قبلی نباید انجام شود
درواقع همان " همت مدیران بالا " که شما نام بردید برطرف کننده مشکلات و معضلات است مشروط براینکه مانند شهردارفعلی دنبال پرونده سازی برای مدیران قبلی نباشند و وقتی شهردار می شوند بفکر خدمات رسانی به مردم باشند.
Iran, Islamic Republic of
این ملت لجباز ازاین بدتر حقشونه
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
عزیز برادر این ملت لجباز نیستن وقتی میبینن به شعورشون به فکرشون ... توهین میشه مجبورن بجای خیلی خیلی خیلی بد به خیلی خیلی بد رای بدن این ملت همون ملتی هستن که حضرت آقا فرمودن از مردم زمان رسول الله (ص) بهترن .
اکثر مردم بخاطر آقا رای میدن یه دفعه آقا به مردم رای دادن یا ندادن رو واگذار کنن ببینید چقدر در انتخابات شرکت میکنن .
به مردم توهین نکنید به جای توهین به رفتارهای خودتان نگاه کنید .
Iran, Islamic Republic of
تو که از آقا مایه میزاری
اصلا یه کلمه هم از شاخصهایی که آقا برای رای دادن می خوندی،‌ دیگه اینقدر آسمون ریسمون به هم نمی بافتی که بگی مردم درست رای دادن!!

مردم به هر دلیل که رای دادن اگر به شاخصهای معرفی شده از جانب آقا توجه میکردند این بابا رای نمی آورد!!
حالا هم چوبشو دارن می خورند!
خلایق هرچه لایق!
مردمی که به ندای رهبرشون بیدار نشن؛‌ به لگد دشمن بیدار میشن که دیگه دیر خواهد بود!
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
شما داری از آقا مایه میذاری یا من ، من میگم به مردم توهین نکنید ، فرموده ایشان رو در مورد مردم گفتم ، نمیشه وقتی مردم میان راهپیمایی یا نه دی یا هر کجا که احساس خطر برای نظام میکنن بشن بصیر اونجایی که با تمامیتخواه ها و انحصار طلب ها در دو جناح ( که همشون یکی هستن ) مخالف کنن بهشون توهین شه .
برادر ولایتی عزیز به رهبری با این حرفاتون ظلم نکنید مگه شما نظر ایشون رو میدونید ؟ از نظر شما شاید ملاک های که حضرتشون فرمودن یکی از کاندیداها باشه ولی این نظر شماس و برای خودت قابل قبول و مفسر نظرشون نیستید .
هرکجا مردم با انتخابشون وارد شدن دیدم درست عمل کردن نمونشم 76 دیدیم همه یکی بودن . انشاالله به فضل خدا و مدد حضرت حجت (عج الله) و رهبری امام خامنه ای (حفظه الله ) چهره همه منافقین مشخص خواهد شد .
به مردم توهین نکنید
Iran, Islamic Republic of
اینها به مردم توهین نمی کنند بلکه به شناخت خود از اجتماع توهین میکنند
Iran, Islamic Republic of
جناب حزب الله منظورت از ۷۶ ، انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶ که نبوده خدای نکرده ؟! مردم درست انتخاب کردن ؟ !خاتمی ملعون رو میگی که حضرت آقا اصلا برای ملاقات تو بیمارستان راهش نداد
اون از خدا بیخبر جاسوس و نفوذی غرب ؟
اون جرثومه فساد و ام الفتنه ؟ !!!!
الحق که خیلی رهبر شناسی
Iran, Islamic Republic of
اگر این مردم در موقع رای دادن به شیخ بی تدبیر کمی دقت می کردند الان این وضع ما نبود داداشم
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
برای خدماتی که برای جیبش و جیب هم اصولگراها انجام داد بینظیر بود
منصوره
Iran, Islamic Republic of
این نشانه قدرناشناسی مردم تهران است که قدر خدمتگزاران واقعی خود را ندانستند
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
چرا بخاطر وظیفه ی مان سر مردم منت میزاریم همه چیز رو سیاسی نکنید اگر قراره منتی باشه شهدا از همه محق تر هستن .
به مردم توهین نکنید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
به کسانی که وظیفه خود را انجام نمی دهند چه بگوییم؟ وظیفه در مقابل نظام، اسلام و مردم
Iran, Islamic Republic of
یادم هست امام میگفت ما باید قدر شناس این مردم باشیم حالا عده ایی به رأی که در برابر دست زیر سنگ مردم از آنها گرفته شده است دارند توهین مبکنند که چرا به نماینده آنها مردم رای ندادند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
عده ای هم سال 88 مقابل رای همان مردم ایستادند و شورش کردند
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبان نه فقط در تهران و در وزارت راه ضعیف ظاهر شدند بلکه در کرج هم که ما هستیم بسیار ناتوان نشان دادند .هر سال حتی تا خیابانهای فرعی هم ماسه و نمک پاشی میکردند اما امسال خیابان ما را که چندان هم فرعی نیست کاری نداشته اند.ارتفاع برف در کرج زیاد بود و الان وسط خیابان برف کوبیده شده است.
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چی لایق
Iran, Islamic Republic of
ميزان راي ملت است
Iran, Islamic Republic of
نه تنها میزان رای ملت است

بلکه

ملت هر گلی زدن به سر خودشون زدن!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بهتر است بپرسید ابن بودجه در کجا خرج و هزینه شده است اگه خیلی ناراحت هستید از این ضعف شهرداری
کرمی
Iran, Islamic Republic of
الله متعال در قران کریم : ماسرنوشت هر قوم را به دست خودشان تغییر می دهیم
Canada
باشه بابا اصلا نجفى بد مطلق قاليباف و رفقا هم خوب
بعد ١٢ سال از ديدن ريخت تكرارى و شكستهاى پياپى انتخاباتى اش قاليباف خسته شديم. پيشنهاد ميشه بره طرقبه يه كبابى بزنه و شانديز بده به خلق الله. من خودم قول ميدم يه انعام مشتى هم بدم بهش
Iran, Islamic Republic of
امثال تو لیاقتتون همین نجفی هست و بس!
Iran, Islamic Republic of
نظر اكثريت مهمه
Iran, Islamic Republic of
...
امید
خب طبیعیه قالیباف شکست بخوره.... چون تو این سرزمین همیشه هر کس به فکر کار و آبادانی و خدمت بوده نابودش کردن.... همین که مردم تهران دوست دارن موقع زلزله شهردارشون نباشه..م.قع برف بیست سانتی ستاد مدیریت بحراااااااان تشکیل بدن...همین که همه پروژه های عمرانی خوابیده...اینکه بگن خودتون برف روبی کنید...و......وبازهم از عملکرد این گروه دفاع میکنن یعنی اینکه خودشون راضین به این شرایط....در ضمن به این دوستمون میگم مامیریم کباب میخوریم شما هم برو پارو روبگیر مشغول پاکسازی معابر بشو
Iran, Islamic Republic of
اینو کاملا درست گفتی تو این مملکت هر کس به فکرودر حال کارو خدمت به مردم بوده اونو نبود کردند
United Arab Emirates
خیلی عقده ای هستی خدا شفات بده.
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری که جرئت بازشماری ده درصد ارائش رو نداشت ،بایدم طرفدارائی مثل تو داشته باشه.به هم میائید!
Iran, Islamic Republic of
ميزان نظر اكثريت مردم است
Iran, Islamic Republic of
شما انعامی که میخوای به قالیباف بدی بذار جیبت خرج نکن یا بذارش جلوی آئینه دوبرابربشه کیفشو بکن!
ازافکار و ادبیاتت مشخصه از قشرشکم سیرانی هستی که همه چیزارو هم از همین زاویه می بینی
Canada
عزيزم يه نگاه بنداز به پرچم متوجه ميشى جاى من خيلى خوبه! پولهام هم بدون نياز به ايينه خوب رشد ميكنه
تو نگران خودت باش گل باقالى.خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
شمام لطف کن نگران ما نباش.ی نگاه ب پرچمت بکن بعد برای ما اظهار فضل کن.خخخ
Iran, Islamic Republic of
همین لجبازی مردم را گرفتار عده ای مفلوک ناتوان کرد
Iran, Islamic Republic of
شرمنده اشتباهي منفي دادم
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته آقای سرویها نود درصد مسولین تابعیت دو گانه دارند پس تو نگران بیکار شدن مسولی نباش
Iran, Islamic Republic of
اقای نجفی و سایرشهرداران قبلی تهران وشهرداران تمامی شهرهای ایران و ریس جمهورهای قبلی اعم از احمدی نژاد خاتمی هاشمی موسوی و رئیس جمهورفعلی اقای روحانی در ارائه خدمات و اجرا ومدیریت به گرد پای اقای قالیباف هم نمی رسند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته آقای قالیباف در 12 سال شهرداری اش در مقایسه با دوره های مشابه شهرداری تهران عملکرد خوبی داشته ؛ راجع به سایر آقایان خاتمی و هاشمی و موسوی و روحانی و برخی اشخاص دیگر قضاوت نمی کنم . اما درباره آقای احمدی نژاد اینکه گفته شود به گرد پای قالیباف نمی رسد، بی انصافی محض است .
او خدمات بسیار داشته ، درغوغای کارشکنی ها و دشمنی های بیشمار؛ از جمله دشمنی های بی دلیل جناب قالیباف . چرا؟ چون به فرموده از رقابت های سال 84 کنار نکشیده بود. چقدر تبلیغات سوء درباره دوره شهرداری احمدی نژاد کرد و هیچکدامش را نتوانست اثبات کند. ستادهای انتخاباتی اش را برای خدمت به بعضی مرحومان بکار گرفت ، و ....
در کمتر از دوسال مدیریتش بر شهرداری تهران یادگارهای بسیار شاخص و با هزینه های اندک برجا گذاشت ؛ کارهایی که جناب قالیباف در دوازده سال با هزینه های بسیار گزاف به انجام رساند ، و البته جای تشکر هم دارد.
در همان برف سنگین سال 86 که قالیباف اوضاع تهران را خوب مدیریت کرد، سراسر کشور بخصوص خطه شمال شرایط فاجعه باری داشت به علاوه دشمنی بعضی ها که با ترکمنستان بستند تا در اوج سرما و برف سنگین و بی سابقه مسیر انتقال گاز را قطع کند .
انصاف این است که بگوییم : احمدی نژاد - تا این لحظه - پدیده انقلاب اسلامی در صحنه مدیریت انقلابی و مردمی است . البته به استثنای شهید رجایی که منافقان فرصت خدمت به او ندادند . و سپس قالیباف که مدیری قویی و توانمند است . فقط ای کاش از مسائلی که در انتخابات های 92 و 96 برایش پیش آمد درس عبرت بگیرد . از احمدی نژاد یاد بگیرد و بجای سیاست زدگی و جناح بازی ، آغوش مردم را انتخاب کند .
Iran, Islamic Republic of
از احمدی نژاد که نگویید که منحرف شده اساسی ،حرفای قالیباف در موردش درست از آب در اومده .اخیر هم مقام معظم رهبری شدیدا احمدی نژاد را مورد عتاب قرار دادند با القابی چون انقلابی نما،سیاه نمایی کردن مانند کار یک بچه سنگ به شیشه می زند که هنر نیست و....
Lao People
اصلاح طلبا اکثرا یه خصوصیت مشابه دارن،اینکه زیاد حرف میزنن و در عوض بیشتر تنبل و کم عملن
Iran, Islamic Republic of
...
نازنین
Iran, Islamic Republic of
درود صد درود بر قالیباف........ننگ بر مسئولین فعلی تهران
Canada
قرصهاتو بشور بعد بزار لا بربرى بخور زياد هم شلوغ نكن
افرين گل پسر
Iran, Islamic Republic of
همین دیگه!
...
Iran, Islamic Republic of
من هم مثل شما طرفدار آقای قالی باف هستم اما با فحش دادن کاملا مخالفم.
Iran, Islamic Republic of
ولی من معتقدم با هر موجودی باید با زبون خودش باهاش حرف زد
بهرام
Iran, Islamic Republic of
نجفی و برف غافلگیر همدیگه شدند برف باتجربه ده سال پیش و اعلام پیش بینی هواشناسی وبا درجه برودت پنج درجه کمتر پیش بینی کرد که تجربه ده سال قبل قالیباف و تیمش با همه توانش نیامد اما غافلگیر شد چراکه با شهرداری کیش نشین مات شده و غافلگیرشده مواجه شد
عجب غافلگیرایی
برف ونجفی
Iran, Islamic Republic of
نوش جون مردم تهران که با رای دادن فله ای به یک لیست ناشناس و تَکراری که با حق حساب دو میلیاردی به کرباسچی ساخته شده و حاصلش دقیقا همچین شهرداری فشلی میشه که در مواقع بحران شهری جیم میشن و مثل الان تهران رو به بزرگترین سرسره یخی جهان تبدیل می‌کنن. بچشید که خود کرده را تدبیر نیست
حميد
United Kingdom
سال ٨٦ شما توهم داشتي و اين ها فقط خواب بوده كه شما ديدي و داستان مي بافي براي قاليباف ،اي خيالباف ؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
فاصله قالیباف با نجفی زمین تا آسمان است نجفی ... مرد حرف و کم کاری هایشان را به گذشته گان ربط می دهند هستند ولی قالیباف مرد عمل و مدیریت کار آمد است آقای قالیباف از شما معذرت می خواهیم از اینکه به افراد بی عمل مثل شورای شهر تهران و نجفی رای داده ایم و قدر خدمات شما و همکارانتان را نمی دانستیم . آقای قالیباف هرجا هستی موفقیت را برایت آرزو مندیم .
Iran, Islamic Republic of
آقا این تیم اینکاره نبودند ملت کلاه سرش رفت واز سر لج ولجبازی اینها رو انتخاب کردن ودودش هم نوش جان کنند... خودکرده را تدبیر نیست.
saman
Iran, Islamic Republic of
نه اصولگراها توشون مدیر خوب پیدا شد نه اصلاح طلبا. قالیبافم اشتباه کرد با اصولگرا هم گروه شد. از پشت بهش خنجر زدن. اونم نه یه بار. دوبار. خود قالیباف باید برای خودش گروه جدیدی تشکیل بده و همه مدیران نامدیر کشورو بزنه کنار و تو عرصه سیاسی ورود کنه. دیگه بسه بی کفایتی هر چی اصلاح طلب و اصولگرای فسیل شده که 30 ساله دارن ملتو به بازی میگیرن.
ص امین
Iran, Islamic Republic of
"قالیباف باید برای خودش گروه جدیدی تشکیل بده و همه مدیران نامدیر کشورو بزنه کنار و تو عرصه سیاسی ورود کنه. دیگه بسه بی کفایتی هر چی اصلاح طلب و اصولگرای فسیل شده که 30 ساله دارن ملتو به بازی میگیرن."
از دولت خود باخته خاتمی اصلاح طلب تا برجام 20 دقیقه ای مجلس اصولگرا ،مدیریت درخشان میانه رو های بنفش هم که جلو چشم مونه خسته شدیم از دست این آدم های خوش خوراک کم کار
جوون ها ی متعهد و کار بلد باید همت کنند و کار رو از دست این فسیل ها بگیرن البته تحت امر رهبر فرزانه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اصلا نمی خوام قالیباف ونجفی رو مقایسه کنم چون فعلا نجفی کاری نکرده که مقایسه بشه ولی حتما اقای نجفی به عنوان یک شهروئد شاهد بودن که هرسال از اول زمستان جایگاههایی برای کیسه های شن درسطح شهر گذاشته میشد ودر موقع بارش از آن استفاده میشددرکوچه مایک مدرسه است که بلافاصله بابای مدرسه می رفت می آورد ومی ریخت روبرف ولی امسال هیچ خبری نبودباید کارهای خوب را یاد گرفت وانجام داد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
قالیباف یک خاطره ی زیبایی از آن سالی ک برف سنگین باریده بود داره،اگه راست باشه خیلی مرده
سجادحسيني
Iran, Islamic Republic of
اكثرهم لا يعقلون اون از گندي كه توي رياستجمهوري زديد اينم از شوراي شهرتون
عمار
Iran, Islamic Republic of
این نعمت الهی که جای بسیار شکر دارد.آزمونی بود برای مدیریت شهر که انصافا در آزمون مردود با نمره بسیار پایین شد.
معمولا در گذشته تا زمانی که یادمان میایدزمان بارش برف نیروهای شهرداری وستاد برف روبی مناطق فعال میشدند .با چوب برف شاخه درختان را تکان میدادند که شاخه درختان نشکند .اما امسال هیچکس هیچ کاری نکرد تا تعداد بسیاری از درختان شکستند.!!
ویا معابر برف روبی میشد با ماشینهای برف روب وپاشیدن ماسه ونمک.متاسفانه تا به الان هیچ مامور شهرداری را بنده در محله خود (جنوب غربی تهران) ندیدم وخیابان ها وکوچه ها تماما دست نخورده مانده !!
ازطرفی اعلام میشود مردم سرکارشان حاضر شوند .در دوروز گذشته نه تاکسی پیدا میشد ونه سواری مردم راهپیمایی میکردند.اتوبوس هم به اندازه کافی وجود ندارد .برای کسانی مثل بنده که دسترسی به مترو ندارند سفر در شهر عذاب الیم است.
این وضعیت برای پایتخت کشور وابر شهر کشور که بیشترین امکانات را دارد باعث تاسف است.که با بارش برف فلج میشود .وای به روزی که بحرانهای دیگری روی دهد.
مدیرانی که نتوانند یک بارش را مدیریت کنند به درد مدیریت نمیخورند .بهتر است جای خود را به مدیران توانمند بسپارند.
این اتفاق اگر در کشورهای دیگر روی داده بود شهردار استعفا نموده بود اما اینجا...................
جالب است که امسال برخلاف سالهای قبل در شهرستاد برف روبی مناطق را نمی بینی .مخزن شن وماسه کنار معابر را هم نمی بینی!!!
علیرغم اعلام هواشناسی چند روز جلوتر ...... دقیقا به این میگن تدبیر
بنده به شخصه ازعوارضی که پرداخت نمودم وبه غیر از حمل زباله خدمات دیگری از شهرداری نمیبینم ناراحت هستم وپشیمان.
Iran, Islamic Republic of
اینها هنوز بعد از پنج سال مشغول تخریب دولت قبل(البته قبلِ قبل) هستند و فرصت کار هنوز پیدا نکرده اند.
چرا بی جهت گیر می دید به این بندگان خدا مگه با یه دست چند تا هندونه می شه برداشت؟
دیگه تخریب فرصت و توان کار برای اینها نذاشته
Iran, Islamic Republic of
امان از دست قدر نشناسی بخشی از مردم تهران واقعا به خاطر چه چیزی و چه دلیل قانع کننده ای قدر انسان زحمتکش و مدیر لایق و شایسته و مهربان آقای قالیباف را ندانستند فکر نمی کنم مردم جوامع دیگر با مدیران شایسته و خدمتگزار خود اینگونه بی مهری کنند
Iran, Islamic Republic of
خوب نجفی هم از کیش تهران رو هدابا می کنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلا می شود کارهای ارزشمندآقای قالیباف را باآقای نجفی که همه امکانات که از آقای قالیباف مانده ونتوانستند درست بکار گیرند مقایسه کرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
به شهردار تهران
آقای نجفی
تهرا نفقط مناطق 1و 2 و 3 و 4 نیست
تهران فقط مناطقی که وزاری دولت بی تدبیر در آن زندگی می کنند نیست
شما به جای اینکه به دنبال تهمت زدن های بیجا به قالیباف باشید و به دنبال فرار از مسئولیت باشید به فکر تهرا ن باشید
گفتید دانش اموزان و مردم برف رو از درختان بریزند!گفتید کاری از دست ما بر نمیاد!
چطور وقتی در زمان قالیباف آب همه ایستگاههای مترو رو گرفته بود خود شهردار دست به کار شد
همه جا حضور داشت
شما در این چند روز کجا بودی؟به دیدار سینما گران رفتید
از وقتی اومدی شهرداری وضع مترو افتضاح شده -اتوبوسرانی به افتضاح رسیده
برادر من مدیریت شهری فقط مدیر جهاد گر با وجدان میخاد که اینها در شما نیست
چطور در دوره قبلی همه چیز مهیا بود
من برای تک تک حرفهایی که زدم منطق و دلیل دارم
به والله اگر شما در این مواقع وارد میدون بشی ودوش در دوش شهرداران مناطقت به فکر مردم باشی خدا کمکت میکنه
داداش جون یکم وجدان،غیرت،معرفت و انسانیت داشته باش
اگر داشتی زمین خوردن زن وبچه وپیرمرد وپیرزن همشهریت برات مهم بود
جهان نیوز اگر این حرفهایی که زدم رو انتشار ندی واقعا برات متاسف میشم
این حرفها درد دل مردم هم بود
Iran, Islamic Republic of
این آقایان ربش پرفسوری فقط ادعایشان گوش فلک را جر داده
بی عرضه بی عرضه ولی در عرصه رسانه ای استاد ... هستند