چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۱۷
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

پرونده حرکت براندازی در ۹ دی بسته شد/ ابعاد فتنه جهانی است

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 334520
زاکانی به جنگ های داخلی، مقام پرستی، قدرت طلبی و بی تقوایی در بعد فردی و جهانی اشاره و بیان کرد: جریان فتنه هم جنبه خارجی و هم جنبه داخلی آن کاملا شفاف است.
پرونده حرکت براندازی در ۹ دی بسته شد/ ابعاد فتنه جهانی است
به گزارش جهان به نقل از مهر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع در ۹ دی سال ۸۸ پرونده یک حرکت براندازی در کشور بسته شد.

علیرضا زاکانی دوشنبه شب همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و پاسداشت حماسه ۹ دی سال ۸۸ با بیان اینکه یکی از ایام و رخدادهای تاریخی ایران، نهم دی ماه سال ۸۸ است، با اشاره به اینکه بی شک انقلاب اسلامی استمرار راه نبی اکرم( ص)، گفت: بی شک ملت ایران هم علاقه و دوست داشتن واقعی در عرصه های مختلف انقلاب به اسلام و پیامبر اکرم نشان دادند و هم راه و جهاد عملی را پیشه کردند.

وی افزود: ایام الله، تجلی، اراده، عظمت و چیزی که بصورت فوق العاده اتفاق می افتد، است و بی شک در تاریخ انقلاب اسلامی، یوم الله ۹ دی، روز تجلی اراده الهی در به ثمر نشاندن بصیرت بخشی، همت و ایستادگی ولی فقیه، بصیرت و حضور گسترده مردم در صحنه عملی از انقلاب و نظام است.

وی بیان کرد: بنابراین باید این روز را زنده نگه داشت و به پاسداشت آن ایام و سالهای متمادی به بازخوانی این روز پرداخت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ابعاد فتنه سال ۸۸ چیست؟ افزود: برخی به اشتباه آن را، محدود در مرزهای داخلی و دعوای بین سلایق سیاسی می دانند اما با ریشه یابی موضوع، ابعاد این فتنه، ابعاد جهانی است و همچنین فتنه ۸۸ توطئه نظام سلطه به رهبریت آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی بود.

زاکانی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ۵ گام را بصورت شفاف مشاهده می کنیم، تصریح کرد: در ۱۰ سال نخست انقلاب برخوردو مواجهه سخت نظام سلطه با انقلاب ایران با محوریت آمریکا و همچنین اختلافات بومی، توطئه های گروهک ها، حمله مستقیم آمریکا، کودتا،جنگ تحمیلی و تحریم های شدید هیچ کدام نتوانست این انقلاب را ازپای در آورد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که ابتدای انقلاب در اوج ضعف کشور نتوانست ما را اندکی از اهداف انقلابی مان عقب بنشاند و هر کدام از این توطئه ها برای نابود کردن ملت و انقلابی کفایت می کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت اسلام، وحدت کلمه و هدایت های امام راحل و ولی فقیه این انقلاب روز به روز پر ثمر تر شد.

زاکانی به فرمایشات رهبری که این فتنه ۱۰ سال ریشه دارد، این مقدمه از تیرماه ۷۸ الی خرداد ۸۸ ادامه داشت و اگر ریشه های فتنه ۷۸ برخورد می شد فتنه ۸۸ اتفاق نمی افتاد، اشاره کرد.

وی بیان کرد: در ایام فتنه ضررهای بسیاری شد که هیچ قابل جبران نیست.

بیداری ملت اولین پیام ۹ دی است


وی اولین پیام ۹ دی را بیداری ملت در برابر توطئه دشمن و تو دهنی محکم به دهان دشمن عنوان کرد.

نماینده مردم تهران با یادآوری اینکه دشمن با تمام توانمندی خود و نیروهای داخلی را برای انتقام گرفتن از انقلاب ایران استفاده کردند، اذعان داشت: امروز دشمن با تشدید فشار اقتصادی برای به تسلیم کشاندن مردم، عدول مردم از آرمانهای انقلاب اسلامی، شکستن مسئولین کشور و به این باور رساندن که نمی توان هم انقلابی بود و هم نظام اسلامی و حکومت را اداره کرد، سعی در شکست مردم دارد.

زاکانی تصریح کرد: عظمت این اقدام این بود که همه ظرفیت های موجود جمع شده سالهای مختلف و همه کینه توزی ها، کینه ورزی ها و انتقام جویی ها در کنار هم و همه ابهام آفرینی ها و توطئه ها نتوانست ملت ایران را بخرد و همچنین رهبری انقلاب را از مسیر هدایت جامعه باز دارد.

وی با اشاره به هزینه های میلیون دلاری برای برپایی انقلاب های رنگین در منطقه، افزود: لذا عرصه فتنه فراتر از عرصه جغرافیایی ماست و ابعاد آن جهانی است.

نماینده مردم تهران به ریشه فتنه اشاره کرد و گفت: کینه توزی، مخالفت با اسلام و انقلاب و مردم ایران در طی ۳۵ سال از جمله ریشه هاست.

زاکانی به جنگ های داخلی، مقام پرستی، قدرت طلبی و بی تقوایی در بعد فردی و جهانی اشاره و بیان کرد: جریان فتنه هم جنبه خارجی و هم جنبه داخلی آن کاملا شفاف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر 9دی نبود هنوز هم باید با این فتنه گران و مخالفین تو خیابون در حال جنگ بودیم
اگر 9 دی نبود ....
مرگ بر فتنه گران بی بصیرت
9دی حماسه عشق و ایثار
9دی روز دلگرمی ملت واقعی ایران بود
آقای زاکانی کمی موضع گیری های خودتون رو شدید تر کنید
یعنی چی ابعاد فتنه جهانی است؟؟؟؟
مجید
اگه این حرفا رو نزنین پس چی می خواهید بگید.
9دی حماسه بی نظیری بود
9دی آخرش بود
آخر مسخره بازی های متوهمینی که مدعی بودند تقلب شده
تابستون
حالا فهمیدم چرا...؟ م...
مدرس به نام اخلاق دین...
درود بر حماسه آفرینان
9دی به یادماندنی
رضایی
Finland
بالاخره تکلیف ...چی شد؟
درود بر این نماینده واقعی
ممنون از مواضع ایشان
آین تذهبون؟
ای افرادی که به 9دی احترام نمی گذارید