دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

حضور دختران فرانسوی درجهادنکاح سوریه

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 341145
رسانه‌های فرانسوی از افزایش تعداد زنان و دخترانی که از این کشور برای شرکت در آنچه جهاد نکاح در سوریه نامیده می شود پرده برداشتند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه النهرین نوشت: رسانه های فرانسوی از پدیده حضور زنان فرانسوی در سوریه برای شرکت در آنچه جهاد نامیده می شود پرده برداشتند.

منابع فرانسوی بیان کردند: تعداد بسیار زیادی از دختران فرانسوی زیر سن قانونی به ترکیه رفته اند تا از آنجا برای شرکت در جنگ به سوریه بروند و به گروه های به اصطلاح جهادی بپیوندند.

رسانه های فرانسوی علل افزایش تعداد حضور زنان و دختران فرانسوی در سوریه را گروه های افراطی که آن را تشویق به حضور در سوریه می کنند تا از آنها استفاده ابزاری کنند دانستند.

این رسانه ها به ناپدید شدن یک دختر پانزده ساله و اظهار بی اطلاعی خانواده وی از سرنوشت این دختر و احتمال پیوستن آن به آنچه جهاد نکاح در سوریه نامیده می شود اشاره کردند.

خاطرنشان می شود که تعداد زیادی از زنان و دختران کشورهای عربی تحت تاثیر فتواهای مبلغان وهابی به بهانه جهاد نکاح به سوریه رفته اند و سرنوشت اسفباری پیدا کرده اند.در کنار زنان و دختران عربی برخی اتباع دیگر کشورها غیر عربی نیز در سوریه برای شرکت در جهاد نکاح حضور پیدا کرده اند. موضوع زنان و دختران تونسی در سوریه اخیرا جنجال زیادی در محافل تونس به پا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پول خوب ميدن ديگه
علی علی الشیعه حق
توهم در حد جام جهانی است مسی اندازه سگ هم به داعشیها بها نمی دهد خاک تو سر داعشیهای زنازاده حرامزاده