جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

جنجال مجری علیه کریمی و عذرخواهی+عکس

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 504592
در روزهای اخیر جنجال زیادی درباره متنی که نویسنده آن مجری سرشناس تلویزیون بود
جنجال مجری علیه کریمی و عذرخواهی+عکس
به گزارش جهان نيوز؛
در روزهای اخیر جنجال زیادی درباره متنی که نویسنده آن مجری سرشناس تلویزیون بود، به پا شده است. ماجرا از این قرار بود که اسکرین شاتی از اظهارنظر پیمان طالبی مجری برنامه‌های اجتماعی شبکه ٣ سیما درباره علی کریمی منتشر شد که طالبی غلط املایی کریمی را به تمسخر گرفته بود.
این موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس به تندی از طالبی انتقاد کنند و خواستار برخورد صداوسیما با این مجری شوند. اما این‌که چطور اسکرین‌شات از متن پیمان طالبی در مجازی منتشر شد و اینطور برای او دردسر درست کرد، جالب است. طالبی چند شب پیش به صورت همزمان در دو گروه تلگرامی با دوستانش چت می‌کرد. یک گروه که تنها ٧ عضو داشت و دوستان و هم‌دوره‌ای‌های وی در دانشگاه بودند و هیچ ربطی هم به فوتبال و رسانه نداشتند و گروه دیگر یکی از گروه‌های اصلی خبرنگاران بود که مدیران آن نیز گویندگان رادیو بودند. طالبی همزمان در هر دو گروه مشغول چت‌کردن بود و درگروه کوچک دانشگاهی او صحبت از اشتباه املایی علی کریمی درکامنتی که زیر پست رئیس‌جمهوری گذاشته بود، می‌شود و طالبی آن متن عجیب درباره کریمی را درجمع هم‌کلاسی‌های دانشگاهش می‌نویسد، اما بر اثر یک اشتباه آن را در گروه خبرنگاری منتشر می‌کند. البته او خیلی زود متوجه این اشتباه می‌شود و متن را پاک کرده و از حاضرین عذرخواهی می‌کند اما این متن خیلی زود درفضای مجازی منتشر و برای طالبی دردسرساز شد.

«پیمان طالبی، مجری برنامه «مردم چی میگن؟» در اینستاگرامش نوشت: «جادوگر فوتبال ایران، کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس و به خصوص هواداران علی کریمی عزیز به خاطر اشتباه صورت گرفته‌، از همه شما معذرت می‌خوام. حق دارید که ناراحت شده باشید. به بزرگ بودن علی کریمی شکی نیست و همه بهش واقفیم و قطعا خاطرات روزهایی که در مستطیل سبز بودی، فراموش نخواهد شد. منو ببخش. دوستان هوادار حلال کنید و عذرخواهی بنده رو بپذیرید.»

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


majid
Iran, Islamic Republic of
مسخره نکرده بود دوست عزیز! دقیقا توهین کرده بود! شما نویسنده محترم هم به جای توجیه ! تقبیح کنید این کار رو! نه اینکه یه جوری انعکاس بدید که مثلا ناخواسته بوده! توهیت خیلی بزرگی به کریمی و هوادارانش کرده بود
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
توهين كه هميشه زشته ولي تاسف آور اين است كه الگوي جوانان كساني هستند كه نمي توانند كلمات را به درستي ادا كنند. تاسف بار تر اينكه گروهي از تحصيل كرده ها بي كارند و گروهي هم با يك حقوق بخور نمير زندگي مي كنند و اين قشر فوتباليست درآمدهاي نجومي دارند.