جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۱
آغاز دور جدید فعالیت ضد انقلاب برای جلوگیری از شکست روحانی

مسعود بهنود، کارشناس ارشد بی بی سی فارسی چه فرمان انتخاباتی را صادر کرد؟ + تصویر

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 513943
هر چند این روزها با کارنامه خالی حسن روحانی کار برای فعالین ضد انقلاب با آن همه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و دسترسی وسیع به فضای مجازی سخت شده است که به نظر می رسد از فرمان "حرکت بزرگ!" بهنود نیز کاری برنخواهد آمد.
مسعود بهنود، کارشناس ارشد بی بی سی فارسی چه فرمان انتخاباتی را صادر کرد؟ + تصویر
گروه سیاسی جهان نيوز: نگرانی از باخت حسن روحانی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نه تنها محافل اصلاح طب و اعتدالی در داخل کشور را فرا گرفته بلکه ادامه این نگرانی به خارج از کشور نیز رسیده است.

به گزارش جهان نيوز، نکته جالب این است که محافل ضد انقلاب در خارج از کشور این نگرانی را علنی کرده اند و عملا برای جلوگیری از توهم پیروزی اعتدالیون و اصلاح طلب به آنها هشدار نیز می دهند!

مسعود بهنود که یکی از اصلی ترین چهره های تصمیم گیر و تحلیلگر در میان فعالین رسانه های ضد انقلاب و بی بی سی فارسی محسوب می شود در پیامی که سراسر نگرانی در آن دیده می شود، نوشته است: «لازم میدانم به بزرگورانی که نظر میدهند پیروزی روحانی قطعی است بگویم اصلا چنین فکر نمی کنم و احتمال دور 2 و باخت زیادست. حرکت بزرگ لازم است.»
 

 
البته محتوا و پیام نهفته در توییت جدید مسعود بهنود تنها یک ابراز نگرانی نیست بلکه فراخواندن همه فعالین سیاسی و رسانه ای ضد انقلاب در خارج از کشور برای گسترش فعالیت جهت جلوگیری از شکست حسن روحانی نیز محسوب می شود. همچنانکه در توییت جدیدش تنها به ابراز نگرانی بسنده نمی کند و می نویسد: حرکت بزرگ لازم است!

هر چند این روزها به نظر می رسد با کارنامه خالی حسن روحانی کار برای فعالین ضد انقلاب با آن همه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و دسترسی وسیع به فضای مجازی به گونه ای شده که از فرمان "حرکت بزرگ!" بهنود نیز کاری بر نخواهد آمد.

اما اینک که یکی از از سرتیم های رسانه ای ضد انقلاب فرمان "حرکت بزرگ" برای جلوگیری از شکست حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرده، برنامه های محافل ضد انقلاب وارد دور جدیدی خواهد شد که یکی از آنها بی شک این خواهد بود که تلوزیون بی بی سی فارسی بیش از پیش به ستاد مرکزی تخریب کاندیداهای انقلابی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خارج از کشور تبدیل می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مزدک
Turkmenistan
دولت روحانی دولت .... است . چون سراسر دروغگو و .... با اجانب و بیگانگان هستند و هر چه منافق و کافر است ظاهر و پیدا از آنهاحمایت میکند.
Iran, Islamic Republic of
با این روند احتمال اینکه در همان دور اول کار روحانی یکسره بشه زیاد است یا اگر رئیسی و قالیباف باهم حضور یافتن ، این دونفر به دور دوم راه یابن
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
این یعنی اینکه دولت فخیمه روحانی و اصلاحطلبان مورد تایید دولت فخیمه انگلیس می باشد . اگر شنیدید که ......، هستند تعجب نکنید . تاییدش خبر بالا . خودمان را بخواب نزنیم . امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف میکند ببینید چه اشتباهی کرده اید.
Iran, Islamic Republic of
ببینید آقای روحانی ببینید چه کسانی پشت سر شما قرار گرفتند؟ کی میخواید به خودتون بیاید؟چرا منافقین کفتار صفت و این ضدانقلاب ها باید از شکست شما بترسند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اگر از شنیدن این خبر ازناراحتی سکته کند ،جادارد.
چرا که دشمنان تابلودار نظام و نوکران وطن فروش شیطان بزرگ،چنین از رای نیاوردن یک روحانی ،عضو جامعه روحانیت،دستیار جانشین فرماندهی کل قوا درزمان جنگ،دبیر سالهای متمادی شورای امنیت کشور، برآشفته اند؟؟؟!!!
چه شده ، کسانی که ازهیچ کاری جهت ازبین بردن امنیت کشور وسست کردن پایه های نظام دریغ نورزیدندوهدف اعلام شده آنهاهمین است، امروز "دلواپس" نبودن یک آخوند هستند؟؟؟!!!
فاعتبروا یااولی الابصار
مهم نیست
United States
سه عامل در این دوره در شکست اقای روحانی بسیار موثر است .
1- نبود اقای رفسنجانی - پدر خوانده مصلحتی ها
2- حصر اقایان موسوی - کروبی - خاتمی
3- کابینه متکبر و فشل اقای روحانی بخصوص افرادی چون ترکان - نهاوندیان - نوبخت - نعمت زاده و....
سرور
Iran, Islamic Republic of
مورد اول خیلی موثر است.نبود هاشمی استراتژی اینها را نابود کرده است.
Iran, Islamic Republic of
فقط مورد اول، علت است. و لا غیر
Iran, Islamic Republic of
سئوال اساسی و مهم این است که چه شاخصی با این اهمیت و روشنی که روحانی، دولتش و اصلاح طلبها تا این حد مورد حمایت غرب هستند؟!!!!!!

آی کسانی که معتقد هستید شما را به خدا قسم چشمتان را باز کنید و از خود بپرسید که چرا دولت خبیث انگلیس و آمریکا و صهیونیستها تا این حد نگران رأی نیاوردن روحانی هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روحانی همش کلمه دروغ را به زبان میاورند یادشان نیست این کلمه در سال ۸۸ با مردم وجمهوری اسلامی چه کرد وعزت جمهوری اسلامی را در دل ملتهای طرفدار ایران خدشه دار کرد جناب رییس جمهور لطفا هی کلمه دروغ را به زبان نیاورید شما شخصیت مهمی در کشور دارید
با عرض معذرت
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من فکر میکنم یکی از کار های بسیار مهمی که جمهوری اسلامی توانسته از پس اون بر بیاد اینه که با دشمنان ش کاری کرده که دشمنانش برای انتخاباتش تبلیغ کنند . شاید هزینه تائید صلاحیت عده ای برای کشور کمی هزینه داشته باشه ولی باید یه دست مریزاد گفت به حاکمیت به این سیاست سیاستمدارانه