پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۵۵
حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

فتنه‌گران برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارند/ امکاناتی از طریق مجاری اجرایی دارند

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 399436
امام‌ جمعه موقت تهران با بیان اینکه فتنه‌گران برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارند، گفت:‌ نفوذ برخی فتنه‌گران در مجاری اجرایی کشور هشداری جدی است.
فتنه‌گران برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارند/ امکاناتی از طریق مجاری اجرایی دارند
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌ جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران اظهار داشت: اولین مطلبی که دل‌ها را شاد می‌کند یاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) است که اگر امام صادق نبود دنیای امروز نظام فقهی فعلی را نداشت و پیامبر نیز عرب را با یکدیگر و عرب را با عجم به عنوان برادر متحد ساخت و در سنگر اتحاد، پیروزی‌های غیر مترقب به وجود آورد، بنابراین ما نیز نباید پیغمبر را دشمن شاد کنیم.

وی افزود: از خانواده تا جبهه‌های سیاسی باید به خاطر پیامبر زیر یک پرچم زندگی کنیم.

صدیقی با تقدیر و تشکر از مردم بیدار، بصیر و ولایت‌مدار ایران به خاطر گرامیداشت با شکوه ۹ دی گفت: مردم هشدار به فتنه‌گران را سر دادند و هم توجه داشتند که فتنه ریشه‌کن نشده است.

وی اضافه کرد: امام علی(ع) در جنگ جمل فرمودند مجروحان را از بین نبرید و فراری‌ها را تعقیب نکنید ولی در جنگ با معاویه دستور تعقیب فراری‌ها را صادر کردند و فرمودند در جنگ جمل ریشه فتنه کنده شد ولی تا معاویه زنده است این ریشه ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: در حال حاضر نیز ریشه فتنه هنوز موجود است و طرفداران فتنه که در اقلیت هستند هنوز در پی فرصت برای متزلزل کردن نظام نشسته‌اند به طوری که در روز ۱۶آذر از فتنه حمایت کردند.

صدیقی گفت: نفوذ برخی فتنه‌گران در مجاری اجرایی کشور هشدار جدی در راه افتادن برخی از آنان است که در فتنه بازار گرمی می‌کردند و در حال حاضر برخی دانشگاه‌ها محل امن و باشگاه تبلیغاتی این افراد شده است.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران از حالا برای خبرگان و مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند و از امکاناتی که حقشان نیست استفاده می‌کنند تا مجلس را برای خودشان زمینه‌سازی کنند و در خبرگان نیز دست داشته باشند تا بتوانند برای متزلزل کردن نظام برنامه‌ریزی کنند.

امام جمعه موقت تهران، اظهار داشت: به آنها می‌گوییم چند بار می‌خواهید دست غیب انقلاب و مقام معظم رهبری را تجربه کنید؟ حضور مردم جلوه عنایت حق تعالی و تصرفات تکریمی امام زمان(ع) است.

وی افزود: من به اینها نصیحت می‌کنم و می‌گویم که توبه کنند، هم به سران فتنه که برخی در حصر هستند و برخی آزادند و در رسانه‌ها نیز با اینکه ممنوع‌التصویر هستند امکاناتی از طریق مجاری اجرایی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و نشان می‌دهد همچنان بر سر موضع خود هستند.

صدیقی گفت: اگر ادامه فتنه از سوی فتنه‌گران با تصمیم قاطع مسئولان معالجه نشود هزینه زیادی برای نظام دارد، البته حضور مردم محکومیت فتنه را اعلام کرد به طوریکه مردم مصمم هستند که در مقابل فتنه بایستند.

وی در رابطه با برگزاری اجلاس نماز نیز گفت: اجلاس نماز از وقایع مبارکی است که ۲۳ سال تکرار می‌شود و پیام مقام معظم رهبری نیز در این زمینه کارساز است که فرمودند اینک وقت ارزیابی است که هم تأثیر این حرکت در توسعه نمازگزاران از نظر کمی و هم از نظر کیفی در خشوع رحمانی افزایش می‌یابد.

وی گفت: برگزاری اجلاس نماز پیامی برای همه کسانی است که از نظر دینی و مسئولیت اجتماعی در توسعه مساجد یا ساخت فیلم و ... موثر هستند که در این زمینه باید ارزیابی کنیم و بدانیم چقدر پیشرفت کرده‌ایم.

امام جمعه موقت تهران با تجلیل از ارتش ولایت‌مدار و مقتدر نظام گفـت: در رزمایش مقتدرانه ارتش، شکوه و اقتدار دشمن شکن به نمایش گذاشته شد که در آب‌های بین‌المللی به وسعت ۲میلیون و ۲۰۰هزار کیلومتر با انواع نمایش‌های تاکتیکی هم به دوستان داخلی دلگرمی داده شد و هم به کشورهای همسایه این پیام اعلام شد که تا این اندازه به دامن بیگانگان پناه نبرید، قدرت کافی در منطقه هست و ارتش ما هر حرکت شومی را می‌تواند در نطفه خفه کند.

وی با اشاره به ۱۷ دی سالروز کشف حجاب از سوی رضاخان گفت: حساسیت دنیای غرب به عفاف و حجاب زنان نشانه تأثیرگذاری حجاب در کاهش نفوذ استعمارگران است، آنچه امروز با زن رفتار می‌کنند تحقیر زن و مردسالاری است زیرا زنان را مانند ابزار می‌دانند.

صدیقی ادامه داد: مقامات مرد غربی خود را پوشیده می‌دارند ولی زن‌ها را بزک کرده به مجالس می‌آورند که بگویند، عروسک ما هستید که این مسئله سقوط زن است.

وی با تأکید بر اینکه حجاب هویت زن است، اظهار داشت: در مورد مرز بین زن و مرد نباید حرکتی انفعالی داشته باشیم و باید نسبت به ظلم به زنان هجوم آوریم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دستگیری شیخ سلمان در بحرین این حرکت را یک عمل ضد قانونی و ضد اخلاقی دانست و گفت: نمی‌توان گفت اقلیت سنی در بحرین در برابر شیعه ایستاده‌اند زیرا اینها نه شیعه هستند و نه سنی، اینها مأموران آمریکایی هستند که فکر می‌کنند با این رفتارها و تخریب مساجد می‌توانند حرکات مردمی را متوقف کنند.

وی افزود: به آنها می‌گوییم در این چهار سال انواع فشارها را آورده‌اید که نتیجه نداشت، پیام مرجع بزرگ شیعه آیت‌الله سیستانی از نجف را دیدید که نسبت به آزادی شیخ سلمان هشدار داد و ما هم هشدار می‌دهیم که آزادی صورت گیرد و این افراد راه شاه و مبارک و دیگر اشرار منطقه را ادامه ندهند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
همه امکانات....... در اختیار آن هاست
مهردادبابصیرت و متفکرواسلام شناس
اگرنیم ساعت تریبون نمازجمعه تهران را در اختیارمن میگذاشتندمن سراسر ایران را کربلامیکردم ...
سرور
کاش حداقل مغزت را در اختیار داشتی.
مگر جرم این افراد در محکمه ای ثابت شده که به انها برانداز و فتنه گر میگین؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله در شورای عالی امنیت ملی راجع به اینها تصمیم گیری شده و جرمشان در قانون اساسی تعریف شده است.
Iran, Islamic Republic of
بله. در محکمه ی قضاوت مردم! متاسفانه ارتباط این فتنه گران با صهیونیست های کودک کش برای بعضی روشن نشده! ضمنا صحبت های رئیس قوه ی قضائیه درباره ی پرونده های سنگین این شروران را بروید و بخوانید.
کور بودی ندیدی سال 88؟
اراکی
امثال جنابعالی یا خواب تشریف داشتید و یا خودتان را به خواب زده اید و یا مردم را اسکول فرض نموده اید . این همه فتنه و فتنه گری و آشوب و بلوا تو کشور توسط ارباباتون انجام شده حالا تازه میگه لیلی زن بود یا مرد !!! حماقت هم حدی داره.
شما هر چي داريد از همين ارباي ما هستش
یونس
براندازی شاخ داره یا دم ؟ چرا خودتونو به .... میزنید ؟ پس مردم 9 دی 88 برای چی تو خیابونا ریختند و شعار مرگ بر فتنه گر سردادند ؟ لابد منظورشون از فتنه گر ننه جون آقای ... بوده آره ؟
محکمه 9دی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا حرف های شما درسته ولی گوش این فتنه گران بدهکار نیست
یعنی اینها در وزارت اطلاعات و قوه قضائیه هم نفوذ کرده اند ؟
محمد
سپاه پاسداران تنها نهادی است که ثابت کرده از اهداف و آرمانهای خود در مقابل هیچ جریان ، قدرت و حزبی عقب نشینی نکرده و مقتدرانه در مسیر و صراط مستقیم اطاعت از ولایت فقیه و پاسداری از حریم مقدس اسلام و انقلاب جهاد کرده و در مقابل فتنه و فتنه گران ایستاده است .
من فقط جمعه هایی که رهبری امام جمعه هستندمیرم نمازجمعه
امیر
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دولت تدبیر و امید که افراد حاشیه دار رو وارد دولت کرده اند!!!
مهراوه
حاج آقا که میگویید تنها مطلبی که دل پیامبروامامان راشاد میکند یاد آنهاست اگرمیشود کمی ازمعارف اهل بیت رو هم به ما بگویید تا بدانیم برای چه کسانی اشک میریزیم و یا جشن میگیریم ملت نیازمند معارف والای اهل بیت است و محبت بدون معنویت به دردما نمیخورد
بهادر
یعنی شما تا حالا از معارف اهل بیت چیزی نشنیده اید ؟ ملتی که 9 دی تو خیابونا ریختند و پوزه فتنه گران داخلی و خارجی را به خاک مالیدند تجلی معارف اهل بیت را نمایاندند حالا بعضی ها که ندیدند و آنرا انکار میکنند اشکال در مشاعر و قوه سمعی و بصریشونه و فی قلوبهم مرض هستند . امیدوارم شما جزء اونا نباشی
خب درسته برنامه دارن پس کی باید جلوشونو بگیره؟
امیدوارم تاثیری هم داشته باشه
ميزان راي ملت است مردم نياز به قيم ندارند پس كي نماز باران مي خوانيد
چرا در ايران باران وبرف نمي بارد همانند 40 سال پيش كه ما بچه بوديم ولي در كشورهاي اطراف ايران مي بارد
وحدت وحدت وحدت
Italy
به‌دلیل متصور نبودن هیچ راه برون رفتی تشدید نیست
Iran, Islamic Republic of
شما چی ؟
از نماز جمعه ٰ صدا و سیما بسیج و قوه قضائیه شورای نگهبان و ......
همه دربست در اختیار شماست
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یکی از طرف فتنه گران نظر گذاشت!
France
طرفدار فتنه گران در کامنت ها مشخص هستن که منفی میدن به شما...
France
سلام ببخشید امریکا بی بی سی وا و... در خدمت شما
ناصر
Iran, Islamic Republic of
پ نه پ انتظار داری برای براندازی نظام بهشون امکانات رسمی هم بدهیم؟!!! هرچند توی همینا هم که نام بردی افرادشون کم و بیش هستند و دارند استفاده هاشونو می برند
معلم
دقیقا درسته اموزش و پرورش شهر تهران مخصوصا منطقه دو تهران را دریابید
خیلی جاها را باید دریابند بعضی مراکز مهم و حساس کشور که حتی وطیفه شناسایی و پیشگیری از فتنه ها و برخورد با ضد انقلاب دارند عملا سکوت کرده اند و با رخوت و سکوتشان همراهی و همسویی با جریانات مزبور و دستاویز بودن خود را نشان میدهند.
خدایا شر فتنه و فتنه گر را برای همیشه از سر این ملت رفع کن
فتنه گر واقعی... اوست....
فتنه گران همین کسانی هستند که الان .... هستند مثل ...
خب کی باید جلوی امکانات اجرایی اینارو بگیره؟
حاج آقا شما که دایم میگید فتنه تمام شده ولی الان میگید فتنه هنوز هست .
رییس ستاد ... موسوی الان رییس دانشگاه... است
Netherlands
... هیچ غلطی دیگر از دستشان بر نمی آید
علی
پس این همه تهدید و سروصدا برای چیه؟؟؟؟؟؟
صدری
Iran, Islamic Republic of
ای خدا بر ما چه شده است ...
شما 9دی رو به خاطر بیار و کلا دیگه حرفی برای گفتن نداشته باش
France
شما که در دوره انتخابات احمدی نژاد از تمام دستگاه های دولتی به نفع خود استفاده می کردید ...
یوسفی
اگر این فرمایشات درست است پس دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در کشور چکار میکنند ؟...
Spain
در بوشهر اتفاق افتاد لطفا پیگیری کنید؟؟؟
از دخالت پلیس برای آرام کردن جو برگزاری کنسرت ...
کمال
Canada
از قدیم گفته اند مرگ یک بار شیون هم یک بار , موسوی , کروبی و رهنورد را علنی محاکمه کنید و بگذارید مردم خودشان قضاوت کنند .....
فریماه
اشتباهی مثبت دادم
مریم
Iran, Islamic Republic of
... از ملت میترسید ..
درود بر امام جمعه موقت تهران
Iran, Islamic Republic of
جهان جان یه عکس بهتر بزار
...غبيت گناه دارد. غيبت بد است ..
Iran, Islamic Republic of
شماکه دایم می گویید فتنه مرده است...
Iran, Islamic Republic of
مگرشماودوستانتان برای آن انتخاباتهابرنامه و نقشه ندارید ؟؟؟؟..
Iran, Islamic Republic of
شما ۴ سال شبانه روز درباره فتنه صحبت کردید، آیا مردم باور کردند؟ اگر باور کرده بودند، الان سعید جلیلی ۴ میلیون رای نمی آورد و روحانی كه فعاليت انتخاباتيش را با سلام بر هاشمي و خاتمي شروع كرد ۱۸ میلیون رای!
اما حيف كه نميفهميد
علیرضا
امان از بی بصیرتی تو وامثال تو
Iran, Islamic Republic of
مردم به حرف شماباورندارند هرگز .