يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

سازمان امنیت مصر هدف حمله قرار گرفت

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 339425
مرکز نیروی پلیس و دفتر سازمان امنیت دولتی مصر هدف انفجار بوده‌اند و پس از وقوع انفجار، دود غلیظی که از این محل برخاسته بود، از نقاط دیگر پایتخت دیده می شد.
به گزارش جهان به نقل از رویترز، صبح روز جمعه، ٤ بهمن (٢٤ ژانویه)، راننده یک خودرو پس از پارک کردن آن در محل پارکینگ ساختمان اداره امنیتی قاهره، بمبی را که همراه خود داشت منفجر کرد که در نتیجه آن، دست کم چهار نفر کشته شده‌اند.

مرکز نیروی پلیس و دفتر سازمان امنیت دولتی مصر در این ساختمان واقع شده و پس از وقوع انفجار، دود غلیظی که از این محل برخاسته بود، از نقاط دیگر پایتخت دیده می شد.

منابع امنیتی گفته اند که سه تن از کشته شدگان از نیروهای پلیس بوده و تلویزیون دولتی به نقل از فرماندار قاهره گزارش کرده که دست کم پنجاه نفر دیگر نیز در این انفجار زخمی شده اند.

شاهدان عینی گفته اند که پس از وقوع انفجار، صدای تیراندازی نیز از این محل به گوش می رسید اما مشخص نیست که دلیل آن چه بوده است اما تلویزیون دولتی به نقل از برخی از رهگذران گفته است که پس از انفجار بمب، چند فرد مسلح موتور سوار به سوی ساختمان آتش گشودند و سپس از محل متواری شدند.

تصاویری که از این حادثه مخابره شده، قطعات فلز و شیشه را نشان می دهد که در فاصله ای نسبتا دور از ساختمان پراکنده شده است.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *