يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲۹

کنایه صادق زیبا کلام به سه تفنگدار روحانی

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 576487
در کابینه آقای روحانی فرد خوشفکر و نیرومندی از نظر توان اجرایی و مدیریت وجود دارد به‌نام اسحاق جهانگیری. نمی‌دانم که آقای جهانگیری در دولت دوم آقای روحانی چقدر نقش دارد، اما به هر میزان که احساس نزدیکی فکری بیشتری با آقای جهانگیری می‌رسم، با آقایان نوبخت، نهاوندیان و واعظی، احساس نزدیکی در اندیشه و عمل ندارم.
کنایه صادق زیبا کلام به سه تفنگدار روحانی
گروه سیاسی جهان نيوز: صادق زیبا کلام این روزها نقد به دولت روحانی را به صراحت بیان می کند و حتی با جهانگیری جلسه می گذارد و از عملکرد دولت انتقاد می کند و به معاون اول توصیه های خصوصی و انتخاباتی نیز دارد.

به گزارش جهان نيوز، انتصاب ترکان، یونسی و فرجی دانا توسط رئیس جمهور سبب شده که زیبا کلام یکبار دیگر سر وقت روحانی و اعتدالیون بیایید.

این تئورسین اصلاحات طی یادداشتی به روحانی توصیه می کند که با جهانگیری درباره تصمیماتش مشورت کند و دولت محدود به سه تفنگدار نشود!

ظاهرا منظور کنایه سه تفنگدار صادق زیبا کلام افرادی همچون واعظی، نوبخت و نهاوندیان هست که این روزها اصلاح طلبان از نزدیکی آنها به رئیس جمهور و حذف نیروهای اصلاح طلب از اطراف روحانی توسط این سه چهره اعتدالیون به شدت گلایه دارند.

زیبا کلام در یادداشت اخیر خود نوشته است: " آقای دکتر روحانی باید شور و مشورت بیشتری با اعضای هیات دولت داشته باشد و از وزرای خود درخواست رایزنی کند. در کابینه آقای روحانی فرد خوشفکر و نیرومندی از نظر توان اجرایی و مدیریت وجود دارد به‌نام اسحاق جهانگیری. نمی‌دانم که آقای جهانگیری در دولت دوم آقای روحانی چقدر نقش دارد، اما به هر میزان که احساس نزدیکی فکری بیشتری با آقای جهانگیری می‌رسم، با آقایان نوبخت، نهاوندیان و واعظی، احساس نزدیکی در اندیشه و عمل ندارم. امید به موفقیت دولت دکتر حسن روحانی در گرو به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اسحاق جهانگیری‌ است. اما اگر این آرزوی من برآورد نشود و اسحاق جهانگیری در جایگاه واقعی خود در این دولت حضور نداشته باشد، بسیاری از امیدها نسبت به رویه آینده دولت از میان خواهد رفت."

وی تصریح می کند: " در واقع من توصیه می‌کنم که رئیس‌جمهور مبنای خود را بر روی به‌کارگیری ظرفیت‌های وزرای کابینه بگذارد و از موازی‌کاری و ایجاد پست‌های هم‌عرض مشاوره‌ای خودداری کنند. دولت نباید به سه تفنگدار محدود شود. باید از کلانتری، ظریف، زنگنه، قاضی‌زاده و سایر وزرای قوی دولت، بیشتر درخواست مشورت از جانب رئیس‌جمهور صورت بگیرد. آقای روحانی بیشتر از حضور در جلسات مشاوره، باید در جلسات هیات دولت و شوراهای عالی تخصصی حضور یابد و بحث‌ها را به‌طور جدی‌تری در همین حلقه کابینه و شوراهای‌عالی تخصصی دنبال کنند تا بتوانند مطالبات مردمی و وعده‌های خود را سریع‌تر محقق کنند."
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدبخت ما که خوش فکر دولتمون ،جهانگیری است.استاد شما مثلا استادید وباید با ارقام واعداد وپژوهش نظر دهید.میشه لطف کنید آمار عملکرد درخشان! جهانگیری رو،در چهارسال دولت اول روحانی ، بدید تا ما هم خبردار شیم ومثل شما براش کف سوت بزنیم؟!
کل جهانگیری در همون انشا خواندنش در مناظره خلاصه میشد که از روی متن وبی توجه به پرسش مجری ،با تته پته چندخط رو خوند!
Iran, Islamic Republic of
یادم رفت بگم ،اون سه تا تفنگدار هم از اول انقلاب سرکار بودند ،از جهانگیری گُلی بهتر سر این ملت نزدند.همشون سروته یک کرباسند.اصولا این دولت یک قبیله است.
Iran, Islamic Republic of
اصولا تمام دولت های تشکیل شده از یک قبله فقط عضو گیری کرده اند و همیشه تنهایی به قاضی میروند و پیروز خوشحال هم بیرون می آیند
Canada
عصاره زندگی زیبا کلام در کلامش اینه که: مردم! ما از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتیم. الآن هم اعتراف می کنیم که اینکار خسارت به کشور ایران بود و پشیمانیم. ولی شما باید هزینه اش را بدهید.
حالا مردم شریف ایران خود قضاوت کنند: در تمام دنیا با چنین فردی که خود اعتراف به خسارت فراوان به کشورش شده چگونه برخورد می کنند؟ در ایران چطور؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری تنها بادیگارد وضربه گیر خوبی است نه چیز دیگه فقط همین!
Iran, Islamic Republic of
خیلی سخت نگیر! از سوسکه اگه بپرسی بهترین غذا چیه چی جوابت میده؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
بازم این استاد حراف، حرفهای مفت و بی اساس زدند..
حرفایی که بیشتر شبیه... فرض کردن مردم و نخبگان هست.
سرور
Iran, Islamic Republic of
خدایی اش این دفعه حرف مفت نزده، حرفهای قبلی خودش را اصلاح کرده است.
وی دوهفته پیش کم رنگ شدن نقش جهانگیری در دولت را انکار می کرد اما ظاهرا تازه موضوع را فهمیده است.
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام احتمالا جهانگیری را سوپرمن ایران میدونه
عقلش همینه دیگه
Iran, Islamic Republic of
آیا بازی موش و گربه تام و جری به پایان خواهد رسید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با این حرفش یاد دکتر برره می افتم
که برای همه چی نبات تجویز می کرد
راه کار جناب زیبا کلام در یک کلمه خلاصه شده
جهانگیری، جهانگیری، جهانگیری
نبات، نبات، نبات، نبات، نبات ....
تازه مسلمان
Iran, Islamic Republic of
اقای زیبا کلام
خواهشا" مدتی چیزی نگو.
اخه این چه تفسیر وتبیینی است که داری .
ادای کی رو داری در میاری؟
نه میتونی شریعتی باشی ونه کسی دیگه ایی ؟
خواهشا" ساکت
Iran, Islamic Republic of
زیاد به دل نگیرید تحلیل های ایشان همیشه ابکیه بذارید عشق بکنه با این حرفا ش.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
چه اون سه تفنگدار مشورت بدن چه این یکی هیچ فرقی نمیکنه . کلاف مملکت بدجوری سر درگم شده.!
سرباز
Iran, Islamic Republic of
شما نه صادق هستید نه کلام زیبایی دارید
Iran, Islamic Republic of
شوربخت کسی که طرف مشورت زیباکلام قرار بگیره!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
حتی صحبت هاش ارزش نظر دادن هم نداره ولی چه کنم باز هم میگم اینقدر بهش توجه نکنید و مطلب از قولش ننویسید طرف توهم برش میداره و واقعا فکر میکن تئوریسینه
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال جهانگیری می سوزه که این اقا با ایشان احساس نزدیکی می کند
یاد دوستی خاله خرسه می افتم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم آخر شما با روحانی هستید یا به گفته خاتمی کسانی که از رای دادن به روحانی پشیمانم فتنه گرید؟جهانگیری شده پهلوون پنبه شما. نه بابا مردم هیچکدمتون دیگه قبول ندارن
Iran, Islamic Republic of
کجا صداقت دارید؟ کجا کلاپتون زیباست؟برو کشورند بسا
Iran, Islamic Republic of
مخالفت های استحاله طلبان با اعتدالیون ظاهری است تا با فریب مردم این بار کاندیداهای استحاله طلب را برای مجلس و ریاست جمهوری ناجی مردم معرفی کنند.
سادات
احسنت
خدا کند مردم به مکر وفریب این قوم شقی پی ببرندودر انتخابات آینده با بصیرت کامل رای دهندکه حداقل اوضاع بدتر از این نشود

سعدی شیرازی میفرماید چون بد آمد از بدتر بترس!
Iran, Islamic Republic of
شب یلدا هندوانه گیرما نیامد انگلیسی ها همه را زیر بغل اوستاد جان دادند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بازم این یه حرفی زد. آخه کلانتری کجاش قویه . اون به حرف هیچکی اهمیت نمیده .ولی اگه بخواهیم فعال بگیم اینها هم فعال هستند و هم کلاس یک وزیررو دارند (البته از روی ظاهر و مصاحبه خبری و توجیه مخاطب و نظم سخنرانی و بدون مدرک تحصیلی در نظر گرفتم) به ترتیب:1-آذری جهرمی،2-علوی،3-اردکانیان4-غلامی5-بطحایی و... البته نفر آخر و هجدهم هم وزیر راه وشهرسازی آخوندی
بیژن
جهانگیری نباید که باکفش وارد کانکس مردم زلزله زده کرمانشاه می شد.زیبا کلام هم که از حامی آمریکا و اسرائیل که انتظار تشخیص بیشتر از این نیست.
بیژن
جهان نیوز چرا نظر صریح مرا نمیگذاری؟وآن را دستکاری میکنید؟مگر از روحانی و جهانگیری می ترسید؟دستکاری نظرات خیانت در امانت است. ومن حلال نمیکنم
Iran, Islamic Republic of
وقتی چیزی نمیدانی خواهشا حرف نزن !!! همین کاسه های داغتر از آش مثل شما این دولت را به غرور کشانیدند و مسیرش را تعیین و نتوانست کاری بکند !! جهانگیری هم یکی مثل روحانی ؟ 30 ساله هی حسن میارید خراب میکند میفرمایید حیسن و تا حالا این حسن و حسینها و سینه زنانی مثل شما زیر پرچمشان ! این شده است !! کی میخواهید بروید دنبال بازنشستگی و خانه نشینی ؟؟ خدا عالم است !!
Iran, Islamic Republic of
در دنیا یک سن برای کار تعریف شده ویک سن هم برای بازنشستگی ولی درکشور ما نه اولیش اجرا ونه دومی البته برای عده ای خاص سوال این است که غیراز این هست انسان پا که سن میگزارد مقداری خرفت میشود وقدرت کار وتفکرش کم میشود ولی متاسفانه در کشور هرچه مقامات دولتی خرفتر میشوند عزیزترند