دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱۱
خبر ویژه//

پیغام انتخاباتی مشاور سوروس به خاتمی/ از روحانی حمایت کنید و به جایگاهتان در خارج از ایران آسیب نرسانید

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 506961
یحیی کیان تاجبخش جامعه شناس دارای تابعیت امریکا و نماینده مخفی بنیاد آمریکایی سوروس در ایران بوده است.
پیغام انتخاباتی مشاور سوروس به خاتمی/ از روحانی حمایت کنید و به جایگاهتان در خارج از ایران آسیب نرسانید
گروه سیاسی جهان نيوز: کیان تاجبخش مشاور بنیاد سوروس  و از فعالین فتنه 88  که مدتی نیز دستگیر شده بود اخیرا از طریق یکی از نزدیکان محمد خاتمی به وی پیام های را از خارج از کشور ابلاغ کرده است.

به گزارش جهان نيوز، تاجبخش که مدت هاست در خارج از کشور زندگی می کند از طریق یکی از سفیران سابق دولت اصلاحات که مدتی در یکی از کشورهای مهم اروپایی سفیر بوده و از نزدیکان خاتمی محسوب می شود پیغام های مهمی راجع به انتخابات آتی ریاست جمهوری منتقل کرده است.

 وی در این پیغام چند نکته ذیل را خطاب به خاتمی گفته است:

اولین نکته این بوده که در بیرون از ایران یک اطمینان خاطری وجود دارد که آقای روحانی مجدداً رئیس جمهور خواهد شد و از داخل ایران پیام هایی که به بیرون منتقل شده، همین است. (وی درباره این پیام ها توضیح خاصی نداده است)

مشاور بنیاد سوروس  به خاتمی می‌گوید که شما مواظب باشید با عدم حمایت از روحانی خودتان را خراب نکنید.
تاجبخش که معتقد است روحانی کاندیدای قطعی کسانی است که در بیرون از ایران در مورد تحولات ایران کار می‌کنند خطاب به ریس دولت اصلاحات گفته است: اگر در حمایت از او تردید کنید به جایگاه خودتان در بیرون از ایران ضربه قابل توجه خواهید زد.

همچنین نکته دوم که گفته این است که غربی‌ها تا پیش از انتخابات گشایش قابل توجهی برای روحانی ایجاد نخواهند کرد البته اروپا در حال فشار به آمریکا است برای اینکه این گشایش ایجاد شود ولی بعید است که دولت ترامپ بپذیرد و اگر دولت ترامپ نپذیرد، اروپا به تنهایی قادر به ایجاد گشایش برای ایران نخواهد بود.

این فعال فتنه در عین حال می‌گوید من اطلاع دارم که چند بانک بزرگ اروپایی، نزدیک ماه مارس که نزدیک انتخابات ما است، می خواهند کارکردن وسیع با ایران را آغاز کنند که حداقل بخش خصوصی و تاجران بزرگ که می‌خواهند هزینه های برای انتخابات را تأمین کنند به این نتیجه برسند که یک گشایشی ایجاد شده است.

برخی شواهد نشان می دهد که مضمون این پیغام ظاهراً از آمریکا برای آقای خاتمی فرستاده شده است.

لازم به ذکر است، یحیی کیان تاجبخش جامعه شناس دارای تابعیت امریکا و نماینده مخفی بنیاد آمریکایی سوروس در ایران بوده و در جریان اغتشاشات سال 88، نقش هماهنگی برخی عناصر داخلی را با نهادهای آکادمیک و اطلاعاتی خارج از کشور را ایفا می‏کرد. وی دارای تخصص آکادمیک و عملیاتی در مورد انقلاب مخملی و ارتباط ارگانیک با برخی نهادهای غربی در این خصوص است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان نفرمودن به چه قیمتی!؟
لابد ادامه ناکارآمدیها برای فروپاشی کشور ضروریست. نه؟
Iran, Islamic Republic of
مردم عاقلتر از این حرفان.
Iran, Islamic Republic of
باز دارید فتنه می کنید
ننگ باد
اصغر
Mozambique
ببخشید من منفی زدم.فکر کردم مخاطب جهانه .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
باز انتخابات نزدیک شد وجاسوسان فعال شدند .!
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
به امید خدا اگر همه دلسوزان درست به وظیفه شان عمل کنند دست غیب الهی سیلی محکمی برصورت استکبار خواهد زد
ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
خد را شكر كه شماها مبلغ بيگانگان در داخل كشور شده ايد .مطمئن باشيد كه مردم به كانديد شما در جبهه جديد اي كه ايجادشده است راي نخواهند داد
مگر انتخابات رياست جمهوري خاله بازي است كه شما ها راه انداخته ايد
دکتر طبسی
Iran, Islamic Republic of
اینها همان توهماتی است که مرتبا آقای شریعتمداری هم تکرار می کند و تا کنون حتی یک سند هم ارائه نکرده است. یعنی می خواهید بگویید اگر گشایشی در امور بانکی کشور ایجاد شد معنایش وابستگی دولت روحانی به خارج از کشور است. یعنی یک جنگ روانی و یک نوع فرار به جلو.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب است که دم انتخابات که می شود انواع و اقسام این قبیل تهمت ها توسط جناحی که در کمال تاسف ادعای غرق در دین و مذهبشان گوش فلک را پرکرده ، شروع می شود از کامنت های مخاطبانتان هم پیداست که در بست ادعای شما را قبول کرده اند و نیازی به مدرک و استدلال هم نمی بینند . انصاف هم که کالای کیمیاست در این جماعت که حداقل بگویند : با معرفتها جواب خاتمی را هم بچاپید . در هر حال گروه سیاسی جهان نیوز بهتر است وقتی می خواهد خبر دروغی را منتشر کند بهتر است از یک کارشناس نشر اکاذیب مشاوره بگیرد .....
پتک اندیشه
Iran, Islamic Republic of
خبرهای زیادی تو این چند سال منتشر شده که ارتباط عوامل فتنه با بیگانگان رو نشون میده. همه این خبرها از رسانه های اصولگرا بیرون نیومده، از جاهای دیگه هم اومده. مثلاً کلیپی که یکی از فعالان ضدانقلاب در مورد مهدی هاشمی حرف زده رو می تونین تکذیب کنین؟ یا اسنادی که ویکی لیکس در مورد درخواست فتنه گران محبوب شما از غرب برای تحریم ایران افشا کرده؟ یا حمایت علنی و عملی دولت اوباما از فتنه؟ اینا کار اصولگراهاست؟ اینا به خوبی نشون میده که حق با کیه.
Iran, Islamic Republic of
انتظار دارید در آستانه انتخابات بیکار بنشینند؟ منتظر اقدامات رنگارنگ و اکثرا کم هزینه و پر تاثیر غربیها باشید. بعضی ها با گرفتن دو تا عکس با یه اروپایی خر کیف میشن.