جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هواي تهران؛ آلوده و پايدار

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 338947
مدیر مرکز کنترل کیفیت هوای تهران گفت : آلودگی هوای تهران از دیروز بیشتر شده است و به علت وضع پایدار جوی در یکی دو روز آینده آلودگی در همین آستانه باقی می‌ماند.
به گزارش جهان، وحید حسینی در گفت وگو با واحد مرکزی خبر افزود: میانگین آلاینده ذرات معلق با اندازه کمتر از ۲ و نیم میکرون ظهر امروز به ۱۴۵ واحد رسیده که نسبت به آمار میانگین ۱۱۶ واحدی دیروز افزایش یافته است.

وی گفت: میانگین این آلاینده نسبت به صبح امروز نیز بیشتر شده و بیشترین آلودگی هوا با شاخص ۱۶۷ واحدی مربوط به شهرک چشمه در منطقه ۲۲ تهران است.

حسینی افزود: دروس در منطقه ۳ تهران نیز با شاخص ۱۶۴ واحد در جایگاه بعدی قرار دارد.

مدیر مرکز کنترل کیفیت هوای تهران افزود: دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۱۶۲ و بوستان شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۱۶۰ نیز دیگر مناطق آلوده تهران در ظهر امروز بودند.

حسینی گفت: دانشگاه تهران در منطقه ۶ با شاخص ۱۰۵ هم اکنون پاکترین منطقه تهران است و پس از آن پونک در منطقه ۵ با شاخص ۱۰۸ ، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۱۱۱ و شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۲ پاکترین هوا را ظهر امروز داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *