شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تمسک به پیام تسلیت برای احیاء‌فتنه‌گران

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 338839
برخی افراد و جریانات سیاسی حیات سیاسی خود را در زنده نگهداشتن نام سران فتنه می‌یابند، چرا که با فراموشی نام موسوی و کروبی، آنان نیز به حاشیه رانده شده‌اند!
به گزارش جهان به نقل از فارس، داستان سران فتنه که دیگر از اذهان عمومی به فراموشی سپرده شده‌اند ، به دکانی برای کاسبی برخی جریان‌های سیاسی تبدیل گردیده است. این افراد و جریانات سیاسی حیات سیاسی خود را در زنده نگهداشتن نام سران فتنه می‌یابند، چرا که با فراموشی موسوی و کروبی، آنان نیز به حاشیه رانده شده‌اند! این احساس خطر اتفاقا بعد از انتخابات خرداد ۹۲ شدت یافته است.

چرا که اولا حضور باشکوه ملت در دو انتخابات گذشته نشان داد که حوادث سال ۸۸ به فراموشی سپرده شده است، ثانیا با پیروزی آقای روحانی که جزو اصولگرایان به حساب نمی‌آمد، آن هم با حدود ۲۵۰ هزار رای بیشتر از حد نصاب، نشان داد که ادعای تقلب در انتخابات دروغ بزرگی بوده که بازندگان انتخابات سال ۸۸ جعل کرده بودند.

ثالثا روند اتخاذی دولت اعتدال نیز حکایت از آن دارد که آزادی سران فتنه مساله و اولویت این دولت نبوده و تلاش جدی و پرهزینه‌ای برای آزادی آنان نخواهد کرد. این مساله موجب آن شده تا اصحاب فتنه خود دست به کار شده و به هر روش و ابزاری که شده کاری کنند که نام و یاد سران فتنه از اذهان عمومی بطور کامل پاک نشود!

آخرین اقدام در این زمینه را می‌توان در پیام‌های تسلیتی مشاهده نمود که به بهانه مرگ خواهر مهدی کروبی صادر گردیده مشاهده نمود. صادر کنندگان پیام‌ها بدون آنکه شناختی نسبت به این مرحومه داشته باشند، پیام تسلیت را فرصتی برای یادآوری از سران فتنه و ضرورت آزادی آنان از حبس قرار داده‌اند.

به عنوان نمونه سید محمد خاتمی خطاب به کروبی نوشته است: «پروردگار متعال جناب عالی را در رنج‌ها و سختی ها، چه در زندانها و محدودیت های فراوان پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی که مخلصانه در راه امام و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده اید و چه امروز که جامعه به خاطر حصر از خدمات شما محروم است آزموده و بحمدالله در همه حال شکیبا بوده اید و در برابر تقدیر الهی تسلیم... امیدوارم با رفع حصرها، دلها به هم نزدیکتر و جامعه و انقلاب از وجود عزیزانی چون شما باز هم بهره‌مند گردد.»

خاتمی اما به خیانت‌ها و جنایت‌هایی که کروبی در فتنه ۸۸ از خود به جای گذاشت اشاره نکرده است و لذا فراموش کرده که به این حقیقت اعتراف کند که کروبی متاسفانه در این آزمایشات سخت مردود گردیده است و تمام سوابق انقلاب خود را تباه کرده است!

آقای یوسف صانعی نیز متاسفانه در این سناریو طراحی شده از جمله بازی خوردگانی است که هر از گاه به بهانه‌های مختلف از سران فتنه یاد می‌کند! وی در این حادثه نیز بلافاصله پیام تسلیتی برای کروبی فرستاده است تا به این بهانه نام وی را بار دیگر به تیتر اول سایت‌های حامی فتنه بدل سازد.

آقای اسدالله بیات زنجانی که به دلیل فعالیت ویژه در ایام فتنه،‌ یک شبه به مرجع تقلید محبوب فتنه‌گرانی قرار گیرد که با بطری آب در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با کفش نمازجمعه خواندند! نیز بلافاصله دست به کار شده و با عرض تسلیت به کروبی وی را مبارزی نستوه خوانده و می‌نویسد:

«ضمن آرزوی رفع حصر و سلامتی برای حضرتعالی و دیگر یاران محصور و بزرگوار، امیدوارم خداوند عالَم هرچه زودتر زمینه رفع حصر حضرتعالی را مرتفع فرموده و معتقدم شرایط فعلی شما در پیشگاه خدای متعال اجر بی پایان خواهد داشت.»

آقای بیات هم مشخص نکرده‌اند که مبتنی بر کدام شاخص و معیار شرعی، بعد از این همه خیانت و توطئه علیه نظام اسلامی و عدم توبه از اقدامات انجام شده همچنان کروبی را در پیشگاه خدای متعال ماجور می‌داند!سخن آخر آنکه چنین اقداماتی نه تنها اثری بر اذهان عمومی نگذاشته و دستاوردی برای سران فتنه ندارد، بلکه تنها آن مقدار اعتباری هم که معلوم نیست برای این حامیان فتنه در بین مردم و توده‌ها مانده است یا خیر را نیز زیر سوال خواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *