دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

ترکان به دلیل سالمندی توهم توطئه دارد

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 336988
نماینده مردم اردستان گفت: اظهارات آقای ترکان ناشی از ضعف جسمانی وی است. چون میانگین سنی این آقایان بالاست و سالمند هستند تحرکی هم ندارند همیشه در توهم توطئه هستند که عده‌ای می‌خواهند فعالیت دولت را متوقف کنند.
به گزارش جهان، احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دانا در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر اکبر ترکان مبنی بر اینکه ۸۰ نفر از نمایندگان برای توقف دولت برنامه ریزی کرده اند، اظهار داشت: اظهارات آقای ترکان ناشی از ضعف جسمانی وی است. چون میانگین سنی این آقایان بالاست و سالمند هستند تحرکی هم ندارند و چون تحرک ندارند همیشه توهم توطئه دارد که عده‌ای می‌خواهند فعالیت دولت را متوقف کنند.

وی افزود: نه! چنین چیزی نیست. این افراد‌ از انجام کار و فعالیت‌ نا‌توان هستند لذاعدم فعالیت‌خود را گردن توطئه چینی افراد دیگر می‌اندازند.

نماینده مردم اردستان گفت: من فکر می کنم اقای ترکان مریض است که ان شاء الله خدا هرچه زودتر شفایش بدهد.

وی در ادامه گفت: مجلس از ابتدای فعالیت دولت همکاری خود را با دولت آغاز کرد. رای آوردن ۱۵ نفر از وزرا در مجلس در آن مدت کم بی سابقه بوده و نشانگر تمایل مجلس به تعامل با دولت است و لی این دولت است که قصد تعامل را در عمل ندارد.

این نماینده مجلس گفت: ما به دولت گفتیم قبل از معرفی وزرا در مجلس در مورد ان فرد همکاری و همفکری شود ولی اقای رئیس حمهور وزرا را معرفی کرد و گفت که مجلس به وظیفه خودش عمل کند؛بعد هم که بعضی از وزرا رای نیاوردند آنرا گردن عدم تعامل مجلس با دولت انداختند.

بخشایش خاطرنشان کرد: ما تعامل کامل با دولت داشته و داریم ولی دولت خیلی تمایل ندارد و مرتب نمایندگان را تحت فشار قرار می دهد که چرا سوال می کنید!

وی در پایان اظهار داشت: گرانی، تورم، بی کاری، از بین رفتن فرهنگ اسلامی ایرانی در جامعه بیداد می کند و دولت توقع دارد در مقابل این اقدامات مجلس سکوت کند در صورتی که امکان پذیر نیست.

اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و مدیر مناطق آزاد در مصاحبه ای با روزنامه آرمان که امروز منتشر شد در خصوص تعامل دولت و مجلس از ابتدای کار دولت تا کنون گفته: ۸۰ نفر در مجلس هستند که برای ناکام گذاشتن دولت ظاهرا مشغول برنامه‌ریزی و طرح ریزی هستند. این تعداد نماینده مشغول مدیریت فضای مجلس هستند و به‌زعم من هم دارند خوب جلو می‌روند؛ البته آنها گروه سیاسی هستند و مطابق عقاید خود حرکت می‌کنند. ما باید این دوسال مجلس را تحمل کنیم.

همچنین پیش از این، از وی صحبت هایی مانند این که " اگر مردم از رفتار مجلس ناراضی هستند فکری برای انتخابات آینده مجلس کنند "منتشر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
ای ول به جواب دندان شکن
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم ..این حرف دل ماست ...