شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۱۶۰
اصلاح طلبان برای فرار همچنان متهم جدید معرفی می‌کنند

محاكمه احمدي نژاد مطالبه معترضان !

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 579630
بازخوانی‌ سیاست‌های احمدی‌نژاد و نقش عملکرد اقتصادی او در انباشت مطالبات اقتصادی مردم که منجر به بروز اعتراضات اخیر شد، فراموش شدنی نیست. امروز افکارعمومی دنبال این است که آیا احمدی‌نژا د محاکمه خواهد شد؟آیا پاسخگویی عملکردهای دو دولت نهم و دهم خواهد بود؟ جامعه منتظراست شاید اتفاقی دراین زمینه بیفتد!
محاكمه احمدي نژاد مطالبه معترضان !
گروه سیاسی جهان نيوز: اصلاح طلبان برای منحرف کردن اعتراضات مردمی از کارنامه اقتصادی دولت شریکی اعتدالیون و اصلاح طلب این روزها زمین و زمان را زیر سوال می برند تا از پاسخگویی فرار و فشار افکار عمومی  علیه خود را کاهش بدهند.

به گزارش جهان نيوز، کارنامه دو سال آخر دولت احمدی نژاد و مواضع تغییر یافته وی در سالهای اخیر سبب شده که او همواره بهانه مناسبی برای دو قطبی سازی و یا متوجه کردن همه مشکلات اقتصادی و سیاسی! به دولت نهم و دهم -علی رغم داشتن موفقیت های- خوب باشد.

در همین راستا روزنامه آرمان طی گزارشی با عنوان " محاكمه احمدي نژاد مطالبه معترضان" به کارنامه دولت نهم و دهم پرداخته و البته اشاره ای هم نمی کند که کجای شعارهای معترضان رئیس جمهور اسبق را نشانه گرفته و یا در کدام از تجمعات اعتراضی علیه او و یا دولتش شعار داده شده است!

این روزنامه اصلاح طلب می نویسد: " بازخوانی‌ سیاست‌های احمدی‌نژاد و نقش عملکرد اقتصادی او در انباشت مطالبات اقتصادی مردم که منجر به بروز اعتراضات اخیر شد، فراموش شدنی نیست. امروز افکارعمومی دنبال این است که آیا احمدی‌نژا د محاکمه خواهد شد؟آیا پاسخگویی عملکردهای دو دولت نهم و دهم خواهد بود؟ جامعه منتظراست شاید اتفاقی دراین زمینه بیفتد."

 این گزارش تصریح می کند: " احمدی‌نژاد به‌رغم سردادن شعارهای عدالت‌خواهانه، وضعیت تمامی شاخص‌های مرتبط با عدالت اقتصادی و اجتماعی در کشور را با مشکل مواجه کرد. او که با حامیان گفتمانی متفاوتی بر سر کار آمده بود، دیری نپایید که تمامی مدیران و کارشناسان اقتصادی اصولگرا را در مقابل خود یافت. محمد خوش‌چهره که در ایام انتخابات 84 به نمایندگی از احمدی‌نژاد به مناظرات انتخاباتی می‌رفت، به نخستین منتقد سیاست‌های اقتصادی احمدی‌نژاد در مجلس تبدیل شد. حسن سبحانی، احمد توکلی، الیاس نادران و غلامرضا مصباحی‌مقدم، دیگر اقتصاددانان اصولگرای مجلس وقت بودند که به‌رغم همراهی انتخاباتی با احمدی‌نژاد، به مخالفان و منتقدان سرسخت سیاست‌های او بدل شدند. دیری نپایید که 60 اقتصاددان برجسته کشور در نامه‌ای سرگشاده، احمدی‌نژاد را از عواقب تصمیماتی که برای کشور می‌گیرد آگاه ساختند و هشدار دادند که در صورت تداوم آن سیاست‌ها «اوضاع کشور به شرایط غیرقابل بازگشت» خواهد رسید. فاصله گرفتن کارشناسان و اقصاددانان اصولگرا، به دولت هم سرایت کرد و پرویز کاظمی وزیر رفاه، داود دانش‌جعفری وزیر اقتصاد، فرهاد رهبر رئیس سازمان برنامه و بودجه، علیرضا طهماسبی وزیر صنایع، وزیری هامانه و نوذری وزرای نفت، محمدرضا اسکندری وزیر کشاورزی، سعیدی‌کیا وزیر مسکن، شیبانی و مظاهری روسای کل بانک مرکزی، از جمله مدیرانی بودند که نتوانستند حتی تا نیمه راه با دولت پرنوسان و ضدتوسعه احمدی‌نژاد همراه باشند. با این‌حال هیچ‌یک از این کناره‌ گرفتن‌ها خللی در عزم ویرانگر احمدی‌نژاد برای نابودی زیرساخت‌های اقتصادی کشور وارد نساخت و او با انرژی بسیار به تخریب هرآنچه که باقی مانده بود پرداخت."

 این گزارش در ادامه نیز مدعی می شود:" زدودن آثار اَبَرتورم سال‌های گذشته و همچنین رشد اقتصادی نزدیک به منفی 7‌درصد در کنار بیکاری گسترده، فساد شدید سیستماتیک، صف‌های گسترده برای خرید کالاهای اساسی و شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی تاریخ جهان، میراث رئیس‌جمهور سابق در سال‌هایی‌ است که کشور بیش از 800‌میلیارد دلار درآمد داشت! به‌طور حتم اگر احمدی‌نژاد با لجاجت خود سازمان‌ برنامه و بودجه را منحل نمی‌کرد، کشور از انضباط پولی و مالی بیشتری برخوردار می‌بود و می‌توانست با ذخیره کردن بیش از 680‌میلیارد دلار درآمدهای نفتی (مطابق با قانون برنامه چهارم توسعه) اکنون فقر و بیکاری را به‌صورت اساسی در کشور ریشه‌کن کند. اما افسوس، نه‌تنها ذخیره‌ای برای دولت باقی نماند بلکه 700هزار‌میلیارد تومان بدهی، صندوق‌های ورشکسته بازنشستگی، 105‌هزار‌میلیارد تومان معوقات بانکی، کسری بودجه در پرداخت یارانه نقدی، 4‌میلیون بیکار رسمی که سالانه یک‌میلیون نفر بر جمعیتشان افزوده می‌شود و نقدینگی افسارگسیخته‌ای که هر دولتی را از پا درمی‌آورد،"
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنظر من واکنش های اصلاح طلبان در این چند روز اخیر نشان می دهد که شاه مهر اصلی آشوبها خود اصلاح طلبان بودند و اهداف متعددی از این اغتشاشات داشتند.
بنظر من حتی حمایت آمریکا و اسرائیل و عربستان از این اغتشاشات با هماهنگی برخی اصلاح طلبان بوده است.
احمدی نژاد در واقع وسیله ای شده است تا دولت و اصلاح طلبان بی تدبیری های خود را در پشت آن مخفی کنند.
آنها دنبال دو قطبی سازی برای تحقق مجدد آشوبها هستند.
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
نگو اصلاح طلبان بگو سینه چاکان عمو شیمون و عمه هیلاری..
این جماعت کینه دارن نسبت به محمود چون ک احمدی نژاد پدر معنوی اصلاحات یعنی شیمون پرز و کشور جعلیش رو هشت سال هدف قرار داده بود...
Iran, Islamic Republic of
(((((زدودن آثار اَبَرتورم سال‌های گذشته و همچنین رشد اقتصادی نزدیک به منفی 7‌درصد در کنار بیکاری گسترده، فساد شدید سیستماتیک، صف‌های گسترده برای خرید کالاهای اساسی و شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی تاریخ جهان، میراث رئیس‌جمهور سابق در سال‌هایی‌ است که کشور بیش از 800‌میلیارد دلار درآمد داشت! به‌طور حتم اگر احمدی‌نژاد با لجاجت خود سازمان‌ برنامه و بودجه را منحل نمی‌کرد، کشور از انضباط پولی و مالی بیشتری برخوردار می‌بود و می‌توانست با ذخیره کردن بیش از 680‌میلیارد دلار درآمدهای نفتی (مطابق با قانون برنامه چهارم توسعه) اکنون فقر و بیکاری را به‌صورت اساسی در کشور ریشه‌کن کند. اما افسوس، نه‌تنها ذخیره‌ای برای دولت باقی نماند بلکه 700هزار‌میلیارد تومان بدهی، صندوق‌های ورشکسته بازنشستگی، 105‌هزار‌میلیارد تومان معوقات بانکی، کسری بودجه در پرداخت یارانه نقدی، 4‌میلیون بیکار رسمی که سالانه یک‌میلیون نفر بر جمعیتشان افزوده می‌شود و نقدینگی افسارگسیخته‌ای که هر دولتی را از پا درمی‌آورد،"))))واقعا چه کسی پاسخگو فقیرتر شدن این مردم هست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دروغ 800میلیاردی را آنقدر تکرار کردید که خودتان باورتان شد. بس است دروغگویی. از خدا بترسید.
Germany
یک ساعت خدمات شجاعانه، مخلصانه و دکتر محمود احمدی نژاد به تمام عمر 8 ساله دولت اشرافیت و میلیاردری حسن روحانی میارزده.
Iran, Islamic Republic of
آره یک ساعت فتنه افکنی احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی به اندازه فتنه انگیزی همه انقلابیون از اول انقلاب تاکنون ، موثر واقع شد.
Iran, Islamic Republic of
فتنه افکنی!!!!!!چون دزدارو لو داد فتنه افکنی کرد اره. اون خانم با مدرک لیسانس رئیس دانشگاه بود فتنه افکنیه؟
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز نقدینگی تو این دولت چقد شده؟اینهمه نقدینگی به چی سمتی داره میره؟بقول خودشون تحریما برداشته شده پول نفت هم میگیرن چرا نمیتونن مملکت اداره کنن؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
پول نفت در بانکهای خارجی بلوکه می شود و نمی توانند به ایران انتقال دهند. تنها و تنها دولت می تواند از همان کشور خارجی کالا وارد کند. این هنر مذاکره کنندگان بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه رشد منفی ۷درصد بوده چرا بیشترین تولید ناخالص ملی رو داشتیم.!؟ انقد کج فهمی و سهل اندیشی بعید از شما مدعیان سواد و علم..!
شما رشد منفی فروش نفت رو تسری میدین به همه آمارها وعملکردها😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
این چرندیات اونقدر تکرار شده که شده جوک . این دولت ۱۰ سال دیگه هم باشه پول های میلیاردی برای سفره خودش و هم پیاله ایی هاش هست برای مردم ناله و دروغ و صندوق خالی !
Iran, Islamic Republic of
زارت

بهترین جواب به این مهملات
Iran, Islamic Republic of
کبلر دوغ هرچقدر بزرگتر باشد باورش اسونتر
دوست عزیز ۸۰۰ میلیارد دلار با هیچ حساب کتابی جو درنمیاد میانگین نفت در دولت قبلی ۷۹ دلار بود قیمت دلار ۱۰۵۰۰ریال در بوجه محاسبه میشد میانگین صادرات
طبق گفته آقای زنگنه در دولت قبلی کمتر از ۱میلیون
بوده بنزین ۴۰۰۰ریال بود عاملهای انژی بسیار کمتر از این
دولت بود ..حالا درآمد این دولت ۲/۵میلیون بشکه نفت
میانگین قیمت ۵۸دلار۴سنت محاسبه دلار در بوجه گشوری۳۵۰۰۰ ریال هر دلار قیمت بنزین۱۰۰۰۰ریال عاملهای سوخت بیش از ۴برابر دولت قبلی است ..دراخر پولهای بلوکه شده دولت قبل ۱ سوم درآمد دلت قبل این دولت به
گفته خود دلت بد از برجام ببخشید فرجام این دولت برداشت کرد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مبلغ 800 میلیارد دلار مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم است که نفت را می فروشند، از محل پرداخت یارانه ها درامد دارند و....
اینا یک جمع بزن ببین چقدر میشه
Iran, Islamic Republic of
تو از كدوم لات خونه اي اومدي با اين ادبياتت؟؟
كتاب خوندي اصلا تو عمرت يا فقط سيب زميني مجاني گرفتي؟؟
Germany
مگر خدای نکرده به شما اسائه ادبی شده؟
یا از سخنگوی قوه قضاییه کلمات محترم را یاد گرفتی و بکار بردی؟
United Kingdom
اگر امکانش بود خود افولگرایان تا الان چندین بار محاکمه اش کرده بودند چنانکه بقایی را بعد از تبرئه دوباره گرفتند و کار بجایی رسانده شد که مجبور شد متهم کنندگان را به قید شرف وادار به انتشار اسناد کند که تا الان یکی از دو چیز غایب است یا اسناد و یا شرف!
افولگرا و اصلاح گر!ها هر دو گروه در یک نقطه مشترکند: خارج شدن اداره مملکت به مدت 8 سال از دستهای آلوده آنها و آگاهی مردم به اینکه خدمتگزار ، ارباب نیست، با زبان آنها صحبت می کند، ضرب المثلهای آنها را تکرار می کند(حتی اگر خم به ابروی ادبای زمانه! بیاورد) ، به راحتی قاطی مردم میشود ، گاهی دست مردم را می بوسد ، مردم می توانند با دست بدهند و عکس بگیرند ، وقت حرف زدن قدقد نمی کند و از ثلمه!! در اسلام و مانند این بلغور نمی کند، برای مردم خانه میسازد، جاده میکشد و البته گاهی هم اشتباه می کند ولی دولت قبل را متهم نمی کند.
تو که تیتر را ظاهرا قرض گرفتی سو تیتر را خودت نوشتی ولی بازهم نشد. بقول اکبر عبدی ای وای باز مدرسه ات دیر شد!!
Iran, Islamic Republic of
علت محاکمه نکردنش را عالمو ادم میدانند تو هم خودت را به کوچه علی چپ نزن
یه نفر از عالم و آدم
Iran, Islamic Republic of
من می دونم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
سیب زمینی مجانی توزیع کردن در میان روستائیان بهتر از آن است که آنها را زیر خاک بریزید
Iran, Islamic Republic of
سیب زمینی هایی که برای حیوانات صادر کرده بودند مرجوعی آن را در بین مردم فقیر ایران تقسیم کردند وخوشحالید که چاش نکردند
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی...
Iran, Islamic Republic of
رای مردم ملاک هست ولا غیز
Iran, Islamic Republic of
نوش جانتان این همه ذلت از دست عربستان هم ذلت دارید می کشید نه تنها در سیاست در ورزش هم علیل کارهای عربستان شده اید
مملکت داری جریزه می خواد رای جربزه نمیاره 24 میلیون نه 240 میلیون هم باشه فایده نداره ذلیل های .............
Iran, Islamic Republic of
به شرط اینکه مردم مستقر در آمریکا که به روحانی رای میدن؛ دوبار دوبار رای ندن در حالی که مردم روستاهای ایران که می خوان به رئیسی رای بدن، تعرفه بهشون نرسه!
ياشاسن آذربايجان
Iran, Islamic Republic of
صادق تو همن نيستي كه در شاهين شهر ليدر آشوبگران بودي؟ خجالت بكش
Iran, Islamic Republic of
مطمءنی ک ازخود اسراییل نیس؟
Iran, Islamic Republic of
آقایان 5 سال است که زمام اداره امور کشور را بعهده گرفته اند و 4 سال آزگار با برجام بی فرجام ملت را سرکار گذاشتند و حالا همه ناکارآمدی و انفعال خود را به گردن دولت دکتر احمدی نژاد می اندازند !! در حالیکه در دولت نهم و دهم هم چرخ سانتریفیوژها میچرخید و هم چرخ کارخانه ها و زندگی مردم میچرخید و اوضاع معیشتی مردم نسبتا"روبراه بود و هیچ تجمع اعتراضی نداشتیم .
Iran, Islamic Republic of
تا کی میخواهید دل خوش به این تحلیلهای اشتباه باشید مردم دیگر گول انسانهای همچون احمدی نژاد را نمیخورند انانی که گول امثال اقایان احمدی نژاد را خوردند ولی وسط راه فهمیدند را اسامیشان در بالا و اینجا امده است ((((محمد خوش‌چهره که در ایام انتخابات 84 به نمایندگی از احمدی‌نژاد به مناظرات انتخاباتی می‌رفت، به نخستین منتقد سیاست‌های اقتصادی احمدی‌نژاد در مجلس تبدیل شد. حسن سبحانی، احمد توکلی، الیاس نادران و غلامرضا مصباحی‌مقدم، دیگر اقتصاددانان اصولگرای مجلس وقت بودند که به‌رغم همراهی انتخاباتی با احمدی‌نژاد، به مخالفان و منتقدان سرسخت سیاست‌های او بدل شدند. دیری نپایید که 60 اقتصاددان برجسته کشور در نامه‌ای سرگشاده، احمدی‌نژاد را از عواقب تصمیماتی که برای کشور می‌گیرد آگاه ساختند و هشدار دادند که در صورت تداوم آن سیاست‌ها «اوضاع کشور به شرایط غیرقابل بازگشت» خواهد رسید)))ولی افسوس که دیگر نمیتوانستند جلوی این بولدزر خراب کن کشور را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم در رای دادن به احمدی نژاد گول خوردند، باید گفت گول خوبی خوردند چون خیلی بهشون خدمت کرد و مردم از رای به احمدی نژآد متضرر نشدند. اما در رای دادن به روحانی خیلی بدجور گول خوردند بلکه شبیخون خوردند! روحانی یه قدم اگر برای مردم برداشته بیایید بگید. جز قدم برداشتن برای وزاری میلیاردرش و اقوام و دوستان و حقوق های نجومی و حتی قدم برداشتن به نفع دشمنان مردم؛ چه کار دیگری کرده؟؟؟
برای آمریکا و اسرائیل و اروپا برجام را هدیه کرد، دو میلیارد از داراریی های ایران در بانکهای آمریکا را هدیه کرد، به فرانسه حقوق کارگران پژو را هدیه کرد، به انگلیس سفارت روباه پیر و جاسوسی و اغتشاش مجدد را هدیه کرد...
به مردم ایران هم بتن کردن راکتور اراک، خرد کردن سانتریفیوژها و دوربین های نظارتی شدید، جاسوسان هسته ای و جاسوسان نهاد ریاست جمهوری و قراردادهای استعماری نفت و برجام ذلت بار و کرسنت با ضرر هنگفت و نیز فقر و بیکاری و دروغگویی را به مردم ایران هدیه کرد...
Iran, Islamic Republic of
ما قبیله گرا نیستیم تا وقتی فردی خوب کار کنه، برا مردم وآبروی کشور کار کنه از هر فرقه و گروهی باشه بایستی حمایتش کنیم؛(همچنان که احمدی نژاد از اول گفت من اصولگرا نیستم ولی ما حمایتش کردیم) ولی مرام قبیله اصلاحات آنست که مرغ یکپا داره؛ عین قبایل دوران جاهلیت ؛ تو محافل خودشون به اشتباهات وخیانتهاشون اعتراف میکنن ولی در جمع مردم چیز دیگری میگن .
Iran, Islamic Republic of
هیچ وجدان بیدار وسلامتی نمی تواند خدمات بی دریغ آقای احمدی نژاد را در سالهای 84تا88منکرشود.
بدخواهان چون تحمل پیشرفتهای ملت و دولت را نداشتند مسیر را با تبلیغات همه جانبه و بی حد و حصر منحرف کردند ومتاسفانه شخص ریس جمهور نیز با تمام ذکاوت هوشمندی بدام افتاد.
تبلیغاتی از قبیل فرقه انحرافی حاصل افکار آن خدا نیامرزی بود که الان به گور لگد می زند
در هر صورت ما مردم باید بصیرت داشته باشیم تا درست فکر کنیم و درست قضاوت
به امید فردایی بهتر
Germany
آقای علم الهدی حالا دیگه احمدی نژاد بده شد ؟
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت ؟
Iran, Islamic Republic of
شما در تفکرات قبیله ای جاهلیت خودتون گیر افتادین ؛ اعضای خانواده بزرگان شما در رانت و دزدی و .... غرقند و مورد حمایت قبیله؛ ولی تفکر اگه تفکر ملی باشه؛ تا او نوقتی که فردی داره درست کار میکنه بایست حمایت بشه؛ وقتی هم زد به بیراهه بایست سرزنش بشه و برخورد قانونی.
حق کشی
Iran, Islamic Republic of
وقتی بنا بر حق کشی و تسویه حساب سیاسی جریان زر- زور - تزویر با تفکر انقلابی و پاکدست است، حتما و قطعا خدا نیز تماشاگر نخواهد بود و به انحا مختلف این حلقه زر- زور - تزویر را در هم می شکند.آیا در هم نشکانده؟
آیا آرزوهای دوستی با امریکا و غرب که دشمنان قسم خورده اهل بیت ع و مملکت اسلامی ما هستند را بدلشان نگذاشته؟
در اوج امیدواری به موفقیت هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، ترامپ احمق رای می اورد و این چنین، خوابهای دوستی شان و باغ گلابی شان را در هم کوبد! آیا این ها پیام خدا نیست؟!
آنان که هر کار مثبت و قابل دفاع دولتهای نهم و دهم که صراحتا مورد تایید رهبری بود را خراب و لجن مالی کردند، آیا گمان کردند خدا رهایشان می کند و مفتضحشان نمی کند؟
هل جزاء الاحسان الا الاحسان؟
هنوز فرصت تنبیه خدا برا ی این جماعت مونده!
معتقدم چوب خدا برای این جماعت اتفاقا خیلی پر صدا خواهد بود.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
روز به روز دارید بیشتر میسوزید! هر روز هر اتفاقی که میفته عاملش احمدی نژاد میشه چرا؟ چون در برابر گندکاری هاتون ایستادگی کرد.. چون چماق شده جواب حرف درست وحق.. چون باید بشینی ماستت رو بخوری..
United States
اصلاح طلبها می سوزند ؟! نه نادون ! مگه نمی بینی اوس محموت فعلا داره نسق اصول گراها رو میکشه ؟! این که میگه رئیس قوه قضائیه از عدالت ساقط شده و الا و بلا باید عزل بشه یا من مخالف برادران لاریجانی ام کجاش ایستادن در برابر اصلاح طلبهاست ؟!
خدا همه تونو شفا بده !
Iran, Islamic Republic of
اگر در برابر اصلاح طلبها نیست پس چرا هنوز که هنوزه اصلاح طلبها دارند ازش بد میگن؟!
سرباز
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ارمان میخاد انتقام مناظره تاریخی ۸۸ رو بگیره. کور خونده
Iran, Islamic Republic of
و سوم تیر
Romania
آن مناظره کشور را از ورطه سقوط و هلاکت نجات داد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موافقم از سقوط نجات داد چون با اون مناظره مردم فهمیدن تو مملکت چه خبره
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد .با اين جو سازيها چيزي از محبوبيت دكتر كم نميشود
Iran, Islamic Republic of
شما باید از همین کامنتها بفهمید که اکثریت جامعه حامی احمدی نژاد هستند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تا زمانی که خودشو به دست بعضی اطرافیهاش نداده بود الحق والانصاف خوب کار کرد و کارهای بزرگی انجام داد ولی رفته رفته به راهی رفت که انشاالله خدا نجاتش بده ؛ و جز تعدادقلیلی دیگه کسی قبولش نداره.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تا زمانی که به طور علنا با ثروت وقدرت درگیر نشده بود به این شدت تحت فشار قرار نگرفت
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد فعلا داره راه خطا میره خدا هدایتش کنه و اگه قابل هدایت نیست .....
صادق
Iran, Islamic Republic of
ایشان یکی از مقاماتی است که با توجه به تمام اشتباهاتی که داشتند خدماتی را هم به قشر ضعیف جامعه داشتند و حداقل روحیه اشرافی گری مقامات فعلی را نداشتند.
امین
United States
خاسته اصلی معترضان واقعی (نه مزدوران سلطنت طلب و منافق) محاکمه ...فریدون ... هستن به جرم دروغگویی استخدام فامیلها در نهاد ریاست جمهوری اختلاس و..
Iran, Islamic Republic of
اون چنتا نقطه چین اسم کیا بوده که فیلتر کردین؟؟؟؟
واقعا باور کنیم شما هم مث همه مردم ایران از برادران بزرگوار میترسین؟
Iran, Islamic Republic of
خب نقطه چین میزارن چونکه مجبورن.. دوست دارین جهان نیوز ههههههم....
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم دولت وتیم ایشان عرضه ای برای حل مشکلات ندارند دنبال مقصر میگردند ودیواری کوتاهتر از ایشون بیدا نکردند بابا 4سال اولتون گذشت تا کی میخواهید با این خزعبلات باسخگوی خرابکاریها وندانم کاریهایتون باشید ملت را چی فرض کردید .
Iran, Islamic Republic of
جه کسی پاسخگوی ثروت بر باد رفته کشور عزیزمان ایران و فقیر تر شدن مردم کشور است چه کسانی از اعمال ایشان حمایت کردند و برای چه اجازه داده نمیشود که ایشان و کسانی که از کنار تصمیمات صد در صد اشتباه ایشان صاحب ثروتهای نجومی شده اند محاکمه شوند
سرور
Iran, Islamic Republic of
بیدار شو عموجان صحبت در مورد احمدی نژاد بود نه روحانی.شما که اصرار داری همه وصله های دولت روحانی را هم به محمود بچسبانی.سال دیگر حتما حذف یارانه را هم می خواهی به وی الصاق کنی.یواشتر!
Iran, Islamic Republic of
تو چرا با محاکمه کردن مفسدان مخالفی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز شما مشکلی با محاکمه احمدی نژاد داری ؟لطفا صریح جواب بده. جواب فلسفی و روشنفکری نده لطفا
Iran, Islamic Republic of
نه اصلا مشکلی نداره ولی احتمالا مثل شما شرط داره.
شرطشم اینه که دادگاه علنی نباشه
گفتم حالا که بعد از سایت دولت بهار اولین سایتی هستید که نظرات را منتشر کردید برای شما یک کاری کرده باشم و به جاتون جواب بدم
Iran, Islamic Republic of
۱- اگر غربیها مدفوع خودشان را بخورند، روشنفکر جماعت همان را با کارد و چنگال و عشق میخورد تا شیکتر و الگانس‌تر! باشد.
۲- در قاموس ایرانی، روشنفکر=هرزه مادی و معنوی.
۳-بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام خامنه‌ای در آخرین دیدار با دولت احمدی نژاد؛ که بعد از تمام قرشمال‌بازیهای انحراف و خانه نشینی و...؛ برای ترکیدن از حسد و دق کردن عده‌ای کافیست.
Iran, Islamic Republic of
واااي شماها را كي پس انداخته كه اينقدر دريده و بي اصل و نسب هستيد
البته از طرفداراي احمدي نژاد انتظاري بيشتر نيس
Iran, Islamic Republic of
البته این نظر ایشون از نگاه من اشتباه بود ولی خوب در مقایسه با ادبیات دشمنان احمدی نژاد( مثل همین نظر شما) که باید به ایشون نوبل ادبی داد
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا که شما نمونه اخلاق افلاطونی هستید و ظاهرا شما پیش انداخته اند!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ای روستایی، بی سواد، بی شناسنامه، برو به جهنم
البته ادبیات بنده نیست، ادبیات رییس جمهور محترمه
Iran, Islamic Republic of
هر دو سر این دعوا باطلن. اصلاح طلبان وطنفروش با اصل انقلاب مخالفن، و احمدی نژاد که خدمات زیادی در ریاست جمهوری داشت امروز به یک دیکتاتور قدرت طلب تبدیل شده. خدا هر دو گروه رو لعنت کنه که بین مردم تفرقه ایجاد میکنن.
انسان با انصاف نه خدمات احمدی نژاد رو نفی میکنه، نه اشتباهاتشو توجیه میکنه، و نه انحرافات امروزشو تایید میکنه.
Iran, Islamic Republic of
دیکتاتور؟؟؟؟!!!
قدرت طلب؟؟؟؟!!
احمدی نژاد؟؟؟؟!!
مزاح می فرمایید برادر عزیز؟
بالاخره یک دیکشنری ای چیزی ای توی این مملکت پیدا می شود که آدم از رویش بخواندتعریف دیکتاتور و قدرت طلب رو!
کسی که از زمان ریاست جمهوری تا الان وسط مردمه و دستشون رو می بوسه ، و با همه اصحاب قدرت از هر جناحی سرشاخ و درگیره ، از زمین و آسمون براش آتیش می ریزن و سازش نمی کنه ، دیکتاتور و قدرت طلبه؟
عجب!
Iran, Islamic Republic of
آدمی که با همه سرشاخه رو بایست به رانپزشک سپرد؛تائید میکنم که ایشون نزدیک به 6 سال بسیار خوب کار کرد و زحمت کشید ولی کم کم به بیراهه رفت وکارهای امروزش قابل دفاع نیست
Iran, Islamic Republic of
بله با همه اصحاب قدرت سرشاخه!
به روانپزشک که سهله ، دادگاه حضرات فلان و بهمان که سهله ، اعدامش هم کنید ، با جماعت قدرت طلب و بیگانه از مردم سرشاخه ؛ ولو بلغ ما بلغ . اساسا اگر با اشراف سرشاخ نبود که احمدی نژاد نبود؛ میشد یک نفری مثل صدها رییس دیگه!
اما درباره انصاف نشان دادنتون به این که فرمودیدی نزدیک به شش سال خوب کار کرد، عجالتا دیدار پایانی دولت دهم و دیدار هفته دولت سال 91 با حضرت آقا رو یک ملاحظه ای بفرمایید . آنجا سخن از هشت سال است!
و نکته آخر
چه کسی گفته شما از کارهای امروز احمدی نژاددفاع کنید؟ خودش زبان دارد و با واضح ترین عبارات دارد حرفهایش را می زند؛ ملت هم می شنود و قضاوت می کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلب ها همشون ... هستن
Iran, Islamic Republic of
هر چی بدبختی میکشیم از سیاست های غلط دوران کارگزاران و اصلاحات است که در دولت روحانی هم ادامه پیدا کرد.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
آرمان یه تحلیل مفت نوشت شماها چرا اونوتوسایتتون زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مثلا میخواستین مسئولیت گریزی اصلاح طلبا رو تحلیل کنین ؟راه های بهتری بود .از الآن تا روز قیامت میگوییم ودر روز قیامت هم خدمت امام وشهدا میگوییم که:احمدی نژاد دوسال آخرش هم مثل شش سال اولش بود مثل همه انسانهای معمولی ونه معصوم که ممکن اخطاست ولی در مقام ریاست جمهور اسلامی حقیقتا از سه رئیس جمهور بعد از 68(مغروق استخر!!!،پناهنده به آل سعودوکدخدا پرست) یک سرو گردن انقلابی تر.
عوامل تفاوت دوسال آخر
1- ارائه تئوری از طرف شیمون پرز
2- لبیک مغروق استخر وافسادطلبان واجرای این تئوری با استفاده از ثوت ورسانه
3- بی بصیرتی وتحجر اصول سواران که مورد سوم از دو مورد قبلی ضربه های کشنده تری بر دوسال آخر دولت دکتر احمدی نژاد وارد ساخت.
پاسخ ما به همه اراجیفی که روزنامه ها وسایتهای خود فروخته (اصلاح طلبان)وخود عمار پندا ر(اصولگرایان) همین است وبارها وبارها هم تکرار خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت. حالا اینا ما تا از احمدی نژاد در مقابل ظلم قوا و صدا و سیما می گیم فکر می کنند که ما عقل و دین و اخرتمون رو فدای محمود کردیم. نه جونم شما یک ادم حسابی که رای مردم را داشته باشه رو کن بعد انقدر دنبال لجن مال کردن احمدی نژاد باشید
Iran, Islamic Republic of
جهان جان خوب اینا هم که همون حرف شما و فرمانده محترم را گفتند که.
نکند شما هم از چیزی فرار می کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری که به دادمحرومان رسید و تنها رئیس جمهوری که در زمان خودش بیشترین اشتغال زایی انجام شد و تمام راههای کشور به بزرگ راه تبدیل گشت مثل بزرگراه شیراز -اصفهان و یا شیراز بندعباس و غیره و از سال 88تا سال 92 با ساخت دو میلیون مسکن در قالب مسکن مهر و خود مالکی حدود 10میلیون شغل ایجاد کرد که با تعطیلی ساخت و سازها این ده میلیون به بیکاران کشور اضافه شد.
Iran, Islamic Republic of
تعداد شاغلین کشور در پایان دوره خاتمی برابر تعداد شاغلین پایان دوره احمدی نژاد است و این یعنی اشتغال صفر در دوره ی احمدی نژاد...! تمام شاخص های اقتصادی در دوره ی احمدی نژاد فاجعه بار است...!از خواب بیدار شوید...!
Iran, Islamic Republic of
اینو از جهانگیری یاد گرفتی؟
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری تخصصش گذاشتن تخم لق سیاسی است دیگه!!
چطور این محاسبات تخیلی رو انجام دادی ، شاخص محاسبه چی بوده یعنی بازنشسته نبوده ؟!
من خودم در اواخر دولت ایشان دهم سرکار خصوصی و حقوق اداره کاری رفتم سال 89 ..... یعنی باز هم صفره ؟!
Iran, Islamic Republic of
فقط طرح مسکن مهر 2 میلیون اشتغال ایجاد کرده بود و ضریب جینی در دولت دهم با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها کاهش یافت و فاصله طبقاتی و فقر کم شد.
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن هفتاد درصد جامعه احمدی نژاد را میخواهند انشالله رییس جمهور 1400 احمدی نژاده و هر کسی جلوی او بایسته با هفتاد درصد مردم ایران طرفه
Iran, Islamic Republic of
خدا میدنه هردو مرتبه به آقای احمدی نژاد رای دادم ولی این رو مطمئنم ایشون دیگه صلاحیت نداره بیخود تنش درس نکنید
Iran, Islamic Republic of
تو دروغگو هستی و همون وقت هم به احمدی نژاد رای ندادی چون تفکر باندهای قدرت و ثروت را داری
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
البته مشروط بر اینکه شاخصهای آمارگیری را تغییر ندهید. هر دولتی برای بالا بردن آمار اشتغال، شاخصها را تغییر می دهد. آخه یک ساعت کار در هفته اشتغال میشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پس جناب عالی این ادعا رو نفی می کنید که ایشون 800 هزار نفر از دوستان و فامیلهاشون رو در اون هشت سال به استخدام رسمی قطعی دولت درآوردن؟!
Iran, Islamic Republic of
یک کمی فکر کن ببین 000 800 عدد بزرگیه ها ؛ شباهت به دروغ شاخدار میده.
Iran, Islamic Republic of
جونم واست بگه عزیز دل
این وجیزه رو در پاسخ آن عزیزی نوشتم که ادعا کرده بود تعداد شاغلین در پایان دولت جناب خاتمی دوبرابر شاغلین در پایان دولت احمدی نژاد است ؛ انگار فقط اوشان به این جور آمارها دسترسی دارند و بقیه زبانم لال ....
و دروغ شاخدار استخدام 800 هزار نفر از فک و فامیلش در هشت سال رو هم عزیزان رییس و وزیر و وکیلی از همفکران همین عزیزی که بحث شاغلین دوبرابر رو مطرح کردند، پخش کردند.
بالاخره تکلیف ما عوام الناس باید معلوم بشه یا نه؟ یعنی حتی 800 هزار ادعایی هم نتونسته عدد شاغلین رو از نصف شاغلین دولت جناب خاتمی بالاتر بکشه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پسر من درهمان سالها استخدام شد نه از اقوام احمدی هستیم ونه از دوستان او ویکبار هم او را از نزدیک ندیده ایم در امتحان کتبی شرکت کرد وقبول شد نه جبهه رفتیم ونه وابستگی به نهادی ویا جای دیگری داریم خدا عزت احمدی را زیادکند وشما دوست عزیز درقضاوتتان جانب انصاف را رعایت کن
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینطور نبود اینقدر به او ظلم نکنید، وبرای خودتون گناه جمع نکنید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این محاکمه یه فرصت خوب برای افشاگری های حدید احمدی نژاد می باشد.
Iran, Islamic Republic of
او در دادگاه افکار عمومی محاکمه شده است و بر اشرافیت و تزویر پیروز شد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سالهای ساله که داره لیست مفسدین اقتصادی را رو میکنه بنظر اگه چیزی داشت تا حالا 100 باره روکرده بود؛ آیشون طاقت نداره یک حرفی داشته باشه و اونو نگه.
بهار ایرانی
چی بگه :رفسنجانی:مهدی،محسن،فائزه،یاسر-ناطق نوری وپسران،جاسبی وفرزندان،کرباسچی بهمراه خانواده ،قبه وخانواده نوبخت وپسر هفتیر کشش تویه دانشکده علوم پایه رشت وخانواده ...،لاریجانی :صادق،علی،وهمه خانوده اینا، خاتمی ودخترش در اتریش،خانم ابتکار وشوهر فرزند در آمریکا،روحانی وخانه چند ده میلیاردی، آیت ا.. موسوی خوئینی ها،سلطان شکر،حداد عادل با بودجه چند ده میلیاردی، انصاری وسید حسن با بودجه چند ده میلیاردی دولت....و..................................فعلا"بسه
United States
چهارصد بار هم که لیست مفسدین را منتشر کنه ولی اراده ای برای برخورد با اونها وجود نداشته باشه باز هم هیچ اتفاقی نمیافته.
مشکل اینجاست که احمدی نژاد فقط رئیس قوه مجریه بود. گرچه همین مسئولیتم بطور کامل نداشت
رحیم
واقعا درود بر احمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد عزیز مدافع پابرهنه ها و ضعیفان بوده و هست و بقیه فقط شعارش را دادندو یا الان هم دارند شعار می دهند. علی برکت الله.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
پیوند اصلاح طلبان و اصولگرایان به همراه شیمون پرز و تمام رسانه های بیگانه در یک نقطه جوش به نام محمود احمدی نژاد خیلی وقته اتفاق افتاده!!! پیوندتان مبارک آقایون!!! چه اینکه دلیل پوشش این خبر توسط سایت مغرض جهان هم به همین دلیله که بدش نمیاد احمدی نژاد رو به هر بهانه تخریب کنه!!!
و این اتفاق بزرگ و بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی یکی از دلایل بر حق بودن احمدی نژاده...
Iran, Islamic Republic of
داداش شيمون پرز خيلي وقته كاره اي نيست و مرده
اينقدر حرف هاي دو زاري نزن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
حقیقت تلخه و پذیرشش تلخ تر...
حالا چرا اینقدر عصبانی شدی؟!! جواب داری بده...
Iran, Islamic Republic of
البته موافق برحق بودن احمدی نژاد نیستم ولی خداییش اصولگرانماها و اصلاح طلبان بسیار ظالمانه در موردش نظر میدن. خدمات و خطاهای احمدی نژآد را باید با هم دید.
جهان نیوز هم واقعا غیرمنصفانه راجع به احمدی نژاد، خبر کار می کنه.
به نظر من اگر بخواهیم به احمدی نژاد وزن خبری بدیم، اینقدرها هم مهم نیست ولی خرابکاریها و تخلفات دولت وزن بالای خبری داره که پشت این خبرها پنهان می شه و باید جهان نیوز به خاطر رسالت خبری اش این مطلب را در نظر داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
این حرف اصلا درست نیست احمدی نژاد زده تو جاده خاکی پس حمایت از او یعنی اشتباه
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه اصلاحات و اصولگرا تو اسفالتن ها!
Iran, Islamic Republic of
آب در هاون چه کوبیدیم باز؟ ... نغمه با گوش کران کردیم ساز!!!
روی آب تند با موی قلم ... طرح کردیم از دری تا نیمه باز
با محبت در کنار گرگ ها ... سفره بنهادیم بی هر احتراز
عاقبت این مار رسمش چیره شد ... سهم گردن ها همان بودی که کاز
از برای حفظ کرسی کلک ... فعل ماضی همچنان در اعتزاز
علی
: وقتی بخواهند کسی را خراب کنند اگر با هر ترفندی نتونند در نهایت متوسل به نزدیکترین افراد که آن فرد برایش احترام و یا ارزشی دارد میشوند . خب آقای احمدی نژاد انصافا" از هر جهت برای کشور زحمت کشیدند و نظام ما نظامی است که اصالتا" باید مدافع مسلمانان و طبقه ضعیف کشور و دنیا باشد کار ایشان آیا اگر انصاف به خرج دهید در این جهت نبوده ( توجه به قشر محرم جامعه از هر لحاظ ، استکبار ستریزی ، مبارزه با فساد و طبقه اشرافی ، تغییر و نوآوری در صنعت و خودباوری و اتکا به جوانان میهن اسلامی در حوزه نفت - گاز - هسته ای - راه برق -حمل و نقل وووووو..و این همه هجمه تاوان این کارها و توجه ایشان به مردمی است که که می بایست از فقر و تسلت اشراف و طاغوتیان رهایی می یافتندولی.....هیچ فردی معصوم نیست مگر ائمه معصومین(س) .آقای احمدی نژاد فقط نمی تواند چگونه مطالبات مردم را بیان کند و گر نه از همه مسولین از ابتدای انقلاب تا کنون بهترین خدمت را داشته است . جالب است به جای برخورد با مفسدان چند هزار میلیاردی و سردسته آشوبگران داخلی ( اصلاح طلبان) و خارج نشینها دنبال گل آلود گردن فضای جامعه برای فرار از پاسخگویی به عدم کفایت درمدیریت ، عدم نظارت بر فسادها ، عدم نظارت بر صدور مجوز تاسیس موسسات اعتباری و عدم جلوگیری از فعالیت آنان که منجر به بروز نارضایتی و سوء استفاده شد.وووو....دنبال ..... هستند.
100
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تمام شد وبه تاریخ پیوست.طرفداران جریان انحرافی هرچقدر دوست دارید منفی بدید ولی حقیقت تغییری نمی کنه.البته که حرف روزنامه های زنجیری اعتباری نداره.و اتفاقا بهترین تنبیه برای احمدی نژاد بایکوت کردنشه.احمدی نژاد برای اینکه در حاشیه نباشه حاضر هرکاری کنه به قول مقام معظم رهبری حتی از سنگ پرت کردن وشکستن شیشه هم ابابی نداره.بنابراین کشوندنش به دادگاه دقیقا به نفعشه.بهترین کار اینه که بی محلی بهش بشه.خودشم خوب می دونه که هرگز دیگه صلاحیتش برای هیچ انتخابات مهمی تایید نمی شه.و نهایت لطفی هم که می شد درحقش کرد همین عضوییت درمجمع تشخیص مصلحت بود وبس. بنابراین بازی دو قطبی کردن جامعه و ایجاد محبوبیت کاذب برای احمدی نژاد کاملا غلطه.گرچه شواهد داره نشون می ده پشت پرده بین عناصر فتنه و انحراف هماهنگی هایی هست.الانم این تیترهای روزنامه های زنجیره ای بدون دلیل نوشته نشده.شاید ظاهرش علیه احمدی نژاد باشه اما دراصل هدفش در متن نگه داشتن اونه.ولی فایده ای نداره.افراد با بصیرت دست هردو جریانو خوندن.هم فتنه وهم انحراف. اگه احمدی نژاد هرکاری قرار بود بکنه همون ۸ سال بسش بود.به قول آیت الله علم الهدی ریاست جمهوری بیش از ۸ سال یعنی ایجاد دیکتاتوری.باید گردش قدرت در جامعه باشه.
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس حرف حساب هواداران احمدی نژاد اینه که دادگاه بقایی مشایی یا هر مجرم دیگه ای علنی برگزار بشه تا اونوقت گنهکار از بیگناه معلوم بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پس فانون اساسی چی میگه علم الهدی باید قانون اساسی رااصلاح کند همانطور که رفسنجانی نخست وزیری را به معاون اول رئیس جمهور تبدیل کرد
United States
منظورتون راس فتنه۹۶ بود دیگه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد جایی که میسوزه آب بریز
Iran, Islamic Republic of
ببین خودت بجای بایکوت کردن داری می نویسی. پس نمیشه بایکوتش کرد رفیق
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس میگه گردش قدرت باید صورت بگیره خنده داره. برادر اینو چرا به ژنرال نفتیتون اقای زنگنه نمیگی؟
Iran, Islamic Republic of
1- مطلب دوسه روز پیش همین سایت جهان نیوز رو بخون که سعی کرده بود اغتشاشات رو به احمدی نژاد و مشایی نسبت بده؛ بنابراین خیلی به تحلیلت درباره تیترهای روزنامه ه ای زنجیره ای اعتماد نکن . چون حضرت اسحق خان جهانگیری به درستی در مجلس فرمودند که : همه باهمیم!
2- سلمنا ؛ بهش بی اعتنایی کنید؛ به دادگاه هم نکشونیدش؛ بایکوتش کنید. به دادستان دیوان محاسبات و غیره هم بفرمایید بایکوت کنند؛ به فارس و مشرق و جهان هم بفرمایید بایکوت کنند. بفرمایید دیگه!
United Kingdom
به قول رهبر معظم:بسم الله آقایان!محاکمه کنید!
Iran, Islamic Republic of
بسم الله آقایان پررو...
ناشناس
با سلام به همه دوستان اگر آقایان از ژن خوبی بر خوردارندیا حقوق های میلیاردی گرفته اندو حقشان بوده است در حمایت از این دولت بنویسند والا نه رکود وتورم حسن خان خوب است و نه گنده گویی های محمود خان که مشکلات به بار آورد.
Canada
مرد فقط احمدی نژاد
محمد
Iran, Islamic Republic of
درودبراحمدی نژادقدرت طلبان وثروتمندان علیه احمدی نژاد.
علی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا براصلاح طلبان خوارج فعلا اداره حکومت دستشان است ولی این بی وجدانها عرضه کار ندارند دنبال حاشیه سازی بودند و هستند چون این تنها کارشان است بی دینها
منصور
Iran, Islamic Republic of
فرض کنید که آقای احمدی نژاد چنین کار غلطی کرد و چنان کار درستی نمود، ما که امروز پرچم مدیریت را در دست گرفتیم حتما خود را توانمند دانستیم، چرا وقتیکه مطلع بودید نمی توانید به قول خودتان کشور آسیب دیده را مدیریت کنید، بر صندلی مدیریت چرا تکیه زدید. چرا در برابر سوداگران و عوامل مخرب بر اقتصاد کشور مبارزه نکردید؟ چرا بر علیه نزدیکان و مسببین فساد اقتصادی کشور مبارزه نکردید؟ برای رونق اقتصادی کشور چه کردید؟ چه مدت بانگاه ها منتظر تسهیلات شما ماندند و چه تعداد واحدهای تولیدی تعطیل شدند؟ خودمان هم خیلی مقصر هستیم ولش کنیم جناح بندی ها را، بچسبید خدمت به مردم را، خدمت به تمام کسانیکه برای تولید ناخالص داخلی آستین بالا زدند. بنده می گویم، ملت ما اگر پرتقال یا سیب یا گلابی ته سورتی باغ داران ما را استفاده بکنند بهتر است تا اینکه میوه های درشت خارجی را که با خروج دلار وارد کشور می شوند را مصرف کنند. ما واردات زده هستیم، مدیران ما سوداگر پرور هستند، قاچاق پرور هستند. ما یخچال بی کیفیت تولید داخل را بایستی فشار بیاریم و کمک کنیم تا بسمت کیفیت برود و مردم هم آن را خریداری کنند، جلوی واردات نیز گرفته شود. اینجاست کارخانه دار سود می کند، بدهی می پردازد، اشتغال خود را حفظ یا زیاد می کند و مملکت، دارای ذخایر ارزی بیشتری می گردد.
Iran, Islamic Republic of
فعلاً که جهان نیوز جان خوشحال تر از همه شمایید از این تئوری کثیف سعودی ها و العربیه
کیه که ندونه جریان های سیاسی انحصار طلب چپ و راست ، بساطشان در زمان احمدی نژاد گل گرفته شد و از بازگشت آن مرد شبانه روز کابوس می بینند؟
تنها توده های مستضعف مردم اند که با بازگشت آن مرد ، زمستان سردشان به بهاری دل انگیز تبدیل خواهد شد
پس طبیعیست که جهان نیوز و روزنامه های زنجیره ای که معلوم نیست از که پول می گیرند و این چرندیات را به خورد ملت می دهند ،، از بازگشت آن مرد بهراسند!
Iran, Islamic Republic of
یک تار موی احمدی نژاد به میلیونها پیرمرد پولدار وجاسوس استعمار ارزش دارد.
Iran, Islamic Republic of
با رویکرد غیرمنصفانه و حتی فرصت طلبانه و گاهی موذیانه جهان نیوز در قبال احمدی نژاد مخالفم
ولی احمدی نژاد دیگر برنمی گردد چون متاسفانه دو سال آخر ریاست جمهوری را به جای توجه به توده های مردمی؛ به افرادی چون بقایی و مشایی بها داد و موجب روی کار آمدن گروه بدتری همچون دولت روحانی شد. الان هم با موضع گیری های شبه اپوزیسیون، بیشترین خدمت را به دشمنان خودش یعنی اصلاح طلبان و بیشترین بدی را در حق دوستانش یعنی توده های مردمی می کند.
ولی از صمیم قلب آرزو می کنم که به دامان ولی فقیه و نظام اسلامی بازگردند و عاقبت بخیر شوند انشالله.
محمد
Iran, Islamic Republic of
هركاري بكنيد بازهم اكثريت مردم رهبري ، اصلاح طلبان و نظام را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
رهبری و نظام با اصلاح طلبان؟؟؟؟؟ جک نگو مومن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
داداش تحلیل کاملا غلط اصول گرایان و اصلاح طلبان باهم در حال دفن شدن و سپرده شدن به زباله دان تاریخ هستند.....
امروز تفکر احمدی نژادیسم در جامعه نهادینه شده که خط سوم انقلاب واقعی ۵۷را تعیین میکند...و صدای عدالت طلبی،خواسته های واقعی مردم و ارزش‌های انقلابی و انسانی فقط از تفکر احمدی نژادیسم خارج می‌شود ..
درود خدا بر احمدی نژاد و تفکر مردمی احمدی نژادیسم
United States
و نرید ان من علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین
از پارس آباد
Iran, Islamic Republic of
همیشه دروغ می نویسند
جک
Iran, Islamic Republic of
متاسفم جهان نیوز اصلاح طلبان آدمای کثیفی مثه خاتمی وکروبی وموسوی را با اینهمه خیانت و....اینقد بهشون بها وابهت میده ولی یه آدم پاک ومظلومی مثه احمدی نژاد را اینقد تخریب میکنید .مگه همه شما نبودید که مثه مگس دور شیرینی حلقه میزدید حالا چرا تخریب.خدا به فریادتون برسه لطفا انتشار کنید
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. احمدی نژاد امیر کبیــــــــــــر ایران است. زنده باد ایران زنده باد دولت بهار
ali
Iran, Islamic Republic of
شما حالا دیگه چرا اینقدر سنگ احمدی نژاد را سینه میزنید کی میخواهید بفهمید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر علی تو چی فهمیدی که بقیه نفهمیدن؟
Iran, Islamic Republic of
5 ساله دولت روحانی و طرفدارانش مشکلاتشان را گردن احمدی نژاد می اندازند در صورتی که 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد یکی ازبهترین ریاست جمهوریها در طول انقلاب بوده
Iran, Islamic Republic of
اخیرا هم گفته شده مشکل 800سال آینده هم تقصیر احمدی نژاد است ببینید باچه آدم هایی سرکار داریم نمی دانم اگر احمدی نژاد نبود می خواستند گناه کم کاری وضعف خودرا گردن چه کسی بیندازند
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترینها نه! در واقع بهترین دوران بوده...
البته نه بهترین رییس جمهور بلکه بهترین دولت به ویژه دولت نهم...
United States
به نظر من دولت دهم به مراتب بهتر از نهم بود
Iran, Islamic Republic of
ظلم و ستم و دروغ به ملت تا چه حد؟! ملت دارند از شیوه اقتصادی (نه شیوه سیاسی) دولت نهم و دهم (نه شخص رئیس دولت) دفاع می کنند و آن روش را راه نجات کشور میدانند و راه نجات طبقات مستضعف میدانند یک عده سیر که از گرسنه خبر ندارد آمده اند مسکن مهر را زیر سوال بردند و یارانه را زیر سوال بردند و غیره. مگر یادمان رفته همین سیم کارت10 هزار تومانی را قبل از احمدی نژاد میدادند 850 هزار تومان؟!
Iran, Islamic Republic of
از سایت وزین جهان نیوز انتظار نداریم. نباید شما دشمنی شخصی خود با احمدی نژاد را اینجا بکشانید و به مردم نشان بدهید زیرا به ضرر سایت است. مردم از قطع یارانه ای که احمدی نژاد داده ناراحت هستند شما دارید برعکس القا میکنید...
Iran, Islamic Republic of
یکی بپرسه حالا که کشور سازمان برنامه و بودجه دارد چقدر ذخیره کرده اید؟!
United States
دمت گرم
به این میگن جواب دندان شکن
البته این پیرمردهای پیزوری هنوز هم دارن از ته مونده بشقاب احمدی نژاد میخورن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک آدم کم ظرفیتی است که همه او را می شناسیم باید کسانی محاکمه شوند و در پیشگاه مردم پاسخگو باشند که احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند وبر کشور تحمیل نمودند.
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه شماها خیلی ظرفیت دارید!
جواد
Iran, Islamic Republic of
باسلام.از روز ازل تا به ابد هرچه قصورهست همه تقصیر احمدی نژاد است.واقعا دولتی که برای قشر متوسط ومحروم به پایین جامعه زحمت کشیدوکار کردو زیر بار هیچ باجی وفشارداخلی وخارجی نرفت دکتراحمدی نژادبودوبه آنچه میگفت عمل می کرد.حرف از ساده زیستی میزد خودش همینطور ساده زیست زندگی کردو در میان عامه مردم موند.میگفت عدالت تا جایی که تونست عدالت را اجرا کردوهمینطور مبارزه با استکبار و مو.ارد دیگر...,آقای دکتر احمدی نژاد درمیان قلبهاست لذا روز به روز بر محبوبیتش افزوده میشودبه فضل الهی.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جنگ جهانی اول و دوم و جنگ قادیسیه هم تقصیره احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
اقا مهدی جنگهای صلیبی رو یادت رفته نگفتی
Iran, Islamic Republic of
این اصلاحطلبان و اصولگرایان تا احمدی نژاد را اعدام نکنند آرام نمی نشینند
Iran, Islamic Republic of
اگه میتونستن اعدام کنن تا حالا صدبار اعدام کرده بودن .اینا سی ساله چنته زدن رو بیت المال . خون مردمو کردن تو شیشه البته منظور اصلاح طلبان و دارو دسته اش هستن چون فقط اونها این مدت را در قدرت بودند. دوران موسوی .دو دوره هاشمی . دو دوره خاتمی و الان هم دو دوره روحانی
عمار
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ماجرا را وارونه جلوه میدهند 30سال از حاکمیت (دولت) دست اصلاح طلبان بوده وسنگ بنای همه چیز من جمله اقتصاد را خودشان بنا نهادند (بغیر از دو دوره دکتر محمود)یعنی میخواهند تمام مشکلات کشور که خودشان مسببش بودند را به گردن یکنفر انداخته وخود را پاک جلوه دهند .واین یعنی آخر رندی ونامردی.
البته دکتر هم اشکالاتی داشته اما به اندازه اصلاح طلبان هرگز نبوده بلکه منشا بساری از خدمات بوده که آنها در 30سال دولت خود نبوده اند.
مدعیان اصلاحات بجای پاسخگویی در مقابل اعمال 30ساله خود فرار به جلو را ترجیح داده وبدنبال طلبکاری ومن نبودم دستم بود هستند.
اینها بجای طلبکاری باید پاسخگوی عدم مدیریت وعدم تدبیرشان در امور کشور اعم از فرهنگ واقتصاد باشند که با بی تدبیری چه برسرکشور آوردند .
وهرگاه که نوبت پاسخگویی شد تمام مشکلات را به گردن نظام انداختند وخود طلبکار شدند!!!!!!!!!
بسیاری از مدیران کشور حتی توان اداره یک سوپر مارکت را هم ندارند اما به جهت ژن خوب وآقا زادگی ووابستگی خوب مدیریت کلان کشور را بعهده گرفته اند که نتیجه اش را همگان میدانند.
احمدی نژاد اگه معرفت داشت بخاط اقا هیچی نمی گفت اینهمه اقا خودشو برای این مرد هزینه کرد اما این اقا چه کرد در مقابل اینهمه بزرگی اقا
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم شاید آقا هم از ایشان هنوز راضی باشند .وحرف دل ایشان را می زنند.
kazem
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکردم یه بار هم جهان نیوز به دفاع از احمدی نژاد بپردازه
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد خیلی مرد هستی همیشه با تو هستیم .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز پیامارو دست کاری نکن
نسترن
United States
نمیدونم چرا دوستان یادشون رفته گرانی زمان آقای احمدی نژاد رو از موضوع گوجه فرنگی که بگذریم درست مثل تخم مرغ الان با این تفاوت که بنظرم آقای روحانی هم باید میگفت تخم مرغ تو محله ما ارزونه و ما این موضوع رو دست میگرفتم و میخندیدیم و یادم میرفت گرونیه. دوره آقای احمدی نژاد مستاجر بودم الان هم مستاجرم یادم هست چطوری رهن خونه ها دو برابر شد الان هم ثابت نمونده ولی به فاجعه اون سالها نمیرسه
کاشکی منصفانه قضاوت کنیم
سرباز
Iran, Islamic Republic of
نسترن خانم منصفانه قضاوت کنیم. احمدی نژاد زغال سیاه. اما یه سوال:ایا الان چرخ اقتصاد همراه با چرخ سانتریفیوژ میچرخه؟
احمد
United Kingdom
معجزه هزاره سوم و كسي كه هاله نور داره را محاكمه ؟
اجازه بدين جهانيان از ايشون براي مديريت جهاني استفاده كنند اگر شما قدرشون رونمي دانين !
Iran, Islamic Republic of
منتظر مسکن اجتماعی اقای اخوندی بمون تا صاحبخونه شی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
مرد باشید و محاکمه علنی کنید
Iran, Islamic Republic of
تاثیر سیاست های خائنانه احمدی نژاد تادهها سال برتمام بخش های کشور نموددارد. همانگونه که سیاست های رژیم شاه هنوز آثارش باقی است.پس مظلوم نمایی واشک تمساح برای احمدی نژاد همراهی با جریان فتنه گر می باشد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دلسوز مردم بود - شاید بعضی اطرافیانش خلاف کردن ولی مگر در زمان روحانی خلاف نمیکنن؟ آقازاده ها و برادران مقامات در چه کاری هستند .
Iran, Islamic Republic of
معنای واقعی ومصداق واقعی رفتارهای اصلاح طلبان، یعنی بی دینی ،بی حجابی ،بی تقوایی، ضداستقلال وفرهنگ اسلامی وایرانی ،وطن فروشی وبیگانه پرستی وآمریکا ستایی واروپاستایی وخودباختگی وبی هنری درمقابل بیگانه های چپاولگرواستعمارگر،
هرآدم لاابالی وبی دین وتقوا وکثیف ضداخلاقی وخائن ونوکربیگانه وضدفرهنگ ودیانت وانقلاب درزیرچادرشیطانی اصلاح طلبان جامی گیرداگراندک کسانی باظاهرمذهبی درذیل این گروه خائن ووطن فروش وبی دین وتقوی اصلاح طلبی دروغین قرارگیردوادعای دین بکنددروغی بیش نیست ویک کارمنافقانه است.آدم دیندارو آخوند و روحانی واقعی ومخلص که بابی حجاب وبی عفت وبی دین و وطن فروش وبیگانه پرست وضددین وایمان وبی تقوای وضدانقلاب وارزش های انقلابی ، پیوندپیدا نمی کند.بی حیایی وبی حجابی باعفت وپاکدامنی، استقلال طلبی واستکبارستیزی باخودباختگی ونوکری بیگانه ،پاکی وصداقت وایمان وتقوی باگناه ومعصیت وفرهنگ بیگانه، به هیچ وجه قابل جمع نیستند