چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

رونالدو:مسی شایسته توپ طلا است

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 333450
رونالدو با تمجید از هموطنش نیمار ، لیونل مسی را شایسته دریافت "توپ طلای" سال ۲۰۱۳ می‌داند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رونالدو، فوتبالیست سابق تیم ملی برزیل در گفت و گو با یکی از شبکه‌های ورزشی این کشور درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

او که دو بار در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ توانسته بهترین بازیکن جهان شود درباره مراسم بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ که قرار است ۱۹ روز دیگر در زوریخ سوئیس برگزار شود، گفت: به نظر من کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین فوتبالیست‌های جهان هستند. اما وقتی که مجبور باشی تنها یک بازیکن را انتخاب کنی با توجه به توانایی‌های تاکتیکی که لیونل مسی دارد، قطعا انتخاب شما باید او باشد. به همین خاطر است که من لیونل مسی را شایسته دریافت "توپ طلای" جهان می‌دانم. البته ممکن است کسانی که بهترین بازیکن جهان را انتخاب می‌کنند معیارهای بیشتری را برای انتخاب بهترین بازیکن در نظر می‌گیرند که با معیارهای من متفاوت است.

رونالدو درباره هموطنش نیمار که تابستان آینده به همراه برزیل در جام جهانی نیز حضور خواهد داشت گفت: این که نیمار در آینده به یک بازیکن بزرگ تبدیل می‌شود یک حقیقت است. مطمئنا او در آینده به یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان تبدیل خواهد شد. توانایی‌های او در سمت راست زمین بی‌نظیر است. نیمار بازیکن توانایی است که در طول بازی تنها به موفقیت تیم خود فکر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *