پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پیش‌بینی رونالدو درباره برنده توپ طلا

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 455191
کریستیانو رونالدو فصل گذشته را بهترین فصل دوران فوتبالی خود معرفی کرد و در عین حال پیش بینی کرد لیونل مسی توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از ساکرنت نوشت، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند و رقابت این دو در قالب تیم‌هایشان باعث شد تا گل های زیادی به ثمر برسانند ولی رونالدو در کسب جام برای تیمش ناکام بود و مسی برخلاف او توانست تیمش را به سه گانه برساند تا شانس بالایی برای توپ طلا داشته باشد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. او در ۷۶۰ بازی که به میدان رفته، توانسته ۵۰۴ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می آید.

کریستیانو رونالدو درباره برنده توپ طلای امسال که قرار است مراسمی در زوریخ برگزار شود گفت: اگر صادقانه باشیم مسی شانس بیشتری برای کسب توپ طلا دارد چرا که این گونه جوایز به رای افراد بستگی دارد. شما تیمتان به قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ می‌رسد که نقش زیادی هم در کسب آن بازی کردید به همین خاطر طبیعتا از شانس بالایی برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن برخوردار می‌شوید. من فصل گذشته بهترین عملکرد فوتبالی خودم را داشتم و توانستم بهترین گلزن قاره اروپا باشم ولی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان به رای افراد بستگی دارد ولی این اصلا برای من مهم نیست چرا که اصلا فکرش را نمی کردم بتوانم این جایزه را برای سه بار کسب کنم.

در حال حاضر لیونل مسی ۴ توپ طلا و رونالدو ۳ توپ طلا کسب کرده که همگی سریالی بوده است. در واقع پس از آنکه کاکا موفق شد توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند کسی دیگر غیر از مسی و رونالدو برنده ارزشمندترین جایزه فوتبال جهان نشده است.

این بازیکن پرتغالی در ادامه گفت:‌ من رقیب همدیگر نیستیم و رابطه معمولی با هم داریم. هیچ کدام از بازیکنان در طول تاریخ موفق نشدند برای ۸ سال این جایزه مهم را برای خود سهیم باشند به همین خاطر این رابطه ما خیلی خوب است که توانستیم برای مدت‌ها در رسیدن به آن رقابت کنیم. او برای تیمش قهرمانی می‌آورد و من نیز برای تیمم قهرمانی می‌آورم. ما برای هم اخترام قائل هستیم با اینکه رقیبی برای هم محسوب نمی شویم.

او در ادامه درباره کار کردن با فرگوسن عنوان کرد از یک مترجم استفاده کرده است. خیلی از بازیکنان منچستری از لهجه فرگوسن انتقاد کرده بودند و می گفتند که متوجه حرف های این مربی اسکاتلندی نمی شدند. رونالدو درباره این موضوع گفت: بله من در اوایل یک مترجم داشتم تا حرف های او را برای من ترجمه کند. هنوز هم متوجه حرف های او نمی شوم.

او که برای مستند فوتبالی خود در انگلیس به سر می برد درباره تماشاگران فوتبال در این کشور گفت: آنها با همه تماشاگرذان فرق می کنند و شور و شوق عجیبی دارند. هیچ وقت فراموش نمی کنم که آنها چه رفتار خوبی با من داشتند و همیشه با یادشان هستم.

او درباره علاقه مادر خود به فوتبال گفت: من به مادرم گفته ام که در بازی های بزرگ بازی من را نبیند. این یک قانون است چرا که او دچار استرس می شود. وقتی رسانه ها مدام درباره من و بازیکنان و تیم صحبت می کنند و او می خواهد بازی را ببیند دچار استرس می شود و به همین خاطر بهتر است او نزدیک تلویزیون نشود.

رونالدو هنوز نام مادر رونالدو جونیور فرزند خود را به رسانه ها اعلام نکرده است ولی عنوان کرد این موضوع را به فرزندش خواهد گفت: او درباره این موضوع گفت: برای من هیچ مشکلی وجود ندارم. اگر بخواهم به فرزندم بگویم این را می گویم که خیلی از فرزند ها در این دنیا مادر ندارند و یا پدر ندارند و آنها را از دست می دهند. مادرم حمایت بی نظیری از فرزندم انجام می دهد و من احترام زیادی برای او دارم ولی روزی به فرزندم همه این موضوعات را خواهم گفت.

رونالدو در دو سال اخیر به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است اما او در سال ۲۰۱۵ شانس بسیار کمی برای رسیدن به توپ طلا دارد، چرا که نتوانست در فصلی که گذشت قهرمانی در جامی را با رئال مادرید به دست آورد. این درحالی است که رقیب او لیونل مسی فصل رویایی را پشت سر گذاشت و توانست جام قهرمانی را در سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا بالای سر برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *