جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۹۱

احمدی نژاد مقصر مشکلات ۸قرن آینده کشور است

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 579535
این روزنامه اصلاح طلب در مصاحبه با دکتر عبدالحسین ساسان که با موضع هدفمندی یارانه ها انجام داده است احمدی نژاد را بخاطر هدفمند کردن یارانه ها عامل مشکلات کشور در هشت قرن آینده دانست.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در شماره روز یکشنبه خود با انتشار مطلبی احمدی نژاد را عامل مشکلات هشت قرن آینده ایران نامید.
 
روزنامه اصلاح طلب: احمدی نژاد مقصر مشکلات هشت قرن آینده کشور است

این روزنامه اصلاح طلب در مصاحبه با دکتر عبدالحسین ساسان که با موضع هدفمندی یارانه ها انجام داده است  احمدی نژاد را بخاطر هدفمند کردن یارانه ها عامل مشکلات کشور در هشت قرن آینده دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رامین
Iran, Islamic Republic of
واقعا که این تئورسین های افساد طلب اسباب خنده مردم هستند چه سریال طنزی میشه ساخت از اینا
دکتر ساسان دارای مدرک دکترای گاوچرانی از یالقوز آباد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من فکر کردم طنزه دیدم نه ظاهرا ادمهایی که شعور مردم رو نادیده می گیرند و حماقت خودشون رو به بقیه تعمیم مدهند زیاد هستند.
Iran, Islamic Republic of
سلام
جای ناراحتی ندارد
ماهم تیتر بزنیم روحانی مسئوول ایجاد زلزله واشوب تا انتهای تاریخ ایران...
حرفهای ازروی سیری بهتر ازاین نمی شودومخاطب باید عاقل باشد...
ومادرچند جهت باید له وعلیه اقامحمود باشیم ...
جالبه...
یاعلی
Canada
دوست عزیز در آمد دولت آیشان از فروش نفت و گاز مبلغی بیشتر ۸۰۰میلیارد دلار بوده است و اگر ایشان سازمان برنامه و بودجه را با لجاجت خواص خود تعطیل نمیکرد میتوانستیم با ذخیره بیشتر از۶۵۰میلیارد دلار از در آمدهای نفتی اکنون بطور کامل ریشه فقر و بیکاری را در کشور ریشه کن کنیم ولی در پایان دولت آیشان نه ذخیره ای برای دولت بعدی باقی نگذاشتند بلاکه ۷۰۰هزار میلیارد تومان بدهی بجا گذاشتند و نزدیک به ۱۰۰هزار میلیارد تومان معوقات بانکی و بیکار شدن سالانه بیش از یک میلیون نفر ایرانی شدند چرا بیخود با حرفهای بچه گانه فرار رو به جلو میکنید چه کسی پاسخگو ثروت بر باد رفته مردم است
Iran, Islamic Republic of
شما خسته نشدید از این امار سازیها؟!× هشت سال دولت احمدی نژاد مردم حقوق نمیگرفتند وامور کشور با باد هوا میچرخید ؟ساختن مسکن مهر وجاده وامورات اموزش وپرورش و دانشگاهها همینطوری بدون هزینه گذشت؟ نفت خودبه خود استخراج میشد وهزینه نداشت؟! همه این پول توی کشور خرج شد ومثل این دولت پول نفت نشد طرح تحول سلامت بره تو جیب پزشکان یا فیش حقوق نجومی تو جیب وزرا ومشاورین معاونین ودفاترشون ! نشد حق اوقات فراغت فرزندان تو جیب صفدر حسینی تا با اون دخترش رو بفرسته مجلس وتنها حرفی که دخترش این مدت زده دفاع از حقوق نجومی باباجون باشه !جمع کنید بساط گرد وخاک کردن که اون دولت بد بود وخودتون جیبتون رو پشت این گردوخاک پرکنید!
Iran, Islamic Republic of
خخخخه معوقه بانکی مال این دولته که اختلاص 16000میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان رو معوقه بانکی حساب میکنه.قاطی نکن داداش!
حامد
Iran, Islamic Republic of
این پول ها صرف مردم و مناطق مختلف کشور شد. اگر می ماند امروز هزینه حقوق و اختلاس های نجومی می شد
رامیـــــن
United Arab Emirates
دوست عزیز و گرامی صرف اینکه معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری تبدیل به سازمان برنامه و بودجه شده دردی دوا نمیکنه و به نوعی بازی با کلمات و الفاظ هست.در مورد قسمت دوم نظر جنابعالی هم عرض کنم که درآمدهای دولت از آزادسازی حامل های انرژی سه برابر شده به طوری که درآمد حاصل از آزادسازی قیمت‌ها بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومان است و تنها نیمی از آن که ۳۸ هزار میلیارد تومان است به مردم به صورت نقدی پرداخت شده است یعنی هر ماه ۳۷ هزار میلیارد تومن پول برای دولت نسبتا محترم شما از محل حاملهای انرژی پول باقی می ماند حال شما چطور میگید خزانه خالیه؟
خواهشا" دروغهاي دولت را تكرار نكن كه اين روزها دستش رو شده و كسي اين حرفهاي صدمن يه غاز را نمي پذيره.
Iran, Islamic Republic of
اين قدر به خودتان زحمت ندهيد براي تخريب احمدي نژاد يه نظرسنجي توي جامعه انجام بديد تا ببينيد چند درصد جامعه حامي احمدي نژاد هستند اما وقني نتيجه را ديديد ديگه خفه شيد
محمد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم، مگر دولت هزینه ندارد؟ مگر نباید حقوق کارمند و کارگرش بدهد؟ چرا با اعداد بازی می کنید؟ فقط درآمد را بیان می کنید، ولی از هزینه ها حرفرنمی زنید...
محمود
Iran, Islamic Republic of
با یک حساب سرانگشتی می توان به دروغ بزرگ 800 میلیارد دلار درآمد نفتی دوران احمدی نژاد ساخته و پرداخته جریان فاسد موسوم به اصلاح طلب که وطن فروشی را هم در کارنامه خود دارند پی برد. حداکثر فروش نفت ایران روزانه دو میلیون و دویست هزار بشکه بوده است. قیمت آن از 50 دلار در سال اول شروع شده و به حدود 110 دلار رسیده و مجددا به 70 دلار بازگشته است (با جستجو در شبکه می توان دید که تنها کمتر از 6 ماه نفت چیزی بیش از 110 دلار بوده و موضوع 140 دلار فقط برای یک روز آنهم نفت برنت بوده است). دو سال آخر بدلیل تحریم نفتی فروش نفت به یک سوم کاهش یافت و پول آنهم بدلیل تحریم بانکی در خارج بلوکه شد.میانگین قیمت نفت در این دوران 70 دلار بوده است که در خوش بینانه ترین وضع درآمد روزانه می شودحدود 150 میلیون دلار و در سال 56 میلیارد دلار و در 6 سال 340 میلیارد دلار. اگر 400 میلیارد دلار هم در نظر بگیریم می شود نصف. بنابراین دروغ دیگران را به این راحتی قبول نفرمائید. بنده در دانشگاه شاغل هستم و شاهد رشد بسیار چشمگیر تولید علم کشور طی آن مدت بودم از رتبه 40 در شروع دولت نهم به 16 در پایان آن و آن بخاطر حمایتهای مالی وسیع بود که الان نیست و در 5 سال گذشته رتبه علمی اگر بدتر نشده اصلا بهبود نیافته است. همان دولت وام ازدواج 10 میلیونی و مسکن 20 میلیونی را داد و این دولت فقط قسطهای آنرا دریافت می کند. منصف باشیم.
Iran, Islamic Republic of
والله
Iran, Islamic Republic of
از دوستانی که این جور کامنت ها را می خوانند، اگر حوصله تحقیق دارند، خواهش می کنم ، متن مذاکرات مجلس شورای اسلامی در زمان رای اعتماد به کابینه یازدهم را بخوانند . نمایندگان حامی دولت اعتدال همان موقع این بحث درآمدهای عجیب و غریب را کلید زده بودند . در همان دو سه جلسه رای اعتماد، رقمهای اعلامی 250 میلیارد دلار بود ،400 میلیارد دلار هم بود . بعد که دولت اعتدال کارش را شروع کرد و رفت توی فاز "تقصیر ز احمدی نژاده" - از همون گزارش صد روزه!- یواش یواش مبلغ فوق به 600 میلیارد دلار، 700 میلیارد دلار، 750 میلیارد دلار و سرانجام از لسان مبارک جناب معاون اول به رقم 800 میلیارد دلار صعود پیدا کرد .
راجع به 700 هزار میلیارد تومان بدهی فعلا چیزی نمی شه گفت؛ وقتی فرق بدهی با تعهد پروژه های عمرانی معلوم نیست! راجع به 100 هزار میلیارد بدهی معوق هم چیزی نمی شه گفت؛ وقتی سه بار لیست سیصد نفره بدهکاران بانکی برای دستگاه قضایی می فرستی ، اول می گن لیستی نرسیده، بعد که با شماره دفتر ارسال می کنی، دادستان کل وقت و وزیر معزول اطلاعات می گه لیست سیاسی بوده، و سرانجام هم مجلس معزز اصولگرای نهم ، در ایکی ثانیه قانون استمهال بدهکاران بانکی تصویب می کنه و همزمان رییس محترمش نسبت به اقتصاد رابین هودی تذکر شدیداللحن می ده!
اما بیکار شدن سالانه یک میلیون نفرش خیلی جالب انگیزناکه . یعنی در هشت سال هشت میلیون نفر به آمار بیکاری کشور اضافه شده بود. یعنی بیشتر از ده درصد جمعیت کل کشور - نه افراد در سن اشتغال- بیکار بودن!
ای خدا قربونت برم . اگر علم آمار اختراع نمی شد، بشریت چه سرنوشتی داشت؟!
صادق
Iran, Islamic Republic of
باید به این آقایون و همفکرهاشون عرض کنیم اگر این هدفمندی بد بود چرا این همه سال اقدامی نکردید؟ چندسال است دولت دست شما و همفکرهای شماست . این هم بگویم خدمتتون شما در دوران سازندگی و دوران اصلاحات از پولی که بابت یارانه ها در بودجه هایتان منظور می کردید چه گلی به سر مردم زدید که با هدفمندشدن آن از کیسه شما رفته ؟ لطفا درباره این سوال توضیح دهید.
Iran, Islamic Republic of
دوست عریز در اول دولت ایشان قیمت نفت سر به اسمان گذاشت بر اثر جنگهای منطقه ولی در دولتهای قبل فروش نفت بسیار قیمت پایینی داشت و نمیشد ذخیره ای زیاد برای ان در نظر گرفت
Iran, Islamic Republic of
نفت گرون شد عزیزجان ،درست .ولی وقتی نفت گرون میشه ،بقیه چیزها منجمله کالاهای وارداتی وهزینه ها هم بالا میره.الان بنزین هنوز اسمشه که ممکنه گرون بشه ،قیمتها شروع کرد به بالا رفتن.انوقت هم همینطور.تعصب اینطوری چشم ادمو میبنده که افتاب رو هم انکار میکنه.
Iran, Islamic Republic of
مثلا سال 84، 86 یا 87 قیمت فروش هر بشکه نفت اوپک چقدر بوده؟!
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم توهین نکنید (تا مرد تا سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد) بزار اینها خودشونو نشون بدن . ایشان در دوره ساسانیان فیکس شدن
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
از انقراض دایناسورها تا قیام قیامت

اصلاح طلب: تقصیر احمدی نژاده!
Iran, Islamic Republic of
احتمال نمیدی شاید 764 سال دیگه مشکلاتش تموم بشه ؟!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب - اصولگرا: تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
شما از آب گل آلود ماهی نگیر.
اصولگرایان هیچوقت نگفتن تقصیر احمدی نژاده، بلکه میگن امروز احمدی نژاد منحرفه. در 8 سال دولت احمدی نژاد، هرجا به مردم خدمت کرد، اصولگرایان ازش حمایت کردن. امروز که داره به مردم خیانت میکنه جلوش واستادن.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان بیجا کردن با تو و اصلاح طلبا
Iran, Islamic Republic of
خفه شو توهین نکن به صولگرایان
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگو برادرم
هر چهره اصولگرا رو که راجع به این بنده خدا حرف زده، رصد کنی، کم کمش گفته شش سال اولش خوب بود، بعد منحرف شد . مردترهاشون هم - اونایی که صادقانه چاکر و مخلص حضرت استوانه(صاحب یادگاری : جریان انحرافی!) هستند- گفته ان : دولت نهمش خوب بود، اما تو دولت دهم منحرف شد .
حالا لطیفه "مردم جلوش واستادن" بماند!!
Iran, Islamic Republic of
لايه ازون رو يادت رفت!
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان بقول قدما:
داغ دلی بس است برای قبیله ای.
Iran, Islamic Republic of
برای شما سخت است قبول این مسپله چون روزی او معجزه هزاره سوم بود ولی باور کنید ۸ سال خرابکاری احمدی نژاد ده ها سال سال وقت میبرد تا کشور خلاص شود و ما به سال 84 برگردیم
سرور
Iran, Islamic Republic of
وای! دیگه چی پرفسور؟
حذف یارانه را که ننجون معروف هم بلد بود انجام دهد.
دولت روحانی می خواست از پول گران کردن بنزین بودجه عمرانی سال دیگر را آن هم با 7 درصد انقباض تامین کند.با وضع بوجود آمده در سال دیگر اشتغال منفی خواهد شد.می فهمید؟
حالا شما بند کنید به احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
هر وقت دولت آقای روحانی کم می آورد و یا می خواهد سر مردم را به خاطر بی تدبیریها و ناامیدی ها گرم کند، از غولی به نام احمدی نژاد بهره می برد.
به زودی آش این دولت چنان شور خواهد شد که خودشان نیز اعتراض خواهند کرد...
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد همين الان هم براي ملت ايران معجزه است
آي كيو! معجزه هزاره سوم امثال تو هستن كه عليرغم مشاهده گندكاريها و غارتگريهاي نوچه ها و اطرافيان شيخ اكبر هاشمي ,باز هم با سواري دادن مجدد به اين جماعت سياست زده و سياست باز قدرت طلب كه اينروزها اكثرشون زير بيرقي بنام اصلاح طلبي و برخي شون هم زير بيرق اصلوگرايي سينه مي زنند, باعث و باني تحميل اينهمه بدبختي و فلاكت و عقب ماندگي ملت و كشور شده ايد.اگر شما جماعت در ايام انتخابات به آن شكل مفتضح و مسخره جوگير نميشدين و با سوت و كف زدنهاي الكي امثال محمد خاتمي فتنه گر و شيخ حسن روحاني حراف بي عمل را كه كعبه آمالشان خلاصه شده در اروپا و آمريكا , انتخاب نمي كردين و براي كرسي بسيار مهم مجلس شوراي اسلامي نماينده فله اي و كيلويي اسهال طلب و اصولچرا انتخاب نمي كردين ,الآن اين وضع آشفته و اين همه بي عدالتي و چپاول بيت المال توسط مفتخورهايي كه ذخيره نظام هم نام گرفته اند!! را شاهد نبوديم.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این دولت نشون داد که میشه در عرض چند دقیقه با بتون کردن دستاوردهای هسته ای، به سال 84 برگشت.
انحرافات احمدی نژاد باعث نمیشه که دهها خدمت و پیشرفتی که در دولتش انجام شد از یاد ببریم.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا وقت رای جمع کردن میگین :100روزه درستش میکنم !
Iran, Islamic Republic of
پس چرا روحانی موقع انتخابات امسال تا یارانه اموات رو هم داشت وصل میکرد؟!
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز من چرا هشتصد سال !
دولت میونه در عرض ۸ دقیقه تمام یارانه ها رو قطع کنه !
زحمت نیست بگیر بعدش قیمت‌های آب و برق و گاز و بنزین و ... رو هم که به هوای یارانه پیزوری چندین برابر کرده به جای اول برگردد !
حساب بی حساب !!
Iran, Islamic Republic of
در عوض بايد سالي 75 هزار مليارد تومان قبل از تقسيم بودجه به جيب شركت هاي آب، برق، گاز و شركت فرآورده هاي نفتي و ... بريزد.
Iran, Islamic Republic of
بریزه به جيب شركت هاي آب، برق، گاز و شركت فرآورده هاي نفتي و ... بهتر از اینه که بریزه جیب خان داداش رییس جمهور و داداش جون معاون رییس جمهور و صفدر و کفتر و ....
Iran, Islamic Republic of
وقتی نوبخت از یک بچه 11 ساله به عنوان نابغه علمی که غول های خودرو سازی دنیا برای همکاری باهاش درخواست دادند، تقدیر می کنه!،
چه توقعی از این مغزهای علیل دارید که این طور حرف های فکاهی و مطرح نکنند.
واقعا تا کی این زرد نامه های توهین کننده به عقل مخاطب، قراره به اسم آزادی بیان فعالیت کنند؟
United States
آفرین ! دفیقا مثل اون مغز معیوبی که دختر شونزده ساله رو دانشمند هسته ای معرفی کرد ! یادته میگفت توی آشپز خونه شون با نیروی هسته ای آبگوشت بزباش میپزه ؟!
Iran, Islamic Republic of
فرقی نمی کنه
متوهمین اسمشون عوض میشه رسمشون عوض نمیشه
مغزهای معیوب رو نمیشه عطف به ما سبق کرد
همین ها ادعای خردمندی می کردند
بعد هاله نور روحانی که در آمد دیدیم باید احمدی نژاد مقابلش لنگ بندازه
فیلم هودج روحانی و دیدی با چه لذتی تعریف میکنه؟
همین نوبخت که امروز با این بچه 11 ساله عکس انداخته خدایگان خرافی خوندن دولت قبل نبود؟
داستان رمال آقای خاتمی که براش پیشگویی کرد کرسنت بهترین قرار داد تاریخ ایرانه رو شنیدی؟
Iran, Islamic Republic of
برتری احمدی نژاد نسبت به اینا این بود که رسانه نداشت
رفتار و اعمال اشتباهش با رسانه ها شاخ و برگ داده نمیشد و به خودش محدود بود. زیر سووال می رفت و مورد انتقاد قرار می گرفت
مثل بیمار سرما خورده ای بود که ماسک زده و بیماریش به خودش محدود شده
اما اینا مثل اون سرما خورده ای هستند که تو صورت همه عطسه می کنند
با رسانه های زردشون دنیا رو با وقاحت تمام آلوده کردند.
و بیماران جدید مثل شما فقط از اون ها با ارجاع به گذشته دفاع می کنند و گرنه انتقادی که نمی کنید چون دموکراسی قبیله ای از میگرن هم بدتره و بهش گرفتارید.
Iran, Islamic Republic of
اون شونزده ساله بود حداقل دبیرستانی بود ای ۱۱ ساله است
Iran, Islamic Republic of
1- احمدی نژاد سن اون دختر خانم رو نگفت ؛ این عزیز از خودش درآورده.
2- آبگوشت بزباش رو احمدی نژاد نگفت ؛ جناب ترکان گفت
3- زنی را می شناسم به نام ماری کوری ؛ نه توی آشپزخانه بلکه توی زیرزمین خانه اش آنقدر آزمایشات هسته ای انجام داد که سرانجام عنصری به نام رادیوم را کشف کرد و به نام خودش و همسر جوانش پیر کوری ثبت شد!
Iran, Islamic Republic of
حالا دختر شونزده ساله رو نمی دونم
اما
قبل از ظهور فردی به نام احمدی نژاد در تاریخ سیاسی ایران، توی تاریخ علم به ما گفت بودند چندصدسال قبل در یک کشور اروپایی ، یک خانم جوانی زندگی می کرده به اسم ماری کوری. ایشون به همراه شوهرشون که اسمش پیر کوری بوده ، زیر زمین خانه شان را به یک آزمایشگاه تبدیل کردن و بعد از آزمایشات بسیار، ماده کشف کردن که اسمش هست رادیوم . به علت شدت تشعشعات این ماده عجیب، شوهر اون خانم در جوانی فوت می کنه. خودش هم که به برکت این کشف بزرگ مشهور میشه و حتی در سفر به آمریکا کلیدطلایی نیویورک رو از شهردار وقت اون شهر هدیه می گیره، اواخر عمرش کور میشه .
اما بعد
دروغ خیلی بده
احمدی نژاد کی گفت دختره آبگوشت بزباش می پزه؟ آبگوشت بزباش برند مشاور محترم رییس جمهور دولت تدبیرو امیده!!
Iran, Islamic Republic of
ساخته شدن و بدنيا آمدن ...مغزهاي تحليل... اصلاح طلبها هم نتيجه زحمات شبانه دكتر احمدي نژاد است!
سرباز
Iran, Islamic Republic of
عجب تئوری داده. نگرانشم هاروارد بیاد از دستمون بقاپش ببرش
Iran, Islamic Republic of
امروز 17 دی ماه است. سالروز کسی که محبوبیت و پهلوانیش نزد مردم باعث شد که خائنین و کینه ورزان و حسودان طاقت نیاوردن و...
تاریخ در حال تکرار است... زنده باد احمدی نژاد مردی از جنس عشق
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد بهترين رييس جمهور تاريخ ايران .همين الان بيش از هفتاد درصد مردم ايران حامي احمدي نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
البته شش سال اول دولتش ،فقط اینطوری بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
اینکه می گویند نباید گزک به دست دشمنان دهیم ،همین است .اصولگرایان واقعی باید تا 8 قرن آینده به آقایان سواری بدهند . فقط یک موج بنیان کن می تواند این میدان تاخت و تاز را نابود کند حقیقتا امروز به یک امیر کبیر در عرصه ی خدمت گزاری و مالیدن دهان یاوه گویان نیاز داریم.
Iran, Islamic Republic of
باید 800 سال تاوان اشغال سفارت آمریکا توسط اصلاح طلبان را بدهیم. اشغالی که هزینه های جبران ناپذیر مانند جنگ تحمیلی و تحریم بر کشور و انقلاب عزیز تحمیل کرد.
Iran, Islamic Republic of
کاملا واضحه این اظهارات از روی ترس از انتخاب دوباره احمدی نژاد توسط مردم است
Iran, Islamic Republic of
جهانیوز نمی خواهد دست از دشمنی با احمدی نژار را بردارد ؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان
United Kingdom
امثال اینا تکلیفشون روشنه.ظلم بزرگو امثال شما جهان نیوزیا در حق احمدی نژاد و ملت کردین.جرات داشتین میذاشتین میومد تو انتخابات.نامه های رفقاتون به شورای نگهبانو یادمون نرفته که گفته بودن مبادا تایید صلاحیتش کنید!و حاج آقا رییسیتون اون کاریکاتور مردمی بودن!
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه جهانیوز:
احمدی نژاد را باید بزنیم اگرچه درکنار برخی اصلاح طلبان وطن فروش قرار بگیریم
مجید
Iran, Islamic Republic of
سیب تولیدی امسال باغداران را دور ریختند دولت امسال دستور دادبرای تنظیم بازار میوه شب عید سیب وارد کنند دولت احمدی نژاد مقصر است .....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تقصیر احمدی نژاد این بود که چهره واقعی اصلاح طلبان و اصولگراها رو برای مردم رو کرد و الان این مانع شده تا بدون در نظر گرفتن مردم نتوانند هیچ غ... کنند.
واین برایش گران تمام شد!!!!
United Arab Emirates
میگن دروغ هر چی بزرگتر باور کردنش راخت تر
میترا بابایی
Iran, Islamic Republic of
و دروغگو هر چه بزرگتر
این مثلا دکتری داره؟ استاد دانشگاه هستند ایشون؟
واقعاً ناصرالدین شاه درست گفته همه چی مون باید به همه چی مون بیاد.
واقعا با این اساتید دانشگاه های ما دانشگاه های جهان سوم هم نیستند.
به این آقا باید گفت و ازش پرسید کدوم علمی تونسته 800 سال آینده را پیش بینی کنه؟
شما که در علم اقتصاد در حد پیش بینی صحیح دخل و خرج یک سال آینده ناتوانید و لایحه بودجه 97 رو مثل آب خوردن عوض می کنید؛
یا مثل گذشته گاهی ماه های ابتدای سال و با تنخواه اداره می کنید؛
یا خودتون اقرار می کنید درآمد نفت با پیش بینی هاتون هماهنگی نداشته،
وجداناً چطور از 800 سال آینده حرف می زنید؟
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم از نظریه پردازان اصلاح طلب برای اجرای استندآپ کمدی در تلویزیون استفاده بشه بهتره. چون خیلی استعداد طنزشون بالاست و خوب میتونن ملت رو بخندونن.
موجک
Iran, Islamic Republic of
واقعا" به این هم میگن دکتر. جماعتشون مسخره هستند. کاری به آقای احمدی نژاد ندارم این طرز فکر خیلی بی پایه است. ملت رو چی فکر کردی دکترررررررررر.
Iran, Islamic Republic of
بنظر من واکنش های اصلاح طلبان در این چند روز اخیر نشان می دهد که شاه مهر اصلی آشوبها خود اصلاح طلبان بودند و اهداف متعددی از این اغتشاشات داشتند.
بنظر من حتی حمایت آمریکا و اسرائیل و عربستان از این اغتشاشات با هماهنگی برخی اصلاح طلبان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
افتاب یزد مطمئنه که این آقا ...
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا روحانی_استعفا روحانی_استعفا روحانی_استعفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ان موقع تو بيا كشور را درستن كن اخه عمر تو عمر نوح است اهول
,وقتي سخن و نظر دروغ است پس هر گنده تر بهتر
شما در طول اين پنج كار هاي انجام شده را براي مردم بگو نه آمار ابكي
Iran, Islamic Republic of
این بابا سمبول یک تفکر است! اری چنین خواهد بود! سخره کار ساز است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی که تئو ریسین این فرقه از خدا بی خبر ساسان و امثال ساسان باشند عملکرد دولتی فشل و بدبخت عاجزو ناتوان نسبت به اداره مملکت وحل مشکلات مردم از این بهتر هم نخواهدشد مردم قدرشناس وباحیا وغیرتمند وشرافتند ایران هرگز خدمات دکتر احمدی نژاد و وزرای مردمی او وخیانت شما خائنین منافق صفت فراموش نخواهد
کرد به خدا سوگند شما نجومی بگیران فقط قصد ریاست برمردم وچپاول بیت المال دارید .
Iran, Islamic Republic of
اگر یارانه ها این همه مصیبت دارد چرا از حقوق های نجومی مدیران کم نشد؟ چرا در دولتی که یارانه 45 هزار تومنی را مصیبت می داند این همه مدیر نجومی داریم. حقوق مدیران را کم کنید بعد یارانه را قطع کنید.
Iran, Islamic Republic of
دارد آقاجان ، دارد ؛ چرا ندارد؟
مصیبت ندارد؟
سرانگشتی حساب کن
چهل و پنج هزار تومن نه ؛ ده هزار تومن . هفتاد میلیون نه ؛ پنجاه میلیون . بیست سال در نظر بگیر . ضرب کن . یه عددی به دست میاد . حساب کن یه همچو عددی تو اون بیست سال کجاها می رفته و خرج چه چیزهایی میشده .
اصلا همه حامل های انرژی رو بی خیال
دولت اول مرحوم هاشمی رفسنجانی قیمت مرغ رو آزاد کرد و قرار شد یارانه اش رو نقدی به مردم بده ؛ با سربرگ کوپن کالا . یک برج داد ؛ دیگه تمام . این یکی رو حساب کتاب کن ؛ ببین کجاها می رفته و خرج چه چیزهایی میشده.
مصیبت نداره خدایی؟!
Iran, Islamic Republic of
نوبل اقتصاد سال ۲۰۱۸ متعلق هست به پروفسور ابوالحسن ساسان فرام ایران.
Iran, Islamic Republic of
هرچه بوده، بسیاری را خانه دار کرد.
به عدالت سهم هر فرد ایرانی از نفت ملی را چه پولدار و چه فقیر پرداخت کرد که درستشم همینه اگه فردی پولدار هم باشه باید حقشو از یارانه ها داد تا خودش به هر نیازمندی خواست، بدهد و یا خودش بنویسه به من ندهید.
سهام عدالت را او راه انداخت.
حقوق بازنشسته ها را او ترمیم کرد.
شرکتیها را او استخدام کرد
هسته ای را او به اون سطح رساند
حیات خلوت آمریکا و استکبار را او بهم زد
جاده های بسیاری را او ساخت
و هزاران کار دیگر
Iran, Islamic Republic of
این گروه اصلاح طلب اول باید سلول های مغزی خودشون را اصلاح کنند واقعا چه کساتی ادعای مملکت داری می کنند
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ساسان برو همون کرسی اقتصاد و مالیه دانشگاه اصفهان رو بچسب و تئوری های اقتصادیت را به خورد دانشجویان مظلوم بده و بیش از حد واندازه خودت صحبت نکن که اسباب خنده بشی
Iran, Islamic Republic of
این عبدالحسین ساسان دکتر دام وطیور است ...
كاري با رفتار هاي حال حاضر احمدي نژاد ندارم . چون تقريبا مانند يك رواني عمل مي كند .
ولي مي خواهم اينمطب را روشن كنم مگر پولي كه به عنوان يارانه به كل مردم تعلق گرفت همان پولي نيست كه دولتها به يارانه بنزين مي دادند . بنزيني كه فقط براي سرمايه داران بود و توده مردم از ان استفاده اي نمي كردند چرا حالا كه قيمت حامل هاي انرژي آزاد شد و ياران آن بين مردم بطور عادلانه توزيع شد عده اي ناراحتند مگر همان يارانه بنزين نيست . اگر بنزين با يارانه توزيع مي شد و فقط سرمايه داران از آن استفاده مي كردند اين همه به ان حمله ميشد . قطعا نه
چرا ؟چون از اين ناراحتند كه حق مردم مستضعف پرداخت مي شود
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینا یعنی اگه تا800 سال دیگه هم سرکار موندن باز میخوان بگن دولت پیشین وپیشین وپیشین وقرنهای گذشته (فسیلی به نام احمدی نژاد )مقصره؟
بک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مگر در این مملکت چند نفر باید یارانه بگیرند؟ جمعیت ما درحدود 80 میلیون است 80 را اگر در 45500 تمان ضرب کنیم می شود ماهیانه 3640میلیون تومان و اگر انرا در 12 ماه ضرب کنیم می شود 43680میلیون تومان برای 80 میلیون نفر !!!!!!
در امد دولت از ازاد سازی حامل های انرژی بیش از 75 هزار میلیون تومان است که از مردم دریافت می کند و مبلغ 31320 هزار میلیون تومان ان که اضافه گرفته کجاست و خرج کجای این دولت می شود ؟!!!!!!
مگر همه 80 میلیون نفر یارانه می گیرند ؟
مگر امار پرداختی و تعداد افرادی که یارانه میگیرند و نمی گیرند مشخص نیست؟
مگر دولت اینقدر بی حساب و کتاب است ؟
مگر دولت تدبیر و امید نیست ؟
پاسخ : این دولت دقیقا می داند چقدر در امد بی حساب و کتاب دارد پس از این نمد برای خود گلیم های رنگارنگ بافته و از اسب خود پیاده نمی شود!!!!
و بخاری برای حساب کشی از دولت و یا طرح سوالی و یا استیضاحی و یا .......... در ان وجود ندارد چون وکلای ان رعیت دولت هستند و وامدار ان و به فکر مردم نبوده و نیستند !!
پس هدف از این بلبشویی در سازمان عریض و طویلی مثل یارانه ها برای ان است که امار و حساب و کتابی وجود ندارد و اگر هم دارد غیر شفاف است .
United Kingdom
جهان نیوز جان حرف دل شما رو زده عزیز دل برادر
هنوز یک روز از تحلیل صد من یه غازتان راجع به تقصیر احمدی نژاد در آشوب های اخیر نگذشته
تا دیر نشده از خواب غفلت بیدار شوید و همصدای شیمون پرز و دشمنان اسلام و انقلاب نباشید
به راستی چرا فتنه گران و صهیونیست ها و امریکایی ها و بی بی سی از احمدی نژاد نفرت دارند و جهان نیوز و برادر عزیزمان جناب زاکانی نیز حرف دل همین دشمنان را می زنند!!!
Iran, Islamic Republic of
شیمون پرز و بی بی سی و... از احمدی نژاد دیروز یعنی زمان ریاست جمهوریش نفرت داشتند که در خدمت آرمانهای انقلاب بود ولی امروز از ایشان و هر کسی که برای نظام و نهادهای درون نظام مشکل ایجاد کند به وجد می آیند خدمات دیروز احمدی نژاد انصافا قابل انکار نیست یارانه ،مسکن مهر سفرهای استانی و ...ولی احمدی نژاد متاسفانه اسیر باند مشایی و بقائی و... شد و در مقابل رهبر خیلی نرم وباظرافت گردنکشی نمود و الان دیگر مایه خوشحالی دشمنان است همانطور که اصلاح طلبان و دولت فعلی هم مایه خوشحالی دشمنان هستند. همفکران دیروز لطفا احساسات را کنار بگذارید و از خواب غفلت بیدار شوید و به صحبت اخیر رهبر عزیز که فرمودند کسانی که در حال حاضر یا در گذشته همه امکانات نظام را در دست داشته و یادارند حق ندارند نقش اپوزیسیون نظام را بازی کنند یعنی روحانی و احمدی نژاد و قبلی ها حق اپوزیسیون بازی ندارند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این منفی ها نشون می ده طرفداران فعلی احمدی نژاد اصلا متوجه تغییرات فکری احمدی نژاد از سال ۹۰ به بعد نیستند و با تعصب و بدون منطق از او حمایت می کنندو ساید عده ای اصلا حالا که او راهش را از رهبر معظم جدا کرده طرفدارش شده اند مثل کسانی که منتظری را مسخره می کردند ولی وقتی دیدند با امام زاویه پیدا کرد با فزصت طلبی طرفدارش شدند. و در این موضوع با طرفداران روحانی و خاتمی و موسوی و هاشمی مشترکند چون آنها هم بی منطقند. ما اصولگرایان عقد اخوت با کسی نبسته ایم و احساساتی هم عمل نمی کنیم هر کسی را تا وقتی در راه ولایت فقیه ببینیم از او حمایت می کنیم و به محض سرپیچی و تمرد از خط رهبر با او خداحافظی می کنیم
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتت کنه هاشمی جان
شما که اند بصیرتی و خالی از تعصب ان شاءالله
لطف کن تغییرات فکری احمدی نژاد از سال 90 به بعد را براساس مبانی مورد نظر امام و حضرت آقا ، به طور مستند ، بدون تحریف و غیرگزینشی برای ما - از بیان خودتان ، نه حضرات بصیرت پاش- تبیین و تشریح بفرمایید. تا بعد با هم بیشتر سخن بگوییم .
حامد
Iran, Islamic Republic of
به نظر او دچار مشکلی روحی و روانی است. این گونه سخنان نشان دهنده پریشان بودن ذهن اوست
Germany
اقتصاد دان یعنی یه چیزی مثل نمکدان؟
مرد حسابی مجلس تصویب کرد و قانون بود . نماینده ها که برگ چغندر نبودند. ضمن اینکه دیواری کوتاهتر از دیوار احمدی نژاد پیدا نکردید.
یاد داستان قلعه حیوانات میفتم که تمام تقصیرها با اسنوبال بود
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینها دیوانه شده اند!
Iran, Islamic Republic of
...