سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

تحصیل دانش آموزان شین آبادی در تهران

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 335220
آموزش و پرورش شهر تهران در راستاي استمرار فرآيند آموزش و جبران و ترميم آموزش دروس پايه اي دانش آموزان مصدوم شين آبادي، امکانی را فراهم کرده است تا معلمان با حضور در محل بیمارستان این دانش آموزان، آموزشهای لازم را به آنها بدهند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پي دريافت خبر بستري شدن دانش آموزان مصدوم سانحه روستاي شين آباد در يكي از بيمارستان هاي واقع در منطقه شش تهران بلافاصله همكاران دوره ابتدايي به منظور دلجويي از اين عزيزان و با توجه به ابراز شوق فراوان آنان نسبت به آموختن و درس گرفتن ، در محل بیمارستان حضور یافته و در تعطیلات هفته گذشته تاکنون به طور مداوم در محل بیمارستان حاضر شده و به دانش آموزان تدریس می کنند تا هم التيامي باشد بر جراحت هاي دردناك آنان و هم اینکه دانش آموزان از درس های خود عقب نیافتند.

كلاسهاي اين دانش آموزان همه روزه به طور مستمر در ساعت هايي كه از قبل برنامه ريزي شده در محل بيمارستان به همراه كتب آموزشي درحال برگزاري است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *