شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱۳۹

جای خالی هاشمی رفسنجانی در این روزها

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 579336
اصلاح‌طلبان بیش از اصولگرایان جای خالی آیت‌ا... را احساس می‌کنند چرا که در برهه‌های مختلف با تدابیر او توانستند موفقیت‌هایی کسب کنند
جای خالی هاشمی رفسنجانی در این روزها
گروه سیاسی جهان نيوز: : با نزدیک شدن به سالگرد وفات آیت الله هاشمی تعداد گزارش های تبلیغاتی درباره وی در میان رسانه های اصلاح طلب و حامیانش افزایش پبدا کرده است.

به گزارش جهان نيوز، روزنامه آرمان که به روزنامه خانوادگی هاشمی معروف هست، مدعی شده که اصولگرایان هم قائل به جای خالی آیت الله هاشمی در کشور هستند به‌ویژه آنگاه که با مشکلاتی مواجه می‌شوند! و می نویسد: " یک سال از درگذشت آیت‌ا...هاشمی می‌گذرد؛ یک سالی که هنوز هم باور آن سخت است و بارها این جمله که «کاش هاشمی بود» شنیده شد البته نه فقط از سوی اصلاح‌طلبان بلکه اصولگرایان حتی آنانی که در زمان حیات آیت‌ا... منتقد او بودند بیان شد. جای خالی آیت‌ا... به شدت احساس می‌شود. همان آیت‌اللهی که چپ و راست برایش معنا نداشت و تنها به منافع و مصالح ملی می‌اندیشید که همین سبب شد تا در یک سالی که از رحلتش گذشت، اصلاح‌طلب و اصولگرا بگویند «جای خالی‌اش» بسیار احساس می‌شود."

این روزنامه البته در ادامه معتقد است که اصلاح طلبان بیشتر از اصولگرایان جای خالی هاشمی را احساس می کنند و می نویسد: " اصلاح‌طلبان بیش از اصولگرایان جای خالی آیت‌ا... را احساس می‌کنند چرا که در برهه‌های مختلف با تدابیر او توانستند موفقیت‌هایی کسب کنند."

این گزارش تبلیغاتی در ادامه نیز با بازخوانی اظهارات برخی فعالین اصلاح طلب درباره وفات آیت الله هاشمی، می افزاید: " محمدرضا تابش در پاسخ به پرسشی درباره‌ فوت مرحوم آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و تاثیر آن بر ساختار سیاسی کشور گفت: «این اتفاقی بد و ناگوار بود؛ فقدان آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی امری تاسف انگیز است اما راهی که ملت انتخاب کرده است که همان راه حفظ اهداف و شعائر اسلامی بر پایه رای مردم است و از این جهت ساختار سیاسی تغییر چندانی نخواهد کرد.» محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس هم با بیان اینکه آیت‌ا... هاشمی شخصیت منحصربه‌فردی در انقلاب بوده و هیچ چیزی خلأ ایشان را پر نمی‌کند، گفت: آیت‌ا...هاشمی رفسنجانی برای خیلی از حوادث و وقایع سنگ صبور و لنگرگاه بود، در واقع مرد عبور از بحران‌ها و چالش‌ها بود. وی افزود: تاثیر فقدان وی در تحولات سیاسی دیده می‌شود به عنوان مثال یکی از جاهایی که این خلأ حس می‌شود مجمع تشخیص مصلحت نظام است؛ البته به طور کلی ایشان در هر جایی که حضور داشت، محور بود. همین طور در ابعاد بین‌المللی یا مساله فلسطین، آیت‌ا...هاشمی جزو پیشگامان بود. هاشمی الگویی ازشرح صدر، مدارا و نقدپذیری بود که همین وی‍ژگی‌ها را به مسئولان هم می‌توان توصیه کرد. قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند در مجلس تاکید دارد:«جای خالی مرحوم هاشمی رفسنجانی کاملا حس می‌شود. آن‌هم به دو دلیل؛ یکی بحث وفاق است که وقتی میزان تشتت را مشاهده می‌کنیم، جمع کننده‌ای وجود ندارد که بتواند این شیخوخیت را داشته باشد و همه را دور یک محور جمع کند. دوم اینکه ایشان مسائل مهم کشور را به‌گونه‌ای مدیریت می‌کرد و اجازه نمی‌داد که به نحو دیگری منتشر یا انعکاس پیدا کند لذا از این دو جهت جای خالی ایشان کاملا در عرصه سیاسی کشور احساس می‌شود.»"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدلی
Iran, Islamic Republic of
جای مرحوم هاشمی در این اغتشاشات 96 هم خالی است بنده خدا نیست تا به بچه هایش خط و ربط بدهد تا بک طرف اغتشاش را بگیرند و کمک اصلاح طلبان کنند البته اگر هاشمی بود شاید چند روز دلخوشی اصلاح طلبان بیشتر بوده و اغتشاشات چند روزی بیشتر دوام می آورد .
حسین
Netherlands
كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ
سرنوشت و عاقبت هاشمی ، عاقبت همه ماست. بیاموزیم که کاری نکنیم غرور و خود بزرگ بینی عاقبت را بخطر بیاندازد.
Iran, Islamic Republic of
روح ملکوتی فرمانده کل قوای امام خمینی حضرت آیت الله هاشمی شاد
حسین
Netherlands
تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ
Iran, Islamic Republic of
هاشمي بزرگ سياستمدار ايران كه هم در دوران مبارزه قبل از انقلاب و چه بعد از پيروزي انقلاب و چه در سمت فرماندهي كل قواي امام خميني و چه بعد از جنگ در دوران سازندگي نمونه بي نظيري از خود به جاي گذاشت و ملت ياد و خاطره اين بزرگ مرد را فراموش نخواهد كرد حالا بد خواهان هر چه ميخواهند بگويد
دروغگو
Iran, Islamic Republic of
فرماندهی که یک روز را در خط اول هیچ خط عملیاتی و در روز تک دشمن یا حمله ما حضور نداشت!
فرماندهی که حتی کارت پایان خدمت هم نداشت و دیدیم چگونه جام زهر را به امام تحمیل کرد و در سودای رهبری یا لااقل شورای رهبری بود اما استخر همه آرزوها را غرق کرد!
Iran, Islamic Republic of
قاط زدي برادر حد اقل از بزرگتراتم ميپرسيدي بهت ميگفتن هاشمي كي بود. اونوقت بهت بگن بيسواد بهت برميخوره
Iran, Islamic Republic of
شایدم حق داشته باشه شاید اون موقع به دنیا نیومده بود یا بجه بود چون امکان نداره کسی زمان جنگو یادش بیاد ولی هاشمی رو نه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در دهه هفتاد در دولت مرحوم هاشمی در قزوین و مشهد و چهاردانگه اغتشاشاتی صورت گرفت و چند نفر کشته شدند و اکنون همان وقایع با همان کابینه در حال تکرار است .
Germany
آدرس غلط نده تظاهرات مردم قزوین برای استان شدن بود در دهه ۷۰ که همون دهه ۷۰ استان شدن
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام خمینی فرمودند: مخالفان هاشمی بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.

و مدال افتخار بعدی برای آیت الله هاشمی به خاک سپرده شدن در کنار مولایش خمینی کبیر میباشد
Iran, Islamic Republic of
می خواستن آن مرحوم را در حرم امام رضا(ع) بخاک بسپارند اما از ترس مخالفان بسیارش مجبور شدند او را در حرم امام(ره)بخاک بسپارند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
همان امام خمینی رحمه الله فرمود ملاک حال فعلی افراد است و بعد در وصیتنامه اش نیز فرمود تعریفها و تمجیدهایش برای همان زمان خودش بوده الان باید در سال پایانی عمر هاشمی از رهبر انقلاب پرسید که نظر شما در مورد ایشان چه بوده ؟ زیرا الان ملاک درستی اعمال افراد دیگر نظرات امام نیست بلکه نظرات رهبر انقلاب است زیرا هر زمان اقتضائات خود را دارد
نهضت
Iran, Islamic Republic of
اما دیدیم نهضت زنده است اما هاشمی مرده است!
شک داری برو ببین!
Iran, Islamic Republic of
همين كه از هاشمي مطلب مينوسي و ميخواني معلومه هاشمي زنده است كه اگر مرده بود امروز مجبور نبودي ازش مطلب بنويس. و امام خميني بدون دليل چنين صحبتي در مورد هاشمي نميكنه
نهضت
Iran, Islamic Republic of
ما از هاشمی نگفتیم ، از تحریف فرمایش امام به نفع کسی گفتیم که حضرت اقا رهبرمون بخش" شهادت به اعمال هاشمی که برای خدا بود" را از نماز میتش حذف کرد!
افتاد!؟!
Iran, Islamic Republic of
مردم قدر شناس ایران همانطور که در مراسم تشییع آیت الله هاشمی اثبات کردند هرگز یاد و نام مبارزین و مجاهدین را فراموش نخواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
مردم اومده بودند جلوی گند زدن شماها رو بگیرن
Iran, Islamic Republic of
بهونه از اين بهتر پيدا نكردي؟ با خودت چند چندي برادر
United Arab Emirates
اینایی که از اکبر هاشمی رفسنجانی حمایت میکنند مطمئنا اکثرا از طبقه متوسط یا پایین جامعه از لحاظ اقتصادی هستند. اما خیلی جای تعجب داره و جای سوال، اونکه بورژوا و طرفدار سرمایه داری و سرمایه سالاری بود و به شماها اصلا اعتقادی نداشت. تو همین بحث یارانه ها میگفت دولت گدا پروری میکند. (البته خودشو دارو دسته اش اول از همه میگرفتند)، کمی فکر کنیم بعد طرفداری از یه شخص انجام بدیم.
نماز میت
Iran, Islamic Republic of
لطفا برو فایل تصویری و صوتی نماز میت آقا برای هاشمی را چند بار گوش کن و فراز شهادت بر اعمال هاشمی را که حضرت آقا عمدا حذف فرمود را توجه کن!
العاقل یکفی بالاشاره!
یا حق
Iran, Islamic Republic of
جاش خالی که تجربه سرکوب اعتراضات مردم به گرانی و فساد دولتش در دهه ۷۰ را به حسن منتقل کنه
شاید روحش منتقل کرده تجربیات را که اینهمه کشته شدن مردم بیگناه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جان اون مرحوم خالی بود چون اگر زنده بود اغتشاشات چندوزه تموم نمی شد!
سرور
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایانی اسمی که گفتند"کاش هاشمی بود" اصلا اصولگرا نیستند.کسانی مانند لاریجانی که زمانی از امام خمینی ره نقل قول اشتباه کردند"که انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است" دیدند که انقلاب قایل به شخص نیست.
Iran, Islamic Republic of
البته قایل به شخص نه قایم به شخص
Iran, Islamic Republic of
کلمه درست قائم است احتمالا نگارنده اول حرف همزه را نداشته و بجای آن حرف ی گذاشته . پس ملا لغتی نباشیم
Iran, Islamic Republic of
حالا که هاشمی نیست بچه هاش کجا ساندویچ میخورن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مخالفان هاشمی بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.

اگر کسی شک دارد میتواند به صحیفه نور مراجعه کند
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است امام خمینی(ره).
سرور
Iran, Islamic Republic of
من مراجعه کردم دروغ می گویی.
امام خمینی ره آن زمان فرمودند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.این حرف را علی لاریجانی در سال ۸۹ گفت.
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی فرمودند: مخالفان هاشمی بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است

امیدوارم دیگه ایراد نگیری برادر که برا خودتون بد میشه
Iran, Islamic Republic of
این واسه جریان ترور هاشمی توسط منافقین بود ربطی به موضع گیریهای هاشمی نداره امکان داره هاشمی موضع بگیره و امام هم با نظر ایشان مخالف باشه همچنانکه خود آن مرحوم در کتابهای خاطراتش این مسائل اختلاف نظر بین ایشان و امام را به صراحت اعلام میکنه مثل عزل منتظری و طرفداری ایشان از میر حسین ملعون
Iran, Islamic Republic of
پس بالاخره قبول کردی که حضرت امام این سخنانو به هاشمی گفته همینش خوبه و مثل دیگر برادران از بیخ و بن موضوعو انکار نمیکنی
امام فرمودند ميزان حال فعلي افراد است
مجمع تشخيص مصلحت نظام خودش يك كشور بود در كاخ سعد اباد با نزديك 300نفر از هم فكران تشكيلاتي .
با امكانات مجهز مدرن دنيا
سرور
Iran, Islamic Republic of
بازهم دروغ گفتی.
امام خمینی ره فرمودند:" بدخواهان بدانند ...."
مشکل این بود که هاشمی به خاطر خودمرکزی اش از سمت خیرخواهان انقلاب به سوی بدخواهان تمایل پیدا کرد.
بهرحال خدا رحمتش کند چون برای انقلاب زحمت زیادی کشید.
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام: بد خواهان بدانند هاشمي زنده است چون نهضت زنده است
اميدوارم تمام شك شبهه تون ديگه برطرف شده باشه
Iran, Islamic Republic of
امام راحل سلام الله علیه این مطلب را هم در وصیت نامه خود فرمودند که :
من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است.
Iran, Islamic Republic of
وقتي كسي تا آخرين لحظات امام با امام و در كنار امام باشه و كسيكه امام خميني فرماندهي كل قوا را به او بسپارد مطمئنا مورد تاييد بوده و آن سخنان هرگز خطاب به هاشمي نبوده و شما نميتواني اهانتهايتان به هاشمي را با اين استنادها جبران كني و در قيامت حرفي براي گفتن ندارين
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله شما در قیامت با خاندان هاشمی محشور بشوی .
Iran, Islamic Republic of
شما هم با دشمنان هاشمي محشور شو
Iran, Islamic Republic of
دوست داشتم قیافه مخالفای هاشمی رو وقتی اون جمعیت میلیونی رو در روز تشییع دیدن میدی و از اون بدتر وقتی در کنار حضرت امام خمینی به خاک سپرده شد بعضی از این برادرا در حال سکته بودن
United States
خدا رو شکر قبل از اینکه رابطه اش با ولی امر زمانش بطور کامل پاره شود از دنیا رفت و در نهایت با صبر و استغفار امام پرونده اش بسته شد تا شاید امید اندکی به آن دنیا داشته باشد....
عزیزم
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم بهتر بود می رفتی جنازه هاشمی را می دیدی ک چقد اسف بار بود و جرات نشان دادن چندانی پیدا نکرد!
Iran, Islamic Republic of
خيال ميكني جنازه شماها چه شكلي ميشه؟ يكم فكر كردي؟
اون کسانی که برای تشیع جنازه آمده بودند نه دوست دار وطرف دار هاشمی بودند بلکه کسانی بودند که برای عقده گشایی های خود این فرصت رو مناسب دیدند حتی خانواده هاشمی احترام جنازه پدر رو نگه نداشتند وبا ادا اطوارهای بچه گانه انحرافات ریشه ای افکار خود را نشان دادند
با هلی کوپتر همراه بچه ها به سد لتیان رفتیم بچه ها شروع کردندبه اسکی بازی روی آب من به بچه ها گفتم که من دیگه سنی ازم گذشته و این ورزشها مناسب سن من نیست البته بچه ها خیلی علاقه داشتند(خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی نقل به مضمون) قضات با خودتان
لطفا طر فداران آقای هاشمی پاسخ بدهند:
اشتباهات در روش باز سازی کشور بعد از جنگ با تبعیت از نسخه با نک جهانی پول
مانور تجمل مدیران
رسوخ روشنفکران غرب زده ای مثل سعید حجاریان در مرکز مطالعات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری مثل سعید حجاریان
سیاست های اقتصادی غلط که موجب تورم حدود 50 در صدی شد
رانت خواران وویژه خوارن و مافیای ثروت وقدرت
حزب دولتی کار گزاران و چمبره زندن بر گلو گاه های اقتصادی کشور
به باد فنا رفتن روحیه قناعت وترویج تجمل گرایی
و.... لطفا یکی جواب بده
Iran, Islamic Republic of
باز سازي كشوري جنگ زده و در حالي كه خزانه مملكت خالي بود و در تحريم همه جانبه از شرق و غرب بوديم شاهكاريست كه فقط از هاشمي برمي آمد حالا چند تا تازه از راه رسيده هر چه ميخواهند بگويند
آقای هاشمی امروز لیدر و کعبه آمال کسانی است که ثروت های هزار میلیاردی از طریق رانت وویژه خواری به هم زده اندایشان کسانی را به مضحکه گرفت ودلواپس خواند که بعد از چند سال بعد از ننگ نامه برجام صحت استدلال وحرفشان مشخص شده ومعلوم شده بالاخره اینکه می گفتند جان کری قول داده درست است یانه چه ساده اندیشانی ما درکشور مثل مرحوم هاشمی داشته والان داریم که روی قول جان کری حساب کرده بودند وا اسفا اندر ساده اندیشانه فکر کردن آقای هاشمی این بود که گفتند فردای کشور فردای موشکی نیست یا گفتند کشور آلمان بعد از جنگ بودجه نظامی خودرا قطع کرد وبه اقتصاد پرداخت تا پیشرفت کرد وقص علی هذا .....اگر وجدان دارید وحق طلب این سوتی های عجیب سیاسی آیا در حد واندازه مردی است که عمر خودرا در سیاست صرف کرده است.
Iran, Islamic Republic of
جمعیت میلیونی کجا بود ؟ حداکثر 10 هزار نفر برای تشییع جنازه آمده بودند.
Iran, Islamic Republic of
اگر دانشگاه تهران و خيابانهاي مملو اطراف آن فقط 10 هزار نفر گنجايش دارد حق با شماست. البته اگر اين تعداد را براي تجمع هاي ديگر هم همينگونه تخمين بزني
United States
نه بابا اشتباه کرده حدود شانزده میلیون و خورده ای میشد خودم شمردم توی خورده اش شک دارم
Iran, Islamic Republic of
با بودن هاشمی فتنه 88 حدود 8 ماه طول کشید الان که اون مرحوم نیست ریشه فتنه 8 روزه خشک شد
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دروغگو ؟!
Iran, Islamic Republic of
فته مخالفان دولت در کمتر ار 8 روز در هم شکست و دولت روحانی پابرجاتر و محکمتر شد
Iran, Islamic Republic of
مخالفان دولت؟!
رفقای گرمابه و گلستان فتنه 88 که با آشوبگران ( نه معترضین واقعی ) موافق بودند درانتخابات و پس ازآن یارویاوردولت بودند
نه عزیز معترضین واقعی که ازتنگی زندگی و معیشت به فغان آمده اند نه با دولت تعارف دارند نه با یاوران فتنه 88 و نه با هیچ جریان اشرافیگری دیگر
کمی فکر کنید یا اینکه خودرابه خواب نزنید
Iran, Islamic Republic of
معترض واقعی پرچم کشورشو آتیش نمیزنه این پنبه رو از گوشت خارج کن
Iran, Islamic Republic of
کی گفته اونا معترض واقعی بودن؟ شما و سرانتون اینو میگید که دولت و حامیانشو تطهیرکنید!
معترض واقعی یعنی افرادی که با شما شکم سیرها همدرد نیستند
Iran, Islamic Republic of
در سالگرد شان باید (کاخ فرح-کاخ سعداباد) بخصوص بخش استخر - سونا - جکوزی - محل حادثه را و هم چنین سد لتیان را به یاد روزهایی که موشک باران در تهران بود و ایشان برای حفاظت از جانشان به اتفاق خانواده و جت اسکی سواری به انجا تشریف می بردند باید همه را گلباران کنند .
Iran, Islamic Republic of
مناطق خوش آب و هوای شمال کشور مثل جواهر ده
هم هست
Iran, Islamic Republic of
طيب الله انفاسكم برادر ! خداوند اين حرفهاى مفت را ازتون قبول كنه ! همينطور از جهان نيوز و سايتهاى مشابه كه اينگونه مبتذل و وقيحانه يار و شاگرد امام خمينى رو تخريب ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بی​خبر بمیرد در درد خودپرستی
عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید
ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً جاشون خاليه، خصوصاً در مجمع تشخيص ، براى مثال رفتار جانشين محترمشون رو ببينيد ، آيا اون مرحوم حاضر بودند با داشتن چنين جايگاهى براى معالجه به خارج از كشور تشريف ببرند ؟!
United States
مگه استخر فرح چی از خارج کم داره ؟ بجاش گل پسرو فرستاد بره خارج تا آب از اسیاب بیفته
Iran, Islamic Republic of
بله خب چند بار برای درمان به کشورهای اروپایی رفتند میتوانید باز هم به کتب خاطرات ایشان مراجعه کنید
Iran, Islamic Republic of
واقعا"جاشون خالیه !! اگر در قید حیات بودند میگفتن اغتشاشات سال 88 دموکراتیک بود اما اغتشاشات امسال دموکراتیک نبود !!
مرصاد 88
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ناراحتند چون تقریبا دست خالی اومدن بیرون از اغتشاش
Iran, Islamic Republic of
تخم مرغ ارزان شد اغتشاشات بی نتیجه هم نبود.
United States
الان اون داره همه این افسادطلبها و اهل بیت ناخلفش رو لعنت میکنه و میگه کاش با طناب شما اینجا گیر نمیفتادم...
Iran, Islamic Republic of
تازگيها به عالم غيب هم مثل اينكه وصلين؟ بابا بس كنين اين جفنگياتو باعث خنده ميشي برادر
Iran, Islamic Republic of
اين نه تنها به عالم غيب وصلن بلكه قسيم النار و الجنته هم هستند خلاصه بگم عجيب قومين اين برادرا
Germany
...
22
Iran, Islamic Republic of
مگر قبلا چه کرده بود که حالا جایش خالی است
Iran, Islamic Republic of
تو که خواب بودی بازم برو بخواب چکار داری که قبلا چکار کرد لالا گوگولی
Iran, Islamic Republic of
لالا كوشولو
Iran, Islamic Republic of
دقیقا علت جمع شدن سریع اغتشاشات امسال ... بود!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
چه در حصر
چه در قصر
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر فتنه گر
چه در حصر
چه در قصر
Iran, Islamic Republic of
درکت میکنم برادر میدونم چه زجری میکشی بهت حق میدم دلبندم
Iran, Islamic Republic of
ما هم میدونم زجر بیشتری شماها میکشید که همیشه نقشه هاتون با بصیرت و اعمال قانون مردم انقلابی بر آب میشه
Iran, Islamic Republic of
شکست اغتشاشگران برای سرنگونی دولت بد جوری مخالفان دولتو بهم ریخته به هذیون گویی افتادن
Iran, Islamic Republic of
باز پیدات شد چرت گفتی
نمیبینی افسادطلبا هنگ کردن از عصباتیت و حتی راهپیمایی ضدفتنه مردمو‌ پوشش ندادن؟
Iran, Islamic Republic of
ناراحتي از شكست اغتشاشگران بد داغي رو دلتون گذاشت كه فراموش شدني نيست
جا خالی
Iran, Islamic Republic of
ماههای پیش رو با توجه تلاش امریکا برای دریافت سیگنال مثبت داخلی ، تحولات جدی را به نمایش خواهد گذاشت بویژه اگر قرار باشد ریل اقتصادی دولت همان گرانی ها باشد و مسئولین میلیلاردی ورانت خوار ونیز بستگان فاسد همچنان جولان بدهند!
باید منتظر ماند ودید که عاقبت این دولت با غرب بکجا میانجامد، اعتراضات جدید و تقاضای استعفای دولت یا تغییر جدی کابینه در حوزه اقتصادی یا عدم کفایت رئیس جمهور!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ناظر
Iran, Islamic Republic of
اگر بودند يه مقدار كار مشكل مي شود چون ايشان خيلي خيلي دموكراسي تر بودند
Iran, Islamic Republic of
پرویز کنون گمشد زان گم شده کمتر گو
زرین تره کو بر خوان رو "کم ترکوا" برخوان
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بعید است کسی ذلسوز مملکت باشد ورفتار ومنش ونقش هاشمی را در فتنه 88 دیده باشد وحالا ارزوکند که ای کاش هاشمی زنده بود
احمد
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله 19 دی ماه سال آینده نیز جای خالی باقی اصلاح طلبان عزیز حس شود تافضا قدری دراماتیک تر شود
Iran, Islamic Republic of
سال آینده دیگه اثری از مخالفای دولت نیست چون فتنه در هم شکست
Iran, Islamic Republic of
معلوم نبود که اقای هاشمی زنده بود مثل جریان فتنه 88 از فتنه 96 حمایت می کرد یا نه
Iran, Islamic Republic of
سال 88 دولتی بر سرکار بود که هاشمی مخالفش بود اما سال 96 دولتی بر سرکار است که هاشمی مدافعش بود .
Germany
بجاش علم الهدی مخالفشه
United States
و کلی مردم مظلوم که سر دولت داد میزنن بعد از این همه اردنگی دیگه از در خونه کدخدا و عمالش برگردین
Iran, Islamic Republic of
فته مخالفان دولت در کمتر ار 8 روز در هم شکست و پابرجاتر و محکمتر شد
Iran, Islamic Republic of
داداش صد دفعه این حرف رو بلغور کردی دیگه آخه..فتنه اخیر رو که بقول شما همین دلواپس ها با حضورشون در حماسه 9 و 14 دی جمع کردن وگرنه اصلاح طلب ها تو سوراخ موش بودن...انقدر دروغ گفتین خودتون هم باورتون شده...
Iran, Islamic Republic of
شما هم هزار دفعه كلماتتونو بلغور ميكنين مگه كسي هتون كار داره
Iran, Islamic Republic of
ما حق داريم هزار ده هزار صدهزار و ميليوها بار حرفامونو بلغور كنيم ولي شما فقط بايد يه بار حرف بزننين البته اون يه بارم ناچاريم بهتون اجازه بديم چون ما به بلنگوي يه طرفه عادت كرديم نميتونيم حرفي غير از حرف خودمونو گوش كنيم
Iran, Islamic Republic of
باشه برادر حق با شماست
محمد رضایی منش
Iran, Islamic Republic of
جای هاشمی با نامه های بدون سلامش خالیه / بدون نامه های فرستاده نشدش خالیه و ... احمدی نژاد سرمای اش را سوزاند و تمام زحمات بچه ها را بباد داد خدا لعنتش کنه که با این زحنا بازی کرد و برای دو نفر آدم ضعیف و بی اهمیت تمام داشته هاش رو خراب کرد البته شاید بقول خود آن دو نفر انان سپر احمدی نژاد بودند وگرنه اصله کاری خودشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
یکی به میخ و یکی به نعل و این نشانه نفاق است!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما نگران جای خالی اکبر نباشید
حمید
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 قریب 8 ماه طول کشید و فتنه 96کمتر از 8 روز.
Iran, Islamic Republic of
فته مخالفان دولت در کمتر ار 8 روز در هم شکست و پابرجاتر و محکمتر شد
United States
دولت نه دلبندم.... نظام پابرجا و مستحکمتر شد... الان وقت پاسخگو بودن دولت محترمه
Iran, Islamic Republic of
اغتشاش برای در هم شکستن دولت بود که به لطف خداوند فتنه در هم شکست
Iran, Islamic Republic of
خدا را هزاران مرتبه شكر الحمد لله
رر
Iran, Islamic Republic of
...
یونس
Iran, Islamic Republic of
اره ۸ روزه تموم شد حتما صداسیمای میلی براتون گفته خخخخ
اونم مردم نیستن داعش و تکفیری و نده صدام پسر عمو ولیعهد عربستان هستن که براشون تلگرام رو بستید و میترسید بازش کنید خدایا این اصولسوارها تا کی تو توهم میخوان بمونن و خودشون رو بزنن به کوچه علیچپ 🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
مثبت اشتباهي بود
پسا «آرمان»
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
بهتر که زنده نیست
Iran, Islamic Republic of
مخالفان هاشمي بدانند هاشمي زنده است تا نهضت زده است
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید کار را سخت تر می کرد تا اسان کور نکند شفا پیش کش خدا خودش بهتر می داند
موجک
Iran, Islamic Republic of
آره اگه بود یه هشت ماهی طول می کشید.
کسانی که قصددارند با افسانه جلوه دادن شخصیت ومنش آقای هاشمی برای خود کیسه ای بدوزند بدانند بیشرین خیانت را به ایشان روا میدارند ایشان خدماتی داشته والبته از حیث عمل اشتباهاتی داشته اند که بعضا برای کشوربسیار گران تمام شده است که هر دو این ها باید با هم دیده شود
Iran, Islamic Republic of
...
اصلاح طلبان كه تاچند سال اخير نسبت به وي چه جفاها كه نكردند. اصولگراها هم در فتنه 88 در خوشبينانه ترين قضاوت فرزندان و خانواده ايشان را اتش بيار معركه مي دانند علي الخصوص مهدي و فائزه
Iran, Islamic Republic of
شاید اگر با شکم پر (شاه میگو و خاویار ) زیادی که خورده بود توی استخر کاخ نمی رفت به قبلش فشار نمی امد و سنکوب نمی کرد و الان زنده بود .
Iran, Islamic Republic of
این تذهبون؟!
هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است
بغض و کینه از هاشمی همچنان ادامه دارد چون او محبوب امام بود...
هاشمی را در بیانات امام جستجو کنید
هاشمی را در بیانات مفسر بزرگ و استاد اخلاق حضرت ایت الله جوادی جستجو کنید:
( مرگ، ‌آیت‌الله هاشمی را نبرده ‌است، بلکه او، مرگ را احاطه کرده که همچنان زنده است، ما از ارتحال این مرد بزرگ ناراحتیم، اما می‌دانیم که قبر ایشان، روضه‌ای از رضوان بهشت است )....
Iran, Islamic Republic of
ما که بخیل نیستیم. مگه ...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی نمرده و نمیمیرد مردان خدا همیشه زنده اند
علی
Iran, Islamic Republic of
به سختی از دستش راحت شدیم جون هرکه دوست دارین ول کنین
Iran, Islamic Republic of
ساخت موزه بنام اکبر و با پول بیت المال فقط لعنت و نفرین مردم را دارد .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
خوب اینم راه حلی داره اونایی که زیادی ازفقدان حجت الاسلام ناراحتن میتونن برن پیشش بخوابن این که غصه نداره
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بزارید هرکس جای خودش باشه واون مرحوم هم استراحت کنه بالاخره مرگ ومیرهم درخلقت قانون درستیه
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد اما حیف شد یه مناظره با احمدی نژاد نداشت. گرنه بنده خدارو احمدی له لوردهش میکرد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد= مایه ننگ نظام و انقلاب